Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Povinné ručení
Ferro
17.02.2013 14:06 - Re: Povinné ručení
99
najk napsal(a):
Ferro: jak je možné, že když si chci pojistit auto u ČP na přepážce, tak je to mnohem dražší, než skrze internet? Vždyt i ty na internetu chtějí něco vydělat.

Logika věci je úplně stejná jako u každého jiného obchodování. Když koupíš zboží přes e.obchod, tak neplatíš celou obchodní sí, neplatíš dovolené, nehledᚠzpůsob jak vyřešit počet pracovníků u okénka v době chřipkové epidemie atd. Do e.obchodu Ti příde objednávka z celé republiky, nikdo nečeká, že bude obsloužen ihned, nikdo nepokašlává, nepindá, není nervozní, protože všichni ví, že se na ně dostane v nějaké konkrétní době - teoreticky pohoda. Též prodejce ví, že má objednat xy zboží, které mu někdo v nevelkém prostoru zabalí a předá k distribuci. Nemusí mít x zaměstnanců na mnoha pobočkách, stačí komp, několik operátorů a parta baličů v jedné centrále. I pro prodejce relativní pohoda. Z důvodu snížení potřeby živé práce u e.obchodu jsou ceny jinda než v kamenném.
E.obchod (a je jedno zda autodíly, pojistky, parfémy...) má tu specifiku, že si o své konkrétní potřebě a představě s prodávajícím (a je jedno zda automechanik, pojišovák či kosmetička...) nepopovídáš, neporadíš se a v zásadě se rozhoduješ ne na základě doporučení, ale subjektivního dojmu. Ti co jsou v oboru erudovaní, jsou schopni, na základě několika správně směřovaných dotazů, zjistit, co zákazník potřebuje, jak je hodnotově (ne finančně) orientován a co by mohl preferovat. Na základě těchto informací Ti pak doporučí k výběru z několika možných alternativ (a je jedno zda prodává ....). Takže tak.

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator