Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Seřízení výšky vozidla
jruze
29.11.2018 17:49 - Re: Hydraulické čerpadlo - BHI
U??vate?
PATaMAT napsal(a):
Míra naprosto kuhovnu nevypovídající o ničem. Na každém autě bude jinak podle použitých kol a pneu. I stejný rozměr, ale jiný výrobce může být klidně 1,5 cm rozdíl na průměru... a pokud bude nová guma nebo jetá guma, tak dalších 5mm ... tak že na stejných kolech rozdíl i 2cm na průměru kola, na lemu to je 1 cm ... a nastavení výšky - vysunutí ramen a pístnic pořád stejné, vlastnosti pružení stejné, ale opticky jiné, mezera mezi kolem a lemem jiná ... Když kola 15", 16" 17" ... profil gumy .. vše jinak ... Jestli to porovnávᚠtakto a šteluješ takto na lem, tak se ničemu už nedivím


Rozdíl mezi zadkem a předkem se také bude měnit rozměrem pneu ? na kontrolních bodech to bude zřejmě stejné

Ale klidně můžeš komentovat každý můj přízpěvek
Asi si chtěl naznačit že seřizuji vejšku aut dle jednoho nějakého vzoru - tak to opravdu ne
Ale porovnat ,,rovinu" předek-zadek je orientační a má být vodorovně (můžeš na prahu,nebo na lemu) a jedno jestli jsou na autě 16. nebo 19. vzálenost od zemně bude sice jiná ale v předu i vzadu stejná (alespoň doufám)- to platí i o tom o kolik je předek posazený níže (v mém případě u X7biturba o dva cm předek níž = úmyslně)= čerpadlo vypíná (důvod tohoto snížení je ale jiný - to tu ale nebudu komentovat)

Mé auta se ze spodní polohy(dorazu) zvednou do provozní vejšky o 7,5 cm (vepředu- o tom je řeč) - 3cm jsem plácnul od oka = je to o 2.5 cm (měřeno přesně) = na pérování-propérování zbývá 5cm = na dorazy to nejde ani na širokých retardérech a je to měkoučké,zadek je tak jak má být a je hodně měkký - ten při prudkém rozjezdu lehce na dorazy jde. Předek a zadek je rozdíl celkem 4.cm (zadek u origo nastavení je o 1-1,5cm vejš)Ještě asi stojí za zmíňku že elektronika sníží vejšku o 1.5cm při rychlosti nad 90Km/h = zbývá +- 3cm na propérování což je v rychlostech 100 až 200Km/h dostačující (větší propérování by mohlo být i nebezpečné - proto elektronika ztvrzuje a snižuje pérování.)
A to co páni inžinýři vymysleli s elektronikou(snižování podvozku pro vyšší rychlost) jsme mi dělávali tak že jsme snížili provozní (pro rychlou jízdu) a jezdili na zvýšenou (ale to je historie CX , XM)

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator