HELLMUT
|
17.09.2015 17:41 -
Re: Co nového chystá Citroen
|
|
|
63zdenda napsal(a): První věta o infu je myslím jasná, no a ten zbytek neptudum, jako asi větina lidí na klubu, na překlad jsem moc líný, protoe jsem pouze dělnická třída, ne pracující inteligence.
Dělnická třída by měla znát monosti internetu kdy na to nemá vlastí hlavu - pouije překladač
éf řekl, e jsme mohli ...
Existují Citroën stále jetě prostor pro velký sedan? Nová C5?
Carlos Tavares: Citroën se mohou rozhodnout pro takový model. Nic nebrání tomu je. Ale musí to být ziskové. Nerentabilní návrhy jsou pouze tabu, která existuje v PSA. Vzhledem k tomu musíme chránit budoucnost naí společnosti, nae schopnost investovat své zisky do nových produktů.
Motor-talk.de přes citronfeng
ohledně hydropneumatického odpruení, Důvody pro Zruení JSOU (údajně) následující:
Dixit PSA rámec, s ním jsem hovořil v poslední době ...
Dobrý důvod k zastavení hydropneumatické pérování ... je, e to stojí víc vyrábět 5000eu na vozidlo!
oficiální Prohláení Lindy Jackson z Frankfurtu:
"Citroën opustí hydropneumatic řeení, které měl specifičnost prémiových vozidel pro 60 let, výhoda klasických suspenzí, potvrdil v úterý éf francouzské automobilové značky, Linda Jackson.
"The hydropneumatické odpruení, vytvořili jsme to v minulosti, ale nyní existuje více moderní technologie, levnějí pro stejné pocity," paní Jackson řekl novinářům na okraj autosalonu ve Frankfurtu.
Paní Jackson potvrdil, e tyto suspenze by zmizet s C5, současné high-end sedany Citroën pozdní kariéry. Jsou k dispozici v jejich vývoji "Hydractive 3".
Testováno na Traction Avant v roce 1954, hydropneumatické suspenze pomohl dělat DS, představil následující rok, model mezník v automobilové historii.
Značka krokve byl vybaven touto technologií mnoho pičkových modelů (SM, CX, XM, C6), ale i střední sedany (GS, BX nebo Xantia).
Chcete-li "Citroënistes" mrzí, e plyové komfort a drení císařská silnice, která se stala synonymem hydropneumatické, paní Jackson slíbil, e jeho značka by se zapomenout na jeho dědictví.
"V Citroën, suspenzí, to je něco velmi důleité, je výhodou. Ale dnes máme nejmodernějí technologie k vytvoření stejný pocit. Bude to velmi důleité pro Citroën v budoucnu" ujistila. |
| |
| |