Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Seřízení výšky vozidla
jruze
01.12.2018 23:56 - Re: Hydraulické čerpadlo - BHI
U??vate?
63zdenda napsal(a):
Hezky jste to tady rozjeli a tím mi zamotali hlavu.
Já jsem měl předek už od koupě vysoko, při druhé vyšší poloze (40 km/h ) mi ještě polohu ukázal, ale když jsem dal auto do nejvyšší polohy, předek se už nezvedal vůbec a auto mi polohu už neukázalo vůbec, nehledě na to, že čerpadlo vrčelo ještě cca 3 minuty než vyplo, jinak ostatní polohy auto ukázalo vždy.
Orientačně jsem výšku podle návodu nastavil, všechny polohy už auto ukazuje, zvedá se a snižuje asi dobře, ale jaký je dobrý propočet pro moje auto?
225x55x17, od středu disku na zem při 2,5 bar nafoukaných pneu je míra ze středu disku na zem 330 mm, návod uvádí na předku odečíst 160 mm a výsledek nastavit na měřícím bodu, na zadku odečíst 106 a nastavit.
Je to dobře, nebo jsem to pochopil špatně, co čtu tady to dohadování, nevím, čím se řídit, jenom vím, že předtím mi nejvyšší polohu auto neukázalo a už ukazuje a čerpadlo běželo hoodně dlouho, pravděpodobně to patří do jiného vlákna, ale to dohadování je o výšce a mě i to čerpadlo běželo dlouho, asi můžu být rád, že se neodporoučelo, díky za reakce.


Musíš do Brna - na 17. by jsi měl mít +- 71 cm od lemu na zem (jak v předu tak vzadu - předek raději o 1cm méně) - a mělo by to chodit jak má. (od nejnižší polohy do provozní je zdvih 11cm = to platí u všech rozměrů . (to bude zase pro PATA hozená rukavice) - je to jen orientační kdy to chodí- vypíná pokud to nastavíš podle toho tvého návodu může se stát že to bude na hraně (a asi stane ) nebo si udělej vejlet a mᚠjistotu. (mám tu jednu X7 s nájezdem 120000Km ve velmi dobrém stavu = ta vypíná ale po dosažení nej. polohy kdy už se nezvedá čerpadlo ,,dobíhá" několik vteřin (je postavené nastavení přesně na hraně)

A ještě dotaz = je rozdíl na obvodu kola při použití ráfků 16,17,18a 19. ? No podle mne by neměl být = je to prosté :v zhledem k tomu že tachometr se nedá nastavit na jinou hodnotu(tak jak to bylo u C5I) tak potom by neodpovídala rychlost se skutečností. tento je řešen jinak (to jen když PAT toto připomínal - ale to máte každý v TP kdo má více rozměrů zapsaných v TP) obvod musí být stejný a o co je ,,větší ráfek o to je nižší pneu".
Dá se to dělat složitě nebo jednoduše = nastavte si to podle návodu-manuálu a změřte to podle mne = rozhodující je údaj (u X7 se dvěma korektory) 10 max 11cm ze spodní polohy do provozní )-stačí pro měření otevřít dveře,nebo odemknout auto- nemusí být nastartované. Jestli je to BLÁBOL tak se všem omlouvám za navádění ke špatnému seřizování nebo měření.

Nemám rád pomluvy a když ze mne někdo dělá blbce.Jinak je to jedno- ke mně právě jezdí auta nastavené někým jiným (a většinou X7 nevypínají nebo se zpožděním, občas i C5II) - řeším jen pokud je požadavek.(jinak dělám jen dle zakázky - na další nemám čas z důvodu dodržení termínů orav)

A myslím že je načase přestat komunikovat nebo uzavřít návod tam je tak asi není co dál řešit. Já se pokusím nereagovat.

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator