Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Antipollution system faulty - dieselové motory
LebedaXM
28.06.2014 22:33 - Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
99
jruze napsal(a):
Někde bude a) únik podtlaku (který se projeví až v těch otáčkách- třeba ventilu,membráně promenné délky sání) b) zanešená regulace turba, c) problém na regulaci tlaku,nebo snímání tlaku (už jsem tu měl auto,u kterého nšco podobného dělal snímač tlaku paliva - jak se dostal do určité hodnoty tak šel do zkratu). To že není slyšet turbo je divné - to se musí točit pořád a to že padne výkon je ochrana jednotky která chrání komponenty motoru před poškozením(zavře-přivře naftu a výkon turba,může i zhasnout motor)to že to zase pustí by mohl dělat ten snímač tlaku,nebo načatý snímač otáček - přestane vidět polohu kliky.


díky mooc za info..
píšu podle tebe:
a: podtlaky jsou úplně komplet nové i všechny jejich komponenty. 100% důvěra
b: turbo bylo venku a je komplet vyčištěno a regulace jde naprosto plynule. 98% důvěra
c: tady byl měněn pouze snímač tlaku turba na intercooleru. Takže díky za další tipy...

To turbo krásně slyším když motor je v normálním režimu. Jak spadne do nouzového režimu, tak pak je zticha. auto stejně reaguje pouze na zlomek sešlápnutí plynu.
Ty dva snímače jsou velmi dobrý tip. Vyzkoušíme a pak uvidíme.. Moooc děkuju za rady...

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator