Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Koupě nového vozu (BMW vs Citroen) - na co si dát pozor ?
vseved
22.10.2012 22:08 - Re: Koupě nového vozu (BMW vs Citroen) - na co si dát pozor ?
99
DeFuckTo napsal(a):
Sice to není uplně k tématu, ale už kdysi jsem jednomu známýmu chtěl názorně ukázat tu vaší slavnou německou preciznost zpracování interiéru... .link. Zkrátka už to není co bývalo, nevím jak u bmw, ale u vw je to tragédie - zkušenost s více vw a na videu není zdaleka vše..

Sice nejsem přívržencem BMW, ale srovnávat kvalitu dílenského zpracování mezi BMW a Lidovým Vozidlem je přece jen dost přehnané.

Jinak co se týče řazení, (vynechám zkušenos s vozidli ny 3,5t), tak občas si vyjedu s:
1) TATRA 57A r.v. 1934 - pravostranné řízení, 4° převodovka 0synchronů, šaltpáka 80cm dlouhá přímo do převodovky.
2) Wanderer 1940 - 4° převod. Synchron na 3 a 4.
3) Škoda Felicia 1961 - 4° synchron 2,3,4. Řazení na podlaze. Tady se dá mluvit o nepřesnosti - při troše "šikovnosti" je možno zařadit i dvě rychlosti.
Řazení u C5 je v duchu celého auta, nezápasit, jen lehce pohybovat.
Někdy před cca 8lety jsem přestal používat auto k co nejrychlejší přepravě z bodu A do B a začal sledovat i co je mezi A a B. V té době jsem také vyměnil BMW 530 za C5. A jinak z hlediska řidiče - auto kde ač sedíc za volantem se vezu je auto dobré, auto, kde musím celou cestu řídit je šmejd.

To filip76: Co se týče spolehlivosti techniky viz .link.
nebo .link.

Jinak moje osobní subjektivní hodnocení: BMW - perfektně zpracovaná vynikající technika, bohužel nemá duši.
Citroen - má vlastní život, nápady (má duši).
Projevuje se to třeba tak že u BMW stiskneš knoflík na rádiu a buď radio začne hrát, nebo budeš opravovat.
U Citroenu stiskneš knoflík na rádiu a radio začne hrát (auto má dobrou náladu), nebo radio začne hrát až po několikeré stisknutí (auto má žertovnou náladu), nebo stiskneš knoflík na rádiu a rádio nezačne ani po několikeré stisknutí a opakovaných nadávkách, zato na navigace je nastaven Island (auto je nasraný). Pokud ale jsi schopen toto akceptovat, auto pro tebe dokáže porušit fyzikální zákony (projel jsem zatáčku rychlostí kterou to bylo podle F.Z. absolutně nemožný,když jsem si zapoměl na chalupě finance, dokázal ujet na nádž 1387km). Když s ním zacházíš jako s přítelem, bude tak zacházet s tebou.
Pro BMW platí neporušitelnost zákonů (německý dril?)

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator