Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Motor, převodovka, výfukový systém / Antipollution system faulty - dieselové motory
|< < 1 ... 34 35 36 37 38 39 40 ... 68 > >|
10.06.2014 19:33 - Re: Antipollution system faulty - dieselové motory 2704715
fanek01
Město: Uherské Hradiště, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 HDi 16V 110k (80kW) TourerPočet příspěvků: 22

99 Poslat soukromou zprávu
teď mě tak napadlo - není v tvém případě utrhlá řenenice?
je to jen nápad nevím jestlitan vůbec odpružená řemenice je

10.06.2014 21:15 - Re: Antipollution system faulty - dieselové motory 2704760
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
fanek01 napsal(a):
Snímač otáček klikové hřídele ? a tobě to háže chybu ? mě to v diagu ukazuje synchronizaci
Já se chytnu i stébla!! Fakt mě to už sere a zároveň děsí za měsíc dovolená cca.1500km . V citronu mi teď „nabídli vymonkování čerpadla a odeslání do Brna na diagnostiku“ to se mi zdá už přehnané. Nebo máte někdo jiný názor? ten snímač není taková položka to prubnu příští týdem, kdybi ta zívada aspoň byla trvalá ale ona se objeví a zmizí po ni jen par nic neříkajících hlášek z čeho, beru stále na jedné pumpě střední třídu



X7 - normálně zničeho nic začla škubat,jedna hláška za druhou,od EGR až po bůhví co a zdechla - následně se dala opět nastartovat - odříkala snad všechny hlášky co dovede a jela dál - poškubávala a jela tuším v nouzy, druhý den a snad další dva- tři dny jak nová.Z uložených chyb nebylo co že by něco špatně - asi po hodině různých testů a kontrol a měření hodnot najednou auto zaškytalo a bez zjevných příčin zdechlo - objevilo se několik chyb na budíku a problém že diag jaksi nekomunikovala s ECU - po chvilce zase vše šlo načíst auto OK a než jsem se vzpamatoval tak opět - x krát překontrolováno a konzultováno s ,,poradcem" a rada snímač otáček a BSM od té doby auto OK alespoň co vím - první podezření bylo na BSI.

11.06.2014 09:03 - Re: Antipollution system faulty - dieselové motory 2704884
fanek01
Město: Uherské Hradiště, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 HDi 16V 110k (80kW) TourerPočet příspěvků: 22

99 Poslat soukromou zprávu
Ferfekt, v podstatě to u mě , tak jsem snímač te\ď objednal
uvidím co dál
Díky moc

20.06.2014 21:54 - Re: Antipollution system faulty - dieselové motory 2707433
LebedaXM
Město: Praha, Auto: Citroen C8 2.2HDi SXPočet příspěvků: 28
99 Poslat soukromou zprávu
Malý autopollutionový příběh na C8 2.2hdi 94 kw

Začalo to v lednu po koupi autobusu. Odjíždím na plný knedlik od pumpy a najednou "píííp....polib si prdel debile, mᚠvysokej tlak turba a já tě chci nasrat" "
Nastala podtlaková zkouška a výměna podtlakového vedení.....jedu 90kmh 2000otm..."pííííp...zase si polib"
Další návrat do servisu a došlo k zaměření na elmag.ventily...... opět jízda..."píííp....už mě nebavíš"
Pak došlo k přerušení náštěv servisu a ježdění s motorem ve vysokých otáčkách (3000otm a výše )kde byl klid.."já ti dám ty hajzle že si ze mě budeš dělat prdel!!"
Pak se objevily peníze a čas na další pokusy a od začátku května mám na střídačku auto já nebo mechanik...
Zase důkladná kontrola podtlaků, egru, kombinatorika s čidlama a hadičkama...cesta domů..."pííííp...cháchá blbečku na mě si nepřijdeš, já jsem HDi a né nějaká neekologická šunka"
Takže návrat na hever a vzteky rudý mechanik vykutal turbo, rozložil, vypucoval, vyleštil a za nepublikovatelných nadávek naoperoval zpět......štastná jízda domu a 5km od servisu..."píííííííííp..... zase jsem tě přechcal, turbo to není, hrajeme si dál"
takže druhý den následoval návrat na hevery a začalo bádání na novo... jenže Hdi netušilo, že bojová skupina se zaala, dala hlavy dohromady a zaměřila se na vakuovou pumpu, natáhla se do kabiny hadice s podtlakovým manometrem, připojená diagnostika a tradá na testovací kopec. Zařazená trojka, 1400otm, plný plyn, podtlak v normálu a najednou u 2100otm. podtlak poklesl a hned...pííííp a dvě chyby.. vysoký tlak turba a nekomunikace čidla tlaku turba... a podtlak se už nezvedl...
Takže po dohodě s mechanikem byla dnešní anabáze ukončena a v úterý následuje další pokus... tentokrát výměna vákuové pumpy...
PS: dnešní cesta od mechanika kdy po jeho radě točím motor od 2500 a výše se Hodně Drahá Investice nevzpouzela
na dálnici pěkně 120 na 4ku a jen si ševelil.
Příběh bude pokračovat až do konce....

22.06.2014 06:48 - Re: Antipollution system faulty - dieselové motory 2707686
fanek01
Město: Uherské Hradiště, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 HDi 16V 110k (80kW) TourerPočet příspěvků: 22

99 Poslat soukromou zprávu
Zdravím všechny.
Tak jsem vyměnil postupně regulátoru tlaku paliva a čidlo klikovky. Regulátor to nebyl bo to dělalo furt, čidlo – doufám že to bylo ono, musím to zaklepat ale zatím je klid. Díky za radu.

Chci se ještě zeptat, když vypnu motor a je teply nebo studený jsem ho jen nastartoval na 5sek. Tak mi docela hlasitě rezonuje turbo někdy i 2-3 minuty. Předtím to nedělávalo a nemyslím spojitost s výměnou čidel. Je tam klasické s mechanickým pod tlakem, zkošel jsem z tou podtlakovou tyčkou pohnout ale bez úspěchu .

22.06.2014 08:51 - Re: Antipollution system faulty - dieselové motory 2707786
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
fanek01 napsal(a):
Zdravím všechny.
Tak jsem vyměnil postupně regulátoru tlaku paliva a čidlo klikovky. Regulátor to nebyl bo to dělalo furt, čidlo – doufám že to bylo ono, musím to zaklepat ale zatím je klid. Díky za radu.

Chci se ještě zeptat, když vypnu motor a je teply nebo studený jsem ho jen nastartoval na 5sek. Tak mi docela hlasitě rezonuje turbo někdy i 2-3 minuty. Předtím to nedělávalo a nemyslím spojitost s výměnou čidel. Je tam klasické s mechanickým pod tlakem, zkošel jsem z tou podtlakovou tyčkou pohnout ale bez úspěchu .


Vytáhni podtlakovou hadičku od ovládání turba a přestane to - asi netěsní ventil.(nebo to neřeš) (jen aby jsi se přesvědčil že to dělá podtlak a potom zapoj.

27.06.2014 20:53 - Re: Antipollution system faulty - dieselové motory 2710157
LebedaXM
Město: Praha, Auto: Citroen C8 2.2HDi SXPočet příspěvků: 28
99 Poslat soukromou zprávu
Pokračujeme v autopollutionovém příběhu:

Takže po výměně vákuové pumpy opět nouzový režim... Je fakt, že podtlaky drží, manometr nekolísá...
Stále se vrací jedna chyba a to: nelze zjistit minimální stav aditiva. Takže došlo k oblbnutí ŘJ malým odporem dle Jumepova návodu. Jenže to nezabralo, asi ten sráč myslí že v jistou chvíli bych mohl začudit děckám pod rypák tak přechytralý počítač mě pro jistotu zabrání ve vypouštění sazí.
Mno tak zbývá posledních pár možností: zapojí se do práce člověk znalý elektrických schemat v citronech neb už dle moudrých hlav bude chyba v kabeláži.
Když ani to nezabere a chyba nebude v kabeláži tak pak už jedině vykuchání FAPu a oblbnutí ŘJ. Ale nad tím stále váhám..
Poslední možnost je, že ten krám prodám a francouz už mi nesmí do baráku. Koupím si starýho mergla s dvoulitrovým naftákem a celá ekologie mi může políbit prdel.
Ale uvidíme... třeba autobus dostane rozum a bude sloužit mě a né já jemu.

PS: ještě dnes došlo k výměně mot. oleje po 5000km. a udělal jsem jen dobře. Takovej černej hnus neumělo udělat ani staré XMo. Je evidentně vidět, že se debilové v rajchu striktně drželi servisních intervalů výrobce.

27.06.2014 21:59 - Re: Antipollution system faulty - dieselové motory 2710188
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
LebedaXM napsal(a):
Pokračujeme v autopollutionovém příběhu:

Takže po výměně vákuové pumpy opět nouzový režim... Je fakt, že podtlaky drží, manometr nekolísá...
Stále se vrací jedna chyba a to: nelze zjistit minimální stav aditiva. Takže došlo k oblbnutí ŘJ malým odporem dle Jumepova návodu. Jenže to nezabralo, asi ten sráč myslí že v jistou chvíli bych mohl začudit děckám pod rypák tak přechytralý počítač mě pro jistotu zabrání ve vypouštění sazí.
Mno tak zbývá posledních pár možností: zapojí se do práce člověk znalý elektrických schemat v citronech neb už dle moudrých hlav bude chyba v kabeláži.
Když ani to nezabere a chyba nebude v kabeláži tak pak už jedině vykuchání FAPu a oblbnutí ŘJ. Ale nad tím stále váhám..
Poslední možnost je, že ten krám prodám a francouz už mi nesmí do baráku. Koupím si starýho mergla s dvoulitrovým naftákem a celá ekologie mi může políbit prdel.
Ale uvidíme... třeba autobus dostane rozum a bude sloužit mě a né já jemu.

PS: ještě dnes došlo k výměně mot. oleje po 5000km. a udělal jsem jen dobře. Takovej černej hnus neumělo udělat ani staré XMo. Je evidentně vidět, že se debilové v rajchu striktně drželi servisních intervalů výrobce.


Příjde mi to že je tam jiný problém - nevím co to přesně dělá,ale nedostatek aditív nemá vliv na jízdu a výkon.

27.06.2014 23:03 - Re: Antipollution system faulty - dieselové motory 2710204
LebedaXM
Město: Praha, Auto: Citroen C8 2.2HDi SXPočet příspěvků: 28
99 Poslat soukromou zprávu
Já si to myslím také... ale jak se říká: "všechno souvisí se vším"
Teď se zkusí jít po elektrice a kabelážích..
Hele prošlo se všechno a vždy bylo něco v prdeli. Hadičky děravé, dva elmag. ventily v čudu, zasraté lopatky v turbu a drhnoucí regulace, vakuová pumpa vyběhaná, Egr zprasen karbonem, Swirl membrána prasklá, špatné čidlo tlaku turba na intercolleru.
Tohle všechno se vyčistilo, vyměnilo, opravilo.... mechanik s tím jezdil a u něho dobrý, sednu za to já...pííp....
nouzák v plném tahu motoru nebo při otáčkách nad 2000otm. na rovince...
Poslední pokus bude elektrika... jestli ani to nezabere, tak ho asi pošlu na vrakoviště neb to stejně nikdo nekoupí...

28.06.2014 06:13 - Re: Antipollution system faulty - dieselové motory 2710214
Delict
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo ExclusivePočet příspěvků: 717

99 Poslat soukromou zprávu
A váhu vzduchu si skúšal prehodi? Tá vie narobi bordel..a pritom hodnoty na diag má excelentné..ale stačí chvíža v záaži, mierny kopček a pííp Tiež sa to dialo okolo 2000-2200ot. Tiež som preliezol všemožné ..lebo mne vyskakovala len chyba 0402 (EGR) až som skúšobne prehodil váhu a nič..deň..dva.. tak som kúpil novú a pokoj.

28.06.2014 07:22 - Re: Antipollution system faulty - dieselové motory 2710215
LebedaXM
Město: Praha, Auto: Citroen C8 2.2HDi SXPočet příspěvků: 28
99 Poslat soukromou zprávu
Delict napsal(a):
A váhu vzduchu si skúšal prehodi? Tá vie narobi bordel..a pritom hodnoty na diag má excelentné..ale stačí chvíža v záaži, mierny kopček a pííp Tiež sa to dialo okolo 2000-2200ot. Tiež som preliezol všemožné ..lebo mne vyskakovala len chyba 0402 (EGR) až som skúšobne prehodil váhu a nič..deň..dva.. tak som kúpil novú a pokoj.


jooo to jsme zkoušeli také....jsem ji zapomněl napsat...

28.06.2014 07:35 - Re: Antipollution system faulty - dieselové motory 2710218
LebedaXM
Město: Praha, Auto: Citroen C8 2.2HDi SXPočet příspěvků: 28
99 Poslat soukromou zprávu
Pro Jruze: Dělá to toto: sednu, nastartuju, vyrazím, slyším turbínku jak si ševelí...... jedu normální rovinku 90kmh. cca2000otm. Po chvíli "píííp" rozsvítí se vrtulníček, ESP a autopollution faulty. výkon fuč a turbínku už neslyším.... To je první nejčastější nouzák...

Druhý nouzák: vidím kopeček, zařazená 3 nebo 4ka, 1600 otm. Šlápnu mu řádně na plyn, motor zabere jako kůň a jede a jede a jede a cca. při 2600otm. "pííííp" vrtulníček, autopollution faulty a výkon fuč...Ale pozor, ztráta výkonu trvá asi vteřinu dvě a pak motor znovu zabere, jen svítí ESP a vrtulníček...
Třetí věc: občas hned po startu naskočí autopollution faulty, ale nic nepípne, nerozsvítí se a krám jede normálně...
Fakt bych toho idiota inženýrskýho kterej tohle vymyslel, nejradši pověsil na hák za páteř a vykuchal!!!!

28.06.2014 08:53 - Re: Antipollution system faulty - dieselové motory 2710227
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
LebedaXM napsal(a):
Pro Jruze: Dělá to toto: sednu, nastartuju, vyrazím, slyším turbínku jak si ševelí...... jedu normální rovinku 90kmh. cca2000otm. Po chvíli "píííp" rozsvítí se vrtulníček, ESP a autopollution faulty. výkon fuč a turbínku už neslyším.... To je první nejčastější nouzák...

Druhý nouzák: vidím kopeček, zařazená 3 nebo 4ka, 1600 otm. Šlápnu mu řádně na plyn, motor zabere jako kůň a jede a jede a jede a cca. při 2600otm. "pííííp" vrtulníček, autopollution faulty a výkon fuč...Ale pozor, ztráta výkonu trvá asi vteřinu dvě a pak motor znovu zabere, jen svítí ESP a vrtulníček...
Třetí věc: občas hned po startu naskočí autopollution faulty, ale nic nepípne, nerozsvítí se a krám jede normálně...
Fakt bych toho idiota inženýrskýho kterej tohle vymyslel, nejradši pověsil na hák za páteř a vykuchal!!!!


Někde bude a) únik podtlaku (který se projeví až v těch otáčkách- třeba ventilu,membráně promenné délky sání) b) zanešená regulace turba, c) problém na regulaci tlaku,nebo snímání tlaku (už jsem tu měl auto,u kterého nšco podobného dělal snímač tlaku paliva - jak se dostal do určité hodnoty tak šel do zkratu). To že není slyšet turbo je divné - to se musí točit pořád a to že padne výkon je ochrana jednotky která chrání komponenty motoru před poškozením(zavře-přivře naftu a výkon turba,může i zhasnout motor)to že to zase pustí by mohl dělat ten snímač tlaku,nebo načatý snímač otáček - přestane vidět polohu kliky.

28.06.2014 22:33 - Re: Antipollution system faulty - dieselové motory 2710536
LebedaXM
Město: Praha, Auto: Citroen C8 2.2HDi SXPočet příspěvků: 28
99 Poslat soukromou zprávu
jruze napsal(a):
Někde bude a) únik podtlaku (který se projeví až v těch otáčkách- třeba ventilu,membráně promenné délky sání) b) zanešená regulace turba, c) problém na regulaci tlaku,nebo snímání tlaku (už jsem tu měl auto,u kterého nšco podobného dělal snímač tlaku paliva - jak se dostal do určité hodnoty tak šel do zkratu). To že není slyšet turbo je divné - to se musí točit pořád a to že padne výkon je ochrana jednotky která chrání komponenty motoru před poškozením(zavře-přivře naftu a výkon turba,může i zhasnout motor)to že to zase pustí by mohl dělat ten snímač tlaku,nebo načatý snímač otáček - přestane vidět polohu kliky.


díky mooc za info..
píšu podle tebe:
a: podtlaky jsou úplně komplet nové i všechny jejich komponenty. 100% důvěra
b: turbo bylo venku a je komplet vyčištěno a regulace jde naprosto plynule. 98% důvěra
c: tady byl měněn pouze snímač tlaku turba na intercooleru. Takže díky za další tipy...

To turbo krásně slyším když motor je v normálním režimu. Jak spadne do nouzového režimu, tak pak je zticha. auto stejně reaguje pouze na zlomek sešlápnutí plynu.
Ty dva snímače jsou velmi dobrý tip. Vyzkoušíme a pak uvidíme.. Moooc děkuju za rady...

29.06.2014 10:35 - Re: Antipollution system faulty - dieselové motory 2710642
Jimik
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi BreakPočet příspěvků: 169
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Myslím, že by diagnostika pomohla říct, o co by mohlo jít.

29.06.2014 13:59 - Re: Antipollution system faulty - dieselové motory 2710684
rrromek
Město: Ostrava, Auto: Peugeot 307 SWPočet příspěvků: 76
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Zdravím všechny. Včera při jízdě do táhlého kopce se mi taky objevila hláška Antipollution Fault. Auto ztratilo výkon, byl jsem rád, že jsem ten kopec vyjel a dojel domů. Při zastavení a vytočení motoru se mi zdálo, že nejde turbo, které mám cca 3 týdny po repasi. Dnes sednu do auta a turbo jede, i auto táhne. Po přečtení příspěvků, jsem objevil prasklý kloub na Swirlu ? ( nejsem si jistý, jestli jsem to správně pojmenoval ). Viz foto.
Mám 2 otázky. Mohu s tímto jezdit, než bude čas na opravu ? A jak toto opravit? Četl jsem, že to někdo nějak přidrátoval. Já bych to chtěl nechat opravit nějak " normálně ". Přeci jen, dovolená se blíží a nerad bych zůstal někde viset v zahraničí. Jde koupit jen to lanko? Děkuji moc za rady.

Přílohy:
kloub.jpg ( 257752b ) - kloub

29.06.2014 15:20 - Re: Antipollution system faulty - dieselové motory 2710706
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
rrromek napsal(a):
Zdravím všechny. Včera při jízdě do táhlého kopce se mi taky objevila hláška Antipollution Fault. Auto ztratilo výkon, byl jsem rád, že jsem ten kopec vyjel a dojel domů. Při zastavení a vytočení motoru se mi zdálo, že nejde turbo, které mám cca 3 týdny po repasi. Dnes sednu do auta a turbo jede, i auto táhne. Po přečtení příspěvků, jsem objevil prasklý kloub na Swirlu ? ( nejsem si jistý, jestli jsem to správně pojmenoval ). Viz foto.
Mám 2 otázky. Mohu s tímto jezdit, než bude čas na opravu ? A jak toto opravit? Četl jsem, že to někdo nějak přidrátoval. Já bych to chtěl nechat opravit nějak " normálně ". Přeci jen, dovolená se blíží a nerad bych zůstal někde viset v zahraničí. Jde koupit jen to lanko? Děkuji moc za rady.


Jsou dva typy:jeden je po nastartování přitaženej a otevírá pod otáčkama , druhý chodí obráceně - dej páčku do polohy pod otáčkama a zaaretuj ji tam

29.06.2014 15:58 - Re: Antipollution system faulty - dieselové motory 2710730
rrromek
Město: Ostrava, Auto: Peugeot 307 SWPočet příspěvků: 76
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
No dobře, a co dál ? Zaaretovat a neřešit a jezdit ? A k čemu to vlastně slouží?

29.06.2014 16:13 - Re: Antipollution system faulty - dieselové motory 2710735
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
rrromek napsal(a):
No dobře, a co dál ? Zaaretovat a neřešit a jezdit ? A k čemu to vlastně slouží?


Otevírá to druhou řadu sacích kanálů(na volnoběh a v nízkých otáčkách je to 12.ventil a ve vyšších 16.ventil- zjednodušeně řečeno) ale to že to padá do nouzáku bude mít asi jinou příčinu(zřejmě je někde netěsnost v podtlakovém systému ) - je potřeba to najít.Padne to do nouze při ustálených otáčkách 2000ot a větších? - v závadách bude asi vysoký tlak turba .Bez toho swirlu se jezdit dá - když jsou klapky zavřené hůř to jede - když otevřené a neovládané pojede to normálně.

29.06.2014 16:49 - Re: Antipollution system faulty - dieselové motory 2710749
rrromek
Město: Ostrava, Auto: Peugeot 307 SWPočet příspěvků: 76
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Díky za vysvětlení. Do nouze to spadlo v kopci ve vyšších otáčkách, když jsem podřadil na 3. rychl. stupeň a potřeboval jsem to roztáhnout. Dnes jsem jezdil jen chvíli po parkovišti, auto jelo normálně i ve vyšších otáčkách.

|< < 1 ... 34 35 36 37 38 39 40 ... 68 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator