Chtěl jsem to udělat stejně, ale to táhlo nelo ani z jednoho kloubku vyloupnout a vzhledem k tomu, e ta páčka korektoru chodila dost volně, tak tak jsem to nechtěl mordovat, abych to nedejboe nějak nepokodil. rouby stabilizátoru jsem vdycky na jedné straně úplně sundal a na druhé jen povolil. Take kdy nad tím teď přemýlím, tak to teoreticky jde otočit i bez toho, abych táhlo rozpojoval.
No snad má pravdu a bude to jen tím otočením. Jetě e jsem teď 14 doma a můu nad tím koumat. Zítra koupím manetu a hned to omrknu. Jetě dotaz: jde ta origo sponka nahradit nějakou jinou? Třeba roubovací?Jak jsem se na to díval, tak mám neodbytný pocit, e její zpětná montá bude zkouka trpělivosti...
V Citroenu mají roubovací(za raketu) a originál zpětná montá původní - několik vteřin(ale z přípravkem vlastní výroby) Na demontá tyčky z kloubku (u stabilizátoru - né u korektoru) pouij klíč č. 10 - jde to s ním úplně samo - zasuň mezi kuličku(to táhlo co je na stabilizátoru) a tyčku a zapáčí(tak aby jsi to táhlo moc neohnul - pokud ano kletěmi srovnej do původní polohy) - potom přetoč páčku směrem dolů a pootoč tak aby se dala nasadit(nic nepovoluj - nebo se s tím bude babrat někde na jámě abys to dohnal ke správné výce zadní nápravy) - to je ve