Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

||
 

 Diskuzní fórum / Informační zprávy palubního počítače / Depollution system faulty
|< < 1 ... 18 19 20 21
18.10.2019 21:13 - Re: Depollution system faulty 3244181
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11296

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
u tychto 100/103kw motorov som to tu mal uz asi 6x z toho 4x bol predraty kabel ako vychadza z toho tepelneho stitu - hliniku k motoru

vymotat a skontrolovat cm po cm


No já zase po výměně regulátoru a smazání chyb a asi 50 Km zkušebky se neprojevil ani nouzák,pokles výkonu a ani problém s teplotou a ani s tempomatem = úplně bez závad a to jsem se pokoušel chyby vyvolat.
U mladého na biturbu zase tyto chyby dělalo BSM.- po výměně (řešil jsem to tu a došlo i na výměnu všech jednotek krom BSM) po výměně BSM zmyzely všechny chyby = to může být i tento případ.

20.10.2019 18:16 - Re: Depollution system faulty 3244506
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD ,Fiat 500e , Škoda Citigo-iVPočet příspěvků: 6226

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Proki napsal(a):
No tak to vidím asi tak.... Jelikož jsem nic nezjistil tak zkusím natankovat nějakou kvalitní vaftu třeba na shell a přidám do toho aditivum vif pokud to nepomůže tak zajedu přímo do citroenu a mi to napíchnout a poradí ale pokud máte někoho spolehlivého okolo Ostravy okom víte že se v tom vizna tak budu rád za doporučení

jak pisou kolegove nademnou SHELL 100% ne ..
Benzina a VERVA
klidne dojed, jsem v okoli 100km

13.08.2020 12:43 - Trvalá závada 3279989
jirka0077
Město: Sázava, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 21
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Ahoj zdravím vás, jdu sem s problémem. Asi takhle neustale jsem měl v ECU uloženy chyby. 1461,1350,1351.
Motor občas docela rád trhal, já jsem furt mazal závady, nakonec cca týden zpět už ráno ve 4 jsem nastartoval. A tahle hláška mě tak štve Depolution system faulty. Co jsem si našel na netu, tak že to dělá EGR ventil kopírovaní polohy. Tak jsem koupil nový, vyměnil jsem ho EGR teď funguje. Ale mám problém, vymažu ECU diag hlasí že je kontrolka motoru vypnutá. Ale jakmile nastartuji kontrolka svítí směle dál. Auto už má teď aspoň poloviční tah pokud stojím je to v pohodě motor točím do maxima. Ale když jedu tak do 2000 otáček v pohodě. Jakmile jdu nad 2000 otáček. Motor jako kdyby přišel o tah, do 3000 otáček se nedostanu ani omylem. Snímač tlaku na liště po startu cca 400 baru ale ihned propouští tlak na těch cca 260 baru a zhruba drží volnoběh na 850 otáčkach. A zároveň je tlak na liště okoli 265 baru, snažil jsem zkusit vytočit motor aby tlak šel aspoň na 1000baru nepovedlo se maximum bylo pří 3000 otáčkach 800 baru. Není to dost málo, četl jsem si že VDO čerpadlo může dosahovat až 2000 baru. A mám zkušenost že Delphi čerpadlo co se davalo do Mondejek dělalo už při 2000 otáčkach 1500 baru.

13.08.2020 15:56 - Re: Trvalá závada 3280007
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11296

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jirka0077 napsal(a):
Ahoj zdravím vás, jdu sem s problémem. Asi takhle neustale jsem měl v ECU uloženy chyby. 1461,1350,1351.
Motor občas docela rád trhal, já jsem furt mazal závady, nakonec cca týden zpět už ráno ve 4 jsem nastartoval. A tahle hláška mě tak štve Depolution system faulty. Co jsem si našel na netu, tak že to dělá EGR ventil kopírovaní polohy. Tak jsem koupil nový, vyměnil jsem ho EGR teď funguje. Ale mám problém, vymažu ECU diag hlasí že je kontrolka motoru vypnutá. Ale jakmile nastartuji kontrolka svítí směle dál. Auto už má teď aspoň poloviční tah pokud stojím je to v pohodě motor točím do maxima. Ale když jedu tak do 2000 otáček v pohodě. Jakmile jdu nad 2000 otáček. Motor jako kdyby přišel o tah, do 3000 otáček se nedostanu ani omylem. Snímač tlaku na liště po startu cca 400 baru ale ihned propouští tlak na těch cca 260 baru a zhruba drží volnoběh na 850 otáčkach. A zároveň je tlak na liště okoli 265 baru, snažil jsem zkusit vytočit motor aby tlak šel aspoň na 1000baru nepovedlo se maximum bylo pří 3000 otáčkach 800 baru. Není to dost málo, četl jsem si že VDO čerpadlo může dosahovat až 2000 baru. A mám zkušenost že Delphi čerpadlo co se davalo do Mondejek dělalo už při 2000 otáčkach 1500 baru.


Zajeď si za někým kdo tomu rozumí

14.08.2020 06:50 - Re: Trvalá závada 3280040
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD ,Fiat 500e , Škoda Citigo-iVPočet příspěvků: 6226

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jirka0077 napsal(a):
Ahoj zdravím vás, jdu sem s problémem. Asi takhle neustale jsem měl v ECU uloženy chyby. 1461,1350,1351.
Motor občas docela rád trhal, já jsem furt mazal závady, nakonec cca týden zpět už ráno ve 4 jsem nastartoval. A tahle hláška mě tak štve Depolution system faulty. Co jsem si našel na netu, tak že to dělá EGR ventil kopírovaní polohy. Tak jsem koupil nový, vyměnil jsem ho EGR teď funguje. Ale mám problém, vymažu ECU diag hlasí že je kontrolka motoru vypnutá. Ale jakmile nastartuji kontrolka svítí směle dál. Auto už má teď aspoň poloviční tah pokud stojím je to v pohodě motor točím do maxima. Ale když jedu tak do 2000 otáček v pohodě. Jakmile jdu nad 2000 otáček. Motor jako kdyby přišel o tah, do 3000 otáček se nedostanu ani omylem. Snímač tlaku na liště po startu cca 400 baru ale ihned propouští tlak na těch cca 260 baru a zhruba drží volnoběh na 850 otáčkach. A zároveň je tlak na liště okoli 265 baru, snažil jsem zkusit vytočit motor aby tlak šel aspoň na 1000baru nepovedlo se maximum bylo pří 3000 otáčkach 800 baru. Není to dost málo, četl jsem si že VDO čerpadlo může dosahovat až 2000 baru. A mám zkušenost že Delphi čerpadlo co se davalo do Mondejek dělalo už při 2000 otáčkach 1500 baru.


ano internet je ten nejlepsi mechanik s osobitym pristupem ...

22.08.2020 11:51 - Re: Depollution system faulty 3281015
jirka0077
Město: Sázava, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 21
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Tak ta trvalá zavada nakonec byla v pedalu plynu, sice ten automechani nema diagbox ale projel mi to diag od bosche. No a trvalá zavada tedy byla pedal akcelerace. Vše mi promazal, auto potom zase jelo o něco líp. No a druhý den ráno. Jsem nastartoval a huráááááá kontrolka motoru zhasla.

|< < 1 ... 18 19 20 21


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator