Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Koupě nového vozu (BMW vs Citroen) - na co si dát pozor ?
filip76
22.10.2012 19:38 - Re: Koupě nového vozu (BMW vs Citroen) - na co si dát pozor ?
99
Pokusím se vysvětlit co tím myslím já. Co tím myslí zmínění novináři netuším. Já to jen použil jako "terminus technicus"pro situaci, kterou já považuji nejblíže termínu přesnost.

Zkrátka. V Octavii (kterou po dnešku považuji za vzor řazení- netvrdím, že je. Jen co se svezu s něčím jiným, kde se bude řadit lépe, snáze, přesněji..rád názor změním) když chci přeřadit, tak vyšlápnu spojku a de facto dvěma prsty posunu páku do míst, kde očekávám zapadnutí do rychlosti. Páka tam v podstatě sama zapluje, jakoby si tu páku sam přitáhl nějaký podtlak (nadneseně). Jde to hladce a rychlost v podstatě sama PŘESNĚ zapadne tam, kam bylo zamýšleno.

U BMW dnes jsem vyšlápl spojku chytil páku na dvojce a přes mírný odpor kolem polohy neutrálu jsem jí doprovodil ke trojce, s mírným použitím tlaku ruky.

U C5 jsem chytil páku na pozici druhého stupně, cestou ke trojce jsem štrejchnul o jedničku, domyslel si polohu neutrálu a dal tam trojku...teda pětku, trojku až na podruhý.

Vím, že to popisuju jako by to byla ta nejsložitější operace na světě, ale líp to popsat neumím.
Není to neřešitelné a po pár minutách jsem navykl, ale vím, že to jinde umí líp.
Není to žádná tragedie. Sám jsem si řazení zkusil třeba ve V3S, nebo Škodě 100 a i Tebou zmíněném Žigulu a taky jsem řadil....a jak to frčelo

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator