Mám najeto 165k km, regenerace obvykle probíhaj po 650 km, kdy se mi povede nějaká delí souvislá jízda, ne jen to kodrcání kolem komína, tak se interval prodlouí a na 750km. Jen prostě jednou za čas tý francouzký jebce rupne v bedně a regeneruje a do zblbnutí.
Tu regeneraci si jednotka kontroluje a pokud je výsledek nic moc tak jí spustí znova (i kdy byla dokončena) pokud ti jí spustí a výsledek bude 5x neodpovídající tak ti vyhodí chybu e hrozí ucpání FAP. Ve 165000Km u bude FAP nic moc (vzhledem ke krátkým trasám) Na edém o regeneracích ani nevím (a +- po 800Km) zato zlatej jí klidně spustí u po 1Km a nechce jí přeruit - pokud jí provoz přinutí zastavit v koloně tak dovede kubat a i chcípnou(je to poznat na volnoběhu-začne houpat) - musím jí dret aspoň dvě minuty na 2000ot aby motor přestal kubat a nechtěl vyskočit z auta a vzhledem e je to automat tak je to docela nepříjemné. Jinak vdálenost mezi je +-750Km a na dlouhých trasách přes 1000Km.