Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Všeobecná NE-technická diskuze o C5 / Frekvence výměny čepů / C5 III
|< < 1 2 3 4 5 6 > >|
25.07.2015 00:04 - Re: Frekvence výměny čepů / C5 III 2844053
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Luki_C5 napsal(a):
U zavodnich aut vyazdujes stabilitu a pevnost napravy. napravy na c5 I a II jsou staveny jen na 15 - 16´´ dovedes si predstavit dat tak 18 nebo 19´´ To asi ne. Prave ty hlinikove ramena a 10 sientbloku si mohli dovolit osadit auto 19 kama.


Odpověděl jsi za mne - pevné kloubky = stabilita - čím víc pružných dílů = horší stabilita. Jediná výhoda je stabilita odklonu - no a když se podívᚠna třeba mercedesa v plným rejdu tak si myslíš že se mu to kolo vyvrátí jak se položí proti setrvačnému směru. Citroen usoudil že jeden čep má životnost třeba 100000Km - dáme dva = životnost 200000Km je to správně? myslím že všicgni víme že jakákoli vůle vymlátí ostatní díly a čím víc možností tím víc chyb-závad..

25.07.2015 00:07 - Re: Frekvence výměny čepů / C5 III 2844054
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2972

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Všechny auta co mají ve předu větší rejd, mají pohon zadních kol, ne předních.

25.07.2015 00:12 - Re: Frekvence výměny čepů / C5 III 2844058
Luki_C5
Město: Holešov, Auto: C6 2.7 HDI ExclusivePočet příspěvků: 971

VIP Poslat soukromou zprávu
Nerikam ze je to dobre nebo spatne. Spis si myslim ze smerem kterym se auta odviji jim nic jineho nezbylo. Proste jedno litinove rameno je prezitek. Kazdy chce litat 200km/h, chce mit kazdy velke kola protoze je to IN. Nevim doba je fakt zla. Spatna ta naprava neni jen proste musis koupit nove auto a po 3-4 letech ho prodat a ses v klidu.

25.07.2015 00:36 - Re: Frekvence výměny čepů / C5 III 2844066
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Luki_C5 napsal(a):
Nerikam ze je to dobre nebo spatne. Spis si myslim ze smerem kterym se auta odviji jim nic jineho nezbylo. Proste jedno litinove rameno je prezitek. Kazdy chce litat 200km/h, chce mit kazdy velke kola protoze je to IN. Nevim doba je fakt zla. Spatna ta naprava neni jen proste musis koupit nove auto a po 3-4 letech ho prodat a ses v klidu.


Hliníková ramena už tu byla (CX),se dvěma ramenama také (také CX) a všichni co jí měli a nebo jí znají vědí ..
A rejd a pohon předek? jel jsi někdy z CX,XM,nebo kachnou ?
A aby to bylo alespoň k tématu tak CX odhadem tak půl mega do výměny čepů

25.07.2015 00:44 - Re: Frekvence výměny čepů / C5 III 2844067
Luki_C5
Město: Holešov, Auto: C6 2.7 HDI ExclusivePočet příspěvků: 971

VIP Poslat soukromou zprávu
A to je to co automobilka presne potrebuje. Menit veci jak nabezicim pasu. Neni umeni prodat auto, ale je umeni pak prodavat celou zivotnost auta predrazene dily. Kdyz by si vzal vsechny dily v aute a dal je na papir tak c5 nestoji 800 tis ale 5 milionu. To je to umeni. Prodat i 1000x predrazene dily... Jardo pojdme radsi spat

25.07.2015 10:13 - Re: Frekvence výměny čepů / C5 III 2844180
sgt
Město: Skalité, Auto: Citroen Grand C4 SpaceTourer 2.0 BlueHDi 160 EAT8 SHINEPočet příspěvků: 718

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Zas tu nerozbehávejte hate na X7. Mal som XA, čiže nápravy takmer identické s C5 I/II a po našich tankodromoch odchádzadli čapy častejšie ako na terajšej X7. Hlavne predné tyčky stabilizátorov na XA sa menili čo 20-30tkm, zadné silentbloky ramien približne čo 50tkm. A to som dával viacero značiek (Febi, Meyle, Lemforder) a všetko cca rovnako...
Ak už idem autom, tak väčšinou v 4-5 osobách (dochádzanie do práce) a pri X7 je to už celková váha cez 2 tony.
Zas ta náprava drží auto na tej ceste neskutočne aj pri fakt vysokých rýchlostiach, spravi nejaký vyhýbací manéver zvláda s prstom v nose. Keď sme sa vracali z Paríža zo zrazu, v aute 4 osoby a na nemeckej diažnici pri 190km/h to auto išlo ako keby som bol na okreske pri 90km/h
Ak to zosumarizujem, tak:

XA (cca 100tkm)
- 1x oba spodné gužové čapy
- 1x oba čapy riadenia + oba axiálne čapy
- 2x zadné silentbloky ramien
- 3x predné tyčky stabilizátorov

X7 (80 tkm)
- 1x spodný gužový čap (pravdepodobne výrobná vada, uplatnená reklamácia)
- 1x pravé axiálne tiahlo riadenia
- 1x žavý čap riadenia
- 1x obe zadné tyčky stabilizátorov

BTW: bolo by dobré porovna váhu kolesa u C5 I/II a X7. Sezónne meni kolesá na X7 nie je žiadna sranda, už bežný rozmer 225/55 R17 váži celkom dos.

25.07.2015 18:59 - Re: Frekvence výměny čepů / C5 III 2844271
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
No problém X7 náprav je že se to neprojevuje v podstatě ničím než že to začne žrát gumy,plavat a odskakovat. Je to tak ,,humpolácký" že se to nedá dost dobře určit-najít než rozebrat a asi potom udělat celé aby to mělo efekt.C5I i II se to dá odhalit daleko snហa repas potom i celé stojí 10% ceny než X7. - to že většina majitelů X7 vlastně neví jak se to auto má chovat tak si myslí že je to její vlastnost a že je to tak OK.Mám 4. C5 II a udržovat(zrepasovat) všechny čtyři podvozky by mne stálo stejně jako když koupím jednu X7 s nájezdem 150-200000Km a ještě by mi zbylo na dovolenou.Nehledě že bych na dovču za X7 musel vzít vozejk abych to pobral- přiznávám že když je dobrá tak jízdní vlastnosti má dobré páč jsme rodina malejch rozměrů - no mít 2m a 120Kg +- je problém pro všechny cestující (posádka 4.-5. osob) - nevejde se mi tam ani vercajk na ryby(nebo ho musím dát napříč , nebo brát jen teleskopy)

25.07.2015 20:00 - Re: Frekvence výměny čepů / C5 III 2844277
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
toto su reci typu - aka bola stara skodovka super, opravit si si vedel vsetko sam a stacilo na to 13, 17, srobovak a kladivo ....

25.07.2015 20:39 - Re: Frekvence výměny čepů / C5 III 2844286
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
toto su reci typu - aka bola stara skodovka super, opravit si si vedel vsetko sam a stacilo na to 13, 17, srobovak a kladivo ....


Tak obráceně :zlatá C5 I a II oproti nápravě ,,stará škodovka" (těch jsem se něco nadělal) - to už je pomalu lepší X7 kdo všchny tři nápravy zná mi dá zapravdu.

25.07.2015 20:42 - Re: Frekvence výměny čepů / C5 III 2844287
robo
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW)Počet příspěvků: 1083
99 Poslat soukromou zprávu
no mohol by hadam aj niekto iny kto ma x7 potvrdit ze sa to rozpada pri 80tkm-100tkm podvozok? lebo skoda teoretizovat od tych co ju nemaju od nova a teda nevedia co zazila a subjektivne priznat, ano zobral som par dier.....

ja mam 38tisic km a teda netesia ma tieto reci tu. lebo pre mna neni problem zaplatit tieto diely ale problem je to dat osobe ktora to da zopdpovedne da dokopy . teda napriklad na mam 16 zimne a letne 17. tusili ste Geo 16 maju rozbiehavost a 17 zbiehavost na predu???a jaky je to aj rozdiel v riadeni?

hej na piestanskom tankodrome som rozhodil c4 ku, c5 na nu nevytahujem a c3 sa drzi aj pri 130tkm.
jedna z právd je ze malokto vie ako jazdi nova c5, to je fakt pecka. lenze staci jama a je to v haji....


25.07.2015 20:58 - Re: Frekvence výměny čepů / C5 III 2844295
robo
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW)Počet příspěvků: 1083
99 Poslat soukromou zprávu
jruze napsal(a):
No problém X7 náprav je že se to neprojevuje v podstatě ničím než že to začne žrát gumy,plavat a odskakovat. Je to tak ,,humpolácký" že se to nedá dost dobře určit-najít než rozebrat a asi potom udělat celé aby to mělo efekt.C5I i II se to dá odhalit daleko snហa repas potom i celé stojí 10% ceny než X7. - to že většina majitelů X7 vlastně neví jak se to auto má chovat tak si myslí že je to její vlastnost a že je to tak OK.Mám 4. C5 II a udržovat(zrepasovat) všechny čtyři podvozky by mne stálo stejně jako když koupím jednu X7 s nájezdem 150-200000Km a ještě by mi zbylo na dovolenou.Nehledě že bych na dovču za X7 musel vzít vozejk abych to pobral- přiznávám že když je dobrá tak jízdní vlastnosti má dobré páč jsme rodina malejch rozměrů - no mít 2m a 120Kg +- je problém pro všechny cestující (posádka 4.-5. osob) - nevejde se mi tam ani vercajk na ryby(nebo ho musím dát napříč , nebo brát jen teleskopy)

ja chodim na dovcu letecky s ryanairom..... je to lacnejsie jak sa niekde pachtit s malou x7 v ktorej vozim iba notebook do roboty

25.07.2015 21:03 - Re: Frekvence výměny čepů / C5 III 2844296
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

99 Poslat soukromou zprávu
Určitě ta nová náprava je modernější a vymakanější, líp to bude sedět i pružit, ale něco za něco. Je složitější, tudíž asi choulostivější a taky dražší na servis. C5 I a II nejsou v rychlých zatáčkách nijak perfektní, ale dá se na to zvyknout a jezdit s tím autem podle toho. X7 jistě sedí líp i při větších rychlostech, je teda asi bezpečnější, ale provoz/údržba vyjde dráž. Jinak to už nebude, starý nápravy už se dělat nebudou, tak kdo chce novější C5, musí vzít to co je. Kdyby první generace C5 neexistovaly, nebylo by s čím porovnávat a X7 by byla jako všechny novější auta s víceprvkovýma nápravama úplně normální. Nemá cenu se tu o tom hádat. Změnit to nemůžeme.

25.07.2015 21:05 - Re: Frekvence výměny čepů / C5 III 2844297
robo
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW)Počet příspěvků: 1083
99 Poslat soukromou zprávu
Mikra napsal(a):
Určitě ta nová náprava je modernější a vymakanější, líp to bude sedět i pružit, ale něco za něco. Je složitější, tudíž asi choulostivější a taky dražší na servis. C5 I a II nejsou v rychlých zatáčkách nijak perfektní, ale dá se na to zvyknout a jezdit s tím autem podle toho. X7 jistě sedí líp i při větších rychlostech, je teda asi bezpečnější, ale provoz/údržba vyjde dráž. Jinak to už nebude, starý nápravy už se dělat nebudou, tak kdo chce novější C5, musí vzít to co je. Kdyby první generace C5 neexistovaly, nebylo by s čím porovnávat a X7 by byla jako všechny novější auta s víceprvkovýma nápravama úplně normální. Nemá cenu se tu o tom hádat. Změnit to nemůžeme.

win - win

25.07.2015 21:06 - Re: Frekvence výměny čepů / C5 III 2844298
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
no P508 ma stale staru napravu ....
a s tym rozbijanim ja neviem, nepride mi to nijako tragicke

25.07.2015 21:15 - Re: Frekvence výměny čepů / C5 III 2844317
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

99 Poslat soukromou zprávu
Nemyslím, že by se musela nějak extra často rozbít. Ale když už, tak to stojí za to, když vidím cenu dílů. Možná už to není tak tragický, jak se to tu kdysi popisovalo, třeba už jsou k sehnání samotný silenty, nebo kuláky, místo celýho ramena, nebo náboje, ale proti starým je to určitě dražší. No a co jsme pochybovačům vždycky říkali? Že podvozek a hydra je to nejmenší, co se na C5 podělá a vždycky to vydrží dýl, než ostatní auta. Možná už to u X7 platit nebude, když se ta náprava rovná k ostatním autům. Ani ty pístnice už nejsou tak odolný, jako ty starý. Stačí blbej pneuservis a je vymalováno. Čas to ukáže. A druhovýroba srovná ceny a bude po problému.

25.07.2015 21:17 - Re: Frekvence výměny čepů / C5 III 2844323
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
ked bola c5 2 nova, tiez tie ceny boli jak to ....
ked som to riesil na P407, tak tam stal co cap to 100E a kost okolo 50, teraz je to uz normalne, okolo 20E a silent do ramena sa da v pohode tiez zohnat

co mam skusenost pri C5 1 a 2, ked nieco na prednej naprave, tak z 90% uz stalo zato ju vymenit celu, tu je to vzdy o tom zlom kuse ...
(najst je to trocha ine ako pri starej, ale aj tu sa to vcelku da, len treba naskumat co sa kedy hybe a potom to uz ide raz dva)

25.07.2015 21:27 - Re: Frekvence výměny čepů / C5 III 2844342
robo
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW)Počet příspěvků: 1083
99 Poslat soukromou zprávu
Sqt zaujimalo by ma jak si prisiel na ten problem, pises ze to buchotalo, to bol jediny priznak?
prejavovalo sa to aj nejako inak ?

26.07.2015 07:02 - Re: Frekvence výměny čepů / C5 III 2844418
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Mikra napsal(a):
Nemyslím, že by se musela nějak extra často rozbít. Ale když už, tak to stojí za to, když vidím cenu dílů. Možná už to není tak tragický, jak se to tu kdysi popisovalo, třeba už jsou k sehnání samotný silenty, nebo kuláky, místo celýho ramena, nebo náboje, ale proti starým je to určitě dražší. No a co jsme pochybovačům vždycky říkali? Že podvozek a hydra je to nejmenší, co se na C5 podělá a vždycky to vydrží dýl, než ostatní auta. Možná už to u X7 platit nebude, když se ta náprava rovná k ostatním autům. Ani ty pístnice už nejsou tak odolný, jako ty starý. Stačí blbej pneuservis a je vymalováno. Čas to ukáže. A druhovýroba srovná ceny a bude po problému.


No jak všichni víme každý pohybliví díl se opotřebovává a čím víc jich je tím se jích víc opotřebí - vzniklé vůle se násobí . K jísdním vlastnostem auta? no zdaleka si s X7 nedovolím to co s C5II . K opravám : dá se samo opravit jen to co už je KO , ale snad mi nikdo nechce tvrdit že je jeden pohybliví díl KO a ostatní co se hýbe je netknuté? - tam to není jen tak markantní - z toho vyplývá jen to že buď je to nekonečný příběh (vyměním ten nejhorší díl a počkám až odejde další,který mezitím načne ten novej)nebo jí udělám celou.V případě C5 I a II to byly jen 1.čep a 2. silentbloky.Ale tak jsou na tom novější auta asi všechny - ono stačí sledovat na křižovatce(semaforech) přední kola při zastavení a rozjíždění kdy ,,cestují" dopředu-dozadu a to se děje i za jízdy přitom se samo mění geometrie ....

26.07.2015 09:12 - Re: Frekvence výměny čepů / C5 III 2844435
DOUFAK
Město: KARLOVY VARY, Auto: Citroen C4 Grand PicassoPočet příspěvků: 650
99 Poslat soukromou zprávu
Obecně: Mluvím- li s Pražskými a Plzenskými taxikáři na letišti,coby skalními Citroenáři,kteří si prošli kolečkem C5-I,II,a ted mají či měli C5 III tak jde jedna řeč - KLUMP. Neuvěřitelnej klump,kterej neovlivní ani když je nebo není C5 na hydře.Veká poruchovost měněných dílů,nestabilita spodku,časté opravy,abnormální sjíždění pneu,či dokonce nemožnost najít příčinu a samotnou závadu.Jedno opravíš a za 14 dní se hlásí další ! Obecně je X7 až na vyjímky velkým krokem zpět na častost udržby,oproti I,II, kdy vůz stále,NEBO ČASTĚJI POŽADUJE NEMALÉ INVESTICE.Nemluvě o tom,že je X7 menší,tvrdší a prostorově pocitově stísněnější s malými okny. Obecně když se bavíme a srovnáváme s I-II tak jde jeden hlas - jooooo,to bejvávalo jiný kafe...

26.07.2015 09:36 - Re: Frekvence výměny čepů / C5 III 2844448
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Je to jednoduché (ale skoro u všech novejch aut) : auto od nova - první rok vychytat chyby (pokud možno v záruce) - druhý rok jezdíš a jsi spokojenej že mᚠkáru - třetí rok opravuješ a snažíš se udržet auto ,,jako nové" - čtvrtý rok opravuješ a opravuješ,přemýšlíš co s tím a začínᚠbýt nasranej - až se to zlomí a začneš doufat že to prodᚠještě za pro tabe slušné prachy aby jsi si koupil zase nějaký ,,klump" pᚠjsou všechny skoro stejné.(abych nepomlouval jen Citroeny) - ono je to ze všemi stejné (a nebo přemýšlíš jak zboharnout aby jsi měl každé dva - tři roky na nové) Proč se asi mohutně rozmáhají (hlavně třeba v D) operativní leasing. (to je ideální řešení pro komerční využívání aut.)

|< < 1 2 3 4 5 6 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator