Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

||
 

 Diskuzní fórum / Všeobecná NE-technická diskuze o C5 / dojmy z STK
|< < 1 ... 21 22 23 24
04.07.2018 20:52 - Re: dojmy z STK 3169034
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 16467

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
ano, X7 ho ma hore hlavou
auto pred STK je vzdy dobre zohriat a pretiahnut

u nas to po novom zaviedli tak ze on s tym nic nespravi, pripoji auto a ked mu to tam najde chybu tak to automaticky ukonci meranie a zapise nesposobile (preto si chlapci kupuju obd citacku aby to este predtym mohol pozret a pripadne premazat)
a meranie uplne rovnako, sonda si detekuje zmenu tlaku a teploty vyfukovych plynov a az potom vyhodnoti meranie, vypyta si este 2x preslapnut plyn a znova same bez moznosti zasahu posle do systemu presiel, nepresiel
uplna parada

04.07.2018 20:54 - Re: dojmy z STK 3169035
autodiag
Město: U Olomouce, Auto: Toyota Avensis T27 ,Fiat 500ePočet příspěvků: 5715

U??vate? Poslat soukromou zprávu

...a to kdyby jste vedeli co se zase chysta na ME,tak to bude uplne parada ...

05.07.2018 06:45 - Re: dojmy z STK 3169110
tankista
Město: Hlubočky 3, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 68
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
ano, X7 ho ma hore hlavou
auto pred STK je vzdy dobre zohriat a pretiahnut

u nas to po novom zaviedli tak ze on s tym nic nespravi, pripoji auto a ked mu to tam najde chybu tak to automaticky ukonci meranie a zapise nesposobile (preto si chlapci kupuju obd citacku aby to este predtym mohol pozret a pripadne premazat)
a meranie uplne rovnako, sonda si detekuje zmenu tlaku a teploty vyfukovych plynov a az potom vyhodnoti meranie, vypyta si este 2x preslapnut plyn a znova same bez moznosti zasahu posle do systemu presiel, nepresiel
uplna parada

Ano já vím že se to má zahřát a protáhnout před měřením,na 4ku jsem to protáhl po dálnici,jenže jsem tam čekal asi 40minut než jsem přišel na řadu.Akorát mě zaráží že po mě jel dědula se starým šrotem co držel po kupě jen díky izolačce,smrad mu z toho šel až hrůza a bez problémů

05.07.2018 06:46 - Re: dojmy z STK 3169111
tankista
Město: Hlubočky 3, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 68
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
autodiag napsal(a):
ze jsi na tu STK v Olomouci vubec lezl

příště přijedu rovnou za tebou

27.09.2018 09:39 - Re: dojmy z STK 3182243
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 10480

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Vzhledem k úpravám zákona a podmínek na STK:

Pokud bude někdo chtít provést STK odemne přistaví vozidlo k prohlídce a případné opravě - bude provedena kontrola a případná oprava(po dohodě) a následně podle stavu vozu provedena STK.

Novinky které k tomu nutí : .link.

27.09.2018 22:09 - Re: dojmy z STK 3182451
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Tak i mé auto dnes absolvovalo poctivou STK, emise 0.07, ale lekl jsem se, když zahlásili 0.7, nějak se jim nepovedla desetiná čárka, v protokolu je to napsáno už dobře. Několik desítek km před emisema mi proběhla regenerace, tak jsem to chytil dobře.
No a na STK jen slabší účinost elektrické parkovací brzdy, při používání auta nepostřehnutelné, funguje v pohodě, stejně nevím, co to znamená, ta se snad nedá nastavit, nebo se pletu?
Jinak auto v pořádku.

28.09.2018 06:55 - Re: dojmy z STK 3182486
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 10480

U??vate? Poslat soukromou zprávu
63zdenda napsal(a):
Tak i mé auto dnes absolvovalo poctivou STK, emise 0.07, ale lekl jsem se, když zahlásili 0.7, nějak se jim nepovedla desetiná čárka, v protokolu je to napsáno už dobře. Několik desítek km před emisema mi proběhla regenerace, tak jsem to chytil dobře.
No a na STK jen slabší účinost elektrické parkovací brzdy, při používání auta nepostřehnutelné, funguje v pohodě, stejně nevím, co to znamená, ta se snad nedá nastavit, nebo se pletu?
Jinak auto v pořádku.


ale leželo ti to v žaludku co? - jinak trochu ufuněné (mastné) u trubky od turba = normální ,mastná nádrž - tatra mávětší - nemůžeš jí celou přetankovat do X7 a ty z. kotouče by to asi chtělo nové ( takhle má účinost tak 60% co by měla mít)= to bylo na ,,propadnutí" Jinak celkově dobré.(holt biturbo je biturbo)

28.09.2018 08:45 - Re: dojmy z STK 3182490
sgt
Město: Skalité, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 631

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Tak ja som bol minulý týždeň a bez zaváhania. Pochválili brzdy, emisie OK (vidie tie lokomitívy z TDI je zážitok).

Ručná OK ale tiež som mal trocha problémy pred dvoma rokmi, keď som mal staré kotúče. Nie je to ale spôsobené tým, že X7 pri zatiahnutí ručnej brzdí len na 1. stupeň a až pri vypnutí motora zatiahne na 2. stupeň?
(Pri teste bŕzd na válcoch pri STK zaahuje automatika na maximum?) :

28.09.2018 10:11 - Re: dojmy z STK 3182531
alx
Město: Hostovlice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) TourerPočet příspěvků: 1216

Administr?tor Poslat soukromou zprávu
sgt napsal(a):
Tak ja som bol minulý týždeň a bez zaváhania. Pochválili brzdy, emisie OK (vidie tie lokomitívy z TDI je zážitok).

Ručná OK ale tiež som mal trocha problémy pred dvoma rokmi, keď som mal staré kotúče. Nie je to ale spôsobené tým, že X7 pri zatiahnutí ručnej brzdí len na 1. stupeň a až pri vypnutí motora zatiahne na 2. stupeň?
(Pri teste bŕzd na válcoch pri STK zaahuje automatika na maximum?) :

Podle manualu zabrzdi elektricka parkovaci brzda na max pri delsim podrzeni packy. V jinych pripadech podle me zabrzdi standartne, tj. neco jako 1. stupen.

28.09.2018 12:01 - Re: dojmy z STK 3182541
sgt
Město: Skalité, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 631

U??vate? Poslat soukromou zprávu
áno, ale pri STK sa brzdí na bežiacich valcoch do bloku kolesa. Takže mňa zaujíma, či automatika pri teste zabrdzí tiež len po 1. polohu, alebo zabrzdí koleso do momentu zastavenia. (Niečo ako si na prudkom kopci, zatiahneš ručnú a ak sa auto pohne so zapnutým motorom a je na ručnej, tak auto samo pritiahne ručnú do MAX - myslím že sa mi to už stalo.)

28.09.2018 16:54 - Re: dojmy z STK 3182565
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 10480

U??vate? Poslat soukromou zprávu
alx napsal(a):
Podle manualu zabrzdi elektricka parkovaci brzda na max pri delsim podrzeni packy. V jinych pripadech podle me zabrzdi standartne, tj. neco jako 1. stupen.


To ano ale má jít zhruba na trojku a u nej nesla ani na dva dívky mimoto má tak jednu třetinu kotoučů nefunkčního a to je na odchod z stk = plocha kotoučů musí být čistá a funkční po cele ploše a i na první stupeň jak tomu říkáte te plné funkční vyhodí z válců ( den před jsem tam byl s jinou x7 a ověřeno )

28.09.2018 20:17 - Re: dojmy z STK 3182586
sgt
Město: Skalité, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 631

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jj, pred dvoma rokmi mi technik povedal, že musel trošku pomôc nožnou brzdou (mal som funkčných 2/3 zadnych kotúčov).
Teraz som mal nové kotúče aj doštičky a bez problémov.

28.09.2018 20:37 - Re: dojmy z STK 3182591
PATaMAT
Město: Brno, Auto: Citroën Xantia Break 2.0 HDi Kat. (80kW) Počet příspěvků: 813

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jruze napsal(a):
mimoto má tak jednu třetinu kotoučů nefunkčního a to je na odchod z stk = plocha kotoučů musí být čistá a funkční po cele ploše

Zase neříkᚠpravdu... Přečti si popis závady a ohodnocení skupinou závady... S orezlými kotouči je to jen B a to i hodně orezlými, tak že žádný vyhazov ... a pokud je to jen do 1/5 plochy tak je to jen A ...

Přílohy:
brzdy_STK.jpg ( 1936467b ) -

28.09.2018 20:54 - Re: dojmy z STK 3182595
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Jardo ty jedeš pecky, ještě dva příspěvky a odvezu auto do šrotu ohledně starého vzduchu v pneumatikách.
Ohledně té ručky bylo řečeno slabší účinek, ne skoro žádný, nebo že to je na vyhazov.
Malý orezlý proužek na kraji kotouče byl, nedivím se, bo auto stálo bez hnutí týden ve službě, kde 3x silně pršelo i s kroupama, no a nejsem profesionální závodník, abych jezdil brzda plyn, po tvojí projížďce, kdy jsi po startu neodbrzdil ručku a jízdě brzda plyn jsem přijel domů s čistými kotouči, akorát jsem uklízel asi 2 hoďky ten můj bordel v kufru, byl po brždění rozházenej po celém autě.
Než jsem od tebe odjížděl, konstatoval jsi, že mám auto v dobrém stavu, tak kde je chyba?
Jinak ručku používám z nutnosti asi 2x za den, vždy když ráno jedu do práce a z práce, kdy musím stát v dost velkém kopci, abych za sebou mohl zavřít, nebo otevřít bránu u baráku, kdyby nefungovala, měl bych po nové bráně a to by mě žena asi vykostila, dokonce fungují i rozjezdy do kopce, kdy je přibržděno asi na 2 vteřiny, ale ty mᚠručku u své X7 vyplou, tak jestly o tom víš , jinak ještě po koupi blbnul zadní pravý třmen, bral jsem od tebe, kotouče jsou dostatečně silné a rovné, destičky tam jsou nové pár měsíců, tak jsem snad udělal dost, aby ohledně ručky bylo vše v normě a jak jsem psal, používám jí několix denně a žádný problém jsem s ní nikdy neměl, asi tak.

28.09.2018 21:26 - Re: dojmy z STK 3182601
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 10480

U??vate? Poslat soukromou zprávu
63zdenda napsal(a):
Jardo ty jedeš pecky, ještě dva příspěvky a odvezu auto do šrotu ohledně starého vzduchu v pneumatikách.
Ohledně té ručky bylo řečeno slabší účinek, ne skoro žádný, nebo že to je na vyhazov.
Malý orezlý proužek na kraji kotouče byl, nedivím se, bo auto stálo bez hnutí týden ve službě, kde 3x silně pršelo i s kroupama, no a nejsem profesionální závodník, abych jezdil brzda plyn, po tvojí projížďce, kdy jsi po startu neodbrzdil ručku a jízdě brzda plyn jsem přijel domů s čistými kotouči, akorát jsem uklízel asi 2 hoďky ten můj bordel v kufru, byl po brždění rozházenej po celém autě.
Než jsem od tebe odjížděl, konstatoval jsi, že mám auto v dobrém stavu, tak kde je chyba?
Jinak ručku používám z nutnosti asi 2x za den, vždy když ráno jedu do práce a z práce, kdy musím stát v dost velkém kopci, abych za sebou mohl zavřít, nebo otevřít bránu u baráku, kdyby nefungovala, měl bych po nové bráně a to by mě žena asi vykostila, dokonce fungují i rozjezdy do kopce, kdy je přibržděno asi na 2 vteřiny, ale ty mᚠručku u své X7 vyplou, tak jestly o tom víš , jinak ještě po koupi blbnul zadní pravý třmen, bral jsem od tebe, kotouče jsou dostatečně silné a rovné, destičky tam jsou nové pár měsíců, tak jsem snad udělal dost, aby ohledně ručky bylo vše v normě a jak jsem psal, používám jí několix denně a žádný problém jsem s ní nikdy neměl, asi tak.


Zdendo ta ručka má malou účinost a vzhledem k tomu že mᚠzaplou ručku se automaticky zabrzdí po každém zhasnutí motoru - kdyby jsi jel na STK sám tak by tě kvůli té ručce asi nepustili (i na mne měl připomínky = musí při zabrždění jít ručičky na 3. - u tebe pod 2. a válce se točily a kola také se všemi ostatními včetně mých dvou a naposled den před tebou jsem tam byl s 1. a i s jinými všechny po použití ručky vylétli z válců jinak ta ručka se vyleští během dvou rozjezdů. A neřekl jsem že mᚠšpatné auto ba naopak : jen slabší ručku,trochu ofuněnou trubku od turba(normální mají všechny) a mastnou nádrž. - na podvozku bez chyb.

28.09.2018 21:51 - Re: dojmy z STK 3182602
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jruze napsal(a):
Zdendo ta ručka má malou účinost a vzhledem k tomu že mᚠzaplou ručku se automaticky zabrzdí po každém zhasnutí motoru - kdyby jsi jel na STK sám tak by tě kvůli té ručce asi nepustili (i na mne měl připomínky = musí při zabrždění jít ručičky na 3. - u tebe pod 2. a válce se točily a kola také se všemi ostatními včetně mých dvou a naposled den před tebou jsem tam byl s 1. a i s jinými všechny po použití ručky vylétli z válců jinak ta ručka se vyleští během dvou rozjezdů. A neřekl jsem že mᚠšpatné auto ba naopak : jen slabší ručku,trochu ofuněnou trubku od turba(normální mají všechny) a mastnou nádrž. - na podvozku bez chyb.


Jarouši v pohodě , jen jsem to chtěl vysvětlit, aby si někdo zde na klubu nemyslel, že dávám auto na STK známým v absolutním bordelu a chovám stádo prasat na úplatky.
Už to takto praktikuju x let z důvodu toho, abych si nemusel brát dovolenou a hlavně mě nebaví tam 3, 4 a více hodin čekat, až na mě dojde řada, vždy jsem auto dával známým s vědomím, že je vše v pořádku, celej podvozek, čepy a vše kolem jsem prošel na kanálu s pajsrem, za provozu brzdy ok, ale nemám pro kontrolu válce, abych přesně věděl, na kolik procent je to ok, to obyčejný smrtelník prostě nedokáže, příkladem toho je C5 I ženy, za provozu brzdy ok, ale hučí a v zatáčce skřípou, dnes jsem to rozhodil, vše vyčistil, promazal a ok, teda až na ty přední kotouče, to jsou žiletky, chtěl jsem je vyměnit, bo ještě doma mám z byvalého auta, ale šroubky, co drží ty kotouče jsou zarezlé a u jednoho co je na torx jsem ho trochu sjel, bez rázového povolováku s nima nehnu, ten nevlastnim, tak buď s tímbude muset jezdit, nebo zajedu někam k Praze na servis.

28.09.2018 23:33 - Re: dojmy z STK 3182605
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 10480

U??vate? Poslat soukromou zprávu
63zdenda napsal(a):
Jarouši v pohodě , jen jsem to chtěl vysvětlit, aby si někdo zde na klubu nemyslel, že dávám auto na STK známým v absolutním bordelu a chovám stádo prasat na úplatky.
Už to takto praktikuju x let z důvodu toho, abych si nemusel brát dovolenou a hlavně mě nebaví tam 3, 4 a více hodin čekat, až na mě dojde řada, vždy jsem auto dával známým s vědomím, že je vše v pořádku, celej podvozek, čepy a vše kolem jsem prošel na kanálu s pajsrem, za provozu brzdy ok, ale nemám pro kontrolu válce, abych přesně věděl, na kolik procent je to ok, to obyčejný smrtelník prostě nedokáže, příkladem toho je C5 I ženy, za provozu brzdy ok, ale hučí a v zatáčce skřípou, dnes jsem to rozhodil, vše vyčistil, promazal a ok, teda až na ty přední kotouče, to jsou žiletky, chtěl jsem je vyměnit, bo ještě doma mám z byvalého auta, ale šroubky, co drží ty kotouče jsou zarezlé a u jednoho co je na torx jsem ho trochu sjel, bez rázového povolováku s nima nehnu, ten nevlastnim, tak buď s tímbude muset jezdit, nebo zajedu někam k Praze na servis.


Kdyby bylo v nějakém špatném stavu nejel bych tam = viz můj předcházející komentář = auto si zkontroluji a uvedu do stavu schopném projít STK = nehodlám nikomu udělat problém (na emisích a stk) a zavřít si cestu.

To znamená že pokud to nekdo bude odemne chtít přistaví vůz - zkontroluji - připravím na kontrolu a provedu STK .

|< < 1 ... 21 22 23 24


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator