Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

||
 

 Diskuzní fórum / Motor, převodovka, výfukový systém / Malý výkon v nízkých otáčkách / C5 II 2.0 HDI 100kW
1 2 3 4 ... 5 > >|
14.10.2010 16:06 - Malý výkon v nízkých otáčkách / C5 II 2.0 HDI 100kW 2358539
jirkajira
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 10

99 Poslat soukromou zprávu
Jsem po opravě turba, nyní již OK, ale stále motor netáhne dobře odspodu. Zabere znatelně cca až v 2700 ot. Zajímavé je, že ve 190 km/hod. na šestku je okamžitá spotřeba 12,7 s pedálem na podlaze. Někdy jedu kopec 110 na tempomat a okamžitá spotřeba 10 l a rychlost klesá, tak šlápnu na podlahu a stále stejné. Podřadím a rozjede se to. Divné... Máte s tím někdo zkušenost? PS: Žádné hlášky počítače, diagnostika neukázala žádné závady. Díky Jirka

14.10.2010 16:10 - Re: Malý výkon v nízkých otáčkách / C5 II 2.0 HDI 100kW 2358541
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6535

U??vate? Poslat soukromou zprávu
divne to rozhodne neni,tajemstvi se jmenuje kroutici moment a vykon motoru
zkusenost ale nemam 190 nejezdim
koukam ze se to docela rozmaha syndrom umele zavady..a to uz u 4 prispevku

14.10.2010 16:14 - Re: Malý výkon v nízkých otáčkách / C5 II 2.0 HDI 100kW 2358543
jirkajira
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 10

99 Poslat soukromou zprávu
Jel jsem s Peugetem 407 se stejným motorem a jede to proti (t잚í) C5 nesrovnatelně líp. Neraďte mi a si koupím Peugeot takový lenoch by to být neměl...

14.10.2010 16:30 - Re: Malý výkon v nízkých otáčkách / C5 II 2.0 HDI 100kW 2358544
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6535

U??vate? Poslat soukromou zprávu
tak jasne kup si 407
nemuzes porovnavat tyhle motory...rozdil kterej jsem opravdu zaznamenal je ve verzi AT proti MT
bodobne je rozdil mezi break a sedan...stejne motory rozdilna dynamika
dalsi faktor je stav motoru,velikost kol/pneumatik, atd atd

14.10.2010 17:23 - Re: Malý výkon v nízkých otáčkách / C5 II 2.0 HDI 100kW 2358550
TomasT
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 1470
99 Poslat soukromou zprávu
Asi to úplně OK nebude.
Při 2700ot by žádné zvýšení výkonu znát být nemělo.
Na tempomat do kopce se u sebe (1.6HDI) na 5-ku při 90 dostanu až ke spotřebě 15 litrů/100km než začne zpomalovat. Když mi nešla regulace turba tak to začalo zpomalovat už při spotřebě 9 litrů (nebylo dost vzduchu, tak se dávalo i méně paliva)
Ty mᚠo 20% větší objem motoru, takže při stejných otáčkách a bez turba o 20% více vzduchu i paliva - to by mohlo klidně odpovídat těm 12 litrům.
Takže můj laický odhad je nízký tlak turba v nižších otáčkách. Tlak turba (skutečný/očekávaný) ti jako většinu věcí prozradí diagnostika.
Poprvé se mi to na displeji jako chyba objevilo, ale po několika startech to samo zmizelo a přestože tlak byl pořád úplně mimo (regulace mimo provoz), žádná chyba se na displej ani kontrolkou motoru nehlásila.
A teď koukám, že píšeš, že ti turbo opravovali - tak asi něco neudělali dobře.

Anebo je to úplně něco jiného

14.10.2010 17:39 - Re: Malý výkon v nízkých otáčkách / C5 II 2.0 HDI 100kW 2358554
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6535

U??vate? Poslat soukromou zprávu
mno a jsme u toho zas

porovnavani konstrukcne zcela jineho motoru s jinym vstrikovanim a jinym rizenim preplnovani/jinym turbem spojene s s laickym usudkem..bezva..zitra uz tu budem resit ze 3.0 V6 taky tohle nedela
dalsi vec je taky oprava a oprava turba...
turbo opravene v polsku na burze na pockani asi nebude to stejne jako turbo opravene a zmerene na stolici

14.10.2010 19:51 - Re: Malý výkon v nízkých otáčkách / C5 II 2.0 HDI 100kW 2358558
TomasT
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 1470
99 Poslat soukromou zprávu
Já neporovnávám motor, ale hlavně uváděnou spotřebu - pokud tempomat nedokáže při dostatečných otáčkách udržet rychlost a přitom počítač ukazuje takovou nízkou spotřebu (a neobvykle nízká je), tak to auto v pořádku není - a první co mě napadá je nedostatek vzduchu = nízký tlak za turbem.
To jsou snad obecné věci nezávisející na konkrétním motoru ani palivu.

14.10.2010 20:04 - Re: Malý výkon v nízkých otáčkách / C5 II 2.0 HDI 100kW 2358560
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6535

U??vate? Poslat soukromou zprávu
me 10l pri 110km/h do kopce neprijde nejak zvlastni spotreba....zalezi na konkretni cloveku ,poloze pedalu,jak byl rozjetej,co ma zarazeno,jaky my vzduchovy filtr,jak prudky kopec,jestli bylo vlhko ,teplo /zima atd....ale porad se bavimo o 2,0HDi ne o 1.6HDI ktery jsi popsal ty...
nizky tlak v sacim potrubi = okamzitej skok do nouzaku(v 99%) + chyba v ecu+kourici auto
nikde jsem si neprecet zeby pri jizde na tempomat auto rychlost neudrzelo,ty ano ?

14.10.2010 20:09 - Re: Malý výkon v nízkých otáčkách / C5 II 2.0 HDI 100kW 2358563
TomasT
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 1470
99 Poslat soukromou zprávu
Já tedy ano:
"Někdy jedu kopec 110 na tempomat a okamžitá spotřeba 10 l a rychlost klesá"

14.10.2010 20:32 - Re: Malý výkon v nízkých otáčkách / C5 II 2.0 HDI 100kW 2358564
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6535

U??vate? Poslat soukromou zprávu
TomasT napsal(a):
Já tedy ano:
"Někdy jedu kopec 110 na tempomat a okamžitá spotřeba 10 l a rychlost klesá"


.......poloze pedalu,jak byl rozjetej,co ma zarazeno,jaky my vzduchovy filtr,jak prudky kopec,jestli bylo vlhko ,teplo /zima atd....
navic ,varit tady z vody je jako pocitat vodu na mesici

jen priklad ,kterej poukazuju od zacatku :kdyz mam 12% kopec ,jedu 110,dam 6 tak neco klesat bude

14.10.2010 20:40 - Re: Malý výkon v nízkých otáčkách / C5 II 2.0 HDI 100kW 2358565
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
celu tuto temu by som uzavrel:
ak myslis ze mas problem s motorom (co si teda myslim ze si myslis ze mas, inak by si sem nepisal), takto to nepojde riesit ...
idealne je ist na diagnostiku za niekym kto bude vedet co s tym a idelane aby taky motor poznal a siel sa zviezt a rovno povedal, riesis blost, alebo ano, tomu autu nieco je ...

len otazka mimo, ake su otacky 6stka a 110km/h?

14.10.2010 20:50 - Re: Malý výkon v nízkých otáčkách / C5 II 2.0 HDI 100kW 2358566
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6535

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
len otazka mimo, ake su otacky 6stka a 110km/h?


co si pamatuju tak na rovine urcite pod 2000 (pri 130 je to 2400)

14.10.2010 20:54 - Re: Malý výkon v nízkých otáčkách / C5 II 2.0 HDI 100kW 2358567
TomasT
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 1470
99 Poslat soukromou zprávu
autodiag napsal(a):
.......poloze pedalu,jak byl rozjetej,co ma zarazeno,jaky my vzduchovy filtr,jak prudky kopec,jestli bylo vlhko ,teplo /zima atd....
jen priklad ,kterej poukazuju od zacatku :kdyz mam 12% kopec ,jedu 110,dam 6 tak neco klesat bude

Ano asi bude klesat rychlost - ale ne při okamžité spotřebě 10 litrů, ten motor má na víc (není výkon funkcí spotřeby paliva? - při konstantní váze a účinnosti).
Na poloze pedálu při zapnutém tempomatu samozřejmě nezáleží, navíc píše že na stisk až na podlahu už to nijak dál nereaguje
Rozjetej je přece na 110km, předpokládám na šestku (možnost, že má na tempomatu 110 a jede na šestku do kopce 70 mě nenapadla)

Hodně ucpaný vzduchový filtr je taky možnost - výsledek by byl stejný, málo vzduchu. Ale to už si jirkajira snad dořeší - podněty má.

14.10.2010 20:55 - Re: Malý výkon v nízkých otáčkách / C5 II 2.0 HDI 100kW 2358568
jirkajira
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 10

99 Poslat soukromou zprávu
Díky za Vaše reakce. Ten kopec je dlouhý táhlý u Benešova směr jih, jestli to tam znáte. A ukazuje to 10 litrů ve 100 - 110 km s cihlou na pedálu, to je mi divné. jinak v otáčkách to pak zatáhne. Když mi nešlo turbo, do nouzáku to nespadlo, žádná signalizace v autě a jelo to bídně. Diagnostika to ukázala, samozřejmě. Po opravě zlepšení, opětovná diagnostika a bez závad. V sobotu to nechám opět napíchnout na diagnostiku a uvidím... Dám vědět BTW je mi divné, že by ta 407 jela o tolik líp, na dvojku v 1800 ot. okamžitá reakce na plyn atd. tak by to mělo asi fungovat. Já to mám takové "zpomalené", i okamžitá spotřeba stoupá při přidání na podlahu z brzdění motorem hodně pomalu, tak 5-7 sekund, než se to zvedne na 15 l a pak se pomalu ještě zvýší se stoupající rychlostí. Např pětka ve 140 naplno 19 l, víc ne.

14.10.2010 21:01 - Re: Malý výkon v nízkých otáčkách / C5 II 2.0 HDI 100kW 2358569
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
diagnostika na mieste a diagnostika za jazdy je rozdiel, niekedy sa bez zataze tie veci neprejavia - preto je dolezite ist za niekym kto fakt vie co a ako ...

14.10.2010 21:01 - Re: Malý výkon v nízkých otáčkách / C5 II 2.0 HDI 100kW 2358570
TomasT
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 1470
99 Poslat soukromou zprávu
jirkajira napsal(a):
Díky za Vaše reakce. Ten kopec je dlouhý táhlý u Benešova směr jih, jestli to tam znáte.

U Votic - znám.
Ten jezdím i s plným autem a koly na střeše na pětku tempomat 90 bez problémů - pokud ti tam na tempomat klesá rychlost, tak to opravdu v pořádku nemáš.

EDIT: Nojo mám jinej, slabší motor k tomu jen 5 rychlostí - proto mi to jede bez problémů, ještě že jsem si nekoupil dvoulitr, to bych na chatu snad ani nedojel
EDIT2: já bych se do té diskuse se svou 1.6 ani nevkládal - ale když jsem viděl, jak z toho autodiag dělá neexistující problém, tak mi to nějak nedalo

14.10.2010 21:12 - Re: Malý výkon v nízkých otáčkách / C5 II 2.0 HDI 100kW 2358571
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6535

U??vate? Poslat soukromou zprávu
nebude to tim ze ty mas tech rychlosti 5 ???? a jinej motor ????
asi ne ..mas pravdu neco s tim bude...

14.10.2010 21:14 - Re: Malý výkon v nízkých otáčkách / C5 II 2.0 HDI 100kW 2358572
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6535

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jirkajira napsal(a):
Díky za Vaše reakce. Ten kopec je dlouhý táhlý u Benešova směr jih, jestli to tam znáte. A ukazuje to 10 litrů ve 100 - 110 km s cihlou na pedálu, to je mi divné. jinak v otáčkách to pak zatáhne. Když mi nešlo turbo, do nouzáku to nespadlo, žádná signalizace v autě a jelo to bídně. Diagnostika to ukázala, samozřejmě. Po opravě zlepšení, opětovná diagnostika a bez závad. V sobotu to nechám opět napíchnout na diagnostiku a uvidím... Dám vědět BTW je mi divné, že by ta 407 jela o tolik líp, na dvojku v 1800 ot. okamžitá reakce na plyn atd. tak by to mělo asi fungovat. Já to mám takové "zpomalené", i okamžitá spotřeba stoupá při přidání na podlahu z brzdění motorem hodně pomalu, tak 5-7 sekund, než se to zvedne na 15 l a pak se pomalu ještě zvýší se stoupající rychlostí. Např pětka ve 140 naplno 19 l, víc ne.

break jede zcela jinak nez sedan ...neni tak pruzny...pokud ti to ukazule malo paliva tak jednotka tam tak malo paliva dava na zaklade neceho..viz oprava turba...
na diag jdi k nekomu kdo vi co s ni

14.10.2010 21:19 - Re: Malý výkon v nízkých otáčkách / C5 II 2.0 HDI 100kW 2358574
jirkajira
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 10

99 Poslat soukromou zprávu
autodiag napsal(a):
break jede zcela jinak nez sedan ...neni tak pruzny...pokud ti to ukazule malo paliva tak jednotka tam tak malo paliva dava na zaklade neceho..viz oprava turba...
na diag jdi k nekomu kdo vi co s ni


OK, diagnostika to snad ukáže, asi bylo řečeno vše. Děkuji za Vᚠčas. Zdravím všechny C5!

15.10.2010 00:58 - Re: Malý výkon v nízkých otáčkách / C5 II 2.0 HDI 100kW 2358593
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Co takle Okamžitá spotřeba 30l při zrychlování 60-100 , turbo o 200 méně než naprogramovaná( při 2000ot)obě klapky reciklace výf. plynů mrtvé (na 5.%) příliš velký průtok vzduchu(závada v diag.) průměrná spotřeba 14l počítáno z 150km město , tlak paliva 270 - 360 (regulace funguje dle diag.) pokud to držím pod plynem tak zamnou jezdí na mlhovky a v maskách.Skoušel jsem tam ještě jinou váhu(údajně dobrá)-tam zase okamžitý nouzák(nevím přesně něco o průtoku vzduchu-skrat na kostru,ale zase šla jedna klapka recilkulace výf.plynů) a průměrná spotřeba 10l/100km.Fap rozdíl tlaku volnoběh kolem 5.(jinak už mám nacvičeno do hodiny dem.-vyčitit montáž) Je to takovej pokusnej králíček před smrtí

1 2 3 4 ... 5 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator