Ale tak daleko si to nechal dojít ty, e si utrhl hlavu a uřízl u ramene... Upřímě, tak blbě sem to udělal taky kdy sem byl mladej a blbej ... ukroutil a uřízl ... Jen jednou či dvakrát a řekl sem si tak takhle tedy NE. Snaím se poučit a pracovní postupy vymyslet-upravit tak aby se to u nestalo.
Tak e kdy u sem starej a blbej, proč si to neulehčit.... rouby tahám celé i se závitem přes brzdič a jde to velmi dobře a kdy je roub ohnutej, nevadí to, jen lépe vyčistí díru od závitu.
Postup mám takovej, e jednou rukou ohřívám autogenem brzdič po celé délce jak probíhá roub tak dlouho a si začne foukat kouř z otvorů pro lepidlo., to je prvotní známka dobré teploty. Pak nasadím rázovej povolovák a jednou rukou hrkám a druhou pořád nahřívám. Při dosaení potřebné teploty se to začne povolovat a z otvorů pro lepidlo vylítne suchej prach z rozpadlého lepidla, kterej plamenem chytne a vybuchne jak plyn. Udělá to takovej zvlátní efekt, tak se neleknout, nic to nezapálí. No a pak ten roub vylítne jak po másle a vyčistí i díru od lepidla.
Kdy to takhle povolím, roub vytáhnu z brzdiče dvěma prsty jedné ruky... Jednou rukou to i povoluji ... To je ve přátelé.
Klidně mi ty dojebané brzdiče poli, něco s tím vymyslím, kdy u si to tak udělal...
PS, málo to ohřívá, chce to víc ...
A stále mám sadu gumiček do brzdiče za pár korun, kdybych to náhodou upekl moc.