Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

||
 

 Diskuzní fórum / Motor, převodovka, výfukový systém / Malý výkon v nízkých otáčkách / C5 II 2.0 HDI 100kW
|< < 1 2 3 4 5 > >|
03.05.2016 18:46 - Re: Malý výkon v nízkých otáčkách / C5 II 2.0 HDI 100kW 2948402
myneur
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) TourerPočet příspěvků: 251
U??vate? Poslat soukromou zprávu
Pokud je to přidřené turbo, tak pomůže jenom repase? Na kolik to tak vyjde?

03.05.2016 19:06 - Re: Malý výkon v nízkých otáčkách / C5 II 2.0 HDI 100kW 2948404
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 16621

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
bezna cena repasu je 250E, citroen to predava za 400E (samozrejme este robota s vymenou a potrebne tesnenia naviac)
kazdopadne najprv si treba byt tym isty, len to sa dost tazko takto len pise, ked by sme to riesili priamo online pri aute, je to mierne o inom

03.05.2016 19:17 - Re: Malý výkon v nízkých otáčkách / C5 II 2.0 HDI 100kW 2948411
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 10730

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
ak dava turbo nizky tlak a regulacia chodi ok a ukazuje ju ok tak bude pridrete turbo
ale mal som tu aj zlu hladicku a na privode k ventilu turba mal podlak 380mbar, co je samozrejme malo na celkove otvorenie


Když by bylo přidřené turbo tak se zastaví nebo roseká na hadry - nebo to jako že by se přidřelo jen do určité míry a zůstalo tak? Pokud si je 100% jistý že nikde neutíká tlak tak bude nízký podtlak(nebo ucházet),může to být i EGR ventilem(to by ale asi kouřilo) a to že v měřených hodnotách ukazuje poloha ventilu neznamená že to je OK.

03.05.2016 23:17 - Re: Malý výkon v nízkých otáčkách / C5 II 2.0 HDI 100kW 2948525
Hanz 397
Město: Česká Kamenice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 1998

U??vate? Poslat soukromou zprávu
myneur napsal(a):
Turbo prý nedává potřebný tlak, ale váha je OK (zkoušeli prý nahradit novou) a regulace se prý zdá OK. Dál si neví rady, ale vytisknou asopoň, co zjistili z diagnostiky. Je něco, co bych měl chtít, aby v tom výpisu bylo, co by pomohlo někomu dalšímu, koho snad najdu, aby to spravil?

A jak měřil ten tlak turba?
Může být špatný snímač plnícího tlaku...

04.05.2016 00:35 - Re: Malý výkon v nízkých otáčkách / C5 II 2.0 HDI 100kW 2948531
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 16621

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
myslim ze mu vycitaval hodnoty v diagnostike, to takto samo o sebe nic nepovie kym to nerobil grafom za jazdy

mal som tu pripad ked bolo pridrete turbo, ked som zapojil nan podtlak naplo nasurovo z pumpy tak to dalo velky tlak, ale ked ho malo regulovat tak to nevedelo - chalan potom hovoril ze bolo zadrete turbo

04.05.2016 05:39 - Re: Malý výkon v nízkých otáčkách / C5 II 2.0 HDI 100kW 2948540
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 10730

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
myslim ze mu vycitaval hodnoty v diagnostike, to takto samo o sebe nic nepovie kym to nerobil grafom za jazdy

mal som tu pripad ked bolo pridrete turbo, ked som zapojil nan podtlak naplo nasurovo z pumpy tak to dalo velky tlak, ale ked ho malo regulovat tak to nevedelo - chalan potom hovoril ze bolo zadrete turbo


Mᚠ- můžeš mít pravdu - já to pochopil a bral jako zadřené na ose a né na ovládání,ale i tak dokud má požadavek na zvíšení tak do toho pouští pořád podtlak dokud nedostane příkaz ke snížení no já na své ,,ošklivce" tyto příznaky také a vyřešil jsem to tak že jsem obešel tu trubičku co vede za ventil deklem(provizorně a už to tak zůstalo) a problém byl pryč - chovalo se to stejně - ale to už jsem prozradil zase své tajemství(tu trubičku tu mám dodnes která je OK) (a ta co tam je je průchozí- profuk kompresorem - takže se to vymyká logice ) ventil chodil také jak měl a ukazoval také. Je tam víc co kontrolovat jinak než diagnostikou. A teď abych nevyšel ze cviku: když pán po údajné ,,mé špatné opravě brzd" ke mně nepojede a vzhledem že jezdíme opravovat špeky se kterými si nevědí rady v jiných servisech tak to třeba opravíme v jiném servisu (až si vylámou zuby) a bude to stát myslím víc(jako ve spoustech případů) (prosím admína o ,,zkrácení mého přízpěvku)

05.05.2016 13:21 - Re: Malý výkon v nízkých otáčkách / C5 II 2.0 HDI 100kW 2948940
myneur
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) TourerPočet příspěvků: 251
U??vate? Poslat soukromou zprávu
Hanz 397 napsal(a):
A jak měřil ten tlak turba?
Může být špatný snímač plnícího tlaku...


Při jízdě to neměřili. Jediné, co se mi z nich podařilo dostat je, že všechny tlaky jsou prý OK a váhu zkoušeli i novou. Myslí si, že to je vůlí turba, ale prý ho potřebují rozebrat, aby to potvrdili. Pak jako pravděpodobné řešení navrhují výměnu za 30k za nové. Repase nedělaj, protože jim prý repasovaná turba často odcházela.

05.05.2016 13:24 - Re: Malý výkon v nízkých otáčkách / C5 II 2.0 HDI 100kW 2948941
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 16621

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
tympadom odtial utekaj, odchadzajuce repasovane turba su skor problem nedodrzania postupov / neodstranenia zaklednej priciny

05.05.2016 15:14 - Re: Malý výkon v nízkých otáčkách / C5 II 2.0 HDI 100kW 2948962
PATaMAT
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 906

U??vate? Poslat soukromou zprávu
myneur napsal(a):
Při jízdě to neměřili. Jediné, co se mi z nich podařilo dostat je, že všechny tlaky jsou prý OK a váhu zkoušeli i novou. Myslí si, že to je vůlí turba, ale prý ho potřebují rozebrat, aby to potvrdili. Pak jako pravděpodobné řešení navrhují výměnu za 30k za nové. Repase nedělaj, protože jim prý repasovaná turba často odcházela.


Souhlas s Jumepem, utekaj bez zátěžě ti tlak turba nic neřekne ... napojit hadičku zavést do kabiny k tomu tlak budík, a k tomu diag a jet to projet, hned vidíš co to dělá, jak ukazuje tlak diag i budík. Dobří na turba jsou prý tady .link. dá se tam snad i domluvit že turbo ráno dovezeš a počkᚠsi na opravu a zase si to svoje odvezeš.

05.05.2016 19:25 - Re: Malý výkon v nízkých otáčkách / C5 II 2.0 HDI 100kW 2949030
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 10730

U??vate? Poslat soukromou zprávu
A co třeba hodnoty FAPu (pokud tam je) plný FAP toto může dělat také. Nedá s radit když víme půlku toho co potřebujeme. a nevidím důvod proč by mělo odcházet repas turbo? - na jednom autě co jsem prodal jezdí už 60000Km (bylo tedy ze zn servisu ale ..)

05.05.2016 19:41 - Re: Malý výkon v nízkých otáčkách / C5 II 2.0 HDI 100kW 2949035
DeFuckTo
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 II 3.0i V6 24v 211k AM6 Exclusive BreakPočet příspěvků: 780

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Tak repas turbo může odejít uplně v klidu, pokud ten repas stál za prd..

05.05.2016 21:22 - Re: Malý výkon v nízkých otáčkách / C5 II 2.0 HDI 100kW 2949074
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 10730

U??vate? Poslat soukromou zprávu
DeFuckTo napsal(a):
Tak repas turbo může odejít uplně v klidu, pokud ten repas stál za prd..


Tak samo že myslím dobrý repas.(předpokládám že v citroenu bude dobrý a cena se bude pohybovat pod 10.) a ještě je výhoda že pokud není na skladě repas pošlou nové

05.05.2016 22:48 - Re: Malý výkon v nízkých otáčkách / C5 II 2.0 HDI 100kW 2949088
DeFuckTo
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 II 3.0i V6 24v 211k AM6 Exclusive BreakPočet příspěvků: 780

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
jruze:
Z toho co jsem četl jsem pochopil, že právě v autorizáku nebyl a tak jako tak, je ten servis pofidérní, tak asi budou mít pofidérní i ty repasy..

07.05.2016 09:56 - Re: Malý výkon v nízkých otáčkách / C5 II 2.0 HDI 100kW 2949328
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 10730

U??vate? Poslat soukromou zprávu
DeFuckTo napsal(a):
jruze:
Z toho co jsem četl jsem pochopil, že právě v autorizáku nebyl a tak jako tak, je ten servis pofidérní, tak asi budou mít pofidérní i ty repasy..


Souhlasím - dnes je trend hledat díly podle ceny a né podle kvality no a když se nad tím zamyslím zjišuji že cena dílů pochybných se mnohdy moc neliší od origo zn. dílů(a u některých se to opravdu vyplatí obzv᚝ u těch ke kterým vedou ,,drátky"),ale i některých jiných - oni ty ZN. jsou také oj...né , ale ty mají většinou alespoň ve kvalitě aby vydržely záruku a tu počítají dva roky (nájez čtyřicet ročně)

25.02.2019 09:51 - Re: Malý výkon v nízkých otáčkách / C5 II 2.0 HDI 100kW 3209176
mipe
Město: Praha, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X BreakPočet příspěvků: 15
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Ahoj vyměnil jsem c5 I 2.0 LPG za C5II 2.0hdi 100kw. První hláška na Lexii : "Signál reprodukování polohy ventilu turba. Hodnota nižší než podle popisu." Časem se ještě objeví pomíjivá porucha nízký tlak turba.Prosím řešil jste někdo tento problém??? A nerozeberu něco zbytečně
Ale auto podle mně jede dobře

25.02.2019 13:58 - Re: Malý výkon v nízkých otáčkách / C5 II 2.0 HDI 100kW 3209204
LukoLVG
Město: , Auto: Počet příspěvků: 155
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
mᚠturbo honeywell/garrett? Ak áno zisti mi číslo turba - štítok na turbe v tvare XXXXXX-XXXX.
Je dos pravdepodobné že mᚠturbo ovládane podtlakovým aktuátorom a na ňom často býva čidlo polohy. Ak vieš mera s multimetro a turbo je prístupné tak zložíš konektor dole a s multimetrom pomerᚠsignál vo voltoch aký dáva...
Potom ti pozriem do výkresu a porovnáme
Toto sme mali problém aj na nových turbách kedy na vožnobehu - otvorený obtokový ventil mal ma 1 až 1,1V a mal 0,7-0,8V...
Možno časom sa porúčal a neostava ti nič iné len vymeni aktuátor na turbe...

25.02.2019 18:36 - Re: Malý výkon v nízkých otáčkách / C5 II 2.0 HDI 100kW 3209245
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 16621

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
pomerne jednoduche, niektora podtlakova hadica bude prasknuta alebo zlomene Tcko pri olejovom filtry
vacsiunou to je prasknute na podtlakovom zasobniku (nad olejovym filtrom z Tcka ide tak schovane trubicka)

25.02.2019 20:39 - Re: Malý výkon v nízkých otáčkách / C5 II 2.0 HDI 100kW 3209247
autodiag
Město: U Olomouce, Auto: Toyota Avensis T27 ,Fiat 500ePočet příspěvků: 5880

U??vate? Poslat soukromou zprávu
LukoLVG napsal(a):
mᚠturbo honeywell/garrett? Ak áno zisti mi číslo turba - štítok na turbe v tvare XXXXXX-XXXX.
Je dos pravdepodobné že mᚠturbo ovládane podtlakovým aktuátorom a na ňom často býva čidlo polohy. Ak vieš mera s multimetro a turbo je prístupné tak zložíš konektor dole a s multimetrom pomerᚠsignál vo voltoch aký dáva...
Potom ti pozriem do výkresu a porovnáme
Toto sme mali problém aj na nových turbách kedy na vožnobehu - otvorený obtokový ventil mal ma 1 až 1,1V a mal 0,7-0,8V...
Možno časom sa porúčal a neostava ti nič iné len vymeni aktuátor na turbe...

je to RHR cili snimani polohy je elektricke,ovladani podtlakove
zavada snimace polohy bude spise dusledek
priklanim se ze vlastni chyba bude jak pise Jumep

26.02.2019 09:25 - Re: Malý výkon v nízkých otáčkách / C5 II 2.0 HDI 100kW 3209259
mipe
Město: Praha, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X BreakPočet příspěvků: 15
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Děkuji za radu. Ano je to RHR motor. Příští týden prolezu podtlaky a ozvu se.

26.02.2019 18:15 - Re: Malý výkon v nízkých otáčkách / C5 II 2.0 HDI 100kW 3209391
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 10730

U??vate? Poslat soukromou zprávu
mipe napsal(a):
Děkuji za radu. Ano je to RHR motor. Příští týden prolezu podtlaky a ozvu se.


Elektroventil je za motorem na straně rozvodů - k němu vede ocelová trubička nacvaklá na ventildeklu propojení je na obou koncích trubičky hadičkami(přívod podtlaku k elektoventilu - několikrát jsem řešil přicpanou tuto trubičku(další místo ke kontrole) jinak to co psal Jumep .

|< < 1 2 3 4 5 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator