Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

||
 

 Diskuzní fórum / Hydraulika, řízení, brzdy / Seřízení výšky vozidla
|< < 1 ... 7 8 9 10 11 > >|
05.12.2018 20:35 - Re: Hydraulické čerpadlo - BHI 3195022
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11335

U??vate? Poslat soukromou zprávu
63zdenda napsal(a):
Kdybych dal 71 cm na lem,byl bych podle nàvodu o skoro 2cm niž.


Myslím že ne - tak jsou normálně nastavené - ty co nechtějí vypínat (nebo se ,,přemlouvají") jsou na 73cm a v těch 71cm je to měkší a stabilnější. Já to mám že se zatavuje na 69 cm a je to OK a daleko pohodlnější auto.

Zítra mohu nafotit i tuto limuzínu v biturbu - dám ženě tourera do práce .

05.12.2018 21:35 - Re: Hydraulické čerpadlo - BHI 3195025
PATaMAT
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 1102

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jruze napsal(a):
No a když se vrátíme na začátek debaty kdy jsem napsal (než mne zblbnul provozní-nejvyšší) (a třeba by se zemne nikdo nepokoušel dělat.....


Tak začátek debaty :

jruze napsal(a):
Mé auta se ze spodní polohy(dorazu) zvednou do provozní vejšky o 7,5 cm (vepředu- o tom je řeč) - 3cm jsem plácnul od oka = je to o 2.5 cm (měřeno přesně) = na pérování-propérování zbývá



jruze napsal(a):
(od nejnižší polohy do provozní je zdvih 11cm = to platí u všech rozměrů .



jruze napsal(a):
Dá se to dělat složitě nebo jednoduše = nastavte si to podle návodu-manuálu a změřte to podle mne = rozhodující je údaj (u X7 se dvěma korektory) 10 max 11cm ze spodní polohy do provozní )



jruze napsal(a):
Musíš číst pozorně 11cm je od spodku do provozní X7- to je nastaveno ve zn. servisu po výměně z.pístnic a seřízení v záruce(nevím kde) já dělal jen servis a prohlídku podvozku..

(u mé X7 - 9cm) mé biturbo C5 II má 7,5 cm od spodu do provozní.

A pan mistr si nedovede změřit údaje na některé x7 popř.C5II ?


Jo jo, můžu za to já, je to naprosto jasný
Všude píšeš spodní - provozní ... a ještě mě nabádᚠabych pořádně četl

06.12.2018 08:06 - Re: Hydraulické čerpadlo - BHI 3195093
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11335

U??vate? Poslat soukromou zprávu
PATaMAT napsal(a):
Jo jo, můžu za to já, je to naprosto jasný
Všude píšeš spodní - provozní ... a ještě mě nabádᚠabych pořádně četl


Ne ne - blbej sem já (a nestačilo napsat - nespletl jsi provozní s horní ?)

17.09.2020 20:21 - Re: Seřízení výšky vozidla 3283671
jirka0077
Město: Sázava, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 34
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Ahojte ohledně té výšky podvozku, zjistil jsem že výška byla nastavená na 67.5 referenční výška tedy 133 stop.
Zadní výška byla 116 stop, tedy upravil jsem výšku podle PATaMata. Na 69,5 tedy referenční výška 130stop.
Nebo jsem zjistil že levé kolo bylo 67,5 a pravé kolo bylo 68,5. A uvidím jak se s tím hned zítra ráno pojede.

19.09.2020 20:26 - Re: Seřízení výšky vozidla 3283949
venaval
Město: Železná Ruda, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 38
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
O seřizování výšky jsem neměl ponětí.
Vyzkoušel jsem si to změřit po jízdě běžící motor,rovina,od země k lemu blatníku vepředu 73-73.5,zadek 71-71.5(+-).je to cajk? Balóny 225/55/17

19.09.2020 20:34 - Re: Seřízení výšky vozidla 3283954
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11335

U??vate? Poslat soukromou zprávu
venaval napsal(a):
O seřizování výšky jsem neměl ponětí.
Vyzkoušel jsem si to změřit po jízdě běžící motor,rovina,od země k lemu blatníku vepředu 73-73.5,zadek 71-71.5(+-).je to cajk? Balóny 225/55/17


Já dávám 72 - 71 předek vzadu to samé (hlavně by se to mělo dělat jinak ale já takto)

23.09.2020 22:15 - Re: Seřízení výšky vozidla 3284444
jirka0077
Město: Sázava, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 34
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Hoši to je změna jízdy, teď mám k lemu blatníku 69,5cm. Referenční výška v předu je 140 stop při nastartovaném motoru. Problém těch vibrací taky konečně ustoupil, jediný problém byl. Že byla nastavená referenční výška základní tedy 128 stop při zapnutém motoru. Což podle měření odpovídá 67,5 cm k lemu blatníku. No ale to je tedy podle toho co jsem četl málo. Teď si mohu dovolit jet klidně i těch 110/h
Jruže mohl bych poprosit foto nastavení v diagbox.
A poprosím o vysvětlení co to je počáteční výška děkuji
Aha vlákno jsem si ještě jednou přeřetl, teoreticky by mohlo těch 69,5 cm k lemu stačit. Páč zadek mám nastaveny na 71,5cm od země k lemu blatníku. Hlavně že jsem nedavno měnil koule, snad nebudou opět brzo po smrti když jsem měl špatně nastavenou výšku podvozku.

24.09.2020 00:28 - Re: Seřízení výšky vozidla 3284467
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11335

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jirka0077 napsal(a):
Hoši to je změna jízdy, teď mám k lemu blatníku 69,5cm. Referenční výška v předu je 140 stop při nastartovaném motoru. Problém těch vibrací taky konečně ustoupil, jediný problém byl. Že byla nastavená referenční výška základní tedy 128 stop při zapnutém motoru. Což podle měření odpovídá 67,5 cm k lemu blatníku. No ale to je tedy podle toho co jsem četl málo. Teď si mohu dovolit jet klidně i těch 110/h
Jruže mohl bych poprosit foto nastavení v diagbox.
A poprosím o vysvětlení co to je počáteční výška děkuji
Aha vlákno jsem si ještě jednou přeřetl, teoreticky by mohlo těch 69,5 cm k lemu stačit. Páč zadek mám nastaveny na 71,5cm od země k lemu blatníku. Hlavně že jsem nedavno měnil koule, snad nebudou opět brzo po smrti když jsem měl špatně nastavenou výšku podvozku.


Já jsem si své biturbo C5 II dával vepředu také na 70 (někde ve starých příspěvcích by se to dalo dohledat) důvod byl lepší jízdní vlastnosti a odstranění vybrací při prudkém zrychlení a rozjezdech - hlavní důvod byl dostat vnitřní klouby z částečně vymačkané polohy a lepší aerodynamiku.

24.09.2020 08:45 - Re: Seřízení výšky vozidla 3284479
PATaMAT
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 1102

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jirka0077 napsal(a):
by mohlo těch 69,5 cm k lemu stačit. Páč zadek mám nastaveny na 71,5cm od země k lemu blatníku.

Zadek mᚠmoc vysoko

24.09.2020 21:21 - Re: Seřízení výšky vozidla 3284506
jirka0077
Město: Sázava, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 34
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Ahoj PaM snažil jsem se dneska o upravu referenční výšky v zadu přes diag. Bohužel mi to neustale vypisuje, že nastavení referenční výšky nejde prej špatný nastavení a neustále. To nastavuje těch 128 step a vzadu 115 step. Jsem si říkal že ten 1cm bych tedy mohl přes diag nastavit. Ještě mě prosím vás vysvětlete jak je možný že mám pravý kolo 70,5cm a levý kolo 69,5 což je 1 cm rozdíl ve výšce kol. Zkoušel jsem i odvzdušnit přes diag ale nevím jestli to pomohlo.

24.09.2020 23:14 - Re: Seřízení výšky vozidla 3284520
PATaMAT
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 1102

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Výška se nastavuje mechanicky manuálně když je rozdíl 10mma více ... na diag se vybodni

25.09.2020 08:19 - Re: Seřízení výšky vozidla 3284525
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD ,Fiat 500e , Škoda Citigo-iVPočet příspěvků: 6234

U??vate? Poslat soukromou zprávu
vysku je rozhodne potreba nastavit manualne ale je nutne zapsat do BHI

Přílohy:
vyska.pdf ( 390453b ) -

25.09.2020 12:30 - Re: Seřízení výšky vozidla 3284538
PATaMAT
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 1102

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jirka0077 napsal(a):
neustále To nastavuje těch 128 step a vzadu 115 step.

To je naprosto v pořádku, neb to je zapsáno natvrdo v PC a slouží to pro výpočty všech výšek. Proto musíš napřed v základní jízdní poloze mechanicky nastavit správnou výšku v dané toleranci +- 2mm jak je uvedeno v návodu v toleranci vypočítaných výšek : H1M = H1C ą 2 mm ... Podle mého názoru, pokud to tak mechanicky nastavíš, nemusíš nic diagnostikou přepisovat a zapisovat, pokud tam mᚠod výroby nastavené správné referenční hodnoty 128 a 115 ......................
. Z návodu plyne, že pro nutnost seřízení diagnostikou je požadavek tolerance menší jak ą 10 mm a větší než ą 2 mm, a pak se seřizuje diagnostikou na H1M = H1C na toleranci ą 2 mm - pak se ta změna zapisuje v diag, proto že to mechanicky nesedělo se zápisem a celé se to měnilo přepisováním hodnot. Pokud rozměr vypočtené výšky splňuje toleranci ą 2 mm, nic se neseřizuje. Z daného mně plyne, že když to mechanicky seřídíš hned na ą 2 mm přesně, tak pak není co diagnostikou nastavovat a zapisovat, neb to sedí se zápisem v PC .... Automaticky ti to pak na zapsaných v PC a prvotně nastavených 128 kroků a 115 kroků nastaví vždy tu správnou vejšku auta ( orientačně cca 69,5 - 70 cm na blatníku) kterou si ty předtím nastavil mechanicky ručně při zapsaných 128 a 115 ....Přesný rozměr výšky ale vždy zjistíš pouze po změřeno a vypočteno podle návodu ...
. Z té výšky základní 128 a 115 to pak vypočítává zvýšenou výšku ( 165 a 150, která je taky daná nastavením v PC - viz příloha. "" Filtrovaná výška"" je skutečný údaj co se odečte na snímači výšky - skutečná okamžitá poloha snímačů - auta.
. Takhle to chápu já a na všech autech co sem kdy seřizoval to funguje - c5 s jedním předním a jedním zadním snímačem výšky.


Ještě Edit: V návodu se píše ...

5. Seřízení výšek
5.1. Seřízení pomocí diagnostického přístroje
Toto seřízení se provádí, když jsou změřené výšky v toleranci vypočítaných výšek.

No, podle mně, když je seřízení v toleranci ( ą 2 mm ) tak se seřízení neprovádí, neb seřízení diagnostikou se provádí seřízení na toleranci ą 2 mm .....

To by pak byl trochu zacyklený proces

Přílohy:
zvysena.jpg ( 8131928b ) -

25.09.2020 12:54 - Re: Seřízení výšky vozidla 3284542
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17053

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
trocha zakladneho uvazovanie - auto bolo nastavene vo vyrobe na spravnu vysku
cize sa v podstate nemalo co v diagnostike pokazit a z toho plynie, ze sa musel ohnut niektory drziak a tym sa rozhasila vyska.
Cize cele co treba mechanicky to nastavit na spravnu vysku a diagnostiky sa nechytat, rovnako pri 4 vyskacovom systeme, treba len nacitat parametre aby obe kola boli rovno a prirovnat drziak aby obe strany ukazovali 0

vyskac vzadu na X7 je velmi zle rieseny, staci nieco pri rezerve zatlacit a pohne sa, lebo je len na tej makkej podlahe rezervy, klbik tam vie zahrdzavet tak ze to prihne a predok som uz videl oxidaciu hlinik silentu ramena vs drziak vyskacu ako ho pekne ohol

kym sa toho nechyti niekto diagnostikou, nie je tam moc co riesit diagnostikou

25.09.2020 14:21 - Re: Seřízení výšky vozidla 3284548
jirka0077
Město: Sázava, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 34
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Ok PaM počkej tady je foto takhle to teď je nastavené, mám to z diag. Zítra to mohu nastavit na korektorech si s tím pohrát. Budu mít možnost jet s autem na rampu. Tak to hned udělam. A ještě se zeptám na předku je pouze 1 nebo 2 výškové korektory. Rozdíl ve výšce může být taky způsoben podhuštěnými pneumatikami.

Přílohy:
IMG_20200917_193801.jpg ( 4011597b ) - nastaveni z diag

25.09.2020 14:41 - Re: Seřízení výšky vozidla 3284555
PATaMAT
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 1102

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Jiříku, mᚠto dojebané, rozesrané diagnostikou. Jak píše Jumep, bylo to nastaveno z výroby, hodnoty zadané správně, neměl si do toho jebat, ale nastavit pouze mechanicky, jsem toho zastáncem také a psal sem vlastně trochu obšírně to samé co Jumep ... Tu referenční výšku by si měl mít 128 a ne 133, ta jde změnit, přepsat ... těch 116 bych neřešil je to jako 115 ... nepatrná chybka.
na autě co tu mám je místo 115 jen 112, neřeším to ... je to tak malá změna že to nestojí za to.

Přílohy:
normál.jpg ( 5338695b ) -

25.09.2020 15:35 - Re: Seřízení výšky vozidla 3284570
jirka0077
Město: Sázava, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 34
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
PaM no bohužel tou diag jsem to nenastavil takhle už to je nastavený co jsem to koupil. Ale jak píšu zítra si to nastavím na té rampě. Jinak díky za to nastavení, bude se to hodit.

25.09.2020 16:38 - Re: Seřízení výšky vozidla 3284575
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11335

U??vate? Poslat soukromou zprávu
To je tak když se do toho někdo hrabe a nic o tom neví a už to byl kdokoli . někdy jsou ty diag a ti co se je snaží používat bez jakýchkoli znalostí pro zlost - těch takto rozštelovaných aut jsem měl na dílně spoustu - jen přidělávají práci (rozpíchané piny od zkoušečky,občas pokusy něco zapojit jinak něco obejít překlemováním atd..) a nedokážou přiznat že se do toho hrabali= takže potom z jednoduché operace je složitější.

25.09.2020 22:40 - Re: Seřízení výšky vozidla 3284663
Tony_Z
Město: Okr. Kladno, Auto: C5 III (X7) Tourer 2.2HDi 125Kw (4HT, 2009); C5 I 2.0HDi 80Kw (RHZ, 2002)Počet příspěvků: 472

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jruze napsal(a):
To je tak když se do toho někdo hrabe a nic o tom neví a už to byl kdokoli . někdy jsou ty diag a ti co se je snaží používat bez jakýchkoli znalostí pro zlost - těch takto rozštelovaných aut jsem měl na dílně spoustu - jen přidělávají práci (rozpíchané piny od zkoušečky,občas pokusy něco zapojit jinak něco obejít překlemováním atd..) a nedokážou přiznat že se do toho hrabali= takže potom z jednoduché operace je složitější.


A já myslel, že jsi rád, že nakonec přijedou, páč mᚠkšeft.

26.09.2020 09:27 - Re: Seřízení výšky vozidla 3284709
jirka0077
Město: Sázava, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 34
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Jruze svatá pravda, jen jsem diag chtěl abych zjistil důvod nefunkčnosti AFIL teď už to vím když jsem si projel fault log. S tou univerzal diag od Delphi nešlo nic nastavit. Jo taky ten EGR ventil co zlobil jsem kontroloval.
Taky jsem díky tomu zjistil že mi nefunguje snímač diferenčního tlaku.
A taky jsem strávil už cca 10 hodin jsem tím že neustale projíždím nastavení, samozřejmě se v tom nehrabu.
A BSI po mě chce klíč k nastavení, tož zatím neřeším.
Jinak jsem jako vy Citroeny už jsem měl přeci, něco už o nich vím. A Teď jsem za skoro hubičku koupil tuto C5 100kw a jsem spokojený.

|< < 1 ... 7 8 9 10 11 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator