Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Všeobecná NE-technická diskuze o C5 / Jak a proc jste zvolili C5? :-)
|< < 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 ... 20 > >|
30.03.2011 10:33 - Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-) 2381282
new
Město: Bratislava, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW)Počet příspěvků: 5

99 Poslat soukromou zprávu
Ahojte. Som tu úplne nový. Ja viem, asi žiaden prínos, ale dovožte mi niečo napísa na tému "Prečo C5?". 27.12.2010 som uvážil, že pod vianočným stromčekom toho moc nebolo a tak som si dňa 29.12.2010 kúpil novučičkú C5 (dostal som zžavu 46% z pôvodnej ceny). Zatiaž som na "Cecilovi" preplával 7200 km a dá sa poveda, že som spokojný. Verte mi, že mám s čím porovnáva. Pred touto C5-kou som mal 3 roky Alpinu B10. Myslím si, že nech je kvalita u Citroenu akákožvek, je to automobilka ktorá si ide svojou cestou a jej autá sa líšia. A nepoznám naozaj nikoho, koho by design novej cé päky nenadchol.

06.06.2011 15:05 - Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-) 2395230
Luboš74
Město: Neznašov 48, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215k TourerPočet příspěvků: 78
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Zdravím
Proč C5? Jsem na invalidním vozíku a potřeboval jsem velké auto do kterého se hodně vejde a bude se mi dobře nastupovat a vystupovat. Pro mne jako invalidu je naprosto super že si můžu při nastupování z vozíku nebo přelézání na vozík z auta nastavit podvozek jak potřebuji. Dále je to i nádherný tvar a neskutečné pohodlí při jízdě. Jenom škoda že si nemohu auto řídit sám a musí ho řídit manželka. Ale i tak jsem s autem zatím spokojen.
Luboš

06.06.2011 20:39 - Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-) 2395394
řepák
Město: Praha 6, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SXPočet příspěvků: 105

99 Poslat soukromou zprávu
Luboš74 napsal(a):
Zdravím
Proč C5? Jsem na invalidním vozíku a potřeboval jsem velké auto do kterého se hodně vejde a bude se mi dobře nastupovat a vystupovat. Pro mne jako invalidu je naprosto super že si můžu při nastupování z vozíku nebo přelézání na vozík z auta nastavit podvozek jak potřebuji. Dále je to i nádherný tvar a neskutečné pohodlí při jízdě. Jenom škoda že si nemohu auto řídit sám a musí ho řídit manželka. Ale i tak jsem s autem zatím spokojen.
Luboš

Hele co si ,,udělal,, kamarád na XSARAforu !
Mám takový dojem že říkal že to má ofi povolený od C .

Přílohy:
s6001042nj3.jpg ( 272989b ) -

06.06.2011 21:01 - Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-) 2395404
Luboš74
Město: Neznašov 48, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215k TourerPočet příspěvků: 78
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Hm to je dobře vymyšleny. Ale na C5 se dají hodně otevřít přední dveře že si to ani nemusím nechat upravovat.

07.06.2011 10:55 - Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-) 2395624
JirkaŘ
Město: Havířov-město, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX BreakPočet příspěvků: 510

99 Poslat soukromou zprávu
Ta fotka co tady dal řepák ukazuje na úpravu vozu, kdy invalidní řidič si sedne za volant a za sebe dá vozík. Nepřekáží tak v pohybu nakládání zadní dveře. = velmi šikovné řešení

11.07.2011 20:42 - Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-) 2401344
webjelen
Město: Chudenín, Auto: Počet příspěvků: 8
99 Poslat soukromou zprávu
Zdravím, kdysi jsem měl š120L. Po pár letech jsem "vyženil" tří dveřového P106. Pak přišlo první dítě. Kočárek, autosedačka, pes, žena a já. Pak přišlo druhé dítě, druhá autosedačka a náhlá potřeba změnit povoz. Kamarád mě lanařil do "oktávky", ale nějak jim nemůžu přijít na chu. Dále to měl být Ford Focus, nebo Renault Mégane Grandtour. Pak jsem ovšem v autobazaru zahlédl C5-II break a mé srdce tlouklo jen pro něj. Prostě jsem se zamiloval. Prostor, pohodlí, výbava, ale to hlavní karoserie. Nádhera! Kapota by měla viset někde v galerii, jako umělecké dílo! Velkej(C5, 106-malej) má sice pár bolístek, ale usilovně pracuji na jejich odstranění, což mou ženu leckdy dohání k žárlivosti. A navíc když parkuji mezi ostatními "auty" mám chu se jejich majitelů zeptat kam se do tý hračky strkají baterky

11.07.2011 20:49 - Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-) 2401345
CC5
Město: Praha-Modřany, Auto: Citroën Xantia II Break 2.0 HDi Kat. (80kW) Počet příspěvků: 372

99 Poslat soukromou zprávu
tak nějak jsem to taky řešil,jen jsem jezdil ve Formanovi.

12.07.2011 07:02 - Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-) 2401363
vilous
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 1256
99 Poslat soukromou zprávu
Jsem právě na dovolené v Dolních Albeřicích v Krkonoších. Poslední 3 km silničky jsou totálně rozhadrované. Nic, kde by se auto poškodilo, ale jinak fakt hrůza. S úsměvem sleduji auta všech značek, jak se krokem marně snaží najít nějakou optimální stopu, nejhorší to mají off roadi, ti tam nadskakují, že je drží jen pásy. No a já jedu pohodička, jen tlumené rázy signalizují bídu místní komunikace.

12.07.2011 20:18 - C5 2401408
Jervi
Město: Kojetín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) TourerPočet příspěvků: 3
99 Poslat soukromou zprávu
Ahoj citroeňáci . Již pár let vás sleduju . C5 jsem pořídil před šesti lety a pak další . Ta první trochu zlobila , r.v.2005 , ta druhá r.v. 2008 již takřka dokonalá . Hodně cestuju a neumím si představit v dané cenové hladině něco srovnatelného , a už komfort , spotřebu nebo design . Teď se chystám na třetí a už se na ni těším .

12.07.2011 20:39 - Re: C5 2401410
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

99 Poslat soukromou zprávu
Ahoj Jervi.
Když už nás pár let sleduješ, tak sis určitě všiml, že se tady snažíme udržet pořádek tím, že své přízpěvky třídíme a nezakládáme k jednomu tématu více vláken. Proto bys měl svůj první přízpěvek zařadit na patřičné místo. Jsou tu k tvému tématu nejméně dvě vlákna, do kterých by se dal úspěšně zařadit a navíc titulek tvého přízpěvku je tak vystihující, že se při hledání čehokoliv okamžitě nabídne jako první a jenom tím hledání zkomplikuje. Zkus se trochu zamyslet a příště přidat přízpěvek do odpovídajícího vlákna.
Tento třeba sem: .link.
nebo sem: .link.

12.07.2011 22:21 - Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-) 2401428
alx
Město: Hostovlice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) TourerPočet příspěvků: 1276

Administr?tor Poslat soukromou zprávu
Mikra napsal(a):
Ahoj Jervi.
Když už nás pár let sleduješ, tak sis určitě všiml, že se tady snažíme udržet pořádek tím, že své přízpěvky třídíme a nezakládáme k jednomu tématu více vláken....
Diky za pripomenuti, chtel jsem napsat to same


Jervi napsal(a):
Ahoj citroeňáci . Již pár let vás sleduju . C5 jsem pořídil před šesti lety a pak další . Ta první trochu zlobila , r.v.2005 , ta druhá r.v. 2008 již takřka dokonalá . Hodně cestuju a neumím si představit v dané cenové hladině něco srovnatelného , a už komfort , spotřebu nebo design . Teď se chystám na třetí a už se na ni těším .
Vitej na strankach! Priste vice pozornosti pri psani prispevku a zkusit napred hledat, diky

presunuto

20.07.2011 14:25 - Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-) 2402365
Gunman
Město: Lysá nad Labem, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) TourerPočet příspěvků: 13
99 Poslat soukromou zprávu
Proč jsem šel do C5?
Hmmm, dobrá otázka... Od prvního auta (tátův Favorit 136 L) přes první vlastní auto (Š-105 L), první služební auto (Octávia 1.6/55 kW) první vlastní vůz (Ford Scorpio 2.9 i 24v Cosworth) a dalších ... několik ... aut jsem se letos koncem dubna dostal do situace, kdy jsem potřeboval "nové" auto. Jelikož jsem s Peugeotem 407 2.0 HDI+6°AT mel najetých velmi spokojených +-175.000 km, volba byla jasná. Bude to opět Pažoutík, opět vrcholová výbava, opět 2.0 HDI/100 kW + vynikající 6°AT Aisin - a jak jsem si řekl, tak jsem to i udělal. Od člověka, jenž se pak stal mým známým, jsem koupil své autí v "prudce elegantní " barvě kozí moči a byl vcelku velmi spokojen.
Ovšem má spokojenost byla toliko dočasná a trvala pouze do 20. června, kdy se mi do auta podíval jeden šikovnej a zvědavej doveda. Jelikož já stál před přechodem, přede mnou ještě jedno auto a ten dotyčný šikula jel v tahači a měl za sebou přivěšenou cisternu... tak auto bylo na mraky a já naklepanej jak vídeňský řízek.

Takže nové shánění - leč tentokráte nekorunované požadovaným výsledkem, jelikož Pažoutík v podobné výbavě, podobném nájezdu a rozumné ceně prostě nebyl. nebyl, nebyl ... a NEBYL. Tak jsem se chvíli rozhlížel i jinde, uvažoval o dalších alternativách (Alfa Romeo 159 STW, Citroën C5, Renault Laguna, Saab 9-3 či 9-5 nebo Volvo V 70), vše samozřejmě v definici combi, AT převodovka a dízl motor. Z těchto požadavků bych byl ochoten ustoupit jenom v případě Jaguaru S-Type nebo X-Type, protože to jsou vozy s velikou duší a převelikou nádherou. Vyžadují ovšem také vyšší servisní náklady /kdo chce míti opici, musí mít i na banány) a když jsem si pozjišoval informace a zkušenosti na "několik" dostupných Jaguar servisů, zaskřípěl jsem zuby, zatřásl pěstí, zatlačil slzu a na Jaga alespoň prozatím rezignoval.

OK, takže Jaguár ne - a co tedy ano? Postupně jsem filtroval nabídku na českém trhu, předběžně si zarezervoval prohlídku u dvou Lagun, až se mi začátkem července ozval kamarád, že by věděl o jedné jisté C5, nejnovější (tedy 2.) generace, přesně v takové výbavě, jakou chci, která by navíc byla za vcelku zkousnutelnou cenu.
Po krátké diskusi s přítelkyní, kdy během 3 dnů od názoru "bílé auto? No miláčku, ty jsi se zbláznil. Bílá se k Tobě vůbec nehodí. Tím jezdí jenom namachovaní frajírci, fotbalisti a podobní debilové" přešla k dojmu, že "ale ta C5 skutečně vypadá moc dobře". No a tyto krajní názory (včetně několika mezipoloh) průběžně měnila a prohazovala.

Nakonec (po jistém drobném nátlaku z mé strany, který zahrnoval 100 wattové žárovky, pouta, elektrické šoky, několik jezdeckých bičíků, hojnost zmrzliny, drbání na zádech a podobné argumenty ) seznala, že bude lepší to rozhodnuté nechat na mně - a já se tedy rozhodnul pro tu C5.

A po cca 900 kilometrech, které jsem absolvoval v průběhu prvních dvou dnů po koupi jsem rád, že jsem se rozhodnul správně, protože C5 je skutečně velmi příjemný vůz. Abych parafrázoval Jeremyho Clarksona z Top Gearu, mám takový dojem, že tohle auto vymysleli, vyvinuli a vyrobili přesně pro mne. Prostě si v Citroën Automobilles kdesi v na Boullevard du Victor Hugo, Neuilly-Sur-Seine jednoho dne řekli, že udělají radost jednomu asymetrickému Čechoslovákovi (asi dva metry do výšky, asi jeden metrický cent na váhu) a udělají jedno auto speciálně pro něj. A i oni, jak řekli, tak udělali - a já jim za to děkuji, protože se jim to skutečně povidlo... tedy povedlo.

Tjádydádydádydádydá - a to je vše přátelé, alespoň prozatím

20.07.2011 14:44 - Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-) 2402369
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

99 Poslat soukromou zprávu
Hezky se to čte, jen víc takových příběhů se šastným koncem.

20.07.2011 15:06 - Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-) 2402373
Darja
Město: Uhříněves, Auto: Ford FiestaPočet příspěvků: 3297

99 Poslat soukromou zprávu
Gunman napsal(a):
Abych parafrázoval Jeremyho Clarksona z Top Gearu, mám takový dojem, že tohle auto vymysleli, vyvinuli a vyrobili přesně pro mne.

Tohle si můj zadek taky myslí Ti žabožrouti vědí, jak romazlit prdel

22.07.2011 23:05 - Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-) 2402816
judas
Město: Chodov u K. Varů, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi BreakPočet příspěvků: 9
99 Poslat soukromou zprávu
Zdravím všechny citroeňáky.
Tak jak jsem se dostal k C5ce. Jednoho dne jsme s manželkou usoudili, že bychom po 12ti letech zmodernizovali nᚠvozový park. Né, že by jsme chtěli machrovat s novějším autem, ale proto, že už nám v téhle džungli připadalo málo bezpečné.( VW Passat variant, r.v. 1987 - mimochodem neskutečný a spolehlivý dělník, který nás vždycky dovezl tam, kam jsme chtěli, ale kromě bezpečnostních pásů prostý jakéhokoliv prvku bezpečnosti).
A nyní nastává to dilema jaké auto za připravený peníz pořídit. Jestli malé a úsporné(protože už jezdíme většinou sami dva), nebo větší a méně úsporné, ale zase s větší užitnou hodnotou. Protože jsme se oba shodli, že vozy kategorie - kotrmelec skorolitr tříhrnec nás moc neoslovují, zvítězila druhá varianta a výběr byl na mě. Samozřejmě po zkušenostech s VW jsem měl "klapky na očích" a šel zase po Passatu. Samo sebou kombi, abych měl dost místa na vození věcí na lezení (a toho je fakt hodně) a kola, abych si z něho na střeše (když jedu solo) nedělal mucholapku. Další adept bylo Mondeo. Oktávky a jiný kombíky jsem nechával až na konec. Nezlobte se na mě, ale musím se přiznat, že C5ka mě v tu chvíli vůbec nenapadla.
Když jsem se ohledně výběru bavil s různýma lidma o různých věcech, vyplynulo mi z toho, že Passata néé proto a proto, Mondeo néé proto a proto. No a byl jsem zase v bodě nula.
Možná měsíc jsem ležel v inzerátech a pak to přišlo. V jedné internetové inzerci na mě koukala černá, nablýskaná C5ka s tmavými foliemi na sklech, po prvním majiteli, dovežená z Německa, pravidelně servisovaná, vše původní, nebouraná s origoš hliníkovou kapotou, no zkrátka "voňavka". Nelenil jsem, zavolal prodejci a hned druhý den se ni jel podívat.
Na fotkách vypadala nádherně, ale ve skutečnosti byla stokrát hezčí. Nádherný manažerský vůz silně připomínal služební káry agentů FBI, s nádherným nekuřáckým interiérem, motorem jak z katalogu a kufrem jak stodola.
Což teprv ale zkušební jízda, to bylo něco. Po rozbitých okreskách auto jelo jak na vzduchovém polštáři, nikde nic nemlátilo, nikde nic nevrzalo, dokonce jsme mohli s prodejcem v klidu konverzovat nemajíc strach, že nám z nějakého kodrcání vypadnou plomby ze zubů. Asi po 20ti kilometrech jsem byl rozhodnut.
Tohle auto můžu.
No a už ho máme tři měsíce. Můžu na rovinu říct, že pohodlí to fakt je, auto nás neskutečně rozmazluje a chybí mu snad jen to, aby odněkud vyjel prst a dloubal nás za jízdy v nose. Věřím, že i kdyby v něm posádka absolvovala desetihodinovou štreku, nebude po vystoupení zralá na lázně.
Jak ale víme, není všechno zlato, co se třpytí, tak i tahle C5ka měla své typické nedostatky.
Nesvítící třetí brzdové světlo, neotvírající se zadní okno, prosakující chladič stlačeného vzduchu.
Něco už je díky Vašim příspěvkům už opraveno, čímž Vám moc děkuji.
No a co se týká toho houpání, o kterém se tu už někdo v nějaké souvislosti zmiňoval, není to tak hrozné.
Můj otec měl kdysi Oltcita a můžu Vám říct, že ten se houpal daleko víc.

Takže až někde potkáte na silnici C5ku černou jak noc, s nalepeným jeskyňářem a netopýrem na zadních vratech, tak to s největší pravděpodobností budu asi já.

A Vám to jezdí.

22.07.2011 23:46 - Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-) 2402824
Klokan
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215kPočet příspěvků: 213
99 Poslat soukromou zprávu
Co se týče Jaguára ... byl sem služebně ve francii a zpátky na letiště sem se vezl taxikem. Přijela pani taxikářka s Jaguárem a jelo se. Jak tak koukám, tak vidim, že na klíčcích ve spínačce visí znak citrona ???? Tak sem se optal a paní mi řekla, že na práci má Jaguára, ale na doma XMko....

23.07.2011 07:38 - Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-) 2402830
Gunman
Město: Lysá nad Labem, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) TourerPočet příspěvků: 13
99 Poslat soukromou zprávu
Jo XM - to byla (obzvláště v provedení STW) taková stodola na kolečkách; základní objem kufru s nesklopenými sedačkami někde okolo 700 (???) litrů

05.08.2011 01:05 - Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-) 2404630
Qwik
Město: Opava, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 104

99 Poslat soukromou zprávu
Ahoj dámy a pánové,
koncem loňského roku dozrála doba kdy můj Renault 21 Nevada začal jevit znaky značného opotřebení zubem času r.v. 10 - 1987, tak jsem začal aktivně hledat nástupce.. S Nevadou jsem byl spokojený, bylo to velice pohodlné auto, hlavně sedačky byly bezkonkurenční, spousta prostoru na mé koníčky, dvě kola + bágly na dovču .. vše uvnitř, nebo luxusní spaní po složení zadních sedadel, bezproblémové stěhování.. naložil jsem ji jak vola...
Měl jsem původně zamířeno opět do Renaultu, Laguna byla má první volba, nebo Mazda 6, ale kamarád mě navedl, abych uvažoval i o variantě Citroen C5, jelikoš ji koupil loni v ročníku 2003.
Po pročtení mnoha článků a názorů na diskuzi C5 klubu jsem začal vážně uvažovat o koupi C5.
Do Renaultu mě lákalo spousta fičůrek a pohodlí za vcelku rozumnou cenu.. Váhal jsem ale nad poruchovostí, většinou mi známí radili, že auto s p.... na kapotě NE.
Pak jsem se chvíli povozil s Mazdou6 od kamaráda, jenže tam vadily moji zhýčkané sedínce tvrdší sedačky.
Rozhodnutí tedy padlo na C5, dle diskuze jsem zvolil 2,0L HDI Break.
Neměl jsem čas jezdit do německa a jinde.., tak jsem zašel do bazáru a mi C5 přivezou.. Bohužel po měsíci jsem volal a nic , vůbec nehledali.. Zrovna v té době jsem našel v inzerátech, po zvýšení svého finančního stropu, v jednom bazaru ve FM něco, co se blížilo mému ideálu. Jel jsem se tam podívat, po prohlídce a dohodě jsem po týdnu přijel a po prohlídce v servisu 21.4.2011 koupil. Nechtěl jsem sice automat, ale nějak mě to nevadilo a dnes po 7,5tis. Km jsem nadšen, že už nemusím furt verglovat s kolíkem a na křižovatkách jsem king, než tam ostatní nakvedlají kvalty, jsem již fuč.. Auto je r.v. 28.11.2006 automat 6kv, sice 177tis.Km ale poctivých.
Auto je ve velice zachovalém stavu a i servisáci koukají na krasavce. Drobnosti tam sice jsou, jako drobné oděrky na zadním nárazníku ale to se dá u takto jetého vozu prominout, zásadní věci jsou zatím v pořádku. Svezení je parádní volant jde s posilovačem jako po másle, parkování takového korábu je vcelku taky v pohodě, s čidly P+Z. Hlavně se mi líbí možnost přizvednout si auto když jedu někde mimo silnici, nebo sjíždění přes různé vyvýšeniny.. Brzdy jsou citlivé ale příjemné. Vadí mi občasné zaváhání AP převodovky při rozjezdu po dobržďování, třeba na křižovatce.., to prý se ale dá eliminovat přepnutím do sekvenčního řazení, nebo přizpůsobením se požadavkům převodovky..
Ještě bych se chtěl zmínit o sedačkách, interiér mám ve světlohnědé kůži, pod zadnicí to tak trochu klouže a mohly by být měkčí ale jinak je na autě zatím vše OK. Po výměně náplní, filtrů je to jen potěšení z jízdy.

08.08.2011 10:20 - Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-) 2405224
.45acp
Město: Jablonec n. N., Auto: Citroën C5 I 2.2HDi ExclusivePočet příspěvků: 569
U??vate? Poslat soukromou zprávu
Když jsem po třech Škodovkách před jedenácti lety koupil jeté ZX, všichni říkali jakou mám kliku, že tam není hydraulika. I já měl ten pocit, když jsem viděl jak známým padají jejich BX. Po čase jsem se preventivně poohlížel po nějaké možné náhradě. Původně jsem měl představu Xsara combi, nebo Berlingo. C5 se mi líbila od začátku, ale cena byla mimo moje možnosti. Nyní, když ceny jsou přijatelné i pro průměrně vydělávající lidi, jsem ji konečně pořídil. Hydrauliku už nepovažuju za takový strašidlo jako před lety. Výhodu vidím v tom, že dokáže udržovat stabilně světlou výšku při různém zatížení i to, že lze přizvednout při přejíždění různých nerovností. Kvalitu ostatní výbavy asi nemá cenu nijak vyzdvihovat. Svezení je to parádní.

25.08.2011 21:47 - Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-) 2409450
řepák
Město: Praha 6, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SXPočet příspěvků: 105

99 Poslat soukromou zprávu
...prostě sem ji chtěl ... Tedy C5 né takový to s tím kosočtvercem

|< < 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 ... 20 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator