Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

||
 

 Diskuzní fórum / Motor, převodovka, výfukový systém / Malý výkon v nízkých otáčkách / C5 II 2.0 HDI 100kW
|< < 1 2 3 4 5 > >|
15.10.2010 22:11 - Re: Malý výkon v nízkých otáčkách / C5 II 2.0 HDI 100kW 2358649
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 16692

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
jirkajira napsal(a):
OK, diagnostika to snad ukáže, asi bylo řečeno vše. Děkuji za Vᚠčas. Zdravím všechny C5!


tak ma napadlo, este moze byt fap plny ...

16.10.2010 10:39 - Re: Malý výkon v nízkých otáčkách / C5 II 2.0 HDI 100kW 2358675
jirkajira
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 10

99 Poslat soukromou zprávu
po diagnostice:
Nízký tlak turba oproti očekávanému, teplota nasávaného vzduch -49°C. Se ani nedivím ře to v téhle zimě nejede... Asi váha vzduchu.

16.10.2010 14:43 - Re: Malý výkon v nízkých otáčkách / C5 II 2.0 HDI 100kW 2358686
autodiag
Město: U Olomouce, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD ,Fiat 500ePočet příspěvků: 5936

U??vate? Poslat soukromou zprávu
FAP TO BYT NEMUZE PROTOZE KDYBY JSI PETRE PORADNE CETL TAK TAM ZADNY CHYBA V PAMETI NEBYLA

16.10.2010 14:44 - Re: Malý výkon v nízkých otáčkách / C5 II 2.0 HDI 100kW 2358687
autodiag
Město: U Olomouce, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD ,Fiat 500ePočet příspěvků: 5936

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jirkajira napsal(a):
po diagnostice:
Nízký tlak turba oproti očekávanému, teplota nasávaného vzduch -49°C. Se ani nedivím ře to v téhle zimě nejede... Asi váha vzduchu.


zavada byla sporadicka nebo stala ???nepsal jsi hned zezacatku ze tam nebyla chyba zadna ? vidim ze zde nekomu poradit je velmi slozite

16.10.2010 20:39 - Re: Malý výkon v nízkých otáčkách / C5 II 2.0 HDI 100kW 2358719
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 16692

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
autodiag napsal(a):
FAP TO BYT NEMUZE PROTOZE KDYBY JSI PETRE PORADNE CETL TAK TAM ZADNY CHYBA V PAMETI NEBYLA


mal som tu par aut, zavada ziadna, regeneracia fapu 180-200km, zaber motora posunuty o 500ot
po vycisteni ine auto ...

16.10.2010 20:46 - Re: Malý výkon v nízkých otáčkách / C5 II 2.0 HDI 100kW 2358723
autodiag
Město: U Olomouce, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD ,Fiat 500ePočet příspěvků: 5936

U??vate? Poslat soukromou zprávu
par je kolik ? 1 ? (pro najka : ptam se proto protoze Petr vzdy pise mel jsem tu par aut,to aby jsi to pochopil nez to smazes)....divne ja ani nikdo jiny tuhle zavadu (plny fap) nevidel..a to nedelame jedno auto mesicne..pokud auto ma problem s fap ,zvlast siemens,vzdy si striktne rekne a skoci do nouzaku

16.10.2010 20:56 - Re: Malý výkon v nízkých otáčkách / C5 II 2.0 HDI 100kW 2358724
Tissier
Město: Praha, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX BreakPočet příspěvků: 18

99 Poslat soukromou zprávu
MĚL JSEM OBDOBNÝ PROBLÉM, A STAČILO POSUNOUT ZÁVLAČKU U PLYNOVÉHO LANKA.

16.10.2010 20:57 - Re: Malý výkon v nízkých otáčkách / C5 II 2.0 HDI 100kW 2358725
autodiag
Město: U Olomouce, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD ,Fiat 500ePočet příspěvků: 5936

U??vate? Poslat soukromou zprávu
super...kde bych mel to plynove lanko u C5II s motorem 2.0 Hdi 100KW , hledat ?

16.10.2010 20:58 - Re: Malý výkon v nízkých otáčkách / C5 II 2.0 HDI 100kW 2358726
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 16692

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
par = asi 3

Tissier: tu sa jedna o ine auto ktore uz nema lanko

20.10.2010 22:07 - Re: Malý výkon v nízkých otáčkách / C5 II 2.0 HDI 100kW 2359119
citroen5
Město: Popůvky, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SXPočet příspěvků: 22
99 Poslat soukromou zprávu

Vyzkoušel bych prohodit selenoidy, jsou uplně stejné, ale nemusí uplně dobře fungovat a diagnostika to nehlásí ... Stalo se mi to na dvou autech ( Xa 2,0HDI a C8 2,2HDI. Prohodili jsme je fizicky mezi sebou, napojili hadičky a konektory a ejhle . auto jelo jak raketa hned odspodu. Na EGR to nevadilo, když selenoid nefungoval uplně na 100% , ale na turbu to bylo znát opravdu hoodně.

20.10.2010 22:11 - Re: Malý výkon v nízkých otáčkách / C5 II 2.0 HDI 100kW 2359122
autodiag
Město: U Olomouce, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD ,Fiat 500ePočet příspěvků: 5936

U??vate? Poslat soukromou zprávu
ja myslim ze kdyby nefungoval jak ma bylo by to videt na diagnostice....
pravda pokud to s ni nekdo umel,to je jasny

20.10.2010 22:34 - Re: Malý výkon v nízkých otáčkách / C5 II 2.0 HDI 100kW 2359135
citroen5
Město: Popůvky, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SXPočet příspěvků: 22
99 Poslat soukromou zprávu

Diagnostika to nehlásí jako chybu... pouze některé údaje za chodu motoru nejsou uplně OK ... a to musí diagnostik znát, co kde jaké hodnoty by měly být. To mᚠpravdu, každý to neumí tak precizně.

20.10.2010 22:38 - Re: Malý výkon v nízkých otáčkách / C5 II 2.0 HDI 100kW 2359136
autodiag
Město: U Olomouce, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD ,Fiat 500ePočet příspěvků: 5936

U??vate? Poslat soukromou zprávu
dit to povidam,precist chyby neni vse,o tom jsem taky psal
vim ze to nahlasit nemusi pokud je to v toleranci

25.10.2010 20:18 - Re: Malý výkon v nízkých otáčkách / C5 II 2.0 HDI 100kW 2360232
jirkajira
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 10

99 Poslat soukromou zprávu
Hlásím, že je opraveno Plastová spojka (roztrojka) hadiček podtlaku u ovládání turba byla prasklá. Taková blbost... Je to na motoru vepředu, vpravo od olejového filtru na přívodu vzduchu od turba k motoru. Vede to k nějakám ventilům, odborníci budou vědět. Nyní jede jako Peugeot

Přílohy:
25102010245.jpg ( 959955b ) -

25.10.2010 20:42 - Re: Malý výkon v nízkých otáčkách / C5 II 2.0 HDI 100kW 2360263
autodiag
Město: U Olomouce, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD ,Fiat 500ePočet příspěvků: 5936

U??vate? Poslat soukromou zprávu
to tam ta chyba musela byt 100%

25.10.2010 20:43 - Re: Malý výkon v nízkých otáčkách / C5 II 2.0 HDI 100kW 2360265
TomasT
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 1468
99 Poslat soukromou zprávu
No vidíš, to byl skoro stejný problém jak u mě - akorát já měl tu hadičku k regulaci turba placatou, takže regulace nešla vůbec - tobě to jen přisávalo falešný vzduch, takže regulace asi trochu fungovala.
A pro Autodiaga: Trvalou chybu jsem taky neměl žádnou - 2x po dobu závady mi vyskočilo "Depollution system faulty" a rozsvítila se kontrolka motoru ale po pár nastartováních kontrolka motoru zase zhasla. TAkže to asi šlo jen do historie, ale tam se u mě nějak nedá dostat (aspoň Tief to nedokázal)

25.10.2010 20:53 - Re: Malý výkon v nízkých otáčkách / C5 II 2.0 HDI 100kW 2360277
autodiag
Město: U Olomouce, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD ,Fiat 500ePočet příspěvků: 5936

U??vate? Poslat soukromou zprávu
pokud vim tak se vse ovlada podtlakem takze tlak by jaksi s regulaci nic neudelal.....
taky ,jak uz jsem ti asi 2x psal,nemuzes porovnavat jine systemy a jine motory i kdyz je to motor se stejnym principem ,kazdej se chova trochu jinak
myslim si ze kdyby clovek ktery diagnostiku provadel ,udlal to za co byl zaplaceny nemuseli by jsme tu mesic resit tuhle jednoduchou vec ,ktera se dela jako zaklad..tj pokud neco nefunguje projdou se podtlaky
nicmene hlavne ze to jede

25.10.2010 21:05 - Re: Malý výkon v nízkých otáčkách / C5 II 2.0 HDI 100kW 2360291
TomasT
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 1468
99 Poslat soukromou zprávu
autodiag napsal(a):
pokud vim tak se vse ovlada podtlakem takze tlak by jaksi s regulaci nic neudelal.....

No samo, copak já někdy psal o tlaku?

25.10.2010 21:12 - Re: Malý výkon v nízkých otáčkách / C5 II 2.0 HDI 100kW 2360292
autodiag
Město: U Olomouce, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD ,Fiat 500ePočet příspěvků: 5936

U??vate? Poslat soukromou zprávu
TomasT napsal(a):
No vidíš, to byl skoro stejný problém jak u mě - akorát já měl tu hadičku k regulaci turba placatou, takže regulace nešla vůbec - tobě to jen přisávalo falešný vzduch, takže regulace asi trochu fungovala.

tak nejak jsem pochopil ze jo ...vacuum (podtlak) je nizsi nez tlak atmosfericky ktery to jak jsi napsal nasalo,to fungovat fakt nemohlo moc dobre

25.10.2010 21:44 - Re: Malý výkon v nízkých otáčkách / C5 II 2.0 HDI 100kW 2360303
TomasT
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 1468
99 Poslat soukromou zprávu
Asi se jen špatně vyjadřuju - když píšu "přisávalo falešný vzduch, takže regulace asi trochu fungovala." tak tím myslím, že ta prasklina asi nebyla velká a nějaký podtlak tam byl. Možná ve vyšších otáčkách motoru se vytvořil dostatečný podtlak, aby se turbo uregulovalo na správnou hodnotu.
Viz "netáhne dobře odspodu. Zabere znatelně cca až v 2700 ot." jak jirka psal v prvním příspěvku.

|< < 1 2 3 4 5 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator