Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Motor, převodovka, výfukový systém / FAP - Filtr pevných částic
|< < 1 ... 52 53 54 55 56 57 58 ... 77 > >|
12.12.2016 20:42 - Re: FAP - Filtr pevných částic 3019547
namoras
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v ExclusivePočet příspěvků: 11
99 Poslat soukromou zprávu
autodiag napsal(a):
ale my tady neresime , jak jsi napsal teploty a funkci FAP ,ale zhaveni pri regeneraci prece..
regenerace neprobiha ve spalovacim prostoru ale ve FAP a to az pred horni uvrati tim ze nadavkuje naftu do vyfuku/fap kde teprve hori

No to jsem chtěl vědět. Stačila jedna věta. Dík.

12.12.2016 20:44 - Re: FAP - Filtr pevných částic 3019549
namoras
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v ExclusivePočet příspěvků: 11
99 Poslat soukromou zprávu
jruze napsal(a):
+- 550 stupňů a jednotka ke spuštění regenerace začne dávkovat větší množství paliva (tak velké žhavky by se asi do motoru ani nevešli). Ale to mᚠjedno
Souhlasíš abych tu blbost poslal na zastoupení Citroenu? pokud mu tu blbost můžeš dokázat.(pokud sis to nevymyslel protože takovou nemůže vyslovit ani jejich uklizečka)

Promin,ale nemám zapotřebí si vymýšlet, mám svých jiných starostí dost.

12.12.2016 20:49 - Re: FAP - Filtr pevných částic 3019552
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6535

U??vate? Poslat soukromou zprávu
tu jsem ti napsal,ze jsi ji necet neni muj problem....

12.12.2016 20:58 - Re: FAP - Filtr pevných částic 3019557
namoras
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v ExclusivePočet příspěvků: 11
99 Poslat soukromou zprávu
autodiag napsal(a):
tu jsem ti napsal,ze jsi ji necet neni muj problem....

Ale jo přečetl a poděkoval za jasné a stručné vysvětlení. Ještě jednou dík.

07.01.2017 22:38 - Re: FAP - Filtr pevných částic 3026606
nVi
Město: Brno, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW)Počet příspěvků: 111

99 Poslat soukromou zprávu
Čaute,
Měl bych takový (možná divný)dotaz ohledně regenerace, respektive k režimu motoru při regeneraci.
Protože vždy když dojde ke spuštění regenerace tak pozoruji změny v chovaní motoru a to k lepšímu.

Auto má lepší zátah, převodovka řadí uplně jinak(lépe), navíc podle palubáku jede auto úsporněji a teda výfuk začne při nízkých otáčkách dunět.
A jen by mě zajímalo zda při režimu regenerace, motor neignoruje nějaké vstupní parametry jako třeba váhu vzduchu a další...

07.01.2017 22:54 - Re: FAP - Filtr pevných částic 3026607
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
nVi napsal(a):
Čaute,
Měl bych takový (možná divný)dotaz ohledně regenerace, respektive k režimu motoru při regeneraci.
Protože vždy když dojde ke spuštění regenerace tak pozoruji změny v chovaní motoru a to k lepšímu.

Auto má lepší zátah, převodovka řadí uplně jinak(lépe), navíc podle palubáku jede auto úsporněji a teda výfuk začne při nízkých otáčkách dunět.
A jen by mě zajímalo zda při režimu regenerace, motor neignoruje nějaké vstupní parametry jako třeba váhu vzduchu a další...


Tak si nech změnit mapu (její parametry si nech nastavit do parametrů běžného režimu) - nebo v tom někdo štrachal a něco popletl - ono se dá nastavit i to že jednotka nastaví pro nouzovej režim větší výkon než pro normál

10.01.2017 16:48 - Re: FAP - Filtr pevných částic 3027540
nVi
Město: Brno, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW)Počet příspěvků: 111

99 Poslat soukromou zprávu
Dobré vědět , nicméně otázka je pak kde by to mohli dát dohromady aby to nezprasily.

Uvažoval jsem že bych nechal přehrát řídící jednotku v autorizáku a zárověn nechat udělat celkovou diagnostiku, ale nevím zda jim v tomhle věřit. Jestli není lepší k někomu zajet.

10.01.2017 18:34 - Re: FAP - Filtr pevných částic 3027564
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
nVi napsal(a):
Dobré vědět , nicméně otázka je pak kde by to mohli dát dohromady aby to nezprasily.

Uvažoval jsem že bych nechal přehrát řídící jednotku v autorizáku a zárověn nechat udělat celkovou diagnostiku, ale nevím zda jim v tomhle věřit. Jestli není lepší k někomu zajet.


Autorizák ti může asi pomoci , ale také nemusí = jestli mᚠposlední aktualizaci tak jim řekne že novější není a vykopne je to. Kdo pomoct? kolega co byl umne semnou nekamarádí,autodiag - o jiných kteří to umí nevím.

11.01.2017 08:02 - Re: FAP - Filtr pevných částic 3027713
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6535

U??vate? Poslat soukromou zprávu
no cetl jsem to asi 3x ale unika mi pointa co ze se vlastne resi za problem

11.01.2017 09:17 - Re: FAP - Filtr pevných částic 3027735
nVi
Město: Brno, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW)Počet příspěvků: 111

99 Poslat soukromou zprávu
Pokusím se to přiblížit.
Jde o to že když porovnám normální režim a režim regenerace, tak motor a převodovka se chovají diametrálně odlišně.

Normální režim:Motor více žere a nemá takový zatah, převodovka raději jede na "plachtění" než na zamknutý měnič.
Režim regenerace:Motor žere míň(je jedno jestli jedu 50 nebo 150) a má větší zátah, převodovka řadí dříve a lépe.

Proto jsem se ptal jestli bere tento režim všechny parametry v potaz, protože mi dříve blbnula váha vzduchu na pro zadní řadu válců.

11.01.2017 09:26 - Re: FAP - Filtr pevných částic 3027736
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6535

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jak jsi dosel nato jaka spotreba je pri jizde(to bych jeste asi pochopil) ale jak jsi dosel nato kolik zere pri regeneraci ?
pokud mas vadnou vahu tak ji vymen
projdi auto diagnostikou ,popripade zjisti jestli predchozi majitel nedelal nejake SW upravy v ECU

15.02.2017 23:44 - Re: FAP - Filtr pevných částic 3039972
abart
Město: Lodenice, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 57
99 Poslat soukromou zprávu
Ahojte,

při řešení netěsnosti výfukového potrubí za turbem jsem i preventivně vyčitil wapkou fap. Překvapilo mě, že nebyl nikterak moc zasraný. Na fapu je údaj 06-02-13 (viz foto), předpokládám, že datum. Jen nevím, jestli je rok 06 nebo 13. Netušíte někdo?
Auto 1,6 HDI rok 2006, najeto bůh ví (jsme v Čechách ), na tacho je 180 tis.

Přílohy:
20170214_131526.jpg ( 1984190b ) -

16.02.2017 07:37 - Re: FAP - Filtr pevných částic 3039997
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6535

U??vate? Poslat soukromou zprávu
pravdepodobne uz je FAP vymeneny
cisteni WAP je zpytecne plitvani vodou

16.02.2017 19:00 - Re: FAP - Filtr pevných částic 3040372
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2972

U??vate? Poslat soukromou zprávu
abart napsal(a):
Ahojte,

při řešení netěsnosti výfukového potrubí za turbem jsem i preventivně vyčitil wapkou fap. Překvapilo mě, že nebyl nikterak moc zasraný. Na fapu je údaj 06-02-13 (viz foto), předpokládám, že datum. Jen nevím, jestli je rok 06 nebo 13. Netušíte někdo?
Auto 1,6 HDI rok 2006, najeto bůh ví (jsme v Čechách ), na tacho je 180 tis.


Jak dlouho a jakou teplotou jsi ho čistil wapkou?
Když jsem ho čistil já, tak se mi také zdál málo zanešený, ale až asi po 45 ti minutách začal vytékat cerin, který se při regeneraci nevypálí a zůstává usazený.

16.02.2017 19:26 - Re: FAP - Filtr pevných částic 3040383
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6535

U??vate? Poslat soukromou zprávu
cerin zapeceny pri 550 stupnich se obavam nevytece pri pouziti sebelepsi wapky

16.02.2017 20:41 - Re: FAP - Filtr pevných částic 3040428
nVi
Město: Brno, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW)Počet příspěvků: 111

99 Poslat soukromou zprávu
A má to vůbec cenu, když vezmeš vpotaz že cerín je pěkný karcinogenní svinstvo?
Při ceně 7k5 za novej a 6k za neorigo to za nějakou rakovinu nestojí.
(A navíc druhý FAP už vydrží do konce životnosti auta jsi myslím.)

Na tu moji V6 X7 už jeto jiná pálka
V Citroenu FAP novej za 25k a repasovanej za 10k a neorigo za 9k.

16.02.2017 20:58 - Re: FAP - Filtr pevných částic 3040443
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6535

U??vate? Poslat soukromou zprávu
to vis ze nema ,ale spouste lidem se to vysvetluje jen tezko
pro 1.6Hdi jsou dva typy a take dvoji cena..s tou co jsi napsal to moc nevychazi

16.02.2017 21:57 - Re: FAP - Filtr pevných částic 3040461
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2972

U??vate? Poslat soukromou zprávu
nVi napsal(a):
A má to vůbec cenu, když vezmeš vpotaz že cerín je pěkný karcinogenní svinstvo?
Při ceně 7k5 za novej a 6k za neorigo to za nějakou rakovinu nestojí.
(A navíc druhý FAP už vydrží do konce životnosti auta jsi myslím.)

Na tu moji V6 X7 už jeto jiná pálka
V Citroenu FAP novej za 25k a repasovanej za 10k a neorigo za 9k.


Že je to karcinogení, stím souhlasím, mám možnost ke všem ochranným prostředkům, které jsou vůbec možné, jestli je čistí wapkou někdo další, pravděpodobně tuto možnost má také, pokud není FAP nějak poškozený, dá se od cerinu wapkou vyčistit, je to krásně vidět na barvě vytékající vody, co jsem v tomto vlákně četl, po vyčištění dalších 80 tis. km, tak proč platit 7 tis. za jiný?
Pokud bych tuto možnost neměl, asi bych kupoval také novej.

17.02.2017 07:31 - Re: FAP - Filtr pevných částic 3040547
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6535

U??vate? Poslat soukromou zprávu
nerad bych zacal zdendo nejakou zhavou diskusi ale mam dotaz...
proc pri pouziti wap (at horke ci studene),kdyz je to tedy cerin co uvolnis wapkou,je barva vytekajici kapaliny/vody zcela stejna i FAP i DPF?

17.02.2017 07:55 - Re: FAP - Filtr pevných částic 3040549
Plachim
Město: Slaný/Líský, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 37
99 Poslat soukromou zprávu
No já nevím ale tady je citace z oficiální stránky Citroen:
"Čištění filtru
Vložka filtru z karbidu křemíku má, pokud není vystavena příliš vysokým teplotám nebo mechanickým vlivům, prakticky neomezenou životnost. Je tedy možné provést její vyčištění, které vložce navrátí vlastnosti nového filtru pevných částic. PSA provádí průmyslové čištění filtrů pevných částic speciálním proplachem na čistících stolicích. Jedině protisměrný proplach nízkým tlakem čistící látky, která konstantně působí na celou plochu a v celé délce filtru je zárukou obnovení původních vlastností bez rizika poškození filtru. Součástí čištění filtru je rentgenová zkouška, která na konci procesu prověří, zda byl filtr úspěšně vyčištěn a zda nemá žádné vnitřní trhliny nebo jiná poškození. Na trhu existuje nabídka různých řešení „čištění“ filtrů pevných částic, od přidání přídavků do paliva, které z principu nutnosti odstraňování zachycených nespalitelných zbytků nemůže fungovat, až po vypalování filtrů. Působení vysokých teplot na filtr pevných částic jej může nevratně poškodit. Odborně vyčištěné filtry metodou schválenou PSA naleznete v nabídce náhradních dílů autorizovaných opravců značky."

|< < 1 ... 52 53 54 55 56 57 58 ... 77 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator