Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Všeobecná NE-technická diskuze o C5 / Provozní náklady / C5 III (X7)
|< < 1 2 3 4 5 > >|
20.04.2015 20:38 - Re: Provozní náklady / C5 III (X7) 2812757
sgt
Město: Skalité, Auto: Citroen Grand C4 SpaceTourer 2.0 BlueHDi 160 EAT8 SHINEPočet příspěvků: 718

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Tak ja som neni moc vhodny priklad, bral som nove (skladovka).
Za 4,5 roka a 70tkm som platil len 4x servis po cca 100 € (olej a filtre, sem-tam preváženie kolies)
Ostatné bolo grátis - záruka (chladič klímy, pravá piestnica, pravý spodný gužový čap, pravé axiálne tiahlo).
Teraz riešim akurát výmenu spojky (tieklo gufero od motora) a to mi už nechcú uzna komplet na záruku, takže asi 1/3 si zaplatím. Možno sa ale ešte podarí uhra to...

20.04.2015 20:43 - Re: Provozní náklady / C5 III (X7) 2812760
DrMarvin
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 716
99 Poslat soukromou zprávu
bluemotion napsal(a):
Mozna se dvojkaři snazi marne prodavat svoje auta a moc se jim nedari jen male rejpnuti, nemusite na to ani reagovat


taky mi to tak prijde...jak uz jsem jednou psal..jako kdyby nekteri nemeli na trojku a obhajovali to tim ze je to srac a drahe na opravu:=) ano samozrejme....dvojka a jednicka se da nekde vymlatit kladivem a svarit na zahrade.....je to asi jedno jak to vypada...ale kdyz nekdo chce aby mel hezky vypadajici auto....musi si to holt zaplatit....dale....jak uz bylo napsano....c5 I+II je vlastne to same auto, jen s faceliftem tudiz jednoa to same auto..tudiz za tu bandu let co je v provozu na to je spousta dilu z druhovyroby.....vetsinou jeden kvalitnejsi nez druhej...ale stoji 300-500korun....takze usetris!!!:_=)
to asi k par nazorum tady....

moje auto stalo 245 000 korun......+ prepis
mam auto rok a mesic..najeto +-50k km....3x menenej olej ( poprve ihned po koupi)...tzn 3x cca 1600,- (origo)....a stabilizacni tycka na pravem kole ( 800,- v origo )......

stara c5 co jsem mel.... 2 roky .....78k km.....olej nescetnekrat a cenu nevim..menil jsem sam......par zarovek.....3x napln do klimacky + nove trubky na klimacku...klapky na klimacku- doma opravit....trikrat prepajenej kondik na vetrak....

nevim kdo ti tu placa co o koupi auta za 250k a dalsich 100k na opravy kup auto za 230k a za 20k si kup zaruku a mas na dva roky klidek a pokoj:=)

20.04.2015 20:44 - Re: Provozní náklady / C5 III (X7) 2812762
DrMarvin
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 716
99 Poslat soukromou zprávu
Mikra napsal(a):
Prodloužená záruka na ojetinu? To ti ji jako dá bazarník?


presne tak

.link.

20.04.2015 21:38 - Re: Provozní náklady / C5 III (X7) 2812791
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
spomente si na rok 2008-2009
facelift by bol takto isto castovany, lebo to ludia nepoznali a nebolo v kazdom eshope 50 vyrobcov capov atd.

inak k tej naprave, pouzivat to c6, p407, c5 atd, tie diely su a nie je to ani take hrozne ako to bolo (ked si pamatam ze tycka stabilizatora bola 100e, teraz ju kupis podstatne lacnejsie)

strasit spojkou je to iste sa ti stane na facelifte ....
nechapem preco tu niekto z toho robi problem ...

20.04.2015 22:00 - Re: Provozní náklady / C5 III (X7) 2812822
c5vyskov
Město: Vyškov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 612
99 Poslat soukromou zprávu
No u automatu dvouhmota odpadá, ale zase hrozí jiné výdaje...
Však neříkám, že 100t je základní servis po koupi, ale během těch 100tkm to přijde. Ceny jsou prostě vyšší než u II.
Ta záruka na ojetinu je dobrá tak pro klid duše. Chtěl bych vidět, kdo proplatí novou dvouhmotu, vstřiky, fap, když to prostě má svoji životnost. To kolikrát nevymění na záruku ani u nového auta. U X7 se za prodloužení záruky na 5let/120tkm připlácí nějak 40tKč, to znamená, že výrobce tak nějak očekává, kolik se toho mezi tím 2.-5. rokem do 120tkm podělá a kolik to bude stát.

Ale tak samo, že náklady by spíš měli hodnotit majitelé X7. Za sebe říkám, že mi X7 při daném stáří a nájezdu připadají drahé, vzhledem k cenám dílů. Není to žádná averze proti X7, stejně tak bych nekoupil stejně staré Mondeo, Superba, Passata, za ty peníze. Protože nákupka+cena servisu na 100-150tkm se nepříjemně blíží ceně nového auta, na které ale při troše štěstí po těch 150tkm nebudeš muset sáhnout.

1. Nové 650tKč, po 5 letech/ 150tkm prodej za 250tKč. celkově náklady 400tkč = 2,66kč/km, 80tKč/rok
2. Ojeté 250tKč, mezi 150-300tkm servis za 100tkč. Prodej při 10letech/300tkm za 50tKč. celkově náklady 300tkč = 2Kč/km, 60tKč/rok

Při těchto cenách vyjde nové auto o 20tKč ročně (1500 měsíčně) dráž, než ojeté. Bez starostí.

U C5 II je to o něčem jiném, tu koupíš za 80. Díly jsou levnější, během těch 150tkm do ní nasypeš řeknu 70tKč, pak půjde na vrakoviště. To vychází na 1Kč/km Takže fakt sociální auto

20.04.2015 22:09 - Re: Provozní náklady / C5 III (X7) 2812827
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
DrMarvin napsal(a):
moje auto stalo 245 000 korun......+ prepis
mam auto rok a mesic..najeto +-50k km....3x menenej olej ( poprve ihned po koupi)...tzn 3x cca 1600,- (origo)....a stabilizacni tycka na pravem kole ( 800,- v origo )......

stara c5 co jsem mel.... 2 roky .....78k km.....olej nescetnekrat a cenu nevim..menil jsem sam......par zarovek.....3x napln do klimacky + nove trubky na klimacku...klapky na klimacku- doma opravit....trikrat prepajenej kondik na vetrak....


No ANDY je jeden ze solidních bazarů a k autu : jedno rameno KO,druhé načaté,EGR KO , ostatní jsem teď nekontroloval - EGR asi uznají,ale ostatní??( a to je řeč o slušném bazaru) - to dělá jen pár bazarů a velké v D a myslím jen značky.Kdyby šlo o cenu za auto tak X7 mám(a že bych jí sehnal za dobré peníze) - když né jinak prodal bych obě biturba(obě jsou zajímavé- jedno vzhledem a jedno nájezdem , obě zárukou kterou jsem schopen dávat) za ty dvě bych dovedl sehnat velmi dobrou X7 a ještě by mi zůstala ,,ošklivka" na popojížďky. No mohl jsem mít 3.0HDI v maximálce s nájezdem 160000Km pod 200000,- a nešel jsem do ní,mohl jsem mít C6 3.0HDI lehce nad 100000,- raději mám 2x C5II biturbo + ošklivku a jsem spokojený,téměř bez nákladů na údržbu a to dokážu pro sebe v omezené míře sehnat dost dílů za pusinku Z mého pohledu je ještě čas na X7 i když bych jí dovedl kolem 5000eur

20.04.2015 23:34 - Re: Provozní náklady / C5 III (X7) 2812853
DrMarvin
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 716
99 Poslat soukromou zprávu
jruze napsal(a):
No ANDY je jeden ze solidních bazarů a k autu : jedno rameno KO,druhé načaté,EGR KO , ostatní jsem teď nekontroloval - EGR asi uznají,ale ostatní??( a to je řeč o slušném bazaru) - to dělá jen pár bazarů a velké v D a myslím jen značky.Kdyby šlo o cenu za auto tak X7 mám(a že bych jí sehnal za dobré peníze) - když né jinak prodal bych obě biturba(obě jsou zajímavé- jedno vzhledem a jedno nájezdem , obě zárukou kterou jsem schopen dávat) za ty dvě bych dovedl sehnat velmi dobrou X7 a ještě by mi zůstala ,,ošklivka" na popojížďky. No mohl jsem mít 3.0HDI v maximálce s nájezdem 160000Km pod 200000,- a nešel jsem do ní,mohl jsem mít C6 3.0HDI lehce nad 100000,- raději mám 2x C5II biturbo + ošklivku a jsem spokojený,téměř bez nákladů na údržbu a to dokážu pro sebe v omezené míře sehnat dost dílů za pusinku Z mého pohledu je ještě čas na X7 i když bych jí dovedl kolem 5000eur


obe ramena 2x 6000 , tahla a dalsi kraviny cca 6000 = 18 000,- .....havarijko na rok 14500,- .....asi bez debat....

EGR ko neni....servis at si odzkousi,projezdi a opravi co chce....plati mi to na zaruku

ja jsem naprosto spokojenej clovek

20.04.2015 23:43 - Re: Provozní náklady / C5 III (X7) 2812865
DrMarvin
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 716
99 Poslat soukromou zprávu
c5vyskov napsal(a):
No u automatu dvouhmota odpadá, ale zase hrozí jiné výdaje...
Však neříkám, že 100t je základní servis po koupi, ale během těch 100tkm to přijde. Ceny jsou prostě vyšší než u II.
Ta záruka na ojetinu je dobrá tak pro klid duše. Chtěl bych vidět, kdo proplatí novou dvouhmotu, vstřiky, fap, když to prostě má svoji životnost. To kolikrát nevymění na záruku ani u nového auta. U X7 se za prodloužení záruky na 5let/120tkm připlácí nějak 40tKč, to znamená, že výrobce tak nějak očekává, kolik se toho mezi tím 2.-5. rokem do 120tkm podělá a kolik to bude stát.

Ale tak samo, že náklady by spíš měli hodnotit majitelé X7. Za sebe říkám, že mi X7 při daném stáří a nájezdu připadají drahé, vzhledem k cenám dílů. Není to žádná averze proti X7, stejně tak bych nekoupil stejně staré Mondeo, Superba, Passata, za ty peníze. Protože nákupka+cena servisu na 100-150tkm se nepříjemně blíží ceně nového auta, na které ale při troše štěstí po těch 150tkm nebudeš muset sáhnout.

1. Nové 650tKč, po 5 letech/ 150tkm prodej za 250tKč. celkově náklady 400tkč = 2,66kč/km, 80tKč/rok
2. Ojeté 250tKč, mezi 150-300tkm servis za 100tkč. Prodej při 10letech/300tkm za 50tKč. celkově náklady 300tkč = 2Kč/km, 60tKč/rok

Při těchto cenách vyjde nové auto o 20tKč ročně (1500 měsíčně) dráž, než ojeté. Bez starostí.

U C5 II je to o něčem jiném, tu koupíš za 80. Díly jsou levnější, během těch 150tkm do ní nasypeš řeknu 70tKč, pak půjde na vrakoviště. To vychází na 1Kč/km Takže fakt sociální auto


miluju pocitani:
ale moc ti to nevychazi:=)

nove - 650k kc - 3 roky / 150k km - prodej 350k kc - naklady 300t kc - 100k kc 1 rok - dalsi nove auto 650 k kc-350k kc zbejva z minuleho - nove auto 300k kc - 3roky/150k km - prodej 350k kc - naklady 0.......
a tak dále a tak dále.....

21.04.2015 07:01 - Re: Provozní náklady / C5 III (X7) 2812896
vilous
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 1256
99 Poslat soukromou zprávu
Je potřeba se podívat i z opačné strany porovnání obou generací. Opakuji, že mám X7 s více najetými km než jsem prodával C5 I.
Ale zatím jsem si ušetřil tyto klasické bolesti první generace:
- výmena dvou zámků dveří
- výměna tachometru
- soustavné rejpání kolem otevírání okna 5. dveří až po jeho výměnu
- vzpěry okna 5. dveří
- vzpěry 5. dveří
- výměna ložisek ramen zadní nápravy
- soustavné štolování a mazání lanka plynu
- pružina a kontrola swirl
- čidlo venkovní teploty
- čidlo automatického stírání
....

21.04.2015 08:50 - Re: Provozní náklady / C5 III (X7) 2812905
Georgie
Město: Vranovice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 98
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Moje auto není ten správný příklad, ale kamoš si před cca 3-ma rokama koupil X7 tourer r. 09 2.0 HDi 103kW, na tacho 130.000km, dal za neho tuším cca 300tis., za tu dobu už má na tacho přes 200.000km a řešil následující věci:
- spojku + setrvák
- žárovky denního svícení
- nesvítící 3. brzdový světlo
- teď mu asi odešel couvací senzor
- začíná se ozývat poloosa

No a je pravda, že zrovna včera jsem se o tom s ním bavil a nadával jak má proti C5 I., kterou měl předtím, nespolehlivý auto.

21.04.2015 08:52 - Re: Provozní náklady / C5 III (X7) 2812906
luta
Město: Rosice u Brna, Auto: Touran 5t1Počet příspěvků: 303

U??vate? Poslat soukromou zprávu
DrMarvin napsal(a):
miluju pocitani:
ale moc ti to nevychazi:=)

nove - 650k kc - 3 roky / 150k km - prodej 350k kc - naklady 300t kc - 100k kc 1 rok - dalsi nove auto 650 k kc-350k kc zbejva z minuleho - nove auto 300k kc - 3roky/150k km - prodej 350k kc - naklady 0.......
a tak dále a tak dále.....


Tak tohle jsem nepobral prece pokud koupim za 650k , pak prodam za 350k a chci koupit zase nove za 650k tak stale mam 300k naklady, ktere musim pridat na cenu noveho a ne nulu. v tvem vzorovem pripade musim pridat vzdy 300k na dalsi a dalsi nove auto..a je jedno kolikrat se situace prodej/nakup opakuje

21.04.2015 09:02 - Re: Provozní náklady / C5 III (X7) 2812908
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
vilous napsal(a):
Je potřeba se podívat i z opačné strany porovnání obou generací. Opakuji, že mám X7 s více najetými km než jsem prodával C5 I.
Ale zatím jsem si ušetřil tyto klasické bolesti první generace:
- výmena dvou zámků dveří = výměně nepovedených omezovačů dveří
- výměna tachometru = 1000,-
- soustavné rejpání kolem otevírání okna 5. dveří až po jeho výměnu = dá se vyřešit
- vzpěry okna 5. dveří = souhlas - dělá se jednou za život - 3000,- nové
- vzpěry 5. dveří = předchozí ,,vzpěry"
- výměna ložisek ramen zadní nápravy = 5500,-
- soustavné štolování a mazání lanka plynu = výměna a je klid napořád ? 1000,-
- pružina a kontrola swirl = výměna 1100,-
- čidlo venkovní teploty = 700,-
- čidlo automatického stírání = starší ? 1000,-
....

zapoměl jsi na řemenici= výměna 2500,- nebo pevnou ??

No i přes toto vše je na X7 daleko víc neduhů a nákladů ve větší cenové relaci , ale samo je to hezčí,možná pohodlnější,menší,složitější atd. ale to už tak je - když se přešlo ze škodovky nebo žigula na C5 I a II jsme toto říkali také. (není žádné novější auto o kterém by se toto nedalo říct a myslím že X7 by nedopadla nejhůř)

Já nějak nepomlouvám X7 , ale jen jsem řekl svůj názor proč jí zatím nechci a nemám - C5 II je pro mne dostačující,servisem a díly dostupnější,parádu honit nepotřebuji, k mému používání je C5 II praktičtější a provozně podstatně levnější.

21.04.2015 09:36 - Re: Provozní náklady / C5 III (X7) 2812918
c5vyskov
Město: Vyškov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 612
99 Poslat soukromou zprávu
DrMarvin: dalsi nove auto 650 k kc-350k kc zbejva z minuleho - nove auto 300k kc - 3roky/150k km - prodej 350k kc - naklady 0.......

Nemůžeš přece počítat s penězma z minulýho auta. Prostě nové 650, prodej 350=ztráta 300, je jedno kde na to vezmeš

Vilous: U II jsi ještě zapomněl na klapky topení, to tady taky dost lidí řeší a docela chuovka

Jinak souhlas s jruzem. Taky mi II vyhovuje. X7 bych klidně koupil, jednou k tomu asi dojde, ale kupovat ji ojetou a s cenou oprav být v provozu na 80% ceny nového, to ne.

Když už ojetinu, co tohle:
.link.
nebo
.link.
Sice už veteráni, ale bez dieslových serepetiček. Tím odpadnou 2/3 nákladů na servis...

21.04.2015 09:38 - Re: Provozní náklady / C5 III (X7) 2812919
Fujitsu
Město: Lanškroun, Auto: Rover 416 SiPočet příspěvků: 18
99 Poslat soukromou zprávu
DrMarvin napsal(a):
presne tak

.link.

Koukám koukám, ale záruku na podvozkové díly tam nikde nevidím

21.04.2015 10:49 - Re: Provozní náklady / C5 III (X7) 2812932
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
C5 1 a 2 ma svoje neduhy ktore vieme riesit, X7 ma ine neduhy ktore sa budu dat tiez riesit na rovnakej urovni. A to uz nehovorim o tomto: "Sice už veteráni, ale bez dieslových serepetiček. Tím odpadnou 2/3 nákladů na servis.." - to je max blbost, jedine co je naviac na servis u dieselu je naftovy filter.

Ked si niekto kto len nahodou zavadi o C5 (ako bolo vela ludi pri C5 1 a 2) a precita si toto, tak si kupi ford.
Pripadam si akoby som nebol na C5 clube, ale na nejakom das auto a niekto sa tam spytal ci si ma kupit C5 alebo Passat, dostava tu odpoved ze C5 je sracka a nech si jasne kupi passat. On nechce stare auto (aj ked uz aj X7 z 2008 sa da povazovat za stare auto).

Osobne som zobral C6, podvozkovo je na tom podobne/rovnako (lepsie kvoli amvaru, ale to neberem do uvahy) ako X7. Tym ze to je C6 je tam vsetko nacenovane uplne inac a nerobim tu demonizovanie podvozku ake to je drahe a neviem co, je to ine oproti C5 1 a 2, stale musim potvrdit ze je to stabilnejsie. U X7 mi osobne vadi posed v aute, ale co sa tyka servisu a toho co riesim u ludi ktory sem chodia, tak zatial su to drobnosti alebo to co som im povedal hned pri kupe.

21.04.2015 11:22 - Re: Provozní náklady / C5 III (X7) 2812940
martinrx
Město: Uherský Brod, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 349
99 Poslat soukromou zprávu
Peter 100 bodov....

nevím proč se furt strašíme, dyt stejně budem muset jednou skočit do x7, když budeme chtít hydru v budoucnu. Tak ji zas budem opravovat jako ty naše staré mazly.... A to si na rozdíl od Fujitsu nemyslím, že by byl interiér v x7 hezčí a zadek na c5 ošklivý....

21.04.2015 11:56 - Re: Provozní náklady / C5 III (X7) 2812951
sgt
Město: Skalité, Auto: Citroen Grand C4 SpaceTourer 2.0 BlueHDi 160 EAT8 SHINEPočet příspěvků: 718

U??vate? Poslat soukromou zprávu
tu musím da za pravdu jumepovi, podvozkovo je o kus X7 ďalej ako jazdne tak aj výdržou. Na XA som pomaly čo rok menil stabilizačné kosti a čo dva roky zadné silentbloky ramien a prišli na rad aj obe axiálky a spodné gužové čapy. Máme tu jednoducho také skvelé cesty.
Na X7 som zatiaž za 4,5 roka menil len tie axiálky, zbytok vyzerá stále v prefektnom stave - dokonca aj zadné silentbloky spodných ramien. Elektronika tiež šlape ako hodinky, zatiaž žiadna porucha.

21.04.2015 12:08 - Re: Provozní náklady / C5 III (X7) 2812953
Světlonoš
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 178

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
C5 1 a 2 ma svoje neduhy ktore vieme riesit, X7 ma ine neduhy ktore sa budu dat tiez riesit na rovnakej urovni. A to uz nehovorim o tomto: "Sice už veteráni, ale bez dieslových serepetiček. Tím odpadnou 2/3 nákladů na servis.." - to je max blbost, jedine co je naviac na servis u dieselu je naftovy filter.


A co turbo, mezichladič, vstřiky, vysokotlaké čerpadlo? Tohle "holá" benzínová atmosféra přece nemá. Skutečně jsou u benzínu součástky, které při poruše budou stejně nákladné? Mě osobně by se nafta v C5 líbila, ale prostě se bojím, že je servisně nákladnější. Ale protože místní mechanici stabilně tvrdí, že není, tak pořád váhám mezi naftou a benzínem. Jinak bych benzín upřednostnil. Neberu v potaz náklady na palivo a jízdní projev, případně výbavu, jen servis.

21.04.2015 12:26 - Re: Provozní náklady / C5 III (X7) 2812958
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
z toho co si vymenoval na 103kw odchadzava regulator tlaku paliva, nic ine som zatial neriesil.
Intercooler pri C5 1 mal po 10r problem, u faceliftu som neriesil a x7 rovnako.

U toho benzinu je pravdepodobne ze budes pretesnovat hlavu a pripadne kruzky lebo zacne zrat olej a nebodaj tam das plyn tak isto sa nieco prejavy (tym ako je ten plyn robeny, neexistuje nieco ako bezproblemovy plyn)

na benzine mas rovnako lambu, striky, skrtiacu klapku a rozne senzori a ked nieco diagnostika ti povie ze chyba regulacie zmesy a hladaj, zabudnite na to ze to je karburator ktory fakt nemal nic

Kazde ma svoje + a -, kazdopadne ked sa na to budes pozerat ze toto si nekupim, lebo co ked sa nieco pokazi tak si nekupis nikdy nic, to je proste hladanie toho ze preco to nechcem

21.04.2015 12:58 - Re: Provozní náklady / C5 III (X7) 2812989
DrMarvin
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 716
99 Poslat soukromou zprávu
Světlonoš napsal(a):
A co turbo, mezichladič, vstřiky, vysokotlaké čerpadlo? Tohle "holá" benzínová atmosféra přece nemá. Skutečně jsou u benzínu součástky, které při poruše budou stejně nákladné? Mě osobně by se nafta v C5 líbila, ale prostě se bojím, že je servisně nákladnější. Ale protože místní mechanici stabilně tvrdí, že není, tak pořád váhám mezi naftou a benzínem. Jinak bych benzín upřednostnil. Neberu v potaz náklady na palivo a jízdní projev, případně výbavu, jen servis.



s tebou bych chtěl mít dvojdomek ti povim

jezdi šalinou.....tam když se něco posere.....nemusíš to platit

|< < 1 2 3 4 5 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator