Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

||
 

 Diskuzní fórum / Hydraulika, řízení, brzdy / Problém s výškou na zadní nápravě
|< < 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 ... 9 > >|
16.05.2013 23:30 - Re: Samovolná změna výšky na zadní nápravě 2580382
Kaštan
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v ExclusivePočet příspěvků: 241

99 Poslat soukromou zprávu
jruze napsal(a):
Nechápu - to je snad normální (tedy samo nevím jak se zvedne předek ) logicky jde předek nahoru a zadek dolů při rozjezdu(třeba motorka dovede přepadnout dozadu


Myslel jsem že to má při té akceleraci auto rovnat opačně, aby bylo stále v rovině. Při brždění taktéž. Jestli to tak nefunguje, tak je to v pořádku.

16.05.2013 23:34 - Re: Samovolná změna výšky na zadní nápravě 2580384
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
nie, nefunguje to tak, v podstate to ani neni realne aby to spolahlivo fungovalo

17.05.2013 00:04 - Re: Samovolná změna výšky na zadní nápravě 2580386
DeFuckTo
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 II 3.0i V6 24v 211k AM6 Exclusive BreakPočet příspěvků: 780

99 Poslat soukromou zprávu
No nechci dělat rozumy, ale já někde čet, že právě díky hydraulice u našich aut nehrozí to, co u pružin. A to sice, když při vyšší rychlosti zaflekujete, tak pružinákovi vyskočej zadní kola do vzduchu a předek se zapíchne do země, kdežto u našich by to, právě díky hydraulice, mělo být korigované. Ale určitě tam to houpání a při rozjezdu nebo brzdění být musí, ale mohlo by to mít nějaký limit, při kterém omezí to zapíchnutí čumáku..

17.05.2013 02:11 - Re: Samovolná změna výšky na zadní nápravě 2580393
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
DeFuckTo napsal(a):
No nechci dělat rozumy, ale já někde čet, že právě díky hydraulice u našich aut nehrozí to, co u pružin. A to sice, když při vyšší rychlosti zaflekujete, tak pružinákovi vyskočej zadní kola do vzduchu a předek se zapíchne do země, kdežto u našich by to, právě díky hydraulice, mělo být korigované. Ale určitě tam to houpání a při rozjezdu nebo brzdění být musí, ale mohlo by to mít nějaký limit, při kterém omezí to zapíchnutí čumáku..


To ano - ono to tak je když zabrzdíš tak to odpustí tlak ze zadních pístnic, u akcelerace to do nich tlak přidá , ale to abys to zaregistroval by si musel zrychlovat dost dlouho aby to ta hydraulika stihla(nebo si tam dej ty BHI tak 3. vedle sebe) - u toho předku (pro porovnání) jak by jsi řešil třeba u té motorky aby neudělala salto? - tam by ti hydra také nepomohla i kdyby děla cokoli.

18.05.2013 19:33 - Re: Samovolná změna výšky na zadní nápravě 2580921
JOSKO
Město: Sered, Auto: Citroën C5 II 1.8i 16v XPočet příspěvků: 58
99 Poslat soukromou zprávu
mne sa zasa zda ze mam po vymene toho vyskaca zadok trocha maksi co sa mi teda lubi.zadok mi dvihalo 4 dni po sebe.potom sa to zazracne opravilo a tyzden vsetko islo ako ma ale uz som mal objednany novy tak som ho pre istotu vymenil lebo taketo veci sa vypomstia v najnevhodnejsej chvili.novy 45e.

21.05.2013 23:05 - Re: Samovolná změna výšky na zadní nápravě 2581616
kendy5
Město: Humenné, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX BreakPočet příspěvků: 8
99 Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
vela ludom sa to samo opravilo aj ... ale odporucam to otvorit a vymenit

Ja mam teraz stejny problem ako ste tu riesili posledne dva tyzdne. zadok auta po odparkovani sadne na zadok, zhruba po12hod az na doraz. Pisali ste tu, ze treba preresnit tie pistnice, tak teda mi neviete poradit nejaky servis v okoli Nitry kde by mi to za slusnu cenu spravili??? A hlavne kde sa tomu rozumia

22.05.2013 00:16 - Re: Samovolná změna výšky na zadní nápravě 2581624
Petorix
Město: Nové Zámky, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW)Počet příspěvků: 48
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Jumep-a mᚠblízko Nitry, a lepšie ako on aby niekto rozumel tomu tak asi tažko nájdeš

31.08.2013 16:16 - Re: Problém s výškou na zadní nápravě 2614423
duff74
Město: Holešov, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SXPočet příspěvků: 163

99 Poslat soukromou zprávu
Ahojte. Dneska jsem vyměnil ložiska v ramenou a všechno proběhlo hladce (akorát dostat to rameno z uložení je na palici). Po zpětné montáži jsem pustil auto na kola (měl jsem ho v nejvyšší poloze) a auto drželo. Dal jsem ho nejníže a už se nezvedlo. Zadek sedí na zemi, vždycky pár centimetrů vyjede nahoru, vzápětí klesne, BHI dorovná, zas klesne a tak furt dokola. Podařilo se mi pod něho v jednom okamžiku dostat hever, přizvedl jsem zadek aby bylo BHI ticho. Pročetl jsem tady mraky témat, ale všude jsem se dočetl: "...měl jsem pootočený výškový korektor o 180 st..." Předpokládám, že korektor výšky je ta el. plastová součastka která je cca 6 cm táhlem spřažená s objímkou na tyči stabilizátoru. Není mi jasné co se tam dá pootočit o 180 st ??? Jediné co mě napadá, je že se ta objímka pohnula na té tyči stabilizátoru. Nijak jsem do toho nevrtal, jen jsem vždycky povolil stabilizátor.
Ještě jsem si všimnul že mi trochu prosákla LDS kolem té kovové spony na manžetě pístnice, což předtím určitě nebylo. Napadá mě, že kdyby zadní pístnice netěsnila, tak by zadek klesl hned jak jsem to spustil na kola. Tlak přece drží těsnění uvnitř pístnice a ne manžeta. Nebo se pletu? Předek chodí normálně. Nádobku LDS jsem natlakoval. Díky

31.08.2013 17:20 - Re: Problém s výškou na zadní nápravě 2614428
tomikku
Město: Havířov, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v SXPočet příspěvků: 308
99 Poslat soukromou zprávu
pokud okolo manžety jen trošku prolíná tak by to neměl být až takový problém (mě prolínala taky na autodílech hulín ji mají za 200 Kč). Zkus ještě hydro odvzdušnit, tzn. vyjeď několikrát do max. a sjeď do min. několikrát za sebou mᚠto možná zavzdušněné

31.08.2013 17:40 - Re: Problém s výškou na zadní nápravě 2614434
duff74
Město: Holešov, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SXPočet příspěvků: 163

99 Poslat soukromou zprávu
Jo s Bobem Tobolíkem jsem už dneska mluvil. Má ji skladem, jenom je 50 km od baráku a přijede až v pondělí. Taky si myslím, že v tom prolínání manžetou by problém být neměl. Tebou popsaným způsobem to neodvzdušním, protože mi zadek nahoru nevyjede. Z minima asi jenom 3 cm a hned zase spadne. A tak pořád dokola. Předek cvičí normálně.
Nastartoval jsem, zadek na špalkách, dal jsem zvednout do nejvyšší polohy. Předek se zvednul a zadními rameny jde normálně hýbat nahorů dolů. Není tam tlak

31.08.2013 22:42 - Re: Problém s výškou na zadní nápravě 2614524
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
kam ti smeruje ten klbik na tom plastovom
dole alebo hore?

to co popisujes ale moze byt aj prerazena piestnica, ak das prepad do flasky tak by ti malo cezen tiect vela

01.09.2013 10:09 - Re: Problém s výškou na zadní nápravě 2614558
duff74
Město: Holešov, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SXPočet příspěvků: 163

99 Poslat soukromou zprávu
Tím kloubkem myslíš tu pohyblivou plastovou páčku na těle korektoru? Tak to teď z hlavy nevím a hned ak to nezjistím, protože tady prší jak sviňa, takže musím počkat až to ustane.
Proražená pístnice? Nestraš! A která z těch dvou hadiček vedoucích do manžety je přepad? Až přestane pršet tak zkusím. Díky

01.09.2013 10:41 - Re: Problém s výškou na zadní nápravě 2614568
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
duff74 napsal(a):
Tím kloubkem myslíš tu pohyblivou plastovou páčku na těle korektoru? Tak to teď z hlavy nevím a hned ak to nezjistím, protože tady prší jak sviňa, takže musím počkat až to ustane.
Proražená pístnice? Nestraš! A která z těch dvou hadiček vedoucích do manžety je přepad? Až přestane pršet tak zkusím. Díky


Jedna je zastrčená do nápravnice a druhá vede do pryč - tak ta co není zastrčena do nápravnice(v pořadí od pístnice 1. je přepad (otevři si nádobku jinak tě to zcáká)-nemělo by tam jít zkoro nic a ten plastoví nesmysl (jde do něj konektor) je korektor - je na něm páčka s kloubkem a ta páčka musí směřovat směrem dolů +- (je v ní i dírka jako základní nastavení- jak v páčce tak těle korektoru(nesouhlasí to přesně!!! - je to jen orientačně) - na displeji není přeškrtlé autíčko když zadᚠpříkaz ke zvednutí?Pokud to chodilo před tím tak by to měl být korektor - odvzdušnění na to vliv nemá, krom toho předpokládám že jsi pístnice nerozebíral tak se tam nic stát nemělo- nemůže.

01.09.2013 11:27 - Re: Problém s výškou na zadní nápravě 2614615
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
stat sa moze lahko, povysunuta piestnica viac ako mala byt a tym ze ju zatlacil dnu

ale toto pumpovanie by tak mohlo zodpovedat tomu opacne nasadenemu vyskacu

01.09.2013 13:18 - Re: Problém s výškou na zadní nápravě 2614639
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
stat sa moze lahko, povysunuta piestnica viac ako mala byt a tym ze ju zatlacil dnu

ale toto pumpovanie by tak mohlo zodpovedat tomu opacne nasadenemu vyskacu


Je to i tak divné - většinou se zvedne a houpe s výškou - ale asi i by to mohlo toto udělat - asi nejlépe by bylo diag - měřené hodnoty - popř. chyby , ale ještě se mi nestalo že by při této opravě se něco po... na BHI , nebo že by to vzniklo zavzdušněním a to ani při přetěsňování pístnic kdy je to plné vzduchu.

01.09.2013 14:07 - Re: Problém s výškou na zadní nápravě 2614642
duff74
Město: Holešov, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SXPočet příspěvků: 163

99 Poslat soukromou zprávu
Tak jsem využil chvilky kdy přestalo pršet a mrknul na to. Nejdřív jsem auto zvedl a zadek vyheveroval abych na to vůbec viděl. Jruze, ta páčka má směřovat dolů v které poloze auta? Protože mě směřuje dost kolmo nahoru a to táhlo je skoro vodorovně směrem k objímce na stabilizátoru. Ale opakuju, že jsem zadek zvedl tak abych mohl sundat kolo, a potom mírně spustil, takže nevím jestli ta poloha toho kloubku není ovlivněna tím heverem. Ale prakticky je teď auto v horní poloze podvozku. Ale stejně tomu nerozumím. To táhlo z korektoru jsem neměl ani sundané, tak mi není jasné, jak se to mohlo otočit.
Ještě jsem zapomněl poznamenat, že jsem si včera při zpětné montáži ramene mírně natrhl manžetu PZ pístnice, kvůli které jsem už kontaktoval i Boba Tobolíka, ale není do pondělí doma. Vzhledem k tomu, že ta díra byla v horní části manžety a nic odtud nevytékalo, zkusil jsem ji zalepit vulkanizační páskou, abych mohl v pondělí dojet aspoň pro tu manžetu do Hulína. Dneska jsem si všiml, že páska je roztržená i s manžetou a je vidět kousek pístu. To přisuzuji tomu, že po zalepení páskou neměla manžeta už tu roztažnost a pístnice ji roztrhla. Takže už jsem si na zítra sehnal jiné auto. Nechal jsem to tak protože začlo pršet a zítra vyměním manžetu a hned mrknu i na pístnici.
Jumep: tou proraženou pístnicí si myslel stržení těsnění, nebo ještě i něco jiného?

01.09.2013 14:20 - Re: Problém s výškou na zadní nápravě 2614645
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
duff74 napsal(a):
Tak jsem využil chvilky kdy přestalo pršet a mrknul na to. Nejdřív jsem auto zvedl a zadek vyheveroval abych na to vůbec viděl. Jruze, ta páčka má směřovat dolů v které poloze auta? Protože mě směřuje dost kolmo nahoru a to táhlo je skoro vodorovně směrem k objímce na stabilizátoru. Ale opakuju, že jsem zadek zvedl tak abych mohl sundat kolo, a potom mírně spustil, takže nevím jestli ta poloha toho kloubku není ovlivněna tím heverem. Ale prakticky je teď auto v horní poloze podvozku. Ale stejně tomu nerozumím. To táhlo z korektoru jsem neměl ani sundané, tak mi není jasné, jak se to mohlo otočit.
Ještě jsem zapomněl poznamenat, že jsem si včera při zpětné montáži ramene mírně natrhl manžetu PZ pístnice, kvůli které jsem už kontaktoval i Boba Tobolíka, ale není do pondělí doma. Vzhledem k tomu, že ta díra byla v horní části manžety a nic odtud nevytékalo, zkusil jsem ji zalepit vulkanizační páskou, abych mohl v pondělí dojet aspoň pro tu manžetu do Hulína. Dneska jsem si všiml, že páska je roztržená i s manžetou a je vidět kousek pístu. To přisuzuji tomu, že po zalepení páskou neměla manžeta už tu roztažnost a pístnice ji roztrhla. Takže už jsem si na zítra sehnal jiné auto. Nechal jsem to tak protože začlo pršet a zítra vyměním manžetu a hned mrknu i na pístnici.
Jumep: tou proraženou pístnicí si myslel stržení těsnění, nebo ještě i něco jiného?


Nevím jak jsi to dělal,ale já odpojuji kloubek od stabilizátoru,stabík. dolu(úplně ven) odpoj kloubek otoč korektor (páčku) dolů a opět zapoj na kloubek - sundej to z heveru a jezdi (pístnici na pár Km nic nehrozí - jen ji před montáži nové manžety pořádně vyčisti včetně tyčky)

01.09.2013 14:38 - Re: Problém s výškou na zadní nápravě 2614648
duff74
Město: Holešov, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SXPočet příspěvků: 163

99 Poslat soukromou zprávu
Chtěl jsem to udělat stejně, ale to táhlo nešlo ani z jednoho kloubku vyloupnout a vzhledem k tomu, že ta páčka korektoru chodila dost volně, tak tak jsem to nechtěl mordovat, abych to nedejbože nějak nepoškodil. Šrouby stabilizátoru jsem vždycky na jedné straně úplně sundal a na druhé jen povolil. Takže když nad tím teď přemýšlím, tak to teoreticky jde otočit i bez toho, abych táhlo rozpojoval.
No snad mᚠpravdu a bude to jen tím otočením. Ještě že jsem teď 14 doma a můžu nad tím koumat. Zítra koupím manžetu a hned to omrknu. Ještě dotaz: jde ta origo sponka nahradit nějakou jinou? Třeba šroubovací?Jak jsem se na to díval, tak mám neodbytný pocit, že její zpětná montហbude zkouška trpělivosti...

01.09.2013 14:47 - Re: Problém s výškou na zadní nápravě 2614650
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
duff74 napsal(a):
Chtěl jsem to udělat stejně, ale to táhlo nešlo ani z jednoho kloubku vyloupnout a vzhledem k tomu, že ta páčka korektoru chodila dost volně, tak tak jsem to nechtěl mordovat, abych to nedejbože nějak nepoškodil. Šrouby stabilizátoru jsem vždycky na jedné straně úplně sundal a na druhé jen povolil. Takže když nad tím teď přemýšlím, tak to teoreticky jde otočit i bez toho, abych táhlo rozpojoval.
No snad mᚠpravdu a bude to jen tím otočením. Ještě že jsem teď 14 doma a můžu nad tím koumat. Zítra koupím manžetu a hned to omrknu. Ještě dotaz: jde ta origo sponka nahradit nějakou jinou? Třeba šroubovací?Jak jsem se na to díval, tak mám neodbytný pocit, že její zpětná montហbude zkouška trpělivosti...


V Citroenu mají šroubovací(za raketu) a originál zpětná montហpůvodní - několik vteřin(ale z přípravkem vlastní výroby) Na demontហtyčky z kloubku (u stabilizátoru - né u korektoru) použij klíč č. 10 - jde to s ním úplně samo - zasuň mezi kuličku(to táhlo co je na stabilizátoru) a tyčku a zapáčíš(tak aby jsi to táhlo moc neohnul - pokud ano kleštěmi srovnej do původní polohy) - potom přetoč páčku směrem dolů a pootoč tak aby se dala nasadit(nic nepovoluj - nebo se s tím budeš babrat někde na jámě abys to dohnal ke správné výšce zadní nápravy) - to je vše

01.09.2013 14:55 - Re: Problém s výškou na zadní nápravě 2614651
duff74
Město: Holešov, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SXPočet příspěvků: 163

99 Poslat soukromou zprávu
Nemᚠnáhodou ten přípravek vlastní výroby udělaný ze štípaček? Radši nebudu nic odpojovat a přetočím to přes povolený stabilizátor. Když to šlo tam, musí to jít i zpátky.. Díky

|< < 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 ... 9 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator