Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Motor, převodovka, výfukový systém / Antipollution system faulty - dieselové motory
|< < 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 ... 68 > >|
30.05.2010 11:09 - Re: Antipollution system faulty - dieselové motory 2346834
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6535

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jo ty myslis ventil podtlakoveho ohladani...ten si muzete otestovat v diag mechanicky,elektricky se hlasi jako chyba
k tomu BSM : pojista je dobra ? (jsou tam dve)

30.05.2010 23:21 - Re: Antipollution system faulty - dieselové motory 2346893
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
testovali sme, el. chyba ziadna
mechanicky nebolo nic citit, ale chyba je nakonec uplne niekde inde

turbo s odpojenym podtlakom sa roztocilo a davalo 1300mbar (poziadavka bola 1059).
Pri jazde okolo 2000 otacok to iste - permanentne zhruba o 200mbar viac, az od 1300mbar to bolo regulovane ....

dalsia vec je ze to turbo nepiska ale zavyja a piskat zacina az od tych vyssich otacok
takze idem povyhodnocovat co sme zistili a ked to doriesime dame vedet ostatnym realnu pricinu (mozno niekomu pomoze pri hladani)

31.05.2010 03:28 - Re: Antipollution system faulty - dieselové motory 2346894
Jeffrey
Město: Praha 9 Černý Most I, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 286

99 Poslat soukromou zprávu
autodiag napsal(a):
jo ty myslis ventil podtlakoveho ohladani...ten si muzete otestovat v diag mechanicky,elektricky se hlasi jako chyba
k tomu BSM : pojista je dobra ? (jsou tam dve)

Ano, myslím přesně toto, ale jak píše jumep, nakonec je chyba asi jinde (pravděpodobně bude asi problém na klapce turba v určité poloze, ale to je jen zatím spekulace) i když jeden z podtlak. ventilů, při testu, jakoby byl dead a to jsme je i mezi sebou prohodili, resp. mi nešlo na rozum, že když checknu diag ventil turba a ventil egr, tak cítím hmatem sepnutí cívky pouze na ventilu egr, na ventilu turba nic. Tak je prohodíme mezi sebou a opět na egr ok, turbo nic. Zkrátka se ten jeden (i když jsou oba úplně stejné) chová mrtvě, a ho dám kamkoli.

k BSM: bylo komplet venku, pojistka ok (resp. všechny pojistky ok), přívodní kabel k BSM ok, kabel z BSM do motorku ok, motorek sólo ok, takže je celkem možné, že je v háji relátko v BSM, zbytek proměřen multimetrem a všude ok.

Jinak, auto tahá jako vzteklé, do Prahy jsem jel 3hod a bez závady, nouzák jsem se snažil navodit, ale prostě se mu nechtělo.

31.05.2010 07:29 - Re: Antipollution system faulty - dieselové motory 2346898
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6535

U??vate? Poslat soukromou zprávu
el.ventili jsou ovladany stridou PWM ne stavem 0v a 12v,meri se to osciloscopem nejlepe
mechnicky pomoci akcnich clenu a podtlakove pumpy
turbo je ovladane jednim el.ventilem a jednim podtlakovym..staticky test moc neodhlali,je potreba to projet a merit
bezna zavada turba je ze se zanese a v reguluje jen v urcitem mensim rozmezi,jedina moznost opravy potom je dat do srrvisu kde tomu rozumi a hlavne maji stolici pro nastaveni a test

01.06.2010 02:24 - Re: Antipollution system faulty - dieselové motory 2346998
Jeffrey
Město: Praha 9 Černý Most I, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 286

99 Poslat soukromou zprávu
autodiag napsal(a):
el.ventili jsou ovladany stridou PWM ne stavem 0v a 12v,meri se to osciloscopem nejlepe
mechnicky pomoci akcnich clenu a podtlakove pumpy
turbo je ovladane jednim el.ventilem a jednim podtlakovym..staticky test moc neodhlali,je potreba to projet a merit
bezna zavada turba je ze se zanese a v reguluje jen v urcitem mensim rozmezi,jedina moznost opravy potom je dat do srrvisu kde tomu rozumi a hlavne maji stolici pro nastaveni a test

Díky za rady. Pořešili jsme o víkendu dost závad, vč. totálně zahnojené váhy vzduchu a nefunkční aditivace a za 400km, co jsem naráz najel, do nouzáku C8 nespadla. Každopádně s tím tlakem v nižších otáčkách to asi není úplně ok a turbo občas v nižších otáčkách vyje, ale jinak tahá slušně. Je to prostě C8 tank. V noci, když jsem jel od jumepa, jsem osmu pořádně protáhnul a mazala směr Praha jako střela.

12.06.2010 16:07 - Re: Antipollution system faulty - dieselové motory 2347874
Liborsali
Město: Břeclav, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive BreakPočet příspěvků: 14
99 Poslat soukromou zprávu
tak jsem byl v servise a zjistila se prasknutá nějaká podtlaková hadička. Oprava za cca 350 Kč. Uau..........asi po dvou týdnech bezproblémové jízdy se hláška ukazuje opět i s přepínáním do nouzového režimu. Tak co teď? NA diagnostice byla chyby na relé předžhavení...ale to by podle mě nemělo mít na toto vliv........

12.06.2010 16:39 - Re: Antipollution system faulty - dieselové motory 2347876
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
rele zhaveni = zle zhavice, na nudzak nema vplyv

Musis tam mat aj inu hlasku, resp. je to nejaka taka co sa po 3ch nastartovaniach zmaze, teda to chce napichnut ked to spravi

13.06.2010 14:18 - Re: Antipollution system faulty - dieselové motory 2347888
SWOBY
Město: Milovice, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive BreakPočet příspěvků: 90
99 Poslat soukromou zprávu
vymenil jsem hadici co vedla od civky u predni koule u ridice za posilovac rizeni, hlaska zmizela, nicmene se mi zase rozsvitila samotna kontrolka service

26.06.2010 22:20 - Re: Antipollution system faulty - dieselové motory 2349242
Liborsali
Město: Břeclav, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive BreakPočet příspěvků: 14
99 Poslat soukromou zprávu
Myslíte že by tato hláška mohla mít něco společného s víkem palivové nádrže? Přijel jsem k benzínce a po natankování tato hláška úplně zmizela. Sice se zase vždycky po nějaké době ukázala ale po otevření a zavření nádrže zase zmizela.

27.06.2010 00:22 - Re: Antipollution system faulty - dieselové motory 2349252
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
to je tazko povedat - antipollution sa musi pozret na diagnostike, je to hlaska fakt hadaj co mi je ...

27.06.2010 16:10 - Re: Antipollution system faulty - dieselové motory 2349259
Mamlas
Město: Chomutov, Praha, Brandys n/L, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive BreakPočet příspěvků: 728

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Neni problem ve vicku nadrze - chybejici jeden magnet nebo co to tam je? Me taky jeden chybi a musim si davat pozor abych po tankovani ho dal spravnou stranou.

27.06.2010 20:41 - Re: Antipollution system faulty - dieselové motory 2349280
Romicek
Město: Velke Vozokany, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi ExclusivePočet příspěvků: 1
99 Poslat soukromou zprávu
Nazdar páni.Priatelka si kúpila C5 2.2 Hdi automat r.v 2005.Mám podobný problém.Auto mi vypisuje Engine managment system faulty,vyhodí ma do núdzového režimu a idem 70.Pri diagnostike mi vypíše vysoký tlak turba ale mechanicky je všetko ok.Mechanik mi dal typ že predošlí majitež dal urobi nevhodný chip.Ako na 2.2 Hdi manuál.Neviete mi niekto poradi kde by som mohol zohna originál mapu?Ďakujem za prípadnú radu.Roman

27.06.2010 21:31 - Re: Antipollution system faulty - dieselové motory 2349291
DOUFAK
Město: KARLOVY VARY, Auto: Citroen C4 Grand PicassoPočet příspěvků: 650
99 Poslat soukromou zprávu
Zdravím všechny.Mám uvedenou závadu (amatérsky z Citroenu) - Porucha hlídání vysokého tlaku paliva.Typ detekce je: tlak nižší,než určený. Kod poruchy řídící jednotky je - P1112. Co to znamená a co si z toho můžu vzít? V Citroenu mi nebyli schopni ohledně tohoto říci více. Jen chtěli hned všechno měnit za drahý peníz.Díky za event.radu. V praxi to znamená,že pokud více sešlápnu plyn o malinko jej podržím,přejde to do nouzáku,načte se závada,která po třech startech zmizí a takhle se to opakuje stále do kola.

27.06.2010 21:48 - Re: Antipollution system faulty - dieselové motory 2349294
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6535

U??vate? Poslat soukromou zprávu
vstriky,cerpado,prepady,solenoid,vadne cilo na railu vyber si..vse se da zmerit

27.06.2010 22:13 - Re: Antipollution system faulty - dieselové motory 2349297
DOUFAK
Město: KARLOVY VARY, Auto: Citroen C4 Grand PicassoPočet příspěvků: 650
99 Poslat soukromou zprávu
autodiag napsal(a):
vstriky,cerpado,prepady,solenoid,vadne cilo na railu vyber si..vse se da zmerit

To je - SKVĚLÝ - ...

28.06.2010 01:27 - Re: Antipollution system faulty - dieselové motory 2349305
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
mal som tu cez vikend 2 auta, obe mali prasknutu tu gumicku co je spajany podtlak

to je prva vec co by ste mali prejst

ako som uz pisal otazku ovladania podtlaku
myslim ze u 2.2 je turbo stale naplno a podtlakom sa znizuje jeho ucinnost, ak je teda podtlak nizky (prasknuta hadicka), turbo bude davat prilis velky tlak

u 2.0 myslim ze je otvarane podtlakom a teda bude nizky tlak (u tej 2.0 som to neskusal)

28.06.2010 07:52 - Re: Antipollution system faulty - dieselové motory 2349308
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6535

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
mal som tu cez vikend 2 auta, obe mali prasknutu tu gumicku co je spajany podtlak

to je prva vec co by ste mali prejst

ako som uz pisal otazku ovladania podtlaku
myslim ze u 2.2 je turbo stale naplno a podtlakom sa znizuje jeho ucinnost, ak je teda podtlak nizky (prasknuta hadicka), turbo bude davat prilis velky tlak

u 2.0 myslim ze je otvarane podtlakom a teda bude nizky tlak (u tej 2.0 som to neskusal)

..prosim te co ma spolecneho ovladani turba /podtaky s timto : "..Porucha hlídání vysokého tlaku paliva.Typ detekce je: tlak nižší,než určený. Kod poruchy řídící jednotky je - P1112..."

diky

28.06.2010 10:38 - Re: Antipollution system faulty - dieselové motory 2349314
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
uplne nic, tak som to zle precital a napisal blbost - stava sa

a v tomto pripade je to najskor regulator a spravne,diagnostika ukaze

28.07.2010 11:33 - Re: Antipollution system faulty - dieselové motory 2351259
Alex71
Město: Liberec, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi ExclusivePočet příspěvků: 14
99 Poslat soukromou zprávu
Zdravím všechny.Naléhavá žádost o pomoc.Mám C5 2,2 HDI.Asi před týdnem se mi objevila hláška:Antipollution system fault a v zápětí vypínání ESP/ASR.Auto spadlo do nouzového režimu.Zajel jsem na diagnostiku a tam bylo zjištěno,že je nefunkční čerpadlo aditiv.Testem přes počítač však čerpadlo aditiv ovládat šlo a fungovalo.Při natankování také bylo slyšet,že čerpadlo běží.Myslel jsem,že došel Eolys,ale počítač vypsal,že:Minimální stav aditiva nedosažen.Ještě tam byla hláška o dávce aditiva 51g. - čemuž nerozumím.Nicméně auto jezdilo a občas se chytlo a jelo normálně - ale asi tak 2-3 minuty.Postupně se interval zkracoval a dnes již do normálního režimu nepřejde.Začal jsem však pociovat vůni nafty.No a dneska po dlouhé /asi 3 dny/ době se auto z nouzového režimu vrátilo do režimu normál a jelo jak z praku.To však trvalo asi minutu a začala být cítit nafta jako blázen.Byl jsem skoro u baráku /cca 200 m/ a tak jsem to dojel.Vystoupím a pod autem a místy kudy jsem přijel nafta na zemi.Teče to někde u vysokotlakého čerpadla a z druhé strany motoru blíž k řidiči - a to tak,že velmi.A včil mudruju co s tím.Nevíte někdo?

28.07.2010 12:29 - Re: Antipollution system faulty - dieselové motory 2351263
tief
Město: Praha, Auto: Počet příspěvků: 1827
99 Poslat soukromou zprávu
to s fapom samozrejme nema nic spolocne ... bohuzial s popisu ".Teče to někde u vysokotlakého čerpadla a z druhé strany motoru blíž k řidiči - a to tak,že velmi" ti asi moc ludi neporadi, skus to napriklad nafotit, ale osobne si myslim ze servisu sa nevyhnes ...

|< < 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 ... 68 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator