Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Motor, převodovka, výfukový systém / FAP - Filtr pevných částic
|< < 1 ... 47 48 49 50 51 52 53 ... 77 > >|
09.08.2016 23:02 - Re: FAP - Filtr pevných částic 2980852
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
tym chcel asi povedat ze vymlatit, to je pravda, to je prasarna
ostatne by bolo treba vidiet hodnoty, aj ked teoreticky km su dosiahnute

09.08.2016 23:06 - Re: FAP - Filtr pevných částic 2980853
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2972

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Má X7, tam je FAP nerozebiratelný, nebo se pletu?

09.08.2016 23:07 - Re: FAP - Filtr pevných částic 2980855
Pali1979
Město: Žilina, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 19

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
To znamená?
Naozaj je to také drahé???
Už to má za sebou?

09.08.2016 23:11 - Re: FAP - Filtr pevných částic 2980864
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
bez videnia / udajov z diag ti to tazko mozem povedat, jedine co sa da povedat je ze oficialne je stavany na 240k km, ale vacsinou da vzdy hodne viac

zdenda: ano ma ten jednokusovy fap, preto to je take drahe

09.08.2016 23:14 - Re: FAP - Filtr pevných částic 2980866
Pali1979
Město: Žilina, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 19

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Riešenie je teda nový

Ako je to s jazdením bez FAB? Vieš sa mi na to pozrie a spravi?

10.08.2016 08:25 - Re: FAP - Filtr pevných částic 2980942
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
bez videnia / udajov z diag ti to tazko mozem povedat, jedine co sa da povedat je ze oficialne je stavany na 240k km, ale vacsinou da vzdy hodne viac

zdenda: ano ma ten jednokusovy fap, preto to je take drahe


Jak poznᚠže OK a nebo KO ? - Já jsem měnil několik FAP kdy je vyhodili z emisí - důvod rozpadlej FAP . Kouří to? jestli ano může být FAP poškozený(to jestli je něco na motoru špatně je druhá věc a FAP by to měl pochytat ale pokud kouří motor moc může něco projít i když by nemělo-když je OK fap a samo aditivace měl by být čistý výfuk (hodně FAPů je nějakým způsobem částečně poškozených a neplní funkci naplno)
A zdendo né všechny X7 mají nedělitelný FAP - jen 3.0HDI a 120Kw,biturbo a ostatní mají dělenej jako dříve.(a jěště některé nové 1.6 tuším,ale hodně mladé)

10.08.2016 09:06 - Re: FAP - Filtr pevných částic 2980949
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2972

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Tak to jsem nevěděl, že některé mají dělitelné a některé ne.
Slyšel jsem už případ, že v rámci úspor FAP někdo rozřízl, vypral horkou wapkou a svařil zpět, ale nevím, zda je to prasečina, nebo zda to teoreticky jde a když, musí ten dotyčný vědět, kde přesně říznout, kolik je tam místa na svár a zda se to celé při sváření nespálí, přece jenom to je vysoká teplota proti regeneraci, sám bych se do toho nepouštěl a nevím, zda se to celé zakládá na pravdě.

10.08.2016 09:31 - Re: FAP - Filtr pevných částic 2980952
eisy811
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 807
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Ja cisty vyfuk nemam, ani omylom a na EK dymivost 0.2 (ak si dobre pamatam)… Takze ho mam prasknuty?

10.08.2016 09:53 - Re: FAP - Filtr pevných částic 2980960
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2972

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Mám to stejné, když očistim hadrem koncovku výfuku, vydrží čistá maximálně 3 dny, pak se udělá jemný černý povlak, který se už dál nezvětšuje.
Jinak auto nečudí, nežere ropu ani olej, FAP je nedávno vyčištěn, diagnostika v pořádku, žádné chyby a hodnoty v toleranci, motor se chová normálně a jede dobře, přičítám to jizdě pouze po okreskách, tak jednou měsíčně ho protáhnu s menším zařazeným stupněm a vyššímy otáčky, víc pro to nemůžu udělat a myslím, že je to v pořádku.
Možná kdybych jezdil dálnice, tak bude čistý, přece jenom se tam jezdí větší rychlostí a teda i většímy otáčky, na okreskách a ve městě mám ty otáčky v rozmezí 1500 - 1900.

10.08.2016 10:57 - Re: FAP - Filtr pevných částic 2980990
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
eisy811 napsal(a):
Ja cisty vyfuk nemam, ani omylom a na EK dymivost 0.2 (ak si dobre pamatam)… Takze ho mam prasknuty?


Já mám výfuk na obou biturbech jak kdybych ho namontoval novej (u třetího nevím nekoukal jsem a má ho mladej tak nevím) regenerace před odjezdem po 980 Km - tak kouknu po příjezdu (těch 980Km bylo při krátkých trasách a loní po dovče byl dávaný jiný a čistěný má od té doby asi 5000Km)

10.08.2016 10:59 - Re: FAP - Filtr pevných částic 2980991
Pali1979
Město: Žilina, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 19

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
jruze napsal(a):
Jak poznᚠže OK a nebo KO ? - Já jsem měnil několik FAP kdy je vyhodili z emisí - důvod rozpadlej FAP . Kouří to? jestli ano může být FAP poškozený(to jestli je něco na motoru špatně je druhá věc a FAP by to měl pochytat ale pokud kouří motor moc může něco projít i když by nemělo-když je OK fap a samo aditivace měl by být čistý výfuk (hodně FAPů je nějakým způsobem částečně poškozených a neplní funkci naplno)
A zdendo né všechny X7 mají nedělitelný FAP - jen 3.0HDI a 120Kw,biturbo a ostatní mají dělenej jako dříve.(a jěště některé nové 1.6 tuším,ale hodně mladé)


Dym z výfuku nejde.
Len nahodilo hlášku
Ide len o to že mám ís na dovolenku a neviem aké je ideálne riešenie.Niekde na fóre som čítal že ho po diažnici po naháňal na 4 a drží.Sam neviem.Auto bolo celý čas servisované v Citroën origo servise a tankujem Shell raz za čas dám plnú nádrž w-power a dokonca pôvodný majitež mi povedal že nikdy netankoval do polovice, vždy iba plnú nádrž.


Ešte jedna vec, po výmene olejov,palivoveho fitra,vzduchoveho a a niečo na kolesách (teraz si nespomeniem) začala spotreba stúpa zo 6 na 7 litrov.Ten istý štýl jazdy.
Neviem prečo.Nemoze to súvisie?

10.08.2016 11:14 - Re: FAP - Filtr pevných částic 2981007
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Pali1979 napsal(a):
Ešte jedna vec, po výmene olejov,palivoveho fitra,vzduchoveho a a niečo na kolesách (teraz si nespomeniem) začala spotreba stúpa zo 6 na 7 litrov.Ten istý štýl jazdy.
Neviem prečo.Nemoze to súvisie?


Nemyslím si , ale stačí aby se ti do toho promítla regenerace a je to zvedlé - může se ti stát že ti na sledované vzdálenosti (třeba 1000Km) proběhnou dvě.

10.08.2016 11:31 - Re: FAP - Filtr pevných částic 2981010
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2972

U??vate? Poslat soukromou zprávu
No já nevim, ale jestli je FAP plnej cerinu, tak regenerace nepomůžou, pak už jedině výměna, když nejde rezebrat a vyčistit wapkou.
Když už píše hlášku, asi bych s ním na dovču nejezdil, nevím jestli zanesenej FAP cerinem když píše hlášku umí hodit nouzák, nebo zastavit motor jako jeho důsledek k jiným částem motoru, to je zde určitě někde popsané, nebo osvětí spíš zasvěcení.

10.08.2016 13:42 - Re: FAP - Filtr pevných částic 2981047
Pali1979
Město: Žilina, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 19

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Ahojte takže posledná informácia z diagnostiky.
Dal podrobne urobit scan toho filtra a v druhom riadku malo byt nula po nastartovani a bolo 53mBa. Netusim co to je.

Podvečer manželka skúsi regeneráciu 120-130 km/hod na úseku 30 km a na 5 rýchlosti

10.08.2016 15:04 - Re: FAP - Filtr pevných částic 2981066
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

99 Poslat soukromou zprávu
Regenerace se ti nespustí jen proto, že chceš. Nestačí vyjet na dálnici a myslet si, že mᚠvyhráno. Auto si samo rozhodne, kdy se má regenerace spustit a nedělá to jen tak podle nálady, ale podle přesných pravidel.

10.08.2016 15:06 - Re: FAP - Filtr pevných částic 2981069
HonzaC3
Město: Brušperk, Auto: C4 Grand Picasso 1,6 hdiPočet příspěvků: 23
99 Poslat soukromou zprávu
Tohle neni Skodovka. Tu regeneraci to nezacne jen proto, ze jedes 120-130km a pojedes 30 km a uz takhle par kilometru jedes. Ridici jednotka nevi jak dlouho pojedes Regenerace se PSA spusti, az k tomu da RJ pokyn. Vzdy k tomu musi nastat podminky - teplota motoru atd, ale taky musi k tomu i byt urcity kilometricky probeh od posledni regenerace vypocitany RJ a nebo vysoky diferencialni tlak na FAPu. Ale pravidelna regenerace potrebuje mit urcity kilometricky probeh od posledni regenerace a muze to byt klidne jak tu psal jruze 1000km, takze nepocitej s tim, ze to bude regenerovat.

10.08.2016 16:06 - Re: FAP - Filtr pevných částic 2981074
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
HonzaC3 napsal(a):
Tohle neni Skodovka. Tu regeneraci to nezacne jen proto, ze jedes 120-130km a pojedes 30 km a uz takhle par kilometru jedes. Ridici jednotka nevi jak dlouho pojedes Regenerace se PSA spusti, az k tomu da RJ pokyn. Vzdy k tomu musi nastat podminky - teplota motoru atd, ale taky musi k tomu i byt urcity kilometricky probeh od posledni regenerace vypocitany RJ a nebo vysoky diferencialni tlak na FAPu. Ale pravidelna regenerace potrebuje mit urcity kilometricky probeh od posledni regenerace a muze to byt klidne jak tu psal jruze 1000km, takze nepocitej s tim, ze to bude regenerovat.


Mᚠsice pravdu , ale také to spustí regeneraci po poslední přerušené jakmile je dosaženo podmínek (teplota,otáčky,není v systému chyba atd..) takže pokud jsou splněny podmínky mohla a asi i se pokusí o provedení - ono to tuto chybu ale většinou vyhlásí po několika neuspěšných regeneracích(nebo přerušených)- jednotka vyhodnocuje stav po regeneraci a pokud jsou údaje nevyhovující tak to hod tuto chybu,také jí dovede hodit z propočtu příliš velké hodnoty aditiv usazených ve FAPu(pokud s tím chceš vydupat na určitou krátkou dobu zresetuj FAP hodnoty jako by jsi vyčistil a bude na chvíli klid-ale musíš v dohledné době vyčistit!!!!)

10.08.2016 17:32 - Re: FAP - Filtr pevných částic 2981082
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6535

U??vate? Poslat soukromou zprávu
HonzaC3 napsal(a):
Tohle neni Skodovka. Tu regeneraci to nezacne jen proto, ze jedes 120-130km a pojedes 30 km a uz takhle par kilometru jedes. Ridici jednotka nevi jak dlouho pojedes Regenerace se PSA spusti, az k tomu da RJ pokyn. Vzdy k tomu musi nastat podminky - teplota motoru atd, ale taky musi k tomu i byt urcity kilometricky probeh od posledni regenerace vypocitany RJ a nebo vysoky diferencialni tlak na FAPu. Ale pravidelna regenerace potrebuje mit urcity kilometricky probeh od posledni regenerace a muze to byt klidne jak tu psal jruze 1000km, takze nepocitej s tim, ze to bude regenerovat.


jednotka naopak vi presne jakou dobu jedesmkolik jedes,jake jsou otacky motoru a kroutici moment
pokud potrebuje udelat regeneraci a jsou splneny vsechny podminky tak je bezostysne udela a je jedno jestli ji delala naposled pred 100km nebo pred 750km

10.08.2016 18:37 - Re: FAP - Filtr pevných částic 2981100
Pali1979
Město: Žilina, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 19

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
autodiag napsal(a):
jednotka naopak vi presne jakou dobu jedesmkolik jedes,jake jsou otacky motoru a kroutici moment
pokud potrebuje udelat regeneraci a jsou splneny vsechny podminky tak je bezostysne udela a je jedno jestli ji delala naposled pred 100km nebo pred 750km

A aké sú podmienky aby sme to spravili

10.08.2016 18:53 - Re: FAP - Filtr pevných částic 2981111
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
ak tam mas po nastartovani na volnobehu 53mbar tak je ten fap zaneseny alebo je zle cidlo diferencneho snimaca tlaku - ma to byt na volnobehu 0-5
predpokladam ze to pri 3000 otackach bude davat cez 100mbar a potom to hlasi ze je ucpaty

da sa spustit nutena regeneracia ktora moze pomoct, ale ma svoj specificky priebeh
rovnako je v papieroch ze su mozne 2 chyby, jedna je vymente fap, druha je spravte regeneraciu - mala by pomoct (nie je zarucene)

najlepsie co dokazes sam spravit je zohriat auto jazdou a potom najst kopec kde mozes drzat co najdlhsie zosliapnuty plny plyn bez prerusenia na 2000 otackach, zatial taky osvedceny je vyjazd na vrsatecke podhradie ( .link. )

|< < 1 ... 47 48 49 50 51 52 53 ... 77 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator