Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Všeobecná NE-technická diskuze o C5 / Povinné ručení
|< < 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 ... 13 > >|
16.02.2013 20:47 - Re: Povinné ručení 2548965
najk
Město: Děčín, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 1537

99 Poslat soukromou zprávu
Ferro: jak je možné, že když si chci pojistit auto u ČP na přepážce, tak je to mnohem dražší, než skrze internet? Vždyt i ty na internetu chtějí něco vydělat. Pojistil jsem na internetu, papíry došly z ČP podepsal jsem a vrátil. Platím cca 3600,- na rok - povinné. Max. bonus.

16.02.2013 20:57 - Re: Povinné ručení 2548966
Dutch
Město: Plzeň, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX BreakPočet příspěvků: 480

99 Poslat soukromou zprávu
Pokud chcete ukoncit povinny ruceni ze den na den, tak je moznost dat znacky do depozitu, zajit na pojistovnu, tam smlouvu zrusi ihned a pak si sjednat novou pojistku a znacky zase vyzvednout.
Legalni a 100% ucinne...

16.02.2013 21:09 - Re: Povinné ručení 2548968
najk
Město: Děčín, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 1537

99 Poslat soukromou zprávu
napsal(a):
najk napsal(a):
Ferro: jak je možné, že když si chci pojistit auto u ČP na přepážce, tak je to mnohem dražší, než skrze internet? Vždyt i ty na internetu chtějí něco vydělat. Pojistil jsem na internetu, papíry došly z ČP podepsal jsem a vrátil. Platím cca 3600,- na rok - povinné. Max. bonus.


tak se muzes i po..at,kdyz se neco stane.
cez net nic neres.
je tady sama lez


vážený pane, nový člene, koukej si radši dopsat nick, auto a město, děkuji, a anonymemse tady nebude diskutovat, jinak, kdyby si si přečetl, tak jsem podepsal papíry s ČP a jsem pojištěn u ČP akorát za méně peněz a za stejných podmínek - tam smeřoval můj dotaz. Prosím doplň si požadované jinak tě máznu. Neber to osobně, tak to tady prostě chodí.

17.02.2013 14:06 - Re: Povinné ručení 2549125
Ferro
Město: Ledenice, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v ExclusivePočet příspěvků: 99
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
najk napsal(a):
Ferro: jak je možné, že když si chci pojistit auto u ČP na přepážce, tak je to mnohem dražší, než skrze internet? Vždyt i ty na internetu chtějí něco vydělat.

Logika věci je úplně stejná jako u každého jiného obchodování. Když koupíš zboží přes e.obchod, tak neplatíš celou obchodní sí, neplatíš dovolené, nehledᚠzpůsob jak vyřešit počet pracovníků u okénka v době chřipkové epidemie atd. Do e.obchodu Ti příde objednávka z celé republiky, nikdo nečeká, že bude obsloužen ihned, nikdo nepokašlává, nepindá, není nervozní, protože všichni ví, že se na ně dostane v nějaké konkrétní době - teoreticky pohoda. Též prodejce ví, že má objednat xy zboží, které mu někdo v nevelkém prostoru zabalí a předá k distribuci. Nemusí mít x zaměstnanců na mnoha pobočkách, stačí komp, několik operátorů a parta baličů v jedné centrále. I pro prodejce relativní pohoda. Z důvodu snížení potřeby živé práce u e.obchodu jsou ceny jinda než v kamenném.
E.obchod (a je jedno zda autodíly, pojistky, parfémy...) má tu specifiku, že si o své konkrétní potřebě a představě s prodávajícím (a je jedno zda automechanik, pojišovák či kosmetička...) nepopovídáš, neporadíš se a v zásadě se rozhoduješ ne na základě doporučení, ale subjektivního dojmu. Ti co jsou v oboru erudovaní, jsou schopni, na základě několika správně směřovaných dotazů, zjistit, co zákazník potřebuje, jak je hodnotově (ne finančně) orientován a co by mohl preferovat. Na základě těchto informací Ti pak doporučí k výběru z několika možných alternativ (a je jedno zda prodává ....). Takže tak.

17.02.2013 14:54 - Re: Povinné ručení 2549128
Ferro
Město: Ledenice, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v ExclusivePočet příspěvků: 99
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
DOUFAK napsal(a):
to Ferro - chtěl bych vědět v čem je problém u Triglavu a jaký mᚠnázor na Generali ? Kolega (pojištěn u Triglavu) měl problém a zdálo se mi,že s tímto ústavem vše proběhlo celkem dobře i rychle a solidně. Hlavně neplatíme takové horentní sumy,jako u již zminované Generali,která mi ve více (ne mých případech) přišla nesolidní a VELMI,VELMI drahá.Pokud jsi chtěl slevu - byli slepí a hluší.Proto jsem někde psal,že dnes jde již o pár korun,které nehrají roli vzhledem k historii a výši plateb,jaké jsem měl kdysi u Generali naštěstí vše bez nehod.Díky za názor. .

K Triglavu se nechci příliš konkrétně vyjadřovat. Zkušenost má a kolegů v branži je spojená personálně, časově a regionálně, takže nebudu generalizovat a proto spíše v obecnosti.
Pojištění u dříve uvedených ústavů nesjednávám proto, že:
- v několika případech jsme chtěli kontaktovat jejich help linky a nepodařilo se nám to OPAKOVANĚ během 3po sobě jdoucích dnů. Jak chceš zajistit asistenci, když operátor je nedosažitelný. Možná měl hnačku a vysedával 3 dny na toaletě, ale s tím klient spokojen nebude. Zřejmě neměli dostatečně vybudovanou infrastrukturu, nebo co.
- nedůvěru u mě budí i cena za poskytované služby. Z vybraného pojistného nejsou s vysokou mírou pravděpodobnosti schopni kvalitně splnit své závazky. Jen pro ilustraci:.link.
A hlavně je třeba si uvědomit to podstatné - Z povinného ručení je hrazena škoda, kterou způsobilo vozidlo viníka nehody jinému (úraz, materiální škoda na dalších vozidlech a předmětech nehodou zasažených). Ne škoda, kterou jsem jako viník nehody způsobil sobě. To zamená, že Tvůj známý vůbec nemusí být reálně obeznámen s průběhem a výsledkem likvidace jeho nehody.

To GENERALLI: Kvalita se vždycky pozná v mezní situaci. Když horolezec přeškubne při pádu lano, tak jasně použil výrobek zn.Šmejd a píše se o tom v novinách a vysílá v televizi. Když padneš do "sra.ek", tak až tehdy zjistíš, kvalitu svých sociálních vazeb(raději nezkoušet, aby člověk nepřišel o zbytek iluzí). V těchto souvislostech mi není známo, že by Generalli nesplnila své smluvní závazky. Info lze určitě dohledat na internetu. V pojišovácké komunitě se hovoří, že lépe umí životní pojištění. Poměr cena - výkon.

18.02.2013 17:11 - Re: Povinné ručení 2549220
Darja
Město: Uhříněves, Auto: Ford FiestaPočet příspěvků: 3297

99 Poslat soukromou zprávu
Ferro napsal(a):
To DARJA - Nechápu problém, údaje každého pojistníka jsou v kanceláři pojistitelů vázány na r.č. a křestní jméno, čili nelze zaměnit.

Ten problém nechápu ani já NEchápu, proč se odmítají řídit mým rč, kde je přes 100 měsíců bezškodného průběhu Holt jsem si asi vybrala trochu natvrdlou pojišovnu

19.02.2013 21:03 - Re: Povinné ručení 2549600
Hanz 397
Město: Česká Kamenice, Auto: Peugeot 508 SW GTPočet příspěvků: 2406

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Tak jsem dnes dostal nabídku od AXA pojišovny- Povinné+ all risk havarijka do 100000 škody(=totálka až nad 100000,bez ohledu na tržní cenu vozu)+rozšířená asistence+sklo bez limitu se spoluúčastí 500+tohle a támhleto...9538kč...
Do teď jsem měl Allianz exclusiv,nebo jak se to jmenovalo,teď mi to bez důvodu nakouřili o cca 1100 na skoro 9000 a po zkušenostech Mikrova syna(pes je zvíře a ne zvěř,tzn. nebudeme plnit) jsem to zrušil-4 týdny před výročním datem a asi půjdu do tý AXY

21.02.2013 13:16 - Re: Povinné ručení 2550137
Ferro
Město: Ledenice, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v ExclusivePočet příspěvků: 99
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Hanz 397 napsal(a):
Tak jsem dnes dostal nabídku od AXA pojišovny- Povinné+ all risk havarijka do 100000 škody(=totálka až nad 100000,bez ohledu na tržní cenu vozu)+rozšířená asistence+sklo bez limitu se spoluúčastí 500+tohle a támhleto...9538kč...
Do teď jsem měl Allianz exclusiv,nebo jak se to jmenovalo,teď mi to bez důvodu nakouřili o cca 1100 na skoro 9000 a po zkušenostech Mikrova syna(pes je zvíře a ne zvěř,tzn. nebudeme plnit) jsem to zrušil-4 týdny před výročním datem a asi půjdu do tý AXY

Dovolím si pár poznámek a začnu od konce - být Tebou, tak si u Allianz ověřím, zda Ti opravdu pojištění ukončili. Zákonná doba pro výpověď je NEJPOZDĚJI 6 týdnů před výročím a v tomto termínu je pojistitel povinen výpověď akceptovat. Jinak nemusí ukončit PS a asi po Tobě bude chtít další pojistné (2x pojištěno?!?).
Nevím kdo Ti dělal tu AXU a podle jaký kalkulačky, ale sklo za 500 tam již 2 měsíce neumí, tak bacha!!
Totálka za 100.000,- není problém, ale neočekávej vyšší plnění, než je aktuální cena vozidla. Př. - pojištěno mám na 100.000, před 1/2 rokem jsem koupil v AAA za 80.000 a když to zbořím, tak se budu notně divit, protože plnění bude tak cca 50.000 - 60.000. Proč? Protože so bude zjišovat skutečná tržní cena vozidla těsně před havarií a od té se odečítá aktuální cena dále použitelných komponent (kola, sedačky....).

21.02.2013 13:28 - Re: Povinné ručení 2550138
Alien
Město: Praha, Auto: Počet příspěvků: 48
99 Poslat soukromou zprávu
Ferro napsal(a):
Dovolím si pár poznámek a začnu od konce - být Tebou, tak si u Allianz ověřím, zda Ti opravdu pojištění ukončili. Zákonná doba pro výpověď je NEJPOZDĚJI 6 týdnů před výročím a v tomto termínu je pojistitel povinen výpověď akceptovat. Jinak nemusí ukončit PS a asi po Tobě bude chtít další pojistné (2x pojištěno?!?).
Nevím kdo Ti dělal tu AXU a podle jaký kalkulačky, ale sklo za 500 tam již 2 měsíce neumí, tak bacha!!
Totálka za 100.000,- není problém, ale neočekávej vyšší plnění, než je aktuální cena vozidla. Př. - pojištěno mám na 100.000, před 1/2 rokem jsem koupil v AAA za 80.000 a když to zbořím, tak se budu notně divit, protože plnění bude tak cca 50.000 - 60.000. Proč? Protože so bude zjišovat skutečná tržní cena vozidla těsně před havarií a od té se odečítá aktuální cena dále použitelných komponent (kola, sedačky....).


Ale, ale, AXA. 15.1.2013, smlouva u axy, pripojisteni skel za cca 500,- , nutne bylo odeslat do ustavu fotodokumentaci.

21.02.2013 13:50 - Re: Povinné ručení 2550141
Ferro
Město: Ledenice, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v ExclusivePočet příspěvků: 99
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Alien napsal(a):
Ale, ale, AXA. 15.1.2013, smlouva u axy, pripojisteni skel za cca 500,- , nutne bylo odeslat do ustavu fotodokumentaci.

Nachytal jsi mě.
Sorry zapoměl jsem vložit "CCA", neb asi. Nic to však nemění na skutečnosti, že 540 přesně to již dávno nestojí.

21.02.2013 14:09 - Re: Povinné ručení 2550144
vseved
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 636

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Dnes jsem platil povinné a havarijní pojištění Žabáka na dalšího 1| 2 roku - 3.240,-- Kč. Allianz - od roku 2005. Mám tam pojištěný obě C5, dům a oba koně. Jednorázové pojištění (sraz veteránů) je ale výhodnější u Kooperativy.

21.02.2013 18:47 - Re: Povinné ručení 2550190
Darja
Město: Uhříněves, Auto: Ford FiestaPočet příspěvků: 3297

99 Poslat soukromou zprávu
Ferro napsal(a):
Zákonná doba pro výpověď je NEJPOZDĚJI 6 týdnů před výročím a v tomto termínu je pojistitel povinen výpověď akceptovat.



A pro ty, kteří nestihnou výročí pojistné smlouvy, tak se stačí řídit pouze ustanovením zákona č.37/2004 Sb. o pojistné smlouvě a dále 168/1999 Sb. o pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou provozem vozidla, kde se zavazuji pouze k oznámení o změně vlastnictví tuzemnského vozidla a navrácení zelené karty.

Tudíž já ani nemusím ukazovat kupní smlouvu, stačí pouze mé oznámení, že již nejsem vlastníkem vozidla

Sice pojišovny či jejich pojišováci se budou křivit jak žížala v zásufce, ale stačí to. Čeká vás pár blekotajících pjišováků, co se budou ohánět interním nařízením (které to nemá žádný vliv na vztah pojišovna x klient) a pokud jste ve smlouvě nepodepsali něco extra, můžete zrušit pojištění na základě oznámení kdykoli.

Vyzkoušeno, jen to chce pevnější nervy na jednání s pojišovnou

21.02.2013 18:49 - Re: Povinné ručení 2550199
Hanz 397
Město: Česká Kamenice, Auto: Peugeot 508 SW GTPočet příspěvků: 2406

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Já jsem ale psal,že spoluúčast,ne cena pojištění je 500...
S tou Allianz jsem si to ověřoval na lince a fakt mi to stornovali. Ale až mě samotnýho překvapilo,jak jednoduše to šlo-právě proto,že jsem prošvihnul tu šestitýdenní lhůtu,tak jsem jim zkusil napsat(mailem ! ),že smlouvu vypovídám z důvodu nedodržení podmínek domluvených při uzavření smlouvy v podobě neopodstatněného navýšení pojistného a do týdne jsem měl po smlouvě. Na druhou stranu mě to trošku mrzí,protože u nich mám pojištěná auta už někdy od r. 99 a nikdy jsem s nima neměl problémy,vždy se dalo něco vymyslet,poladit...
To plnění jsem si zjišoval v jejich pojistných podmínkách(jsem z té menšiny,co čte návod k použití i u rychlovarný konvice ) a opravdu tam je uvedeno,že-přeženu-kdybych měl Favorita pojištěnýho na milion,tak mi ho v případě totky vyplatí...Samozřejmě výše pojistného by tomu odpovídala...

21.02.2013 18:57 - Re: Povinné ručení 2550201
Darja
Město: Uhříněves, Auto: Ford FiestaPočet příspěvků: 3297

99 Poslat soukromou zprávu
Pokud vypovídᚠsmlouvu pro zvýšení pojistného, tak samozřejmě nemusíš dodržet 6 týdnů.

Jedinou tvojí povinností je podle paragrafu 13 odstavec 4 zákona č. 37/2004 o smlouvě pojistné

"Pokud pojistník se změnou výše pojistného podle odstavce 3 nesouhlasí, musí svůj nesouhlas uplatnit do 1 měsíce ode dne, kdy se o navrhované změně výše pojistného dozvěděl; v tomto případě pak soukromé pojištění zanikne uplynutím pojistného období, na které bylo pojistné zaplaceno, nebylo-li dohodnuto jinak. Pojistitel je povinen ve sdělení o nově stanovené výši pojistného pojistníka na tento následek upozornit."

takže tradáááá!

21.02.2013 19:02 - Re: Povinné ručení 2550202
Hanz 397
Město: Česká Kamenice, Auto: Peugeot 508 SW GTPočet příspěvků: 2406

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Darja napsal(a):
Pokud vypovídᚠsmlouvu pro zvýšení pojistného, tak samozřejmě nemusíš dodržet 6 týdnů.

Jedinou tvojí povinností je podle paragrafu 13 odstavec 4 zákona č. 37/2004 o smlouvě pojistné

"Pokud pojistník se změnou výše pojistného podle odstavce 3 nesouhlasí, musí svůj nesouhlas uplatnit do 1 měsíce ode dne, kdy se o navrhované změně výše pojistného dozvěděl; v tomto případě pak soukromé pojištění zanikne uplynutím pojistného období, na které bylo pojistné zaplaceno, nebylo-li dohodnuto jinak. Pojistitel je povinen ve sdělení o nově stanovené výši pojistného pojistníka na tento následek upozornit."

takže tradáááá!

Má upozornit,ááále neupozorní,protože vofce by měly další páčku na to,aby si nemusely nechat sr...t na hlavu. Nejvážnějším důvodem,proč jsem nestihl tu šestitýdenní lhůtu bylo to,že mi novej předpis dorazil dva dny před koncem téhle lhůty... Vychcánkové jsou to...Ale já jsem větší a mám rád svoje těžce vydřené penízky

21.02.2013 19:11 - Re: Povinné ručení 2550208
Darja
Město: Uhříněves, Auto: Ford FiestaPočet příspěvků: 3297

99 Poslat soukromou zprávu
Hanz 397 napsal(a):
Má upozornit,ááále neupozorní,protože vofce by měly další páčku na to,aby si nemusely nechat sr...t na hlavu. Nejvážnějším důvodem,proč jsem nestihl tu šestitýdenní lhůtu bylo to,že mi novej předpis dorazil dva dny před koncem téhle lhůty... Vychcánkové jsou to...Ale já jsem větší a mám rád svoje těžce vydřené penízky

Nemůžou ti na to říct ani pff.... Bohužel, málo kdo si čte smlouvy pozorně a hodně lidí si neuvědomuje, že některé věci se dají použít v jejich prospěch.

Vždy by se pojišovna mohla zbláznit, poslat týden před ukončením výročí nový předpis pojistného zvedlý o bambilion a to přeci nikdo nechce platit... A pojišováci ti moc neporadí, ti radši počítají korunky z provizí... alespoň já mám z nich poslední dobou takový pocit

21.02.2013 21:22 - Re: Povinné ručení 2550283
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
u nas prave preto maju povinnost poslat ti cenu atd hodne dopredu, pretoze sa to rovnako zneuzivalo

21.02.2013 22:53 - Re: Povinné ručení 2550342
Darja
Město: Uhříněves, Auto: Ford FiestaPočet příspěvků: 3297

99 Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
u nas prave preto maju povinnost poslat ti cenu atd hodne dopredu, pretoze sa to rovnako zneuzivalo

Nevím, jaká je citace zákona na SK, ale u nás je jedno, jak blízko či daleko výročí ti to pošlou, mᚠměsíc od doručení informace o změně na to, aby ses vyjádřil... pokud odstoupíš, mᚠplné právo, pokud zůstaneš, pojistka běží dál.

Hodně lidí tohle ale prostě neví a pak to tady vypadá, jak to vypadá

22.02.2013 10:45 - Re: Povinné ručení 2550413
Ferro
Město: Ledenice, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v ExclusivePočet příspěvků: 99
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Hanz 397 napsal(a):
Já jsem ale psal,že spoluúčast,ne cena pojištění je 500...
S tou Allianz jsem si to ověřoval na lince a fakt mi to stornovali. Ale až mě samotnýho překvapilo,jak jednoduše to šlo-právě proto,že jsem prošvihnul tu šestitýdenní lhůtu,tak jsem jim zkusil napsat(mailem ! ),že smlouvu vypovídám z důvodu nedodržení podmínek domluvených při uzavření smlouvy v podobě neopodstatněného navýšení pojistného a do týdne jsem měl po smlouvě. Na druhou stranu mě to trošku mrzí,protože u nich mám pojištěná auta už někdy od r. 99 a nikdy jsem s nima neměl problémy,vždy se dalo něco vymyslet,poladit...
To plnění jsem si zjišoval v jejich pojistných podmínkách(jsem z té menšiny,co čte návod k použití i u rychlovarný konvice ) a opravdu tam je uvedeno,že-přeženu-kdybych měl Favorita pojištěnýho na milion,tak mi ho v případě totky vyplatí...Samozřejmě výše pojistného by tomu odpovídala...

Ještě jedna omluva - špatně jsem četl a vyhodnotil tu pětistovku.
Škoda, že jsme to možná neřešili dříve, když jsi byl u Allianz "spokojen". Mám opakovanou zkušenost, že LZE z pojišoven vyrazit zajímavé slevy oproti nominální ceně v případě, že jim hrozí ztráta klienta. Říkají tomu záchranná nabídka a opravdu to stojí za to!! Máš-li zájem se o tom něco dozvědět tak mi písni na mejl, nebo cinkni na 777 948 622.
K tomu pojistnému plnění musím opakovat dříve uvedené. NIKDY nedostaneš u ŽÁDNÉ pojišovny více, než je aktuální hodnota pojištěné věci. Ony pojistné podmínky se mimo jiné řídí i Obč.Z a zákonem o pojistné smlouvě č. 37/2004.
To. DARJA - Klobouk dolů, jseš naprosto v obraze a mᚠúplnou pravdu. To není laciná poklona, pouze suché konstatování stavu.

22.02.2013 18:22 - Re: Povinné ručení 2550540
Darja
Město: Uhříněves, Auto: Ford FiestaPočet příspěvků: 3297

99 Poslat soukromou zprávu
Ferro napsal(a):
Mám opakovanou zkušenost, že LZE z pojišoven vyrazit zajímavé slevy oproti nominální ceně v případě, že jim hrozí ztráta klienta.


Taky pitomost, mě suše odpověděli, že zvýšení prostě bude, že to je proto, že mají hodně plnění k proplácení a já řekla, že tedy odejdu a pán na to "to je na vás". Přístup ke klientovi, co 7 let platí povinné u "dženerali" na C5?

Tolik k 120tisícům najetým "pod křídly lva"....

|< < 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 ... 13 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator