Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Všeobecná NE-technická diskuze / Koupě nového vozu (BMW vs Citroen) - na co si dát pozor ?
|< < 1 2 3 4 > >|
22.10.2012 17:13 - Re: Koupě nového vozu (BMW vs Citroen) - na co si dát pozor ? 2514631
flyteSVK
Město: Vacsinou BA, inak TN, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SXPočet příspěvků: 562

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Nuz, C5 sa nesoferuje, ale kormidluje. Presne tie iste pocity ako v C5 po prejdeni asfaltovej vlny mas na lodi po prejdeni vodnej vlny
Zavada na elektro: mozno by to chcelo zistit, co to bola za hlaska, aby ju frajer len nevymazal a ona sa nevratila naspat.
Ad prevodovka: bohuzial pravda, jazdim na francuzoch od svojich 18 a po presadnuti z blbej Skodovky preklinam konstrukterov francuzskych prevodoviek.

22.10.2012 17:50 - Re: Koupě nového vozu (BMW vs Citroen) - na co si dát pozor ? 2514633
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

99 Poslat soukromou zprávu
To řízení, nebo kormidlování, to je právě to, co dělá Citroena tím čím je. Není to prostě podvozek na závodění, ale na plavbu krajinou. Ty jako řidič nemᚠmít o podvozku ani tušení. Luxusní limusíny prostě nevyprávěj řidiči, co kde cestáři odflákli. V zatáčkách to nebude nikdy tak jistý, jako právě BMW, ale ESP dokáže divy. Je to jistá daň za komfort. Buď se budeš pohodlně houpat a musíš v zatáčkách slevit, nebo budeš celou cestu drncat a zatáčky můžeš řezat o sto šest. Ostatně to vidíme na obrázcích dopravních nehod. Rychlý, silný, sportovní BMW v nich figurujou o dost častěji než C5. Prostě s C5 se neblázní, i když ta tvoje dokáže upalovat po dálnici 230 a v autě to nijak extrémně neprožíváš.
Rozdíl v podvozcích je daný i koncepcí. Přední náhon vs. zadní náhon. Ten zadní je dost nevhodný na hory v zimě. C5 vyjede víc než podobný auta. Cesta na chalupu neprotaženou silnicí se dá s přizvednutím podvozku zvládnout bravurně, ale i pražáci ocení přizdvihnutí při parkování u obrubníku a pod.
No jsem zvědav, s jakou přijdeš po projížďce nadautem.

22.10.2012 18:07 - Re: Koupě nového vozu (BMW vs Citroen) - na co si dát pozor ? 2514641
filip76
Město: Praha, Auto: Počet příspěvků: 13
99 Poslat soukromou zprávu
Tak a jsem zpět

Diagnostika v BMW servisu probíhala dost podobně a s dost podobným výsledkem. Prý výstavní kousek. Dostal jsem pár rad ohledně poruchovosti jednotlivých dílů. Ukázalo se co bylo měněno a co se prý zaručeně dřív nebo později měnit bude.

Auto samotné mě vyrazilo dech. Člověk usedá do kusu oceli, ze kterého úplně čiší řemeslnost a solidnost. Ono propírané dílenské zpracování je stoprocentně lepší, než u Citroenu. Ne že by bylo u Citroenu špatné, ale tohle je prostě fascinující. Stejně tak použité materiály. Snad poprvé jsem začal chápat pojem "prémiovost". Nic nemá žádné vůle, nic nevrže, všechno je takový příjemně tuhý.

Jízda jako taková si v ničem nezadala s prvním dojmem. Jestli mě Hydractiv znejistěl, tak tady mě pro změnu napadají slova jako jistota, samozřejmost. Netlumí to tak brilantně jako C5, ale nepohodlný to rozhodně není. Hydractiv je určitě měkčí, ale BMW je takové jisté. Řízení je teda balzám pro moje ruce. On ten zadní náhon bude mít něco do sebe. Člověk může v zatáčce přidat plyn, aniž by musel cokoliv korigovat.

Motor....tak to je kapitola sama pro sebe. Jestli jsem u Citroena motor chválil, tak tady mi úplně docházela slova. Je neuvěřitelný s jakou lehkostí se dokáže to auto dostat třeba z 80km/h někam ke 140km/h. To není o závodění. Definoval bych to slovem komfort. A to ticho ? Při 160km/h jsem s mechanikem na zadní sedačce polohlasně debatoval o plusech a mínusech jednotlivých aut. Neuvěřitelná je i spotřeba. Jízdu jsem pojal jako testovací, tudíž jsem jel asi o 70% agresivněji, než obvykle. Výsledek dle PP byl 8.3l/100 km. Tímto stylem bych se svou Mazdou byl zhruba u 11 litrů.

Řazení. Nevím jestli je Octavia etalonem řazení, ale i v případě BMW mi kulisa z Octávky přišla přesnější a její chod hladší.

Dnes to bude bezesná noc

Nepochybuji, že BMW je lepší auto, než Citroen. Je až úsměvné z kolika různých pohledů jsem to propíral a pak stačí se v obou autech projet... Že bude výsledek takto jednoznačný jsem ale fakt nečekal.
Neberte to prosím jako nějaké hanění Citroena. Vsadím se, že stejně bych to vyhodnotil i u soudobého Mondea, Passatu, Superba ap.
Citroen určitě není špatný vůz. Ale "soupeře" má podle mě jinde.

A proč to bude bezesná noc ? Když jsem odjížděl od BMW, tak jsem si říkal ..."o 25.000 dražší, ..ten Citroen byl taky dobrej, ještě se v něm zítra svezu a uvidím " .....no a teď si říkám "ty vole, když se vykašlu na dovolenou, tak můžu koupit dvě sady gum (bratru za 30 tisíc) "

No...srdíčko si to rozhodlo. Teď už to jen rozumově zdůvodnit.

Každopádně bych chtěl všem zůčastněným poděkovat za reakce. To v čem Citroen vyhrál na celé čáře je komunita. Tady se sešly tři strany zajímavých názorů a věcných připomínek. Na bmwklubu jsou dvě odpovědi.

Asi si koupím Bavoráka a na pokec budu chodit sem

Ještě jednou děkuji všem.

22.10.2012 18:31 - Re: Koupě nového vozu (BMW vs Citroen) - na co si dát pozor ? 2514645
zhrado
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SXPočet příspěvků: 767
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Pekne si to opísal a pravdivo..

22.10.2012 19:21 - Re: Koupě nového vozu (BMW vs Citroen) - na co si dát pozor ? 2514657
HELLMUT
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 1811

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Zase jsem tady slyšel přesnost řazení.Můžete mi to prosím někdo vysvětlit?Ano kromě autoškoly a pár svezení ,jsem nikdy nejezdil jiným autem než Citroenem .(BX,Xantia),Teď mám C5 v automatu, tak už to neřeším a jsem maximálně spokojený. Vůbec mi páka neschází a chrochtám si blahem.Ale pořád mě zajímá co je to ta přesnost? V Xantii vezmu řadičku do ruky - je taková pěkně "gumová" a každá rychlost tam vždy padne úplně v pohodě.
Pamatuji si kdysi v 90" jsem jel Žigulikem co měl kamarád, a tam se ta rychlost musela dát přesně v určitém úhlu jinak tam nešla.Tím chci říct že jsem to cítil jako přesné řazení, dᚠpáku trochu jinak a rychlost tam nejde..... Kdykoli slyším tuto výtku na nepřesné řazení tak nevím co to znamená...
Jinak k tomu kormidlování, to je to co miluju!!! Nikdy jsem neměl tendence být závodník.Když jsem šel s kamarády na motokáry, tak ze mě měli všichni prču jak si kroužím po trati,že jedu jako v Citroenu
A teď co řídím pětku jsem zvolnil ještě víc.Sedím si pěkně na gauči a spokojeně se vlním krajinou.Na dálnici když jsou dobré podmínky to klidně pošlu 160. Ale po ostatních silnicích jedu klidně 90 po krajnici a nepřekážím a kochám se.Prostě Citroen s Hydrou,automat,tempomat a dobrá muzika to je balzám na nervy

22.10.2012 19:38 - Re: Koupě nového vozu (BMW vs Citroen) - na co si dát pozor ? 2514669
filip76
Město: Praha, Auto: Počet příspěvků: 13
99 Poslat soukromou zprávu
Pokusím se vysvětlit co tím myslím já. Co tím myslí zmínění novináři netuším. Já to jen použil jako "terminus technicus"pro situaci, kterou já považuji nejblíže termínu přesnost.

Zkrátka. V Octavii (kterou po dnešku považuji za vzor řazení- netvrdím, že je. Jen co se svezu s něčím jiným, kde se bude řadit lépe, snáze, přesněji..rád názor změním) když chci přeřadit, tak vyšlápnu spojku a de facto dvěma prsty posunu páku do míst, kde očekávám zapadnutí do rychlosti. Páka tam v podstatě sama zapluje, jakoby si tu páku sam přitáhl nějaký podtlak (nadneseně). Jde to hladce a rychlost v podstatě sama PŘESNĚ zapadne tam, kam bylo zamýšleno.

U BMW dnes jsem vyšlápl spojku chytil páku na dvojce a přes mírný odpor kolem polohy neutrálu jsem jí doprovodil ke trojce, s mírným použitím tlaku ruky.

U C5 jsem chytil páku na pozici druhého stupně, cestou ke trojce jsem štrejchnul o jedničku, domyslel si polohu neutrálu a dal tam trojku...teda pětku, trojku až na podruhý.

Vím, že to popisuju jako by to byla ta nejsložitější operace na světě, ale líp to popsat neumím.
Není to neřešitelné a po pár minutách jsem navykl, ale vím, že to jinde umí líp.
Není to žádná tragedie. Sám jsem si řazení zkusil třeba ve V3S, nebo Škodě 100 a i Tebou zmíněném Žigulu a taky jsem řadil....a jak to frčelo

22.10.2012 19:50 - Re: Koupě nového vozu (BMW vs Citroen) - na co si dát pozor ? 2514679
HELLMUT
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 1811

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Asi chápu, chce to poznat něco lepšího aby byl cítit rozdíl.Já to vždy chytím jako gumové pádlo a ono to tam spadne na 99.9 % tam kam má
Ale stejně když jsem teď kupoval C5 jsem chtěl automat a se stará sám...

22.10.2012 19:53 - Re: Koupě nového vozu (BMW vs Citroen) - na co si dát pozor ? 2514682
DeFuckTo
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 II 3.0i V6 24v 211k AM6 Exclusive BreakPočet příspěvků: 780

99 Poslat soukromou zprávu
Sice to není uplně k tématu, ale už kdysi jsem jednomu známýmu chtěl názorně ukázat tu vaší slavnou německou preciznost zpracování interiéru... .link. Zkrátka už to není co bývalo, nevím jak u bmw, ale u vw je to tragédie - zkušenost s více vw a na videu není zdaleka vše..

22.10.2012 20:11 - Re: Koupě nového vozu (BMW vs Citroen) - na co si dát pozor ? 2514707
flyteSVK
Město: Vacsinou BA, inak TN, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SXPočet příspěvků: 562

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
OT: filip76: ak je na predaj C5 v takom dobrom stave, skus navrhnut majitelovi nech da inzerat aj sem a mozno sa jej niekto ujme.

22.10.2012 20:24 - Re: Koupě nového vozu (BMW vs Citroen) - na co si dát pozor ? 2514717
gull
Město: Ostrava, Auto: Počet příspěvků: 171
99 Poslat soukromou zprávu
Chapu to tak, ze ta C5 je k dispozici? Toz to at ji majitel hodi tady do inzerce, rad se na ni mrknu, kdyz uz shanim stejny model.

22.10.2012 21:02 - Re: Koupě nového vozu (BMW vs Citroen) - na co si dát pozor ? 2514762
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
No...srdíčko si to rozhodlo. Teď už to jen rozumově zdůvodnit.

Každopádně bych chtěl všem zůčastněným poděkovat za reakce. To v čem Citroen vyhrál na celé čáře je komunita. Tady se sešly tři strany zajímavých názorů a věcných připomínek. Na bmwklubu jsou dvě odpovědi.

Asi si koupím Bavoráka a na pokec budu chodit sem

Ještě jednou děkuji všem.



Rozhodl jsi se pro sportovnější auto(a sám)- přeji hodně šastných Km a když sem budeš chodit na pokec tak dej vědět až navštívíš servis a já ti pro porovnání na stejnou opravu udělám rozpočet na C 5 (to je zřejmě to o čem mluvil Hanz proč nemá BMV - a to u toho dělá)

22.10.2012 22:08 - Re: Koupě nového vozu (BMW vs Citroen) - na co si dát pozor ? 2514791
vseved
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 636

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
DeFuckTo napsal(a):
Sice to není uplně k tématu, ale už kdysi jsem jednomu známýmu chtěl názorně ukázat tu vaší slavnou německou preciznost zpracování interiéru... .link. Zkrátka už to není co bývalo, nevím jak u bmw, ale u vw je to tragédie - zkušenost s více vw a na videu není zdaleka vše..

Sice nejsem přívržencem BMW, ale srovnávat kvalitu dílenského zpracování mezi BMW a Lidovým Vozidlem je přece jen dost přehnané.

Jinak co se týče řazení, (vynechám zkušenos s vozidli ny 3,5t), tak občas si vyjedu s:
1) TATRA 57A r.v. 1934 - pravostranné řízení, 4° převodovka 0synchronů, šaltpáka 80cm dlouhá přímo do převodovky.
2) Wanderer 1940 - 4° převod. Synchron na 3 a 4.
3) Škoda Felicia 1961 - 4° synchron 2,3,4. Řazení na podlaze. Tady se dá mluvit o nepřesnosti - při troše "šikovnosti" je možno zařadit i dvě rychlosti.
Řazení u C5 je v duchu celého auta, nezápasit, jen lehce pohybovat.
Někdy před cca 8lety jsem přestal používat auto k co nejrychlejší přepravě z bodu A do B a začal sledovat i co je mezi A a B. V té době jsem také vyměnil BMW 530 za C5. A jinak z hlediska řidiče - auto kde ač sedíc za volantem se vezu je auto dobré, auto, kde musím celou cestu řídit je šmejd.

To filip76: Co se týče spolehlivosti techniky viz .link.
nebo .link.

Jinak moje osobní subjektivní hodnocení: BMW - perfektně zpracovaná vynikající technika, bohužel nemá duši.
Citroen - má vlastní život, nápady (má duši).
Projevuje se to třeba tak že u BMW stiskneš knoflík na rádiu a buď radio začne hrát, nebo budeš opravovat.
U Citroenu stiskneš knoflík na rádiu a radio začne hrát (auto má dobrou náladu), nebo radio začne hrát až po několikeré stisknutí (auto má žertovnou náladu), nebo stiskneš knoflík na rádiu a rádio nezačne ani po několikeré stisknutí a opakovaných nadávkách, zato na navigace je nastaven Island (auto je nasraný). Pokud ale jsi schopen toto akceptovat, auto pro tebe dokáže porušit fyzikální zákony (projel jsem zatáčku rychlostí kterou to bylo podle F.Z. absolutně nemožný,když jsem si zapoměl na chalupě finance, dokázal ujet na nádž 1387km). Když s ním zacházíš jako s přítelem, bude tak zacházet s tebou.
Pro BMW platí neporušitelnost zákonů (německý dril?)

22.10.2012 22:17 - Re: Koupě nového vozu (BMW vs Citroen) - na co si dát pozor ? 2514794
najk
Město: Děčín, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 1537

99 Poslat soukromou zprávu
normál jsem hodil slzu vševěde

22.10.2012 23:20 - Re: Koupě nového vozu (BMW vs Citroen) - na co si dát pozor ? 2514829
libor1
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v XPočet příspěvků: 19

99 Poslat soukromou zprávu
Mel jsem uz tech auticek vice. Zacinal jsem Tatrou- Hadimrskou, pres Skodu Tudor / to jste jeste nebyli na svete/ Vsechny Skodovky a Take VOHU !!!!. Ale nezapomente, ze CITROEN neni auto, to je KOCAR!!!!A ze ma take svoje chyby- tak je vychytat a jede se dal!

23.10.2012 01:26 - Re: Koupě nového vozu (BMW vs Citroen) - na co si dát pozor ? 2514890
vseved
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 636

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
libor1 napsal(a):
Mel jsem uz tech auticek vice. Zacinal jsem Tatrou- Hadimrskou, pres Skodu Tudor / to jste jeste nebyli na svete/ Vsechny Skodovky a Take VOHU !!!!. Ale nezapomente, ze CITROEN neni auto, to je KOCAR!!!!A ze ma take svoje chyby- tak je vychytat a jede se dal!

Já na Tatře 57A kabrio r.v.1934 v 1966, koupil jsem ji za 800. Mám ji dodnes. Volha 21 i 24. Tatra 603. Škoda Sedan 1200.

23.10.2012 10:50 - Re: Koupě nového vozu (BMW vs Citroen) - na co si dát pozor ? 2514898
filip76
Město: Praha, Auto: Počet příspěvků: 13
99 Poslat soukromou zprávu
flyteSVK, gull : To bylo první co mě napadlo, když jsem si tak nějak uvědomil, že ze mě bude majitel BMW. Hned jsem si říkal, že tady by mohl sehnat kupce, který to auto docení a bude mu věnovat podobnou péči, jakou mu věnoval stávající majitel. Má to však jeden háček. Dnes ráno mi volal ten můj rádce, se kterým jsem včera absolvoval obě testovací jízdy....jako jak jsem se nakonec rozhodl a a tak. Říkal jsem mu, že na 99% beru Bavoráka a že si pro něj asi ješte dnes pojedu. No a on se mě tak nesměle otázal, zda-li bych mu neposlal číslo na toho majitel C5, že by si jí vzal. Tak jsem tedy volal majiteli, nastínil mu situaci a teď se má věc tak, že když se spolu nedohodnou, tak bude C5 inzerovat tady. Já ale myslím, že se dohodnou

jruze: Dík za přání mnoha šastných kilometrů. No nevím jestli sportovnější...Jako chápu, o BMW se tvrdí, že je to sportovnější značka, ale zrovna pětková řada v dieslu ve mě moc sportovních ambicí nevyvolává. Oproti Citroenu je ale asi všechno sportovnější. Vlastně by se slovo Citroen dalo používat jako antonymum ke slovu sport (jak paradoxní. Seb Loeb nedávno získal 9.titul mistra světa v rallye). S tím servisem to schválně uděláme. To by mě taky dost zajímalo. Co jsem tak zjišoval, tak takové ty největší strašáky (vstřiky, turbo..) jsou plus mínus za stejný peníze. Ono to asi bude výrobcem těch dílů. Vstřiky do obou aut dělá Bosch a turbo dodává taky stejný výrobce(teď jsem zapomněl značku, tuším že to začíná na "G"). Pneumatiky stojej na BMW skoro dvakrát tolik, než na C5. Co je teda smrtelný, tak je přední náprava. Ta prej vyjde bratru na 20 tisíc. Je to cena za originál ramena. Prý se vůbec nevyplatí tam dávat nějakou druhovýrobu - vydrží polovic. Pravdivost tohoto tvrzení budu ještě ověřovat. Jinak takový ty klasiky jako brzdový destičky apod jsou za stejný peníze. Rozdíly jsou v řádu stokorun.

Vseved : No tak to už chce být opravdovej fanoušek Jako rádio pochopím. Ale co když bude mít auto vyloženě depresi a místo Islandu na navigaci zvolí jako způsob vzdoru odstavení nějaké důležitější součástky a řekne " tak a dneska se nikam nejede ". Jak se to řeší s opravou ? To se místo do servisu chodí do cukrárny pro bonboniéru ? Jakože "Dobrý den, dejte mi prosím támhlety Mozartovi koule, mně trucuje auto"
Pak mu onu sladkost položím na kapotu a budu doufat, že mu cukr v palivové soustavě trošku zlepší náladu ? No jako proč ne...ale představa, že se auto blbě vyspí a já budu patnáct minut před začátkem pracovní doby shánět na benzině puget růží na usmířenou je teda hodně zajímavá

23.10.2012 10:57 - Re: Koupě nového vozu (BMW vs Citroen) - na co si dát pozor ? 2514899
Tortugas
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 40
99 Poslat soukromou zprávu
To co psal Vseved skoro presne vyjadruje muj vztah k Citroenu, vsechny ty koncerny, BMW, japonci, to je proste nuda, vsechno ti tam funguje, kdyz neco nefunguje, tak je to opravdu rozbity, ale Citroen.., Citroen ma dusi a ty se o ni musis starat

23.10.2012 11:24 - Re: Koupě nového vozu (BMW vs Citroen) - na co si dát pozor ? 2514900
KostaKE
Město: Košice, Auto: Citroën C5 II 3.0i 24v ExclusivePočet příspěvků: 94

99 Poslat soukromou zprávu
Mikrove "C5 je pro jinou skupinu lidí než BMW." plati... pokial sa potrebujem previezt bez namahy, C5... pokial chcem "soferovat-citit cestu/auto" tak bmw... u mna jednoznacne vyhrala C5 kedze travim viac ako hodinu denne v aute a pritom rozmyslam nad inymi vecami ako soferovanim... a aj ked mam kopec koni a modernejsi podvozok tak mi na to presuvanie bez namahy dokonca viac sedelo BXko... (len ta bezpecnost vyhrala)

23.10.2012 12:08 - Re: Koupě nového vozu (BMW vs Citroen) - na co si dát pozor ? 2514908
Soli26
Město: Praha, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SXPočet příspěvků: 6
99 Poslat soukromou zprávu
Já vám nevím. Přijde mi, že se tady z BMW dělá nějaká ultimativní závodní mašina určená jen pro závodníky se speciálním kurzem řízení. Já mám v BMW najeto už víc než dost a drtivou většinu času jezdím za doprovodu rockovejch šlágrů z 60' let úplně na pohodu. Prostě se vezu. A v tom spatřuju tu největší výhodu toho auta. Ticho, muzika, pohodička a když je třeba tak se umí pořádně rozpohybovat a je na to auto spoleh. Rozhodně to není tak, že bych ráno nastartoval, vytočil motor do červeného pole a se spuštěnýma stopkama uháněl vstříc rychlostním rekordům. Buďto nejsem typickej majitel BMW, a nebo se spousta lidí s tím sportováním plete.

To Filip76: gratuluji k výběru. Myslím, že budeš spokojen.

23.10.2012 20:39 - Re: Koupě nového vozu (BMW vs Citroen) - na co si dát pozor ? 2515000
Hanz 397
Město: Česká Kamenice, Auto: Peugeot 508 SW GTPočet příspěvků: 2406

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Sakra,člověk tady jeden večer není a rozjede se to tady,jako vlak .Sice pozdě,ale odpovím ti na tvé otázky. Takže: BMW nemám proto,že denně vidím,jak se tam se..ou ty pořád ty samý(drahý)věci,na E39 konkrétně čidla a celý jednotky ABS,zarezávání zd stěračů,integrální vodítka zadní nápravy,měchy a vejškáče na vzduchový zd nápravě,silentbloky v tažných ramenech a čepy v příčných ramenech vepředu,automatický převodovky zvl᚝ u 3.0d,elektrický větráky sahary,odcházející lichtmoduly a moduly ZKE(jednotka např centrálu,oken,zrcátek,...),nefunkční přiklápění zrcátek-8 kousků z 10ti nefunguje!,drallklappen padající do sání=ko motor,mimo jiné spotřeba oleje,atd atd
Jasně,dost lidí může namítnout,že dost z toho odchází i na jiných autech,ale na C5,když odejde vepředu otočnej čep v rameni,tak ho vyměníš do 1500 u E39,je v celém rameni za cca 4700...Jízdní vlastnosti E39 touring podle mě taky nejsou nijak zázračné-auto se docela nepřirozeně kroutí,na nerovnostech v zatáčce k tomu kroucení přidá docela nepříjemné poskočení a celkově mi přijde oproti jiným BMW takový neklidný a ne tolik vyrovnaný.
Motor-pokud Citroen není biturbo,tak má BMW dvojnásobnej výkon,ale taky o dost větší pojistku a o polovinu válců=o polovinu víc vstřiků,žhaviček(který se docela často povede při demontáži utrhnout).
A ten hlavní důvod-auto je dost často srdeční záležitost a mě přirostl k srdci právě Citroen díky modelu XM.

Ještě jsem zapomněl-až překvapivě dost součástek (i elektrických) mají obě auta stejných a dílenské zpracování taky už u BMW není,co bývalo,myslím,že tam si obě automobilky nemají,co vyčítat.
Jo a sedáky se taky umí pěkně rozsypat i na E39...

|< < 1 2 3 4 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator