Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

||
 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Depollution system faulty
jruze
13.08.2020 15:56 - Re: Trvalá závada
U??vate?
jirka0077 napsal(a):
Ahoj zdravím vás, jdu sem s problémem. Asi takhle neustale jsem měl v ECU uloženy chyby. 1461,1350,1351.
Motor občas docela rád trhal, já jsem furt mazal závady, nakonec cca týden zpět už ráno ve 4 jsem nastartoval. A tahle hláška mě tak štve Depolution system faulty. Co jsem si našel na netu, tak že to dělá EGR ventil kopírovaní polohy. Tak jsem koupil nový, vyměnil jsem ho EGR teď funguje. Ale mám problém, vymažu ECU diag hlasí že je kontrolka motoru vypnutá. Ale jakmile nastartuji kontrolka svítí směle dál. Auto už má teď aspoň poloviční tah pokud stojím je to v pohodě motor točím do maxima. Ale když jedu tak do 2000 otáček v pohodě. Jakmile jdu nad 2000 otáček. Motor jako kdyby přišel o tah, do 3000 otáček se nedostanu ani omylem. Snímač tlaku na liště po startu cca 400 baru ale ihned propouští tlak na těch cca 260 baru a zhruba drží volnoběh na 850 otáčkach. A zároveň je tlak na liště okoli 265 baru, snažil jsem zkusit vytočit motor aby tlak šel aspoň na 1000baru nepovedlo se maximum bylo pří 3000 otáčkach 800 baru. Není to dost málo, četl jsem si že VDO čerpadlo může dosahovat až 2000 baru. A mám zkušenost že Delphi čerpadlo co se davalo do Mondejek dělalo už při 2000 otáčkach 1500 baru.


Zajeď si za někým kdo tomu rozumí

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator