Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Provozní náklady / C5 III (X7)
c5vyskov
20.04.2015 22:00 - Re: Provozní náklady / C5 III (X7)
99
No u automatu dvouhmota odpadá, ale zase hrozí jiné výdaje...
Však neříkám, že 100t je základní servis po koupi, ale během těch 100tkm to přijde. Ceny jsou prostě vyšší než u II.
Ta záruka na ojetinu je dobrá tak pro klid duše. Chtěl bych vidět, kdo proplatí novou dvouhmotu, vstřiky, fap, když to prostě má svoji životnost. To kolikrát nevymění na záruku ani u nového auta. U X7 se za prodloužení záruky na 5let/120tkm připlácí nějak 40tKč, to znamená, že výrobce tak nějak očekává, kolik se toho mezi tím 2.-5. rokem do 120tkm podělá a kolik to bude stát.

Ale tak samo, že náklady by spíš měli hodnotit majitelé X7. Za sebe říkám, že mi X7 při daném stáří a nájezdu připadají drahé, vzhledem k cenám dílů. Není to žádná averze proti X7, stejně tak bych nekoupil stejně staré Mondeo, Superba, Passata, za ty peníze. Protože nákupka+cena servisu na 100-150tkm se nepříjemně blíží ceně nového auta, na které ale při troše štěstí po těch 150tkm nebudeš muset sáhnout.

1. Nové 650tKč, po 5 letech/ 150tkm prodej za 250tKč. celkově náklady 400tkč = 2,66kč/km, 80tKč/rok
2. Ojeté 250tKč, mezi 150-300tkm servis za 100tkč. Prodej při 10letech/300tkm za 50tKč. celkově náklady 300tkč = 2Kč/km, 60tKč/rok

Při těchto cenách vyjde nové auto o 20tKč ročně (1500 měsíčně) dráž, než ojeté. Bez starostí.

U C5 II je to o něčem jiném, tu koupíš za 80. Díly jsou levnější, během těch 150tkm do ní nasypeš řeknu 70tKč, pak půjde na vrakoviště. To vychází na 1Kč/km Takže fakt sociální auto

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator