Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

||
 

 Diskuzní fórum / Všeobecná NE-technická diskuze o C5 / dojmy z STK
|< < 1 ... 23 24 25 26 27 28 > >|
16.06.2019 21:22 - Re: dojmy z STK 3226575
luboal
Město: Innsbruck, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW)Počet příspěvků: 48
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Me to ceka co nejdriv.Posledne jsem mel kourovost 0,01 po zahrati motoru ( ca 10 km jizdy)pancuju diesel s Monzol5c 1:200, a otacky pri mereni take kolem 4500.

22.06.2019 09:56 - Re: dojmy z STK 3227093
PiCko
Město: Santovka, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi XPočet příspěvků: 9
99 Poslat soukromou zprávu
Ahojte, síce trochu neskôr, ale dopíšem svoju skúsenos s EK. Na druhý pokus sa mi podarilo úspešne absolvova EK. Priznám sa, že som auto nejak strašne nevytáčal a jediné čo pomohlo, bolo 200km po diažnici pri 3000 ot/min. Po absolvovaní tejto cesty som na parkovisku pri vožnobehu vytočil motor na max a neobjavil sa žiadny dym. Na EK som mal hodnoty dymivosti medzi 1 až 1,6. A jeden krát bola hodnota 2,9 a išiel čierny dym (asi zvyšky usadenín).
Po tejto skúsenosti odporúčam všetkým pred EK prebehnú auto na vyšších otáčkach aby vyhádzalo zo seba všetky usadeniny a auto bez problému prejde.
Neveril som tomu, že prebehnutie auta spraví taký rozdiel v dymivosti - prvá EK dymivos 2,78, druhá EK dymivos 1,36.

22.06.2019 11:23 - Re: dojmy z STK 3227096
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11076

U??vate? Poslat soukromou zprávu
PiCko napsal(a):
Ahojte, síce trochu neskôr, ale dopíšem svoju skúsenos s EK. Na druhý pokus sa mi podarilo úspešne absolvova EK. Priznám sa, že som auto nejak strašne nevytáčal a jediné čo pomohlo, bolo 200km po diažnici pri 3000 ot/min. Po absolvovaní tejto cesty som na parkovisku pri vožnobehu vytočil motor na max a neobjavil sa žiadny dym. Na EK som mal hodnoty dymivosti medzi 1 až 1,6. A jeden krát bola hodnota 2,9 a išiel čierny dym (asi zvyšky usadenín).
Po tejto skúsenosti odporúčam všetkým pred EK prebehnú auto na vyšších otáčkach aby vyhádzalo zo seba všetky usadeniny a auto bez problému prejde.
Neveril som tomu, že prebehnutie auta spraví taký rozdiel v dymivosti - prvá EK dymivos 2,78, druhá EK dymivos 1,36.


A kde že máte povolenou tuto kouřivost ? u nás v CZ je 0,25 u fapovejch verzí (norma uváděná výrobcem pro RHR s FAP je 0,65 (ale podle novejch předpisů i tyto mají 0,25 a pokud se do toho nevejdou mají prostě poškozený FAP) = to že to ,,pouštějí" ......

05.07.2019 20:12 - Re: dojmy z STK 3228915
wenka
Město: Nova Vcelnice, Auto: Počet příspěvků: 5
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Včerejší STK v Soběslavi na zelené STK. Velice rychlé emise. Pěkně jsem pokecal se servisákem .Ani motor moc nevytáčel.Na OBD bez chyb. Vše proběhlo k mé spokojenosti. Na STK už to bylo horší. podvozek a vůbec spodek auta mi pochválili. Na brzdách každá strana předních brzd brzdila jinak.Trochu to "potrápil" na válcích a bylo to jen taktak na projití. Když zkoušel ruční brzdily obě strany stejně.Pak již jen kontrola světel seřízení a STK v pohodě.Prý vždycky toužil se projet se v C5.Tak jsem ho nechal kousek popojet

10.01.2020 10:51 - Dojmy z STK 3254138
vlkr
Město: Dub nad Moravou, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 180
U??vate? Poslat soukromou zprávu
Dobrý den,

dnes provedena STK, bez ztráty kytičky. TK bez závad, ME bez závad, povolená kouřivost max #0,25, naměřená 0,05, rozpětí 4 po sobě jdoucích měření 0,00.

Pro jistotu jsem poslední 2 týdny jezdil všchny kopečky cestou do-z práce na čtyřku a nad 3000 otáček.

Když jsem auto kupoval a dělal emise, mělo kouřivost 0,09. Za 2 roky najeto 82 tkm, tankuju Vervu (mimořádně EUOil bez bio). Tachometr 227 tkm, r.v. 2012.

10.01.2020 12:20 - Re: dojmy z STK 3254142
eisy811
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 732
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Na SK, co som bol v decembri na STK a EK v protokole o EK uz ani neuvadzaju hodnoty, iba vyhovuje/nevyhovuje…

10.01.2020 21:35 - Re: dojmy z STK 3254197
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11076

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Dnes jsem byl také s biturbem (limuzínou - s tou po havárce) táké OK.

10.01.2020 23:46 - Re: dojmy z STK 3254223
jirka0077
Město: Sázava, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 2
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
No já jsem byl na STK teď v Listopadu, přijel jsem na ME a chyba žhavky promazal. Vzal papir, hm to vám asi nejde FAP ne. Já proč no že máte výfuk černej jak komín. Dal na diag, zkusil a povídá. Máte mít max 0,25 já jak to vždi vy máte hodnotu 0,50. No jo ale prý vydalo MD že euro 4. Musí mít 0,25 a já mu říkám ale jak to mám asi udělat když v TK je max 0,50. Naměřil mi 0,57. Pak jen sorry asi máte na hovno FAP filtr.

11.01.2020 15:14 - Re: dojmy z STK 3254307
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11076

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jirka0077 napsal(a):
No já jsem byl na STK teď v Listopadu, přijel jsem na ME a chyba žhavky promazal. Vzal papir, hm to vám asi nejde FAP ne. Já proč no že máte výfuk černej jak komín. Dal na diag, zkusil a povídá. Máte mít max 0,25 já jak to vždi vy máte hodnotu 0,50. No jo ale prý vydalo MD že euro 4. Musí mít 0,25 a já mu říkám ale jak to mám asi udělat když v TK je max 0,50. Naměřil mi 0,57. Pak jen sorry asi máte na hovno FAP filtr.


FAP není všemocnej - vstřiky,turbo , váha vzduchu ,aditivace, EGR atd..

13.01.2020 11:27 - Re: dojmy z STK 3254514
Tony_Z
Město: Okr. Kladno, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi PACKPočet příspěvků: 437

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jirka0077 napsal(a):
No já jsem byl na STK teď v Listopadu, přijel jsem na ME a chyba žhavky promazal. Vzal papir, hm to vám asi nejde FAP ne. Já proč no že máte výfuk černej jak komín. Dal na diag, zkusil a povídá. Máte mít max 0,25 já jak to vždi vy máte hodnotu 0,50. No jo ale prý vydalo MD že euro 4. Musí mít 0,25 a já mu říkám ale jak to mám asi udělat když v TK je max 0,50. Naměřil mi 0,57. Pak jen sorry asi máte na hovno FAP filtr.


Jsi si jistej, že tam FAP vůbec máš?

13.01.2020 18:50 - Re: dojmy z STK 3254538
zhrado
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SXPočet příspěvků: 747
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
No len kopa áut má funkčný FAP a čierny výfuk.

14.01.2020 08:34 - Re: dojmy z STK 3254547
autodiag
Město: U Olomouce, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD ,Fiat 500ePočet příspěvků: 6130

U??vate? Poslat soukromou zprávu
zhrado napsal(a):
No len kopa áut má funkčný FAP a čierny výfuk.

pokud je koncovka vyfuku u auta s filtrem pevnych castic cerna od sazi ,tak si bud jisty ze funkcni 100% neni

14.01.2020 08:37 - Re: dojmy z STK 3254548
autodiag
Město: U Olomouce, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD ,Fiat 500ePočet příspěvků: 6130

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Tony_Z napsal(a):
Jsi si jistej, že tam FAP vůbec máš?

pokud ma napsanou kourivost 0.5 tak ma
pokud ma zapsanou kourivost 1.0 tak nema

14.01.2020 08:40 - Re: dojmy z STK 3254549
autodiag
Město: U Olomouce, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD ,Fiat 500ePočet příspěvků: 6130

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jirka0077 napsal(a):
No já jsem byl na STK teď v Listopadu, přijel jsem na ME a chyba žhavky promazal. Vzal papir, hm to vám asi nejde FAP ne. Já proč no že máte výfuk černej jak komín. Dal na diag, zkusil a povídá. Máte mít max 0,25 já jak to vždi vy máte hodnotu 0,50. No jo ale prý vydalo MD že euro 4. Musí mít 0,25 a já mu říkám ale jak to mám asi udělat když v TK je max 0,50. Naměřil mi 0,57. Pak jen sorry asi máte na hovno FAP filtr.


ono kdyz je filtr i motor v poradku tak se na tech .25 dostanes,o tom ze je to prasarna od MD a Dekra nema cenu polemizovat
pokud mas vejfuk cernej ,tak ten problem mas a je v poradku ze pri kourivosti 0.57 ti emise nedali

14.01.2020 11:10 - Re: dojmy z STK 3254591
Tony_Z
Město: Okr. Kladno, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi PACKPočet příspěvků: 437

U??vate? Poslat soukromou zprávu
autodiag napsal(a):
pokud ma napsanou kourivost 0.5 tak ma
pokud ma zapsanou kourivost 1.0 tak nema


Nevíš, jak to v dnešní době je?
Zda je limit kouřivosti dán výrobcem (podle štítku) nebo EURO normou, kterou splňuje?
Případně nemᚠk tomu nějakou tabulku?

A nevíš náhodou, jakou má mít kouřivost RHZ (2.0HDI 80KW)? Protože za 5 návštěv STK s tímto motorem (autem) jsem viděl minimálně 3 různé limity kouřivosti (asi podle toho, jak se který technik vyspal). A nikdy jsme nevěděl, zda mám nadávat, že se ten motor snaží narvat do přísnějších pravidel , než kam patří. Nebo naopak mlčet.

Díky.

14.01.2020 15:51 - Re: dojmy z STK 3254600
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11076

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Tony_Z napsal(a):
Nevíš, jak to v dnešní době je?
Zda je limit kouřivosti dán výrobcem (podle štítku) nebo EURO normou, kterou splňuje?
Případně nemᚠk tomu nějakou tabulku?


Nově udělali že je nezajímá norma výrobce = pokud je auto vybaveno FAP nesmí mít víc jak 0,25 - pokud to má víc tak je podle nich FAP poškozen a nebo není funkční FAP nebo nejsou vpořádku ostatní komponenty = zkrátka nevyhovuje (zrovna tak pokud je chyba v jednotce žhavících svíček což je emisní záležitost ) neměl by technik vůbec pokračovat v měření a to i kdyby byla při případném měření naměřena menší kouřivost auto nesplňuje (některé chyby mohou tolerovat - ty co se netýkají emisí , to že to technik promaže je jeho benevolence (u teplého motoru se ty žhavky neobjeví nebo nemusí vyhodit chybu.

14.01.2020 17:03 - Re: dojmy z STK 3254618
autodiag
Město: U Olomouce, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD ,Fiat 500ePočet příspěvků: 6130

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Tony_Z napsal(a):
Nevíš, jak to v dnešní době je?
Zda je limit kouřivosti dán výrobcem (podle štítku) nebo EURO normou, kterou splňuje?
Případně nemᚠk tomu nějakou tabulku?


je to jednoduche s fap 0.25 bez fap si ted nejsim jistej jestli 0.5 nebo 0.75 a je jim jedno s jakou homologaci to auto bylo schvaleno


Tony_Z napsal(a):
A nevíš náhodou, jakou má mít kouřivost RHZ (2.0HDI 80KW)? Protože za 5 návštěv STK s tímto motorem (autem) jsem viděl minimálně 3 různé limity kouřivosti (asi podle toho, jak se který technik vyspal). A nikdy jsme nevěděl, zda mám nadávat, že se ten motor snaží narvat do přísnějších pravidel , než kam patří. Nebo naopak mlčet.
Díky.


mas to na stitku na sloupku nabov technicaku..kourivosti jsou stejne,jak jsem psal
neni to jak se technik vyspal,je to tak jak to vyzaduje vyhlaska a jeji modifikace
nadavej sam sobe,pokud mas cernej vajfuk a kourivost jakou mas je problem v udrzbe,bohuzel..to ze udrzba neco stoji je vec druha..

14.01.2020 17:39 - Re: dojmy z STK 3254621
PATaMAT
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 1038

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Nevím jakou řešíte normu.
Byl sem minulý týden -rok 2006, RHR, euro 4 s FAP, max přípustný limit kouřivosti je 0,5 a max rozpětí hodnot je 0,25 , naměřeno 0,27 - vše OK , výfuk černý od sazí

V metodice měření je uvedeno na str. 29 - limitní hodnoty stanovuje výrobce vozidla,
pokud je nestanovil použijí se limitní hodnoty dle přílohy č. 1 vyhlášky 211/2018 Sb. takže mám FAP a kouřivost 0,5 měřím do 0,5. Limit schválený globálním schválením nelze měnit národní vyhláškou. Když už, tak zákonem.

Přílohy:
emise.jpg ( 1706295b ) -

14.01.2020 17:41 - Re: dojmy z STK 3254622
zhrado
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SXPočet příspěvků: 747
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
A výfuk mᚠčistý či špinavý?

14.01.2020 20:31 - Re: dojmy z STK 3254642
autodiag
Město: U Olomouce, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD ,Fiat 500ePočet příspěvků: 6130

U??vate? Poslat soukromou zprávu
PATaMAT napsal(a):
Nevím jakou řešíte normu.
Byl sem minulý týden -rok 2006, RHR, euro 4 s FAP, max přípustný limit kouřivosti je 0,5 a max rozpětí hodnot je 0,25 , naměřeno 0,27 - vše OK , výfuk černý od sazí

V metodice měření je uvedeno na str. 29 - limitní hodnoty stanovuje výrobce vozidla,
pokud je nestanovil použijí se limitní hodnoty dle přílohy č. 1 vyhlášky 211/2018 Sb. takže mám FAP a kouřivost 0,5 měřím do 0,5. Limit schválený globálním schválením nelze měnit národní vyhláškou. Když už, tak zákonem.


kdyz uz chces poucovat,uvadej aktualni informace ty globalni schvaleni
ohanis se vyhlaskou,pak je to globalni schvaleni ..takze co to je ?
ME se ridi metodikou MVCR danou vyhlaskou,ne zakonem

to ze mas cernej vejfuk znamena co ,ze se chlubis nebo konstatujes ze mas nefunkcni filtr ?

priste kdyz uz chces podporit necim sve tvrzeni,tak to alespon neupravuj a nemaz udaje

na strane 29 ,tebou zmineheho dokumentu (metodika mereni emisi) je popsano mereni emisi pro zazehove motory,ne pro vznetove..

tva nekompletni citace je na strane 31 a zni v celem zneni takto :

14. Limitní hodnoty stanovuje výrobce vozidla. Pokud je nestanovil nebo pokud se jedná o vozidla homologovaná podle 715/2007/ES resp. 595/2009/ES a novějších předpisů (vozidla s DPF, viz Příloha 5 tohoto Metodického postupu), použijí se limitní hodnoty dle Přílohy č. 1 vyhlášky č. 211/2018 Sb..

v plnem zneni dava smysl,protoze to dulezize jsi neumazal
pro uplnost prikladam plne zneni metodiky mereni od zari 2019

zdroj informaci MVCR

Přílohy:
Metodicky-postup-mereni-emisi-18-9-2019.pdf ( 2116616b ) -

|< < 1 ... 23 24 25 26 27 28 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator