Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

||
 

 Diskuzní fórum / Hydraulika, řízení, brzdy / Seřízení výšky vozidla
|< < 1 ... 6 7 8 9 10 11 > >|
29.11.2018 13:24 - Re: Hydraulické čerpadlo - BHI 3193899
PATaMAT
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 1113

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jruze napsal(a):
můžeš mi změřit vzdálenost od země k lemům (jak vepředu tak vzadu = jsou stejné)

Míra naprosto kuhovnu nevypovídající o ničem. Na každém autě bude jinak podle použitých kol a pneu. I stejný rozměr, ale jiný výrobce může být klidně 1,5 cm rozdíl na průměru... a pokud bude nová guma nebo jetá guma, tak dalších 5mm ... tak že na stejných kolech rozdíl i 2cm na průměru kola, na lemu to je 1 cm ... a nastavení výšky - vysunutí ramen a pístnic pořád stejné, vlastnosti pružení stejné, ale opticky jiné, mezera mezi kolem a lemem jiná ... Když kola 15", 16" 17" ... profil gumy .. vše jinak ... Jestli to porovnávᚠtakto a šteluješ takto na lem, tak se ničemu už nedivím

29.11.2018 17:49 - Re: Hydraulické čerpadlo - BHI 3193936
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11364

U??vate? Poslat soukromou zprávu
PATaMAT napsal(a):
Míra naprosto kuhovnu nevypovídající o ničem. Na každém autě bude jinak podle použitých kol a pneu. I stejný rozměr, ale jiný výrobce může být klidně 1,5 cm rozdíl na průměru... a pokud bude nová guma nebo jetá guma, tak dalších 5mm ... tak že na stejných kolech rozdíl i 2cm na průměru kola, na lemu to je 1 cm ... a nastavení výšky - vysunutí ramen a pístnic pořád stejné, vlastnosti pružení stejné, ale opticky jiné, mezera mezi kolem a lemem jiná ... Když kola 15", 16" 17" ... profil gumy .. vše jinak ... Jestli to porovnávᚠtakto a šteluješ takto na lem, tak se ničemu už nedivím


Rozdíl mezi zadkem a předkem se také bude měnit rozměrem pneu ? na kontrolních bodech to bude zřejmě stejné

Ale klidně můžeš komentovat každý můj přízpěvek
Asi si chtěl naznačit že seřizuji vejšku aut dle jednoho nějakého vzoru - tak to opravdu ne
Ale porovnat ,,rovinu" předek-zadek je orientační a má být vodorovně (můžeš na prahu,nebo na lemu) a jedno jestli jsou na autě 16. nebo 19. vzálenost od zemně bude sice jiná ale v předu i vzadu stejná (alespoň doufám)- to platí i o tom o kolik je předek posazený níže (v mém případě u X7biturba o dva cm předek níž = úmyslně)= čerpadlo vypíná (důvod tohoto snížení je ale jiný - to tu ale nebudu komentovat)

Mé auta se ze spodní polohy(dorazu) zvednou do provozní vejšky o 7,5 cm (vepředu- o tom je řeč) - 3cm jsem plácnul od oka = je to o 2.5 cm (měřeno přesně) = na pérování-propérování zbývá 5cm = na dorazy to nejde ani na širokých retardérech a je to měkoučké,zadek je tak jak má být a je hodně měkký - ten při prudkém rozjezdu lehce na dorazy jde. Předek a zadek je rozdíl celkem 4.cm (zadek u origo nastavení je o 1-1,5cm vejš)Ještě asi stojí za zmíňku že elektronika sníží vejšku o 1.5cm při rychlosti nad 90Km/h = zbývá +- 3cm na propérování což je v rychlostech 100 až 200Km/h dostačující (větší propérování by mohlo být i nebezpečné - proto elektronika ztvrzuje a snižuje pérování.)
A to co páni inžinýři vymysleli s elektronikou(snižování podvozku pro vyšší rychlost) jsme mi dělávali tak že jsme snížili provozní (pro rychlou jízdu) a jezdili na zvýšenou (ale to je historie CX , XM)

01.12.2018 22:06 - Re: Hydraulické čerpadlo - BHI 3194316
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2964

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Hezky jste to tady rozjeli a tím mi zamotali hlavu.
Já jsem měl předek už od koupě vysoko, při druhé vyšší poloze (40 km/h ) mi ještě polohu ukázal, ale když jsem dal auto do nejvyšší polohy, předek se už nezvedal vůbec a auto mi polohu už neukázalo vůbec, nehledě na to, že čerpadlo vrčelo ještě cca 3 minuty než vyplo, jinak ostatní polohy auto ukázalo vždy.
Orientačně jsem výšku podle návodu nastavil, všechny polohy už auto ukazuje, zvedá se a snižuje asi dobře, ale jaký je dobrý propočet pro moje auto?
225x55x17, od středu disku na zem při 2,5 bar nafoukaných pneu je míra ze středu disku na zem 330 mm, návod uvádí na předku odečíst 160 mm a výsledek nastavit na měřícím bodu, na zadku odečíst 106 a nastavit.
Je to dobře, nebo jsem to pochopil špatně, co čtu tady to dohadování, nevím, čím se řídit, jenom vím, že předtím mi nejvyšší polohu auto neukázalo a už ukazuje a čerpadlo běželo hoodně dlouho, pravděpodobně to patří do jiného vlákna, ale to dohadování je o výšce a mě i to čerpadlo běželo dlouho, asi můžu být rád, že se neodporoučelo, díky za reakce.

01.12.2018 23:56 - Re: Hydraulické čerpadlo - BHI 3194357
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11364

U??vate? Poslat soukromou zprávu
63zdenda napsal(a):
Hezky jste to tady rozjeli a tím mi zamotali hlavu.
Já jsem měl předek už od koupě vysoko, při druhé vyšší poloze (40 km/h ) mi ještě polohu ukázal, ale když jsem dal auto do nejvyšší polohy, předek se už nezvedal vůbec a auto mi polohu už neukázalo vůbec, nehledě na to, že čerpadlo vrčelo ještě cca 3 minuty než vyplo, jinak ostatní polohy auto ukázalo vždy.
Orientačně jsem výšku podle návodu nastavil, všechny polohy už auto ukazuje, zvedá se a snižuje asi dobře, ale jaký je dobrý propočet pro moje auto?
225x55x17, od středu disku na zem při 2,5 bar nafoukaných pneu je míra ze středu disku na zem 330 mm, návod uvádí na předku odečíst 160 mm a výsledek nastavit na měřícím bodu, na zadku odečíst 106 a nastavit.
Je to dobře, nebo jsem to pochopil špatně, co čtu tady to dohadování, nevím, čím se řídit, jenom vím, že předtím mi nejvyšší polohu auto neukázalo a už ukazuje a čerpadlo běželo hoodně dlouho, pravděpodobně to patří do jiného vlákna, ale to dohadování je o výšce a mě i to čerpadlo běželo dlouho, asi můžu být rád, že se neodporoučelo, díky za reakce.


Musíš do Brna - na 17. by jsi měl mít +- 71 cm od lemu na zem (jak v předu tak vzadu - předek raději o 1cm méně) - a mělo by to chodit jak má. (od nejnižší polohy do provozní je zdvih 11cm = to platí u všech rozměrů . (to bude zase pro PATA hozená rukavice) - je to jen orientační kdy to chodí- vypíná pokud to nastavíš podle toho tvého návodu může se stát že to bude na hraně (a asi stane ) nebo si udělej vejlet a mᚠjistotu. (mám tu jednu X7 s nájezdem 120000Km ve velmi dobrém stavu = ta vypíná ale po dosažení nej. polohy kdy už se nezvedá čerpadlo ,,dobíhá" několik vteřin (je postavené nastavení přesně na hraně)

A ještě dotaz = je rozdíl na obvodu kola při použití ráfků 16,17,18a 19. ? No podle mne by neměl být = je to prosté :v zhledem k tomu že tachometr se nedá nastavit na jinou hodnotu(tak jak to bylo u C5I) tak potom by neodpovídala rychlost se skutečností. tento je řešen jinak (to jen když PAT toto připomínal - ale to máte každý v TP kdo má více rozměrů zapsaných v TP) obvod musí být stejný a o co je ,,větší ráfek o to je nižší pneu".
Dá se to dělat složitě nebo jednoduše = nastavte si to podle návodu-manuálu a změřte to podle mne = rozhodující je údaj (u X7 se dvěma korektory) 10 max 11cm ze spodní polohy do provozní )-stačí pro měření otevřít dveře,nebo odemknout auto- nemusí být nastartované. Jestli je to BLÁBOL tak se všem omlouvám za navádění ke špatnému seřizování nebo měření.

Nemám rád pomluvy a když ze mne někdo dělá blbce.Jinak je to jedno- ke mně právě jezdí auta nastavené někým jiným (a většinou X7 nevypínají nebo se zpožděním, občas i C5II) - řeším jen pokud je požadavek.(jinak dělám jen dle zakázky - na další nemám čas z důvodu dodržení termínů orav)

A myslím že je načase přestat komunikovat nebo uzavřít návod tam je tak asi není co dál řešit. Já se pokusím nereagovat.

02.12.2018 09:07 - Re: Hydraulické čerpadlo - BHI 3194386
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Škoda Citigo-iV , C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6268

U??vate? Poslat soukromou zprávu
takto to vidi vyrobce

Přílohy:
serizeni vysky C5II.pdf ( 383007b ) -
serizeni vysky C5 X7 _vsechny 4valce .pdf ( 448933b ) -
serizeni vysky C5 X7 DT20C a DT17TED4 .pf ( 674474b ) -
serizeni vysky C5 X7 _ustaveni do REF bez hydraktive .pdf ( 437396b ) -

02.12.2018 10:12 - Re: Hydraulické čerpadlo - BHI 3194416
PATaMAT
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 1113

U??vate? Poslat soukromou zprávu
63zdenda napsal(a):
225x55x17, od středu disku na zem při 2,5 bar nafoukaných pneu je míra ze středu disku na zem 330 mm, návod uvádí na předku odečíst 160 mm a výsledek nastavit na měřícím bodu, na zadku odečíst 106 a nastavit.
Je to dobře, nebo jsem to pochopil špatně, co čtu tady to dohadování, nevím, čím se řídit, jenom vím, že předtím mi nejvyšší polohu auto neukázalo a už ukazuje a čerpadlo běželo hoodně dlouho, pravděpodobně to patří do jiného vlákna, ale to dohadování je o výšce a mě i to čerpadlo běželo dlouho, asi můžu být rád, že se neodporoučelo, díky za reakce.
Měl si to moc vysoko, to je celé, přečti si co psal Robert. Výšku musíš spočítat tak, že od poloměru kola vpředu odečteš to co naměříš na měřícím bodu od bodu po zem a má ti vyjít těch 160, to je hodnota vysunutí osy kola oproti rámu vozidla a to je u všech rozměrů kol stejné. Vzadu je podobný výpočet, mᚠto tu od Martina. Tam ti zase má vyjít z výpočtu při použití tvých skutečných měřených hodnot výsledek těch 106.

02.12.2018 10:28 - Re: Hydraulické čerpadlo - BHI 3194418
PATaMAT
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 1113

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jruze napsal(a):
Mé auta se ze spodní polohy(dorazu) zvednou do provozní vejšky o 7,5 cm (vepředu- o tom je řeč) - 3cm jsem plácnul od oka = je to o 2.5 cm (měřeno přesně) = na pérování-propérování zbývá 5cm


Začínám se v tom tvém plácání ztrácet

Rozumím tomu dobře, že tvoje auto se zvedne odspodu do normální výšky 5cm ? ( 7,5 - 2,5 = 5 ) ? A všechny ostatní se zvednou 7,5cm ? a o čem píšeš, o X7 nebo o C5 II - I ???


jruze napsal(a):
(od nejnižší polohy do provozní je zdvih 11cm = to platí u všech rozměrů .


Tady píšeš o čem, o X7 nebo o C5 II - I ??? O tvém autě, o jiných autech ... ???

Potřeboval bych to polopaticky vysvětlit, nerozumím tomu, asi i pro ostatní by to bylo dobré
Oba body prosím.

02.12.2018 10:40 - Re: Hydraulické čerpadlo - BHI 3194426
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2964

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Asi to začínám chápat, poloměr kola od středu disku na zem mám 330, na předku od měřícího bodu na zem 160, když to odečtu, má vycházet mezi osou kola a měřícím místem 160, na zadku 106, tam mám 215, pochopil jsem to konečně dobře?
To jsem ale trdlo, děkuji všem.

02.12.2018 11:48 - Re: Hydraulické čerpadlo - BHI 3194443
sgt
Město: Skalité, Auto: Citroen Grand C4 SpaceTourer 2.0 BlueHDi 160 EAT8 SHINEPočet příspěvků: 701

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Áno, pochopil si to. Ale polomer meraj a zadnej náprave zvl᚝, býva vyšší kvôli menšiemu zaaženiu.

04.12.2018 09:39 - Re: Hydraulické čerpadlo - BHI 3194684
PATaMAT
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 1113

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Jarouši.
prosím objasni ty tvoje údaje zdvihu od spodní do provozní 11cm a 7,5 cm .... propérování 5cm ...
Nemám v tom pořád jasno
Odpovídal si tu na spoustu jiných dotazů a tento si nějak pár dnů přehlídnul, tak to objasni.
dík

04.12.2018 11:48 - Re: Hydraulické čerpadlo - BHI 3194690
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11364

U??vate? Poslat soukromou zprávu
PATaMAT napsal(a):
Jarouši.
prosím objasni ty tvoje údaje zdvihu od spodní do provozní 11cm a 7,5 cm .... propérování 5cm ...
Nemám v tom pořád jasno
Odpovídal si tu na spoustu jiných dotazů a tento si nějak pár dnů přehlídnul, tak to objasni.
dík


Musíš číst pozorně 11cm je od spodku do provozní X7- to je nastaveno ve zn. servisu po výměně z.pístnic a seřízení v záruce(nevím kde) já dělal jen servis a prohlídku podvozku,výměnu olejů,filtrů a nějakách drobností které zn. přehlédl nebo neudělal jako doraz ručky a doporučení k opravě pro záruční opravu atd.. (u mé X7 - 9cm) mé biturbo C5 II má 7,5 cm od spodu do provozní.
A pan mistr si nedovede změřit údaje na některé x7 popř.C5II ? Až si to nastaví Zdenda podle prac. postupu tak sem asi dá rozměry také (pokud ho choroba nepoloží - zatím je o 3cm nahoře.

A nezapomněl - jen jsem napsal že by stálo to uzavřít(uzamknout) že vše včetně návodu bylo napsáno a že už se nebudu k tomuto tématu vyjadřovat.

04.12.2018 13:52 - Re: Hydraulické čerpadlo - BHI 3194697
PATaMAT
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 1113

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jruze napsal(a):
na 17. by jsi měl mít +- 71 cm od lemu na zem (jak v předu tak vzadu - předek raději o 1cm méně) - a mělo by to chodit jak má. (od nejnižší polohy do provozní je zdvih 11cm = to platí u všech rozměrů .


jruze napsal(a):
od nejnižší polohy do provozní je zdvih 11cm = to platí u všech rozměrů .
Dá se to dělat složitě nebo jednoduše = nastavte si to podle návodu-manuálu a změřte to podle mne = rozhodující je údaj (u X7 se dvěma korektory) 10 max 11cm ze spodní polohy do provozní )


jruze napsal(a):
Musíš číst pozorně 11cm je od spodku do provozní X7- to je nastaveno ve zn. servisu po výměně z.pístnic a seřízení v záruce(nevím kde) já dělal jen servis a prohlídku podvozku..

(u mé X7 - 9cm) mé biturbo C5 II má 7,5 cm od spodu do provozní.

A pan mistr si nedovede změřit údaje na některé x7 popř.C5II ? Až si to nastaví Zdenda podle prac. postupu tak sem asi dá rozměry také (pokud ho choroba nepoloží - zatím je o 3cm nahoře.

už se nebudu k tomuto tématu vyjadřovat.

Jardo, právě že čtu pozorně. Ty radíš nastavovat na X7 10 - 11cm zdvih ze spodní do provozní.

Něco bude asi špatně … Měřené hodnoty jsou cca, nebudem počítat milimetry.
Měřená C5 II mnou seřízená. Zdvih ze spodní polohy, ze zamáčklých dorazů – otlakováno diag do normální jízdní polohy je cca 6cm jak sem psal dříve, ( psal sem obecně zdvih ze spodní do normální 5 – 6cm) Zdvih ze spodní polohy zvolené tlačítkem do normální jízdní je cca 4,5cm. Auto pruží zcela normálně, na dorazy nechodí a přitom je o kus níž než tvoje SN͎ENÉ biturbo ???
Tak že mnou seřízené auto chodí 6cm a tvoje snížené o 2,5 chodí 7,5cm ... co k tomu dodat?

Nedělám z nikoho blbce, to si každý umí zařídit sám.

Těch 11 na X7 to je dobrej úlet, i těch 9 je moc. Mám tu dvě okolo, ale nemám čas, až bude změřím taky .

Přílohy:
tabulka.jpg ( 225434b ) -
dolni_odtlakovano_diag.jpg ( 1381121b ) -
dolni_tlacitkem.jpg ( 1294050b ) -
provozni_vyska.jpg ( 1450964b ) -

04.12.2018 19:22 - Re: Hydraulické čerpadlo - BHI 3194805
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11364

U??vate? Poslat soukromou zprávu
PATaMAT napsal(a):
Jardo, právě že čtu pozorně. Ty radíš nastavovat na X7 10 - 11cm zdvih ze spodní do provozní.

Něco bude asi špatně … Měřené hodnoty jsou cca, nebudem počítat milimetry.
Měřená C5 II mnou seřízená. Zdvih ze spodní polohy, ze zamáčklých dorazů – otlakováno diag do normální jízdní polohy je cca 6cm jak sem psal dříve, ( psal sem obecně zdvih ze spodní do normální 5 – 6cm) Zdvih ze spodní polohy zvolené tlačítkem do normální jízdní je cca 4,5cm. Auto pruží zcela normálně, na dorazy nechodí a přitom je o kus níž než tvoje SN͎ENÉ biturbo ???
Tak že mnou seřízené auto chodí 6cm a tvoje snížené o 2,5 chodí 7,5cm ... co k tomu dodat?

Nedělám z nikoho blbce, to si každý umí zařídit sám.

Těch 11 na X7 to je dobrej úlet, i těch 9 je moc. Mám tu dvě okolo, ale nemám čas, až bude změřím taky .


Já mám průměr pneumatiky(X7) 69cm - při tvém měření je kolo(vršek pneu) schovanej v blatníku ? Raději toho nech - nenu mne pořád reagovat. poslední co jsem k tomu napsal = můžeš se mnou pokračovat v SZ jinak hlavně že to v obou případech funguje.

04.12.2018 20:24 - Re: Hydraulické čerpadlo - BHI 3194829
PATaMAT
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 1113

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jruze napsal(a):
Já mám průměr pneumatiky(X7) 69cm - při tvém měření je kolo(vršek pneu) schovanej v blatníku ? Raději toho nech - nenu mne pořád reagovat. poslední co jsem k tomu napsal = můžeš se mnou pokračovat v SZ jinak hlavně že to v obou případech funguje.

Jardo, musíš při čtení otevřít oči ... Já píšu že sem měřil C5 II a srovnávám to s tvým C5 II biturbo, tak proč teď nahazuješ rozměry kol X7 ... nechápu. Na zdvih nemá rozměr kola vliv...

PATaMAT napsal(a):
Měřené hodnoty jsou cca, nebudem počítat milimetry.
Měřená C5 II mnou seřízená.
Tak že mnou seřízené auto chodí 6cm a tvoje snížené o 2,5 chodí 7,5cm ... co k tomu dodat?

A je to uplně jedno, jaké je naměřená hodnota, má to 15" zimáky kola....
To je přeci jedno, zdvih pérování velikost kola neovlivní, sám to někde píšeš ....
, podívej se na rozdíl min výška - normál výška a pak teprve něco piš ...

A poč to tu tak sáhodlouze rozebírám ty tvoje nesmyslné míry zdvihu???
Třeba proto, že když dělᚠsilentbloky na nápravě, tak ty průchozí kulaté Musíš utáhnout až v jízdní poloze, jinak se ti pořád kroutí a odejdou podstatně dříve...
Taky proto, že neustále rovnám auta co mají jízdní vejšku moc vysoko jak staré c5 tak X7 ...
Proto že to má velký vliv na jízdní vlastnosti ...

Tak proč bych to psal tobě po SZ,když je to prospěšné pro všechny uživatele.

05.12.2018 11:23 - Re: Hydraulické čerpadlo - BHI 3194922
PATaMAT
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 1113

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Proto že se snažím číst pozorně co píšeš,mám pocit, že mᚠasi chybu v matrixu ... jinak si to nedovedu vysvětlit.
Výška 71 by se dala akceptovat, ale ten zdvih 10 - 11cm k tomu prostě nesedí ...

jruze napsal(a):
Já mám průměr pneumatiky(X7) 69cm - při tvém měření je kolo(vršek pneu) schovanej v blatníku ?
hlavně že to v obou případech funguje.

jinde píšeš:

jruze napsal(a):
- na 17. by jsi měl mít +- 71 cm od lemu na zem (jak v předu tak vzadu - předek raději o 1cm méně) - a mělo by to chodit jak má. (od nejnižší polohy do provozní je zdvih 11cm = to platí u všech rozměrů


Tak si to spočítej. Kolo mᚠ69cm průměr a lem blatníku v provozní poloze píšeš 71cm ...
Tak si odečti tvuj udávaný zdvih z minimální do provozní ... 71 - 11(10)= 60 (61) ..... vypočtená výška lemu v nejnižší podle tvého zdvihu ... 60 (61) - 69..= -9, -8, !!!
Chceš mi teda tvrdit, že mᚠkolo zalezlé-schované v blatníku -9,-8 cm když to dᚠdo nejnižší polohy?

Těď píšu pouze o Tvojí X7,aby nedošlo k mýlce

05.12.2018 14:04 - Re: Hydraulické čerpadlo - BHI 3194947
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11364

U??vate? Poslat soukromou zprávu
PATaMAT napsal(a):
Proto že se snažím číst pozorně co píšeš,mám pocit, že mᚠasi chybu v matrixu ... jinak si to nedovedu vysvětlit.
Výška 71 by se dala akceptovat, ale ten zdvih 10 - 11cm k tomu prostě nesedí ...


Tak si to spočítej. Kolo mᚠ69cm průměr a lem blatníku v provozní poloze píšeš 71cm ...
Tak si odečti tvuj udávaný zdvih z minimální do provozní ... 71 - 11(10)= 60 (61) ..... vypočtená výška lemu v nejnižší podle tvého zdvihu ... 60 (61) - 69..= -9, -8, !!!
Chceš mi teda tvrdit, že mᚠkolo zalezlé-schované v blatníku -9,-8 cm když to dᚠdo nejnižší polohy?

Těď píšu pouze o Tvojí X7,aby nedošlo k mýlce


spuštěno tlačítkem a 66cm od země po lem , provozní 71cm od lemu na zem , má je v provozní 69cm. 11.cm patřilo k celkovému zdvihu.Jestliže je průměr kola 69cm tak je vršek kola v lemu.(tahle je o 1cm vejš ale to je v toleranci) a tato je na osmnáckách.(i když je to +- stejné,potom tu mám jednu na 16. a jednu na 17. - ta další má je o 2cm snížená ale s tou je žena v práci) - mé C5II změřím také ale až nebudu muset přesouvat 6.aut jen kvůli blbosti.(mohl bych změřit devět aut co tu mám ale ....

Přílohy:
05122018901.jpg ( 796915b ) -
05122018905.jpg ( 835840b ) -

05.12.2018 16:14 - Re: Hydraulické čerpadlo - BHI 3194982
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2964

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Ohledně vašim neustálím hádkám, jste donutili staršího, líného a nemocného člověka to udělat v těchto mrazech.
Poloměr předního kola od středu disku na zem 320mm, od měřícího bodu na zem 160mm - ref. 160mm.
Poloměr zadního kola od středu disku na zem 330mm, od měřícího bodu na zem 22,4mm - ref. 106mm.
Polohy nejnižší po lem blatníku předek - 67cm, provozní - 72cm, 40km/h - 76cm, nejvyší - 78.5cm.
Polohy nejnižší po lem blatníku zadek - 67cm, provozní - 71.5cm, 40km/h - 75.5cm, nejvyší - 78.5cm.
Na mm to přesné určitě není, nevim co vše má na toto vliv, jak stará je kapalina, v jakém stavu jsou koule také nevím, mě stačí, že konečně houpe a zvedá jak má, výšky to konečně ukazuje a čerpadlo mi nevrčí ještě dlouho po vypnutí motoru, pokud se někomu nelíbí mé výšky, čekám nějakou reakci .
A teď se pokusím tu horečku 38.5 srazit ještě kousek dolu , pokud ještě nepotřebujete další měření.

05.12.2018 17:37 - Re: Hydraulické čerpadlo - BHI 3194989
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Hele ty čahoune. Ještě nám napiš, jak vysokou mᚠstoličku, aby ses do tak vysokýho auta dostal?


05.12.2018 17:38 - Re: Hydraulické čerpadlo - BHI 3194990
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11364

U??vate? Poslat soukromou zprávu
63zdenda napsal(a):
Ohledně vašim neustálím hádkám, jste donutili staršího, líného a nemocného člověka to udělat v těchto mrazech.
Poloměr předního kola od středu disku na zem 320mm, od měřícího bodu na zem 160mm - ref. 160mm.
Poloměr zadního kola od středu disku na zem 330mm, od měřícího bodu na zem 22,4mm - ref. 106mm.
Polohy nejnižší po lem blatníku předek - 67cm, provozní - 72cm, 40km/h - 76cm, nejvyší - 78.5cm.
Polohy nejnižší po lem blatníku zadek - 67cm, provozní - 71.5cm, 40km/h - 75.5cm, nejvyší - 78.5cm.
Na mm to přesné určitě není, nevim co vše má na toto vliv, jak stará je kapalina, v jakém stavu jsou koule také nevím, mě stačí, že konečně houpe a zvedá jak má, výšky to konečně ukazuje a čerpadlo mi nevrčí ještě dlouho po vypnutí motoru, pokud se někomu nelíbí mé výšky, čekám nějakou reakci .
A teď se pokusím tu horečku 38.5 srazit ještě kousek dolu , pokud ještě nepotřebujete další měření.


No a když se vrátíme na začátek debaty kdy jsem napsal (než mne zblbnul provozní-nejvyšší) abys to udělal na 71cm lem od země, tak by si nemusel procvičovat matematiku,mohli jsme ušetřit několik stránek fóra (a třeba by se zemne nikdo nepokoušel dělat..... = no a každý si to může zkontrolovat jen tím že obejde auto s metrem v ruce)

05.12.2018 18:30 - Re: Hydraulické čerpadlo - BHI 3195001
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2964

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Kdybych dal 71 cm na lem,byl bych podle nàvodu o skoro 2cm niž.

|< < 1 ... 6 7 8 9 10 11 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator