Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Frekvence výměny čepů / C5 III
jruze
26.07.2015 07:02 - Re: Frekvence výměny čepů / C5 III
U??vate?
Mikra napsal(a):
Nemyslím, že by se musela nějak extra často rozbít. Ale když už, tak to stojí za to, když vidím cenu dílů. Možná už to není tak tragický, jak se to tu kdysi popisovalo, třeba už jsou k sehnání samotný silenty, nebo kuláky, místo celýho ramena, nebo náboje, ale proti starým je to určitě dražší. No a co jsme pochybovačům vždycky říkali? Že podvozek a hydra je to nejmenší, co se na C5 podělá a vždycky to vydrží dýl, než ostatní auta. Možná už to u X7 platit nebude, když se ta náprava rovná k ostatním autům. Ani ty pístnice už nejsou tak odolný, jako ty starý. Stačí blbej pneuservis a je vymalováno. Čas to ukáže. A druhovýroba srovná ceny a bude po problému.


No jak všichni víme každý pohybliví díl se opotřebovává a čím víc jich je tím se jích víc opotřebí - vzniklé vůle se násobí . K jísdním vlastnostem auta? no zdaleka si s X7 nedovolím to co s C5II . K opravám : dá se samo opravit jen to co už je KO , ale snad mi nikdo nechce tvrdit že je jeden pohybliví díl KO a ostatní co se hýbe je netknuté? - tam to není jen tak markantní - z toho vyplývá jen to že buď je to nekonečný příběh (vyměním ten nejhorší díl a počkám až odejde další,který mezitím načne ten novej)nebo jí udělám celou.V případě C5 I a II to byly jen 1.čep a 2. silentbloky.Ale tak jsou na tom novější auta asi všechny - ono stačí sledovat na křižovatce(semaforech) přední kola při zastavení a rozjíždění kdy ,,cestují" dopředu-dozadu a to se děje i za jízdy přitom se samo mění geometrie ....

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator