Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Motor, převodovka, výfukový systém / FAP - Filtr pevných částic
|< < 1 ... 50 51 52 53 54 55 56 ... 77 > >|
22.11.2016 07:35 - Re: FAP - Filtr pevných částic 3014406
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
gurney napsal(a):
Ahoj, pokud už to tu někde je tak se omlouvám ale nenašel jsem to.

Neví někdo k čemu přesně slouží katalizátory před fapem? A mají přímý vliv na průběh regenerace?


Ano.

22.11.2016 14:32 - Re: FAP - Filtr pevných částic 3014550
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
okrem ineho zvysuje teplotu vyfukovych plynov, takze je velmi dolezity na funkciu fapu

22.11.2016 19:09 - Re: FAP - Filtr pevných částic 3014604
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
okrem ineho zvysuje teplotu vyfukovych plynov, takze je velmi dolezity na funkciu fapu


Jestli jeho otázka směřovala MUSÍ TAM BÝT tak pokud tam nebude tak se krom jiného brzi rozloučí i s FAPem páč ho propálí - on hlavně rozptyluje směr výfukovích plynů a další a až se mu rozpadne FAP a bude to volně průchozí tak mu může podat ruku i turbo.

22.11.2016 20:40 - Re: FAP - Filtr pevných částic 3014639
gurney
Město: Třebíč, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 43
99 Poslat soukromou zprávu
Děkuji, za odpovědi. Tak nějak jsem si to myslel, jen jsem od Vás potřeboval potvrdit, že jsem vůl co rychleji koná než přemýšlí.
Vyklepal jsem keramiku v přední části fapu a teď po zahlášení UNLOCK DIESEL FILTER ujedu cca 3 km a jsou za mnou oblaka bílo-šedého kouře, takže kromě starosti s vyčištěním fapu budu shánět i kat.

22.11.2016 21:48 - Re: FAP - Filtr pevných částic 3014654
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
gurney napsal(a):
Děkuji, za odpovědi. Tak nějak jsem si to myslel, jen jsem od Vás potřeboval potvrdit, že jsem vůl co rychleji koná než přemýšlí.
Vyklepal jsem keramiku v přední části fapu a teď po zahlášení UNLOCK DIESEL FILTER ujedu cca 3 km a jsou za mnou oblaka bílo-šedého kouře, takže kromě starosti s vyčištěním fapu budu shánět i kat.


Upřímnou soustrast - ai nebude za malé peníze (alespoň od těch co znají jeho cenu) novej 22000,- (i ve šrotě ti za něj dají +- 3000,-

23.11.2016 07:27 - Re: FAP - Filtr pevných částic 3014739
gurney
Město: Třebíč, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 43
99 Poslat soukromou zprávu
no snad nebude tak zle.

23.11.2016 08:24 - Re: FAP - Filtr pevných částic 3014765
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6535

U??vate? Poslat soukromou zprávu
bude

23.11.2016 09:01 - Re: FAP - Filtr pevných částic 3014778
PATaMAT
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 1294

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jruze napsal(a):
a další a až se mu rozpadne FAP a bude to volně průchozí tak mu může podat ruku i turbo.


Měl sem tu minulej tejden 1,6 Hdi C5 II, podle VINu to mělomít FAP, rok výroby 2007, ve skutečnosti pouze ( jako by origo) hladká roura od motoru až k zadnímu tlumiči. Žádný KAT ani FAP. Na tacho cca 200, ale bylo stočené, myslím tak o 150 ... motor zatím fungoval ...

23.11.2016 10:16 - Re: FAP - Filtr pevných částic 3014784
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Ten kat jako takovej funguje mimo jiné jako tlumič a to turbo se bez něj může přetočit (proto třeba uvádí že nesmíš bez připojeného sání-tak jako filtr funguje i kat=nepatrně ,,přibržďuje" turbo) - neříkám že se to stane jakmile to tam není jen že to turbu neprospívá a může ho to zničit (tak jako to uvádí výrobci)

23.11.2016 14:17 - Re: FAP - Filtr pevných částic 3014819
eisy811
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 807
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Neviem presne ako to funguje, ale bolo uz dost diskusii o tom, ze ked na TDi dali namieso vyf. potrubia len ruru, tak im spadol vykon. Asi to je viac komplikovane, a turbo zrejma uz projektanti prepocitavaju s istym protitlakom, tomu bude prisposobena aj jeho regulacia. Alebo je to koli vyf. ventilom, vyplachovaniu motora?

23.11.2016 21:22 - Re: FAP - Filtr pevných částic 3014930
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6535

U??vate? Poslat soukromou zprávu
PATaMAT napsal(a):
Měl sem tu minulej tejden 1,6 Hdi C5 II, podle VINu to mělomít FAP, rok výroby 2007, ve skutečnosti pouze ( jako by origo) hladká roura od motoru až k zadnímu tlumiči. Žádný KAT ani FAP. Na tacho cca 200, ale bylo stočené, myslím tak o 150 ... motor zatím fungoval ...


no jarda ma v tomhle pravdu...take zalezi kolikate turbo tam je
1.6Hdi je na tohle docela citliva.dalsi vecm mam spolehlive vyzkousene ze kdyz se da do tohoto motoru novy fap klesne skoro o litr spotreba oproti vykuchanemu

29.11.2016 22:04 - Re: FAP - Filtr pevných částic 3016446
BlueSeven
Město: Černovice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW ExclusivePočet příspěvků: 613

99 Poslat soukromou zprávu
Tak dneska si auto krásně zaregenerovalo, že ten FAP už nemůže být čistější
Ráno cesta do práce při - 4°, délka regenerace 14 km a nedokončeno, večer cesta z práce při - 3° a délka regenerace 13 km a dokončeno. Před regeneracemi dojezd 720 km, po regeneracích 520 km

29.11.2016 22:10 - Re: FAP - Filtr pevných částic 3016449
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6535

U??vate? Poslat soukromou zprávu
BlueSeven napsal(a):
Tak dneska si auto krásně zaregenerovalo, že ten FAP už nemůže být čistější
Ráno cesta do práce při - 4°, délka regenerace 14 km a nedokončeno, večer cesta z práce při - 3° a délka regenerace 13 km a dokončeno. Před regeneracemi dojezd 720 km, po regeneracích 520 km


no ono 14Km je dost malo..auto se ani neohreje jak by melo..pri takto kratkych trasach je dobre mu dat alespon jednou za 1000km trochu zatez,jiny jizdni rezim jinak se doba regenerace zkracuje..hodne na tohle trpi 1.6

29.11.2016 22:56 - Re: FAP - Filtr pevných částic 3016458
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

99 Poslat soukromou zprávu
Já mívám z regenerací nerva, když mi jednou za čas regenerace proběhne dvakrát a jednou už dokonce třikrát během jedný jízdy. Regenerace začne podle plánu kolem 650 km od poslední, po zhruba 15 km se ukončí a za dvě tři minutky začne znova. Moje regenerace nejčastěji probíhají cestou do práce, nebo z práce a profil trasy je tak nevhodný, že ji snad navrhoval nějakej FAPovrah. 8km stoupám do poloviny trasy a pak zase 8km klesám k cíli. Takže regenerace obvykle přijde právě někde před vrcholem a probíhá během klesání bez plynu. To není dobrý, ale já jinam než dolů z toho vrcholu nemůžu. Na všechny strany je to z kopce. Pokud teda mám čas, tak se dole otočím a jedu zase nahoru na vrchol. To pro dokončení regenerace stačí, obvykle skončí asi 2 km před vrcholem. Na kopci se otočím a jedu znova do cíle. No a párkrát se mi už stalo, že se během tohoto druhýho klesání k cíli regenerace znova spustila. Před časem jsem měl tolik času, že jsem to dole otočil podruhý a znova jel k vrcholu a regeneraci dokončil dost daleko před vrcholem. A po otočení nahoře se v polovině klesání k cíli znova spustila. To už jsem nedal a normálně dojel a zaparkoval. Příští regenerace přišla po 90 km. A proběhla napoprvé, bez opakování.
Mám najeto 165k km, regenerace obvykle probíhaj po 650 km, když se mi povede nějaká delší souvislá jízda, než jen to kodrcání kolem komína, tak se interval prodlouží až na 750km. Jen prostě jednou za čas tý francouzký jebce rupne v bedně a regeneruje až do zblbnutí.

29.11.2016 23:49 - Re: FAP - Filtr pevných částic 3016459
TomasT
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 1470
99 Poslat soukromou zprávu
To jsou věci
Já si regenerace všimnu akorát tak 1x za půl roku, když dojedu z práce domů, vypnu motor a větrák jede naplno.
Jinak ani netuším, kdy přesně se děje a zase nijak moc mě to ani nezajímá, auto má sloužit a ne vládnout.
(najeto 265kkm, FAP původní 1x čištěný, 1x doléváno aditivum)

29.11.2016 23:50 - Re: FAP - Filtr pevných částic 3016460
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Mikra napsal(a):
Mám najeto 165k km, regenerace obvykle probíhaj po 650 km, když se mi povede nějaká delší souvislá jízda, než jen to kodrcání kolem komína, tak se interval prodlouží až na 750km. Jen prostě jednou za čas tý francouzký jebce rupne v bedně a regeneruje až do zblbnutí.


Tu regeneraci si jednotka kontroluje a pokud je výsledek nic moc tak jí spustí znova (i když byla dokončena) pokud ti jí spustí a výsledek bude 5x neodpovídající tak ti vyhodí chybu že hrozí ucpání FAP. Ve 165000Km už bude FAP nic moc (vzhledem ke krátkým trasám) Na šedém o regeneracích ani nevím (a +- po 800Km) zato zlatej jí klidně spustí už po 1Km a nechce jí přerušit - pokud jí provoz přinutí zastavit v koloně tak dovede škubat a i chcípnou(je to poznat na volnoběhu-začne houpat) - musím jí držet aspoň dvě minuty na 2000ot aby motor přestal škubat a nechtěl vyskočit z auta a vzhledem že je to automat tak je to docela nepříjemné. Jinak vdálenost mezi je +-750Km a na dlouhých trasách přes 1000Km.

30.11.2016 08:06 - Re: FAP - Filtr pevných částic 3016472
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6535

U??vate? Poslat soukromou zprávu
pro regeraci je velmi dulezita teplota pred a za FAP...pokud nejsou jak je potreba regenerace se prerusi..hodne tomu napomaha i stav FAP i stav katalyzatoru

30.11.2016 09:21 - Re: FAP - Filtr pevných částic 3016486
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
autodiag napsal(a):
pro regeraci je velmi dulezita teplota pred a za FAP...pokud nejsou jak je potreba regenerace se prerusi..hodne tomu napomaha i stav FAP i stav katalyzatoru


FAP šel ven v HR (po prasklé hadici od turba - bez prostředků a možnosti opravy) - uvedení do původního stavu až doma - FAP v dobrém stavu. Je zajímavé že regenerace se spouštěla i z děravím FAPem(nebyl elektronicky FAPoff) - tohle auto na podmínky pro spuštění regenerace kašle jezdí z 90% trasy do 5Km - regeneraci spustí klidně i po necelém kilometru - pere se s AP a otáčkama pokud se dostane do kolony a pokud nevyřadím a nepodržím ho v otáčkách tak klidně i chcípne(stačí +- 2 minuty a srovná se ) Vím že mᚠpravdu jen popisuji chování tohoto auta - vše na něm je OK auto bez chyb,regenerace funguje - když se podívám diagnostikou tak je to důsledek regenerace = poslední regenerace 0.

07.12.2016 11:35 - Re: FAP - Filtr pevných částic 3018329
Bedy
Město: Rychvald, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW)Počet příspěvků: 4
99 Poslat soukromou zprávu
Date mi tip na nekoho kdo vycisti FAP v okoli Ostravy ? C5 III 2012 - 2.2 150kw
Diky

07.12.2016 12:04 - Re: FAP - Filtr pevných částic 3018332
Dawe
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 148
99 Poslat soukromou zprávu
To jen tak nepůjde bez řezání, je to jako jeden celek s KATem a jdou z toho jen trubky...

|< < 1 ... 50 51 52 53 54 55 56 ... 77 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator