Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

||
 

 Diskuzní fórum / Podvozek, kola, uložení / Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II
|< < 1 ... 53 54 55 56 57 58 59 > >|
02.04.2018 15:23 - Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II 3145042
222111222
Město: Dobříš, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X BreakPočet příspěvků: 24
99 Poslat soukromou zprávu

PATaMAT

Jo jo vpohodě jen jsem se ptal informačně nyní vím že cena není nikterak šíleně přemrštěná. Každopádně díky za info .

02.04.2018 15:46 - Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II 3145063
Luki_C5
Město: Holešov, Auto: C6 2.7 HDI ExclusivePočet příspěvků: 971

VIP Poslat soukromou zprávu
Ja taky nedelam ze sad. Ja jen rikam ze mechanici co delaji ze sady a delaji za maloobchodni ceny tak se dostanou klidne na tech 9000,-
At dela kazdy co umi a uctuje si co kdo je ochotny zaplatit.

02.04.2018 16:21 - Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II 3145085
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
To je zase zábava - dovedu udělat z.ramena od čtyřech hodin a i dva dny práce, ramena pro zábavu neměním (ale neopravuji - málokdy bývají tak aby se nedali po malé opravě použít - vždy to konzultuji s majitelem nebo dodatečně ukážu popř.i nafotím(vždy je informovám o horší variantě a větší ceně - pokud to jde a jsem si jistý že vydrží nechávám nebo max. snížím záruku na Km a to si musím být jisty že vydrží víc jak 60000Km jinak měním.) s brzdičema je to horší protože to nikdy nevím a nepůžu zjistit.

A jdou rukou ? = pošlu ti je nebo se stavím a ukážeš mi jak a za co je chytíš a vytáhneš z jedné strany utrženej a z druhé uříznutej a ohřívám je vždy (na kolik nevím nemám teplověr - nebo mám takovej co se s ním měří tepelné ztráty domů) a musíš uříznout hlavu šroubu a tahat za závit páč na C5 jsou vždy nebo skoro uhnuté v tom závitovim konci - takže tam néé a k závitu se mu moc nechce páč ho při povolováné kousneš v brzdiči. Mimo to šrouby mají jiný závit ( to už jsem tu měl také že dali normální a odepsali závit v rameni,nebo byla z druhé strany matice a tu přivařili komplet i ke štítu.)No a to nemluvím o rozpadlejch očkách na šroubek co drží destičky (dokonce mi přijel auto se zajištěním tohoto šroubku a destiček plastonou drcpáskou- ale to prý bylo jen na cestu ke mně) tož tak. (a cena dobrejch starších = u mne +- 500,-)

03.04.2018 09:09 - Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II 3145274
PATaMAT
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 1300

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jruze napsal(a):
A jdou rukou ? = pošlu ti je nebo se stavím a ukážeš mi jak a za co je chytíš a vytáhneš z jedné strany utrženej a z druhé uříznutej a ohřívám je vždy (na kolik nevím nemám teplověr - nebo mám takovej co se s ním měří tepelné ztráty domů) a musíš uříznout hlavu šroubu a tahat za závit páč na C5 jsou vždy nebo skoro uhnuté v tom závitovim konci - takže tam néé a k závitu se mu moc nechce páč ho při povolováné kousneš v brzdiči. (a cena dobrejch starších = u mne +- 500,-)

Ale tak daleko si to nechal dojít ty, že si utrhl hlavu a uřízl u ramene... Upřímě, tak blbě sem to udělal taky když sem byl mladej a blbej ... ukroutil a uřízl ... Jen jednou či dvakrát a řekl sem si tak takhle tedy NE. Snažím se poučit a pracovní postupy vymyslet-upravit tak aby se to už nestalo.

Tak že když už sem starej a blbej, proč si to neulehčit.... Šrouby tahám celé i se závitem přes brzdič a jde to velmi dobře a když je šroub ohnutej, nevadí to, jen lépe vyčistí díru od závitu.
Postup mám takovej, že jednou rukou ohřívám autogenem brzdič po celé délce jak probíhá šroub tak dlouho až si začne foukat kouř z otvorů pro lepidlo., to je prvotní známka dobré teploty. Pak nasadím rázovej povolovák a jednou rukou hrkám a druhou pořád nahřívám. Při dosažení potřebné teploty se to začne povolovat a z otvorů pro lepidlo vylítne suchej prach z rozpadlého lepidla, kterej plamenem chytne až vybuchne jak plyn. Udělá to takovej zvláštní efekt, tak se neleknout, nic to nezapálí. No a pak ten šroub vylítne jak po másle a vyčistí i díru od lepidla.
Když to takhle povolím, šroub vytáhnu z brzdiče dvěma prsty jedné ruky... Jednou rukou to i povoluji ... To je vše přátelé.

Klidně mi ty dojebané brzdiče pošli, něco s tím vymyslím, když už si to tak udělal...
PS, málo to ohříváš, chce to víc ...

A stále mám sadu gumiček do brzdiče za pár korun, kdybych to náhodou upekl moc.

03.04.2018 10:14 - Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II 3145285
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
PATaMAT napsal(a):
Ale tak daleko si to nechal dojít ty, že si utrhl hlavu a uřízl u ramene... Upřímě, tak blbě sem to udělal taky když sem byl mladej a blbej ... ukroutil a uřízl ... Jen jednou či dvakrát a řekl sem si tak takhle tedy NE. Snažím se poučit a pracovní postupy vymyslet-upravit tak aby se to už nestalo.

Tak že když už sem starej a blbej, proč si to neulehčit.... Šrouby tahám celé i se závitem přes brzdič a jde to velmi dobře a když je šroub ohnutej, nevadí to, jen lépe vyčistí díru od závitu.
Postup mám takovej, že jednou rukou ohřívám autogenem brzdič po celé délce jak probíhá šroub tak dlouho až si začne foukat kouř z otvorů pro lepidlo., to je prvotní známka dobré teploty. Pak nasadím rázovej povolovák a jednou rukou hrkám a druhou pořád nahřívám. Při dosažení potřebné teploty se to začne povolovat a z otvorů pro lepidlo vylítne suchej prach z rozpadlého lepidla, kterej plamenem chytne až vybuchne jak plyn. Udělá to takovej zvláštní efekt, tak se neleknout, nic to nezapálí. No a pak ten šroub vylítne jak po másle a vyčistí i díru od lepidla.
Když to takhle povolím, šroub vytáhnu z brzdiče dvěma prsty jedné ruky... Jednou rukou to i povoluji ... To je vše přátelé.

Klidně mi ty dojebané brzdiče pošli, něco s tím vymyslím, když už si to tak udělal...
PS, málo to ohříváš, chce to víc ...

A stále mám sadu gumiček do brzdiče za pár korun, kdybych to náhodou upekl moc.


To já to ořívám také tak, ale když jsou šrouby ohnuté tak že brzdiče je někdo ubrušuje aby šlo otáčet ráfkem už je neprotáhneš. Ke mně jezdá tak 30% takovejch co nepovolí ničím, řežu jen když jsou rozpadlé očka pro zajištění destiček a nebo když ulítne hlava i když je ohřátej brzdič.(když už se sním dá točit tak je to dobré-když už se roztočí tak se dá lepidlo ,,vypálit" teplem třením šroubu= nechám ho točit a to lepidlo se vypálí a vylítá jak dírkama tak kolem šroubu . Starší mám po 500,- = je to rychlejší.(až pojedu do Olomóca tak ti je můžu hodit a nejde to ven ani ohřáté na lisu , zkoušel jsem i si udělat přípravek 12.šroub navařit na vyčnívající škoub a dostat ho ven závitem - přetrhne to ten origo šroub(né za svárem kde je křehkej) asi ti tam jezdí lepší auta)

03.04.2018 13:41 - Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II 3145314
PATaMAT
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 1300

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Problém bude, že to málo ohřeješ. To lepidlo se musí rozpadnout samo teplem, čím rychleji na požadovanou teplotu tím lépe. Opravdu de to nebát ohřát více ...pak to lítá samo ven. Ubroušený brzdiče sem měl taky a všechno to šlo po ohřátí bez problému.

03.04.2018 14:00 - Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II 3145316
Luki_C5
Město: Holešov, Auto: C6 2.7 HDI ExclusivePočet příspěvků: 971

VIP Poslat soukromou zprávu
Ja jsem si z duvodu obrousenych hlav sroubu koupil tuto sadu. .link. Jen vetsi a kvalirnejsi. Bylo to sice za 4500,- ale tolik nervu co mi to zachranilo. A od te doby jsem neutrhl ani jednu tx55 na stabilaku. Vse resim timto zpusobem. A ne jen tady ale i srouby na vyfuku a dalsi hruzy.

03.04.2018 15:54 - Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II 3145323
PATaMAT
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 1300

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Luki_C5 napsal(a):
Ja jsem si z duvodu obrousenych hlav sroubu koupil tuto sadu. .link. Jen vetsi a kvalirnejsi. Bylo to sice za 4500,- ale tolik nervu co mi to zachranilo. A od te doby jsem neutrhl ani jednu tx55 na stabilaku. Vse resim timto zpusobem. A ne jen tady ale i srouby na vyfuku a dalsi hruzy.
Kolikátka pasuje nejlíp na ty torxy na stabiláku?

03.04.2018 16:09 - Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II 3145324
Luki_C5
Město: Holešov, Auto: C6 2.7 HDI ExclusivePočet příspěvků: 971

VIP Poslat soukromou zprávu
19

05.04.2018 13:07 - Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II 3145672
222111222
Město: Dobříš, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X BreakPočet příspěvků: 24
99 Poslat soukromou zprávu

Tak dnes mi pan Podskalsky napsal auto hotovo a cena 13500 Kč ....

05.04.2018 13:39 - Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II 3145677
PATaMAT
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 1300

U??vate? Poslat soukromou zprávu
222111222 napsal(a):
Tak dnes mi pan Podskalsky napsal auto hotovo a cena 13500 Kč ....
Hmm, předběžná byla 9000,- a teď tohle ... to je navýšení o 50% , to by mě docela zajímalo co ti jak počítal, nechal bych si to pěkně položku po položce vysvětlit a doložit, ta cena je vyšší než obvykle.

05.04.2018 13:46 - Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II 3145678
222111222
Město: Dobříš, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X BreakPočet příspěvků: 24
99 Poslat soukromou zprávu

PATaMAT No docela mne to dost zarazilo , jinak jsem Ti psal sms ...a diky jak ma vypadat ta zaruka ???

06.04.2018 15:53 - Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II 3146010
222111222
Město: Dobříš, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X BreakPočet příspěvků: 24
99 Poslat soukromou zprávu

jruze napsal(a):
To je zase zábava - dovedu udělat z.ramena od čtyřech hodin a i dva dny práce, ramena pro zábavu neměním (ale neopravuji - málokdy bývají tak aby se nedali po malé opravě použít - vždy to konzultuji s majitelem nebo dodatečně ukážu popř.i nafotím(vždy je informovám o horší variantě a větší ceně - pokud to jde a jsem si jistý že vydrží nechávám nebo max. snížím záruku na Km a to si musím být jisty že vydrží víc jak 60000Km jinak měním.) s brzdičema je to horší protože to nikdy nevím a nepůžu zjistit.

A jdou rukou ? = pošlu ti je nebo se stavím a ukážeš mi jak a za co je chytíš a vytáhneš z jedné strany utrženej a z druhé uříznutej a ohřívám je vždy (na kolik nevím nemám teplověr - nebo mám takovej co se s ním měří tepelné ztráty domů) a musíš uříznout hlavu šroubu a tahat za závit páč na C5 jsou vždy nebo skoro uhnuté v tom závitovim konci - takže tam néé a k závitu se mu moc nechce páč ho při povolováné kousneš v brzdiči. Mimo to šrouby mají jiný závit ( to už jsem tu měl také že dali normální a odepsali závit v rameni,nebo byla z druhé strany matice a tu přivařili komplet i ke štítu.)No a to nemluvím o rozpadlejch očkách na šroubek co drží destičky (dokonce mi přijel auto se zajištěním tohoto šroubku a destiček plastonou drcpáskou- ale to prý bylo jen na cestu ke mně) tož tak. (a cena dobrejch starších = u mne +- 500,-)



Jo to je hezke jak se zde placas do prsou jak se to dela levne a ze Podskalsky to předržuje ,ale už nepíšeš ,že to dělᚠspolečně s ním a tedy si oba namastite kapsu , no jo holt Tě Podskalsky prasknul a cena 13500 je asi normalni pro tebe .....No a za 20 hod prace =8100 Kč to je slušná sazba temeř stejná jako u citroenu

Přílohy:
20180405_202256.jpg ( 124916b ) - paragon
20180405_202155.jpg ( 145546b ) - paragon
20180405_202136.jpg ( 142846b ) - paragon
20180405_202116.jpg ( 125940b ) - paragon
20180405_202110.jpg ( 139126b ) - paragon

06.04.2018 18:28 - Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II 3146164
Luki_C5
Město: Holešov, Auto: C6 2.7 HDI ExclusivePočet příspěvků: 971

VIP Poslat soukromou zprávu
Ty Lato. Kdyby si umel pocitat tak 8100,- : 20 je 405,- na hodinu. Asi bych zajel do toho tveho Citroenu a zjistil by si ze je sazba 992,-/h.
Nemel sis kupovat vyrajtovanou karu a nebo pak neplakat jak te kazdej okradl. 🙈🙈🙈

06.04.2018 18:58 - Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II 3146194
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6541

U??vate? Poslat soukromou zprávu
PATaMAT napsal(a):
Hmm, předběžná byla 9000,- a teď tohle ... to je navýšení o 50% , to by mě docela zajímalo co ti jak počítal, nechal bych si to pěkně položku po položce vysvětlit a doložit, ta cena je vyšší než obvykle.


a dival ses Milane jen na cenu nebo ses podival i na tu uctenku zaco to je?

06.04.2018 22:31 - Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II 3146371
PATaMAT
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 1300

U??vate? Poslat soukromou zprávu
autodiag napsal(a):
a dival ses Milane jen na cenu nebo ses podival i na tu uctenku zaco to je?

Já sem to komentoval v době, kdy tu účtenka ještě nebyla, koukni na datum a čas ....
Nebyla tu ani informace o topení a klapkách .... bylo to jen o ramenech.

07.04.2018 06:04 - Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II 3146456
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Já se vrátím zpět k přízpěvku který tu už není(nenašel jsem a ve kterém jsem byl ,,zločincem") : to auto (ramena byly v dezolátním stavu) po víc jak roční jízdě kdy měli být dělané.
Oprava byla zadaná někomu jinému - nejednalo se jen o ramena ale + oprava topení, + přetěsnění pístnice, s předběžnou cenou::
( Ahoj mam jen dotaz spise informacni , dali jsem C5 kombi do servisu tedy k soukromnikovi , jmenovat nebudu ....na vymenu ramen zadnich , no proste auto uz vrzalo skoro rok a uz to bylo moc , sdelil mi pribliznou cenu opravy cca 9000 kc a pokud pry budou nutne i nova ramena tak jeste + 4500 kč . Tak se jen ptam orientacne zda je to tak nejak v pohode cena .)

+ k tomu to není nikde uvedeno : přetěsnění pístnice,dodání dorazů nápravy,oprava topení.

Z mého pohledu byl můj zákazník p.Podskalský !!! a i tak dodržel předběžnou cenu a pokud si něco ,,přirazil" tak asi měl proč(asi dělal + něco a měl v tom asi dopravu ke mně na dílnu a další)- mimo to vy koupíte vše za stejné peníze od skladu jako od výrobce? Jemu to jde do účetnictví atd.. na něj de záruka. Já se nikoho nezastávám ale jak je to tedy s těmi zločinci ?

Teď mám další objednávku (JÁ) tak pojďme to udělat tak že kdokoli z ,,komentátorů" můžete přijít - já vám za 1000,- korun pronajmu na den dílnu s vybavením a dohledem,poradou atd.. (popř. co nezvládnete = vyvařím ložiska a nová zpasuji) = vy si jen zaplatíte materiál,rozeberete,namontujete,převezmete záruku a dáte mi 10% z ceny do účetnictví + případné poškozený-zničený nářadí.

Tak na kdy ty ramena mám vzít do opravy ? (Středa odpoledne,čtvrtek)? Přednost má 222111222 aby se mu to vrátilo a mohl se napakovat. (nic na tom není = poradím a důležité udělám zdarma)=materiál odemne bude za nákup(aby si mohl přirazit- jen mu doúčtuji drobnosti jako vazelínu,odmašovák,závlačky atd.. co normálně neúčtuji+ energii = to je v ceně dílna za 1000,-) - tak dotoho už jsem objednal.

Takto vypadá má komunikace se zákazníkem (a málokdy se cena mění)

Přílohy:
ramena.png ( 268195b ) - cenová relace

07.04.2018 08:13 - Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II 3146485
Rio11
Město: Domažlice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X BreakPočet příspěvků: 578

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Ahoj všem.
Jardo hoď to za hlavu, Pročetl jsem to celé, kouknul na účtenku a nechápu o co tu jde. Cena podle mne naprosto adekvátní. A dát tam nové rameno a novej brzdič bylo by to ještě daleko dražší. Jen ještě dodám že já bych ve svém oboru účtoval za 20 hodin práce - opravy 9180 ,- Kč. Tak nechápu co se komu na tom nelíbí.

07.04.2018 08:59 - Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II 3146503
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Rio11 napsal(a):
Ahoj všem.
Jardo hoď to za hlavu, Pročetl jsem to celé, kouknul na účtenku a nechápu o co tu jde. Cena podle mne naprosto adekvátní. A dát tam nové rameno a novej brzdič bylo by to ještě daleko dražší. Jen ještě dodám že já bych ve svém oboru účtoval za 20 hodin práce - opravy 9180 ,- Kč. Tak nechápu co se komu na tom nelíbí.


Ty zločinče - no víš on každý vidí jen co mᚠ,,čistého" v ten moment nad materiál ale nikdo nevidí že v tento moment(není to vina tohoto auta ale desítek jiných) 10000,- kompresor , utahovačka 7500,- , energie,daně,čas , pořizovací cena dílny , xx vercajku,diagnostiky , občas nějaké školení, režie dílů pro ktré jezdíme atd... - většina lidí si do své práce vezme montérky které si vyfasoval(nebo nechal proplatit) a víc neřeší. - mne by zajímalo jak by vypadala cena kdyby se veškeré náklady opravdu rozpočítaly- promítly v ceně za opravu a nic si z toho nedělám jen to někdy zamrzí když si uvědomím kolik jsem neúčtoval blbostí-drobností zesvého,kolik času,materiálu a energie abych zachránil díly které by jinde vyhodili atd.. No udělal jsem myslím zajímavou nabídku = účast na další stejné práci = ,,účast je neskutečně velká" a to nabízím odbornou pomoc zdarma.

07.04.2018 13:28 - Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II 3146554
Rio11
Město: Domažlice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X BreakPočet příspěvků: 578

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Jardo, já se hlásím jako první, až mi kleknou znovu ložiska v zadních ramenech, a že kleknou určitě to je mi jasné , protože mají 100 tk, a dělal jsem si to tenkrát sám podle zdejšího návodu.

|< < 1 ... 53 54 55 56 57 58 59 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator