el.ventili jsou ovladany stridou PWM ne stavem 0v a 12v,meri se to osciloscopem nejlepe
mechnicky pomoci akcnich clenu a podtlakove pumpy
turbo je ovladane jednim el.ventilem a jednim podtlakovym..staticky test moc neodhlali,je potreba to projet a merit
bezna zavada turba je ze se zanese a v reguluje jen v urcitem mensim rozmezi,jedina moznost opravy potom je dat do srrvisu kde tomu rozumi a hlavne maji stolici pro nastaveni a test
Díky za rady. Pořeili jsme o víkendu dost závad, vč. totálně zahnojené váhy vzduchu a nefunkční aditivace a za 400km, co jsem naráz najel, do nouzáku C8 nespadla. Kadopádně s tím tlakem v niích otáčkách to asi není úplně ok a turbo občas v niích otáčkách vyje, ale jinak tahá sluně. Je to prostě C8 tank. V noci, kdy jsem jel od jumepa, jsem osmu pořádně protáhnul a mazala směr Praha jako střela.