Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Motor, převodovka, výfukový systém / FAP - Filtr pevných částic
|< < 1 ... 48 49 50 51 52 53 54 ... 77 > >|
10.08.2016 19:18 - Re: FAP - Filtr pevných částic 2981126
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6535

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Pali1979 napsal(a):
A aké sú podmienky aby sme to spravili


v podstate jak pise Jumep..
PSA ma jednu z nejhorsich regeneraci kterou jsem kdy videl..neukazuje ti zadne pomerne dulezite informace jako jsou teploty turba,pred a za FAP ..neukazuje ani dif. tlak behem regenerace,natoztak alespon prubeh
nucena regenerace ,nevim co mysli Jumep "specifickym prubehem" ?, se dela pomoci diagnostiky a trva dle typu motoru a verzi SW cca 7-10 minut pri 4000 ot/min ,jinou moznost jako diagnostik clovek nema
jako uzivatel v podstate zadnou..jen jezdit nejlepe delsi trasy
u nekterych sw nejdenucena regenerace spustit vubec
koukni se kolik je diference pri vypnutem klici a motoru v klidu

10.08.2016 19:22 - Re: FAP - Filtr pevných částic 2981129
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
RHH ma tu regeneraciu viacfazovu, nie ako u starych motorov - tym myslim tu specifickost

10.08.2016 19:52 - Re: FAP - Filtr pevných částic 2981164
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6535

U??vate? Poslat soukromou zprávu
asi ti nerozumim....ja se nebavim o starem motoru ....jak to myslis vicefazovou ?

10.08.2016 19:56 - Re: FAP - Filtr pevných částic 2981165
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
RHR sa spusti klasicky, otacky a done
alebo sa da spustit za jazdy ....

RHH to spusta asi 4x po sebe s chladnucimi pauzami - len som cital ten postup co je tam napisany (nepustal som to lebo na to nebol cas u toho dotycneho, mame to riesit nabuduce)

10.08.2016 20:04 - Re: FAP - Filtr pevných částic 2981173
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6535

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
RHR sa spusti klasicky, otacky a done
alebo sa da spustit za jazdy ....

RHH to spusta asi 4x po sebe s chladnucimi pauzami - len som cital ten postup co je tam napisany (nepustal som to lebo na to nebol cas u toho dotycneho, mame to riesit nabuduce)


jo takhle..jo uz chapu....ja to u RHH nedelal proto se ptam..moc jich tu nejezdi...
a stejne nesmyslne otacky ? 4x po sobe ?

10.08.2016 20:36 - Re: FAP - Filtr pevných částic 2981198
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
nepustal som to, ale myslim ze ano (tak to nejako bolo napisane)

kazdopadne to neni na 20 min ako predtym ale aspon na hodinu, ak nie rovno 2 (bude to podobne sialene ako kalibracia robotickej prevodovky)

10.08.2016 20:46 - Re: FAP - Filtr pevných částic 2981205
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6535

U??vate? Poslat soukromou zprávu
to se zase pochlapili soudruzi.....
zlatej Renault..20 minut pri 1400 ot/min a je hotovo..ted pokud se teda nestane ze ti olejova napln nabyde o 3 litry ..to je pry normalni

..adaptaci robota o comment

11.08.2016 10:19 - Re: FAP - Filtr pevných částic 2981332
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
nepustal som to, ale myslim ze ano (tak to nejako bolo napisane)

kazdopadne to neni na 20 min ako predtym ale aspon na hodinu, ak nie rovno 2 (bude to podobne sialene ako kalibracia robotickej prevodovky)


Nevím ale biturba mám 3. a jezdí mi jich sem spousta na dvou mám totožné HW,SW s X7 a regenerace probíh stejně možná je rozdílné dávkování ale pochybuji že je to někde vidět.Časově je to stejné nebo nepatrně rozdílné,na třetím mám jinou jednotu (AP) ta je jiná a i regenerace u této se dovede spustit třeba po 1.Km a to i když se dostanu třeba do kolony a to to potom opravdu poznᚠ(to vypadá jako konečná motoru - něco mezi skočenými rozvody,KO vstřiky , utrhané silenty atd..) z popisu Jumepa : to by jako regenerace probíhala hodinu? - nucená probíhá prakticky stejně jako automatická. Jinak se mi dostala do ruky jednotka která je zřejmě jiná HW protože ta jede ,,úplně" jinak a mapy jsou totožné (nepřišli jsme na to v čem to je) ale je suprová

Regenerace dělám nerad = neznám stav motoru a komponentů , vadí mi otáčky a úspěšnost je ?? a pokud tak krátkodobá.

13.08.2016 20:07 - Re: FAP - Filtr pevných částic 2982346
Pali1979
Město: Žilina, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 19

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Ahojte Páni.Takze sa mi to nakoniec podarilo.Po 30 kilometroch na rýchlosti 140 na diažnici všetko pozhasinalo a všetko dobre dopadlo.....

13.08.2016 21:35 - Re: FAP - Filtr pevných částic 2982391
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Pali1979 napsal(a):
Ahojte Páni.Takze sa mi to nakoniec podarilo.Po 30 kilometroch na rýchlosti 140 na diažnici všetko pozhasinalo a všetko dobre dopadlo.....


Ono jde o to co to vyvolalo - jestli počet nedokončený regenerací,nebo množství usazených aditív Pokud obojí tak se to může opět vratit z důvodu množství usazených aditiv.

16.08.2016 09:10 - Re: FAP - Filtr pevných částic 2983468
marty89
Město: Havířov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW)Počet příspěvků: 22
99 Poslat soukromou zprávu
Zdravíčko pánové,
jsem tady nový a mám již nyní nově zakoupenou C5tku dovezenou z Holandska r.v. 2010 2.0 HDi 103kW 128tkm najeto, EURO5.
Vím že nové automobily koncernu např. VW mají a dolévají tzv "Močovinu"
A zajímalo by mě, jelikož jsem nikde nenašel ani tečku, zda se tato "Močovina" dolevá i do našich C5tek.
Nechci nic zanedbat, tak se raději ptám.
Děkuji moc za odpovědi

16.08.2016 09:15 - Re: FAP - Filtr pevných částic 2983469
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2972

U??vate? Poslat soukromou zprávu
.link.

16.08.2016 10:08 - Re: FAP - Filtr pevných částic 2983487
TomasT
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 1470
99 Poslat soukromou zprávu
AdBlue slouží pro snížení NOx ve výfukových plynech - HDI motory nic takového nepoužívají.
Ale pro změnu používají aditivaci Eolys/Infineum do nafty pro snadnější regeneraci FAP filtru (pod autem je samostatná nádržka s automatickým vstřikováním do nádrže nafty po tankování).
"Spotřeba" je cca 3 litry na 100-150 kkm, takže nic co by se řešilo u pumpy.

16.08.2016 11:37 - Re: FAP - Filtr pevných částic 2983524
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
TomasT napsal(a):
AdBlue slouží pro snížení NOx ve výfukových plynech - HDI motory nic takového nepoužívají.
Ale pro změnu používají aditivaci Eolys/Infineum do nafty pro snadnější regeneraci FAP filtru (pod autem je samostatná nádržka s automatickým vstřikováním do nádrže nafty po tankování).
"Spotřeba" je cca 3 litry na 100-150 kkm, takže nic co by se řešilo u pumpy.


Citroen používá AdBlue ale až euro 6. ( a myslím že je to motor HDI ale označen eHDI ) nebo se pletu? nějak jsem to neštudoval - pro mne nebo z mého pohledu je jen euro 3. , 4. , 5. (aditiva) a nebo 6. - (AdBlue) Jinak souhlasím.

16.08.2016 15:03 - Re: FAP - Filtr pevných částic 2983546
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6535

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Psa pouziva Adblue i eolys soucasne u novych euto6 motoru
Na dobka na adblue je na 20000 a pak je nutne ji dopl it specialni plnickou a diagnostikou nasravit...pokud to neudelas auto nepojede

16.08.2016 15:38 - Re: FAP - Filtr pevných částic 2983552
Royce
Město: Frýdek-Místek, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW)Počet příspěvků: 221

99 Poslat soukromou zprávu
jruze napsal(a):
Citroen používá AdBlue ale až euro 6. ( a myslím že je to motor HDI ale označen eHDI ) nebo se pletu? nějak jsem to neštudoval - pro mne nebo z mého pohledu je jen euro 3. , 4. , 5. (aditiva) a nebo 6. - (AdBlue) Jinak souhlasím.


Pokud vím, tak eHDI jsou ty jejich start/stop motory s obřím kondenzátorem a reverzibilním alternátorem.. nijak to nesouvisí s FAPem.

16.08.2016 17:13 - Re: FAP - Filtr pevných částic 2983587
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6535

U??vate? Poslat soukromou zprávu
..a aby tech dobrot nebylo malo tak je FAP uz i u benzinovych motoru..joo pokrok nezastavis

16.08.2016 20:37 - Re: FAP - Filtr pevných částic 2983799
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Royce napsal(a):
Pokud vím, tak eHDI jsou ty jejich start/stop motory s obřím kondenzátorem a reverzibilním alternátorem.. nijak to nesouvisí s FAPem.


Jak říkám neštudoval jsem to a neměl možnost - je to moc mladé a v dílně jsem to ještě neměl - jen jsem s tím jel ale Peugeotu u kolegy - tam to přitáhli že nejede - jak píše autodiag dojde ta zázračná voda a stojíš - pravda napřed řve a když si toho nevšímᚠtak ti to vysvětlí po svém.(a ještě musíš navštívit servis pro nastavení)

16.08.2016 20:44 - Re: FAP - Filtr pevných částic 2983801
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6535

U??vate? Poslat soukromou zprávu
no oni tech 20000 zduvodnuji ze stejne na tuto dobu je nastavenej servis..svoji logiku to ma
tech 20 na servis uz ne

20.08.2016 12:19 - Re: FAP - Filtr pevných částic 2985493
kajman
Město: Písečná, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) TourerPočet příspěvků: 144
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Vratil jsem se z cesty neco malo pres 400km prevazne okresky a obce. Klidna pohodova jizda. Chystam se do Chorvatska a proto me zajimalo, jak je na tom FAP. Je to moje prvni auto s FAPem a nikdy jsem si za jizdy nevsiml, ze by probihala regenerace. Diagnostika pise toto:
naplneni FAP - 66%
celkova hmotnost sazi ve FAP - 13,87g
objem aditiva v nadrzce - 2165 ml
celkove mnozstvi aditiva usazeneho ve FAP - 1435 mg
objem nadrzky aditiva - 2300 ml
vzdalenost ujeta od vymeny FAP - 65535 km - to znamena ze byl menen???
kilometrovy probeh od posledni regenerace - 346 km
promerna vzdalenost mezi 5 posl. reg. - 268 km
stupen zaneseni FAP sazemi - 61 %
vzdalenost zbyvajici do cisteni FAP - 63934 km

Co s toho lze usuzovat?
Diky

|< < 1 ... 48 49 50 51 52 53 54 ... 77 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator