Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II
jruze
03.04.2018 10:14 - Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II
U??vate?
PATaMAT napsal(a):
Ale tak daleko si to nechal dojít ty, že si utrhl hlavu a uřízl u ramene... Upřímě, tak blbě sem to udělal taky když sem byl mladej a blbej ... ukroutil a uřízl ... Jen jednou či dvakrát a řekl sem si tak takhle tedy NE. Snažím se poučit a pracovní postupy vymyslet-upravit tak aby se to už nestalo.

Tak že když už sem starej a blbej, proč si to neulehčit.... Šrouby tahám celé i se závitem přes brzdič a jde to velmi dobře a když je šroub ohnutej, nevadí to, jen lépe vyčistí díru od závitu.
Postup mám takovej, že jednou rukou ohřívám autogenem brzdič po celé délce jak probíhá šroub tak dlouho až si začne foukat kouř z otvorů pro lepidlo., to je prvotní známka dobré teploty. Pak nasadím rázovej povolovák a jednou rukou hrkám a druhou pořád nahřívám. Při dosažení potřebné teploty se to začne povolovat a z otvorů pro lepidlo vylítne suchej prach z rozpadlého lepidla, kterej plamenem chytne až vybuchne jak plyn. Udělá to takovej zvláštní efekt, tak se neleknout, nic to nezapálí. No a pak ten šroub vylítne jak po másle a vyčistí i díru od lepidla.
Když to takhle povolím, šroub vytáhnu z brzdiče dvěma prsty jedné ruky... Jednou rukou to i povoluji ... To je vše přátelé.

Klidně mi ty dojebané brzdiče pošli, něco s tím vymyslím, když už si to tak udělal...
PS, málo to ohříváš, chce to víc ...

A stále mám sadu gumiček do brzdiče za pár korun, kdybych to náhodou upekl moc.


To já to ořívám také tak, ale když jsou šrouby ohnuté tak že brzdiče je někdo ubrušuje aby šlo otáčet ráfkem už je neprotáhneš. Ke mně jezdá tak 30% takovejch co nepovolí ničím, řežu jen když jsou rozpadlé očka pro zajištění destiček a nebo když ulítne hlava i když je ohřátej brzdič.(když už se sním dá točit tak je to dobré-když už se roztočí tak se dá lepidlo ,,vypálit" teplem třením šroubu= nechám ho točit a to lepidlo se vypálí a vylítá jak dírkama tak kolem šroubu . Starší mám po 500,- = je to rychlejší.(až pojedu do Olomóca tak ti je můžu hodit a nejde to ven ani ohřáté na lisu , zkoušel jsem i si udělat přípravek 12.šroub navařit na vyčnívající škoub a dostat ho ven závitem - přetrhne to ten origo šroub(né za svárem kde je křehkej) asi ti tam jezdí lepší auta)

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator