Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Informační zprávy palubního počítače / Depollution system faulty
|< < 1 2 3 4 5 ... 21 > >|
26.11.2009 14:24 - Re: Depollution system faulty 1428605
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6535

U??vate? Poslat soukromou zprávu
zkusim ti to osvetlit snad to pochopis:

zjednodusene:
egr se otvira v zavyslosti na stavu spalin aby se spalilo co nejvice NOx
nepracuje vsak v celem rozsahu otacek motoru aje jen ve spodni casti otacek,pak se uzavre
egr se nachazi za vahou,blize k motoru ,pres vahu proudi vzduch nasavany motorem smerem k motoru a tim padem i strhava cestou vyfukove plyny ktere otevre egr...to vse se deja za vahou jak by se vyfukove plyny dostali do "protiproudu" nasavaneho vzduchu a zanaseli vahu?

to cisteni pomohlo je podle me hodne o pocitu..uvedu to na prikladu...znami po me chtel upravit vykon na aute,ja mu rikal ze to nepujde moc poznat bez upravy vacek a jinych casti,porad trval na svem...vzal jsem si jednotku neudelal s ni vubec nic a na druhy den vratil...za 10 minut mi volal ze je to o 50% lepsi a jak to super jede...tohle je ukazkvy priklad subektivniho pocitu a to same plati i u techto veci jako je vaha..

vaha jako takova pracuje na principu termostatu (opet zjednodusene) kteje ohrivana platinova vrstva na keramicke destice na cca 370 stupnu,prutokem vzduch ochlazovana a nasledne vyhodnocovane procesorem a data odesilana v napetove podobe ridici jednotce
necistoty se do povrchu zapecou a mereni je nepresne...soucasti je i teplotni cidlo nasavaneho vzduchu ale ne u vsech typu a motorizaci

nastava otazka CO tedy vycistis stetcem a benzinem ?

26.11.2009 14:40 - Re: Depollution system faulty 1428607
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
ok, tympadom mohol jemu ostavat otvoreny egr a tym po zhasnuti motor sa krasne mohol zjavyt dym v sacom potrubi (onehda som nemal diagnostiku, takze som ani pripadne chyby nemohol citat - posielal som ho za tebou, ci siel neviem)

cistenie:
preto hovorim ze to nemusi byt 100%, ale ak mas napr na termistore prach a ten zotres, tiez ten termistor bude fungovat, cize moze pomoct to ze skutocne nejaky prach das dole (benzin zostal vzdy cierny) a tym sa funkcia vahy zlepsi, stale hovorim ze to nemusi byt na 100% - ale zlepsenie moze byt citelne, ak by som mal novu vahu tak by som skusil jednu vec:
1. zla vaha (resp. taka co ma vsetky veci pokope a teoreticky sa da vycistit) - jej hodnoty v danom aute
2. vycistenie tejto vahy - jej hodnoty v tom istom aute
3. nova vaha a jej referencne hodnoty v tom istom aute

to je jedine cim sa toto da vyvratit / potvrdit, teda aspon si myslim

26.11.2009 14:45 - Re: Depollution system faulty 1428608
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6535

U??vate? Poslat soukromou zprávu
doplnim tve zkusenosti ze v diagnostice se nachazi pole merenych hodnot...zadne cary ,zadne testy...dulezite je co vidi jednotka a ne neci pocit ci dojem...

28.11.2009 13:45 - Re: Depollution system faulty 1428650
vseved
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 636

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Ford Mondeo 1,8. Soused vypínal motor stylem >>Plný plyn a vypnout klíček

28.11.2009 13:47 - Re: Depollution system faulty 1428651
vseved
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 636

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Darja napsal(a):
Hm, myslela jsem, že řešíme C5. Dobře tedy, u turbobenzínů je to buď hlídá wastegate a nebo přetlekové čidlo (i když s přetlekovým čidlem jsem se zatím nesetkala, i ta francouzská turbobenzínová potvora v garáži má WG). U atmosférického motoru v sacím potrubí přetlak není, tam je buď podtlak a nebo atmosférický tlak okolí. Což je logické uzavření, že budeme debatovat o podtlakovém čidlu.
A postla jsem to proto, aby bylo vysvětleno, co je zkratka M a A a P a M a A a F, ne použití senzorů v různých typech motorů.

Vstupuji do hnutí s autodiagem Radši nic nepsat, člověk má pak klid.


Promiň. Myslel jsem že diskuze umožňuje vyjádření vlastního názoru, aniž by se ostatní diskutující urazili.

17.12.2009 08:20 - Chyba 1429406
svejk
Město: Jindřichův Hradec, Auto: Citroën C5 II 3.0i 24v ExclusivePočet příspěvků: 52

99 Poslat soukromou zprávu
Ahoj Depulution system faulty, občas svítí občas ne. OBD hlásí chybu P2132 a nebo P1342. Ale nezná kod chyby. Nevěděl by někdo z vás. Svíčky nové, cívky nové. Ale že to občas pípá.
Díky

17.12.2009 09:00 - Re: Chyba 1429409
tief
Město: Praha, Auto: Počet příspěvků: 1827
99 Poslat soukromou zprávu
Skoc s tym na normalnu diagnostiku.

17.12.2009 14:35 - Re: Chyba 1429421
miskod
Město: Praha - Stodulky, Banská Bystrica, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v ExclusivePočet příspěvků: 435
U??vate? Poslat soukromou zprávu
Staci trosku zagooglit:

.link.
.link.
.link.

17.12.2009 15:37 - Re: Chyba 1429422
Darja
Město: Uhříněves, Auto: Ford FiestaPočet příspěvků: 3297

99 Poslat soukromou zprávu
No, stejně je to k prdu, když nevíš, za jakých hodnot se to stalo.
Cívka a škrtící klapka...

Zajeď na normální diag. V6 jsou vůbec přecitlivělý na všechno, jednu citlivku mám doma

30.11.2010 20:24 - Re: Depollution system faulty 2364924
DanV
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 3.0i 24v ExclusivePočet příspěvků: 153
99 Poslat soukromou zprávu
Ahoj,

dnes jsem svojí V6 nastartoval a byl jsem přivítám hláškou, která je v nadpisu této diskuze. Nelenil jsem a načetl jsem jednotku a jsou tam tři trvalé závady: 1) Porucha spalování na několíka válcích, 2) Porucha spalování na válci 1, 3) Ovládání zapalovací civky 1zkrat na kostru, nebo na plus.

Toto vše je doprovázeno chodem motoru cca na 5 válců. Podle všeho bych řekl, že mi odešla zapalovací cívka na prvním válci. Ale třeba nemám pravdu. Přikládám obrázky z Lexie.

A další otázka jak se počítají válce u V6, který je ten první?

Přílohy:
2.jpg ( 181307b ) -
1.jpg ( 182796b ) -
3.jpg ( 185250b ) -
4.jpg ( 188389b ) -

30.11.2010 20:31 - Re: Depollution system faulty 2364929
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6535

U??vate? Poslat soukromou zprávu
je to bezna vec u techto motoru....nestli se nepletu tak pokud sundas ten plast co je kryje uvidis na konektorech cislovani
podle zavady je strelena civka na 1 valci a na 3 k tomu nema pravdepodobne daleko

30.11.2010 20:34 - Re: Depollution system faulty 2364933
DanV
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 3.0i 24v ExclusivePočet příspěvků: 153
99 Poslat soukromou zprávu
autodiag napsal(a):
je to bezna vec u techto motoru....nestli se nepletu tak pokud sundas ten plast co je kryje uvidis na konektorech cislovani
podle zavady je strelena civka na 1 valci a na 3 k tomu nema pravdepodobne daleko

Podle čeho soudíš, že i 3 bude načatá.

30.11.2010 21:14 - Re: Depollution system faulty 2364977
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6535

U??vate? Poslat soukromou zprávu
tu 3 beru zpatky,blbe jsem to precetl...
udelej tu civku na jednicce

30.11.2010 21:35 - Re: Depollution system faulty 2364978
DanV
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 3.0i 24v ExclusivePočet příspěvků: 153
99 Poslat soukromou zprávu
No tak super, a co mi doporučíte za výrobce cívky. Našel jsem Valeo, SWAG,dokonce Tesla, nebo originál.

30.11.2010 21:39 - Re: Depollution system faulty 2364979
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6535

U??vate? Poslat soukromou zprávu
tezko rict co nahradni vyrobce prodava..jestli ty poruchove ,nebo ty nahrady ktere prodava citroen ktere jsou jine nez v prvovyrobe
Darja tu tusim psala ze kupovala taky originaly..,cena je nekde do litru

05.12.2010 19:52 - Re: Depollution system faulty 2365371
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

99 Poslat soukromou zprávu
Trochu z jiného soudku, i když se stejnou hláškou.
Včera ráno při -18°C. Ukázkový start na první škrtnutí, 3km jízdy bez potíží, najednou píp a hláška na PP Depollution system faulty a během pár sekund totální zhasnutí motoru za jízdy. Šok! Vypnu klíček, znova nastartuju, a jede asi 100m normálně, potom znova chcíp. 7km do mírného kopce opakovaně po 50ti až 150ti metrech vždy s úplným zastavením auta a novým nastartováním. Baterka je king, všechno zvládá bez protestů. Dál 5km z mírného kopce s jedním chcípem a posledních 300m do kopce zase na 5krát. Před garáží na volnoběh 15 minut bez problémů. Dnes při -10°C vše v pořádku. Nafta Benzina TopQ + aditivum VIF zimní.
Předpokládám zamrzlou naftu nebo vodu někde v cestě paliva. Co mě trápí je to, že při každém startu na mě vychrlí znovu onu hlášku a občas i během jízdy a navíc stále svítí kontrolka motoru. Nevím, jak dlouho s tím můžu takhle jezdit a jestli se to dá vymazat jinak než diagnostikou. Chystám se na garančku na 90ti tisících, tak to nechám prověřit, ale bude to ještě asi měsíc trvat. Tak nevím, jestli mám nějak spěchat.
Je pravděpodobné, že by to mohlo být i něco jiného, než jenom ta nafta??? Např. něco s palivovým filtrem, nebo nějakými čidly či topnými tělísky na předehřev a pod.
Budu vděčný za každou radu a zkušenost.

05.12.2010 20:00 - Re: Depollution system faulty 2365373
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
ked ti to zhaslo motor, bude to najpravdepodobnejsie problem niekde s tlakom nafty (prilis vysoky alebo nizky)

u biturba sme mali problem ze palivovy filter niekde prisaval vzduch a sli bubliny za nim, ale nesposobilo to nikdy az zhasnutie, "len" nudzak

asi by som sa bral na diagnostiku cimskor, s tym sa jazdit moc nebude dat

05.12.2010 20:15 - Re: Depollution system faulty 2365374
Mahony
Město: Praha-Lhotka, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 373

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Myslim že mᚠucpanej filtr parafínem.Dneska jsem se vrátil z Kvildy v noci -21 celej víkend tam auto stálo tak sem měl strašáka naštěstí úplně v pohodě.Mám tam Verva diesel a ještě radši dávám zimní VIF asi to funguje protože 2 auta co parkovala vedle mě po nastartování za chvilku chcípli

05.12.2010 20:48 - Re: Depollution system faulty 2365377
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

99 Poslat soukromou zprávu
V nouzáku to asi není, protože to jede úplně normálně. Táhne, startuje, prostě jakoby nic. Jen ta hláška. Takže to byl asi problém jen při těch mrazech.
Loňskou zimu jsem jezdil na stejnou naftu s VIF a nezazlobilo to ani při -22°C, tak si říkám, že letos buď neměli ještě zimní naftu a nebo mám možná někde vodu. Palivový filtr se nějak odkaluje nebo čistí? A je v něm nějaký předehřev? A jak často se mění?
Na diagnostiku určitě pojedu, ale co do té doby? Jezdit? Nejezdit? Jiné auto nemám a do práce musím. A vánoční šílení na krku. Bez auta neumím ani chodit.

05.12.2010 20:57 - Re: Depollution system faulty 2365379
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
filter
ja menim kazdu servisnu prehliadku

este raz si precitaj co som ti napisal

"ked ti to zhaslo motor, bude to najpravdepodobnejsie problem niekde s tlakom nafty (prilis vysoky alebo nizky)"

vysoky - je jasne preco to zhasne motor
nizky - mysli si to ze niekde vo VT casti je diera a preto zhasne

ak zohrejes auto a prestane to robit, tak to je len ta nafta
filter by som kazdopadne vymenil

predhrev tam neni (teda pri biturbe), ohrieva to termostatickym ventilom a tym ze recykluje naftu v okruhu a nepusta ju prepadom do nadrze, az kym sa nezohreje na pozadovanu teplotu

|< < 1 2 3 4 5 ... 21 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator