Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Všeobecná NE-technická diskuze / Co nového chystá Citroen
|< < 1 ... 21 22 23 24 25 26 27 ... 71 > >|
17.09.2015 15:04 - Re: Co nového chystá Citroen 2863459
del42sa
Město: Praha, Auto: Počet příspěvků: 441
99 Poslat soukromou zprávu
nějaké info z rozhovoru s bosem PSA Carlosem Tavaresem:

The boss said we could ...
Are there Citroën still room for a large sedan? A new C5?

Carlos Tavares: Citroën may opt for such a model. Nothing prevents them. But it must be profitable. Unprofitable proposals are the only taboo that exists at PSA. Because we need to protect the future of our society, our capacity to invest our profits in new products.

Motor-talk.de via citronfeng

ohledně hydropneumatického odpružení, důvody pro zrušení jsou (údajně) následující :

dixit a PSA framework with whom I have discussed recently ...

A good reason to stop a hydropneumatic suspension ... is that it costs more to manufacture 5000eu per vehicle!

oficiální prohlášení Lindy Jackson z Frankfurtu:

"Citroën will abandon the hydropneumatic solution that had the specificity of its premium vehicles for 60 years, the benefit of classics suspensions, confirmed Tuesday the boss of French car brand, Linda Jackson.
"The hydropneumatic suspension, we created it in the past, but now there are more modern technologies, cheaper for the same sensations," Ms. Jackson has said to reporters on the sidelines of the Frankfurt auto show.
Ms. Jackson has confirmed that these suspensions would disappear with the C5, the current high-end sedans Citroën late career. They are available in their evolution "Hydractive 3".
Tested on the Traction Avant in 1954, hydropneumatic suspensions had helped make the DS, presented the following year, a landmark model in automotive history.
The chevrons brand was equipped with this technology many top models (SM, CX, XM, C6) but also medium sedans (GS, BX or Xantia).
To "Citroënistes" regret that the plush comfort and holding imperial road which had become synonymous hydropneumatic, Ms. Jackson has promised that its brand would not forget his legacy.
"At Citroën, suspensions, it is something very important is an asset. But today we have the most modern technology to create the same feeling. It will be very important for Citroën in the future "she assured.

Frankfurt, September 15, 2015 (AFP) - Š 2015 AFP

17.09.2015 16:33 - Re: Co nového chystá Citroen 2863483
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2972

U??vate? Poslat soukromou zprávu
První věta o infu je myslím jasná, no a ten zbytek neptudum, jako asi většina lidí na klubu, na překlad jsem moc líný, protože jsem pouze dělnická třída, ne pracující inteligence.

17.09.2015 16:37 - Re: Co nového chystá Citroen 2863484
c5vyskov
Město: Vyškov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 612
99 Poslat soukromou zprávu
Určitě, cena hydractivu 5000 euro. Kecy v kleci.
.link.
Do 2000 eur se musí vejít se vším. Ale jestli za hydractiv skutečně dávají 5000 euro, tak to nebude chyba hydractivu, ale chyba vedení firmy...

17.09.2015 17:41 - Re: Co nového chystá Citroen 2863503
HELLMUT
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 1812

U??vate? Poslat soukromou zprávu
63zdenda napsal(a):
První věta o infu je myslím jasná, no a ten zbytek neptudum, jako asi většina lidí na klubu, na překlad jsem moc líný, protože jsem pouze dělnická třída, ne pracující inteligence.

Dělnická třída by měla znát možnosti internetu když na to nemá vlastí hlavu - použije překladač


Šéf řekl, že jsme mohli ...
Existují Citroën stále ještě prostor pro velký sedan? Nová C5?

Carlos Tavares: Citroën se mohou rozhodnout pro takový model. Nic nebrání tomu je. Ale musí to být ziskové. Nerentabilní návrhy jsou pouze tabu, která existuje v PSA. Vzhledem k tomu musíme chránit budoucnost naší společnosti, naše schopnost investovat své zisky do nových produktů.

Motor-talk.de přes citronfeng

ohledně hydropneumatického odpružení, Důvody pro Zrušení JSOU (údajně) následující:

Dixit PSA rámec, s nímž jsem hovořil v poslední době ...

Dobrý důvod k zastavení hydropneumatické pérování ... je, že to stojí víc vyrábět 5000eu na vozidlo!

oficiální Prohlášení Lindy Jackson z Frankfurtu:

"Citroën opustí hydropneumatic řešení, které měl specifičnost prémiových vozidel pro 60 let, výhoda klasických suspenzí, potvrdil v úterý šéf francouzské automobilové značky, Linda Jackson.
"The hydropneumatické odpružení, vytvořili jsme to v minulosti, ale nyní existuje více moderní technologie, levnější pro stejné pocity," paní Jackson řekl novinářům na okraj autosalonu ve Frankfurtu.
Paní Jackson potvrdil, že tyto suspenze by zmizet s C5, současné high-end sedany Citroën pozdní kariéry. Jsou k dispozici v jejich vývoji "Hydractive 3".
Testováno na Traction Avant v roce 1954, hydropneumatické suspenze pomohl dělat DS, představil následující rok, model mezník v automobilové historii.
Značka krokve byl vybaven touto technologií mnoho špičkových modelů (SM, CX, XM, C6), ale i střední sedany (GS, BX nebo Xantia).
Chcete-li "Citroënistes" mrzí, že plyšové komfort a držení císařská silnice, která se stala synonymem hydropneumatické, paní Jackson slíbil, že jeho značka by se zapomenout na jeho dědictví.
"V Citroën, suspenzí, to je něco velmi důležité, je výhodou. Ale dnes máme nejmodernější technologie k vytvoření stejný pocit. Bude to velmi důležité pro Citroën v budoucnu" ujistila.

17.09.2015 20:29 - Re: Co nového chystá Citroen 2863656
NMC
Město: Veverská Bítýška, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v BreakPočet příspěvků: 195

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Doufejme, že nám ty naše nerentabilní krámy s krokvemi na čumáku a plyšovým pocitem císařské silnice vydrží pod dozorem jruze, jumepa, lukiho a dalších kouzelníků za podpory vrakoviš a polských e-shopů co nejdéle. Nevím sice, co paní šéf Linda Jackson v minulosti vytvořila na hydropneumatickém odpružení (asi totéž co já), ale navzdory ní si myslím, že vzhledem k dosavadní šedesátileté historii hydroactivu bude hlavní problém hydraulického odpružení spíše marketingovo-personálního charakteru.

17.09.2015 21:27 - Re: Co nového chystá Citroen 2863682
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
NMC napsal(a):
Doufejme, že nám ty naše nerentabilní krámy s krokvemi na čumáku a plyšovým pocitem císařské silnice vydrží pod dozorem jruze, jumepa, lukiho a dalších kouzelníků za podpory vrakoviš a polských e-shopů co nejdéle. Nevím sice, co paní šéf Linda Jackson v minulosti vytvořila na hydropneumatickém odpružení (asi totéž co já), ale navzdory ní si myslím, že vzhledem k dosavadní šedesátileté historii hydroactivu bude hlavní problém hydraulického odpružení spíše marketingovo-personálního charakteru.


Dráty smotá každej kovář , ale hydráuliku??

17.09.2015 21:33 - Re: Co nového chystá Citroen 2863683
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
podla mna je to cele zle, tvrdia ze je to drahe lebo mala seriova vyroba
keby sa nad tym zamysleli a dali hydro kompletne do celej skaly aut, spravne to odprezentovali, tak su prave ty jedinecny a cena za hydru by klesla na uplne inu uroven ... (take berlingo zo stabilnou vyskou ...)

17.09.2015 21:49 - Re: Co nového chystá Citroen 2863691
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
podla mna je to cele zle, tvrdia ze je to drahe lebo mala seriova vyroba
keby sa nad tym zamysleli a dali hydro kompletne do celej skaly aut, spravne to odprezentovali, tak su prave ty jedinecny a cena za hydru by klesla na uplne inu uroven ... (take berlingo zo stabilnou vyskou ...)


Kdyby nevymejšleli hovadiny a používalí dávno vymyšlené(C5I,II) tak mají vývoj dávno zaplacený - těch aut se snad za 14.let prodalo dost nebo??? a to nemluvím o těch před s klasikou (čerpado řemenem) . místo toho tam nasrali měchy(C4 piccaso a další )aby alespoň něco - to snad koupili nebo ukradli BMV nebo odkud. A teď chtějí prodat 1/2 firmy někomu kdo to má zachránit?

17.09.2015 22:04 - Re: Co nového chystá Citroen 2863702
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2972

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Mne to připadá, že zachraňovat nic nechtějí, spíš naopak, co nejhlouběji potopit, k Citroenu prostě to hydropneumatické odpružení patřilo, bez něj už to nebude nikdy Citroen ale tuctové auto, kterých jezdí všude mraky, proto jsme si toto auto opatřili, bez tohoto odpružení věřim tomu, že skoro každý by zvolil úplně jinou značku.

17.09.2015 22:27 - Re: Co nového chystá Citroen 2863710
Luki_C5
Město: Holešov, Auto: C6 2.7 HDI ExclusivePočet příspěvků: 971

VIP Poslat soukromou zprávu
To víš že to potřebují potopit, šak stejně to funguje i v Česku. Firmu vytunelovat,zlikvidivat a pak si ji někdo za pár korun koupi. Tam nejde o to že je něco drahé na výrobu. Jde o to, že potřebují dát prostor Peugeotu. Z citroenu zustane Lowcost značka, MPV a dodávky. Šak už i to, že nové C5 BlueHDI dají na tažák 1250 kg. Zase aby donutili lidi, co chtějí tahat těžké vozíky a karavany kupovat nového Jumpyho co má příští rok vyjít. C5 ky X7 od roku 2008 prodali 54% hydropneumatických podvozků. Oni přijdou o každého druhého zákazníka a je jim to buřt. To je vyšší managemant !!!!

18.09.2015 09:53 - Re: Co nového chystá Citroen 2863961
cacaminek
Město: Dobříš, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 30
99 Poslat soukromou zprávu
No musím přiznat, že i já jsem si C5 X7 pořídil pouze pro H3+. prostě jsem to chtěl zkusit a hned si mě ten podvozek získal. Časem ještě zkusím C5 cross tourer a pak? To těžko říct... Ale jak zde již bylo napsáno bez H3+ se bude jednat o klasické kombi, kterých je spousta a nevím jestli bych si našel jiný důvod proč Tourera zakoupit.

18.09.2015 10:24 - Re: Co nového chystá Citroen 2863972
del42sa
Město: Praha, Auto: Počet příspěvků: 441
99 Poslat soukromou zprávu
Hlavně těch údajných 5.000,-EURO na každé auto za hydrauliku je naprostý nesmysl, který vyplodil někdo, kdo jen potřeboval nějakou výmluvu pro zrušení toho systému. Kdyby to byla pravda, už dávno se auta s hydropneumatickým odpružením nevyrábí....

Bude mimochodem zajímavé sledovat, jak chtějí u Citroenu dosáhnout stejných vlastností s konvenčním podvozkem, když jsou (právem) kritizováni za tvrdost podvozku u řady DS.

vždy takové SUV s pohonem 4x4 a hydropneumatikou, to by byl sen

18.09.2015 12:33 - Re: Co nového chystá Citroen 2864013
vilous
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 1256
99 Poslat soukromou zprávu
Citroenům vůbec nějak ujel vlak kolem nových trendů.
Včera jsem v TV viděl test DS5 diesel kontra DS5 hybrid. Já vím, že DS je sólo značka, ale technologie vychází z Citroenu. Test smíšené spotřeby, pro objektivitu auta jezdila fakt v závěsu (samo ne těsném). A hybrid měl o 0,9 l vyšší spotřebu !!!
To nedokáže každá automobilka vyrobit dražší a složitější hybrid s vyšší spotřebou než čistý ropák. Asi to dá o 130 kg větší hmotnost a narychlo ušitá elektronika.

18.09.2015 13:00 - Re: Co nového chystá Citroen 2864018
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2972

U??vate? Poslat soukromou zprávu
HELLMUT napsal(a):
Dělnická třída by měla znát možnosti internetu když na to nemá vlastí hlavu - použije překladač :-


No dělnická třída má myslím dobrou hlavu, možnosti internetu také zná a dokonce ví, jak použít překladač.
Kdybys to četl pozorně, píšu že jsem línej, proto jsem čekal na někoho méně línějšího než jsem já, kdo to přeloží, ale že to budeš zrovna ty Páo, mne úplně dostalo, pro příště, pozorně číst, pak reagovat na mou inteligenci, jasný?

Jinak jak psal Luki, naprostý souhlas, hledají důvod, jak lidem zdělit, že hydropneumatické pérování mají na háku, proto hledají nesmyslné důvody viz pořizovací cena pružení na každé auto, nebo jak psal Jarda vymyšlené na C5 I.II, myslím, že to chtějí ukončit a hledají přesvědčivý argument, s kterým mohou na věřejnost, jenom aby mohli vyrábět tuctová auta, o které nebude tak velký zájem jako o naše houpačky a žehličky v jednom.

18.09.2015 13:00 - Re: Co nového chystá Citroen 2864019
TomasT
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 1470
99 Poslat soukromou zprávu
Citroën už nechce vyrábět normální auta, musí být odlišná, unikátní. Obyčejná auta typu Citroënu C5 z nabídky zmizí, naopak věci jako koncept Aircross a další neotřelá auta do ní přibudou. Ve Frankfurtu to vyjevil Xavier Peugeot, produktový šéf Citroënu.
.link.

18.09.2015 14:00 - Re: Co nového chystá Citroen 2864084
HELLMUT
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 1812

U??vate? Poslat soukromou zprávu
63zdenda napsal(a):
No dělnická třída má myslím dobrou hlavu, možnosti internetu také zná a dokonce ví, jak použít překladač.
Kdybys to četl pozorně, píšu že jsem línej, proto jsem čekal na někoho méně línějšího než jsem já, kdo to přeloží, ale že to budeš zrovna ty Páo, mne úplně dostalo, pro příště, pozorně číst, pak reagovat na mou inteligenci, jasný?





Jinak jak psal Luki, naprostý souhlas, hledají důvod, jak lidem zdělit, že hydropneumatické pérování mají na háku, proto hledají nesmyslné důvody viz pořizovací cena pružení na každé auto, nebo jak psal Jarda vymyšlené na C5 I.II, myslím, že to chtějí ukončit a hledají přesvědčivý argument, s kterým mohou na věřejnost, jenom aby mohli vyrábět tuctová auta, o které nebude tak velký zájem jako o naše houpačky a žehličky v jednom.


Nojo ,zase tady bude chat. Já jsem cítil možnost si rýpnout že ti to tam hodím a ono se mi to takhle vrátí...
Hold jsem ještě nladej nezkušenej kluk

Jinak k tématu,já teda do toho nemám co mluvit nebo jsem jen fanoušek tohoto systému a jinak ničemu nerozumím a vše si nechávám dělat.Ale podle mého je to banda blbců to takhle pohřbít.
Můžou vymyslet sebelepší měkké , plyšové a nevím jaké další tlumiče,můžou být třeba tak dobrý, že by jsme to ani nepoznali.Ale co když tam pak někdo hodí do kufru 300 kg nákladu ? Bude táhnout zadek po asfaltu. Nebo jede na chatu po polní cestě,tak si přizvedne. Jejich plyšové tlumiče ?Ehhhmmm?
To žádná jiná konkurence nenabízí (když pominu drahé vzduchové Němce)
To by se dalo tak krásně propagovat v reklamách.
Takových možností to lidem prát do hlavy jak je to skvělá věc...
Přitom se starým DS jim to šlo dobře. Fantomas,každá detektivka atd...

18.09.2015 15:48 - Re: Co nového chystá Citroen 2864102
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
TomasT napsal(a):
Citroën už nechce vyrábět normální auta, musí být odlišná, unikátní. Obyčejná auta typu Citroënu C5 z nabídky zmizí, naopak věci jako koncept Aircross a další neotřelá auta do ní přibudou. Ve Frankfurtu to vyjevil Xavier Peugeot, produktový šéf Citroënu.
.link.


cize to co dostaneme z mitsubishi so vsetkymi neduhmi mitsubishi obleceme do citroen povrchu ... to je prosimpekne aircross...

v preklade, zrusime cele vyvojove centrum citroen

18.09.2015 16:56 - Re: Co nového chystá Citroen 2864136
Luki_C5
Město: Holešov, Auto: C6 2.7 HDI ExclusivePočet příspěvků: 971

VIP Poslat soukromou zprávu
Papirově 5000e klidně mohlo být když za Packet Carlsson (jen jinej předni a zadní nárazník,prahove lišty,jiné koncovky výfuku, designove jine kola, hlinikové sportovní pedály a koberecky) učtovali 5500euro. Bez jediné úpravy na motoru. Starej Carlsson měl aspoň ze 152kw na 177 kw (vačky,sání,jinou ECU) Jo jde to do řiti.

18.09.2015 20:17 - Re: Co nového chystá Citroen 2864305
DeFuckTo
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 II 3.0i V6 24v 211k AM6 Exclusive BreakPočet příspěvků: 780

99 Poslat soukromou zprávu
Já jsem na 100% přesvědčenej, že kdyby hydru zavedla škodovka nebo celkově vw, tak by jim lidi už tuplem urvali ruce a novináři by se místo jednou udělali několikrát.. Marketing je dneska tisíckrát důležitější než vlastnosti produktu jako takovýho a koncernu to jde vážně skvěle..

18.09.2015 22:09 - Re: Co nového chystá Citroen 2864444
Hanz 397
Město: Česká Kamenice, Auto: Peugeot 508 SW GTPočet příspěvků: 2406

U??vate? Poslat soukromou zprávu
DeFuckTo napsal(a):
Já jsem na 100% přesvědčenej, že kdyby hydru zavedla škodovka nebo celkově vw, tak by jim lidi už tuplem urvali ruce a novináři by se místo jednou udělali několikrát.. Marketing je dneska tisíckrát důležitější než vlastnosti produktu jako takovýho a koncernu to jde vážně skvěle..


Jeden OT:
Sice koncern nemůžu vystát,ale tohle se mi líbí (rozhodně ale ne kvůli autům) : .link.

|< < 1 ... 21 22 23 24 25 26 27 ... 71 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator