Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

||
 

 Diskuzní fórum / Všeobecná NE-technická diskuze o C5 / Jak a proc jste zvolili C5? :-)
|< < 1 ... 17 18 19 20
11.08.2016 18:43 - Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-) 2981452
vilous
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 1256
99 Poslat soukromou zprávu
S tou ručkou jsem to zkoušel jako čelda, ale ty zvukové výstrahy mi pily krev a nechal jsem to na automat. Už se to dělá 8 let a zatím tu nejsou masové problémy, tak snad ta ručka něco vydrží. Jen se bojím, jestli někdy budu řídit auto bez toho, tak mi ujede do rybníka.

Sedačky bez diskuse úžasné. Manželka má chorobu páteře a ve fabii po 100 km grogy. Před týdnem jsme jeli 2x v kuse 1200 km a v klídku spí. Člověk přejede půl Evropy s pocitem, že jel za roh pro rohlíky.

04.01.2017 11:31 - Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-) 3025572
Plachim
Město: Slaný/Líský, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 31
99 Poslat soukromou zprávu
Proč jsem si pořídil C5?
Původně jsem chtěl napsat o tom román, zabrousit do témat jiných vláken, ale bylo by to OT a tak tedy stručně. Je to jediné auto, které mezi roky 2000 - 2010 se mi líbí interiérově, je to jediný výrobce, kterého z FR ještě nemám doma (mám jak Peugeota tak i Renaulta), je to cenově dostupné, ale HLAVNĚ!!! při rozhodování hrálo roli i toto forum, tento klub, lidé co tu odborně poradí a nechci jmenovat, abych někoho nevynechal. Hlavně díky nim, jsem už několik měsíců před koupí věděl, že se dají problémy co C5 má řešit. Co to tu tak pročítám (a že to jsou stovky hodin strávených zde) tak musím konstatovat, že tu jsou jak běžní majitelé se svými C5 problémy, tak srdcaři z kterých to přímo vyzařuje a taky ti co si dělají PR, ale to je v pořádku, protože všichni co tu jsou tímto klubem prostě žijí a tím žije u tento klub. Takže všem DÍKY ZA TO!

25.01.2017 10:37 - Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-) 3031862
tankista
Město: Hlubočky 3, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 79
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Naše letitá felicie pro naši čtyřčlenou rodinku už byla málá tak jsem se poohlížel po rodinném autě.Chtěl jsm původně oktavii,ale rozpočet 200 000kč mě srazil nohama na zem.Dva kolegové z práce mají starší C5 a nedají na ně dopusit,tak jsem koukal po X7 a zamiloval jsem se do ní.Podařilo se mi koupit zachovalou po prvním a pečlivém majiteli.Mám ji cca půl roku a jsem s ní velice spokojen.Je prostorná,kufr velký,spotřeba kolem 6,5 a údržba snadná.Každému se strašně líbí a kdo se v ní svezl tak si velmi pochvaloval jak interiér tak sedačky.Dvoulitrový motor je pro tak těžké auto ideální.Doufám že s ní najezdím hodně km bez nehod

25.05.2017 12:22 - Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-) 3068989
Maktoko
Město: Košice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 12

99 Poslat soukromou zprávu
Ahojte
Prvá kára, škoda 105, potom vw golf4 1.4 16v a tearz konečne C5 III x7 sedan 2.0 163K exclusive .
Prečo práve c5? Mojej manželky otec / svokor / ma starú c5. Stačilo páru jázd a už bolo jasné. Trebalo počka pár rokov ale podarilo sa. Za mna proste TOP vožba, čo sa jazdných vlastnosti týka, komfortu a ceny s manželkou Deniskou je to pre nás ako eS Mercedes s logom Citroen Tá rados keď ideš k autu a vieš že sa zvezieš. Tak to má by.

25.05.2017 12:36 - Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-) 3068994
bachman
Město: Němčice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v ExclusivePočet příspěvků: 40
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Svitavy - Pula v Chorvatsku, zpět na Slovinské hranice a zase Pula. Cca 1500 km v tahu a nebyl jsem ani příliš unavený. V jiném autu si to neumím představit. Nádhera, pohoda a kochání se jízdou. Když Citroen nezlobí, neznám lepší auto. Naštěstí mne moc fakt nezlobí

08.09.2017 00:38 - Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-) 3094000
pejo
Město: Kolín 2, Auto: Citroën Xantia Break 2.0 HDi Kat. (80kW) Počet příspěvků: 3
99 Poslat soukromou zprávu
Zaregistroval jsem se tu před pár dny abych se zorientoval, co mne případně čeká, když vyměním svou starou Xantii za C5. U mne byl vývoj tento - 1. tátův Fiat 850 Speciál 2. tátova Š120 3. Favorit 50/50 s tátou 4. Citroen BX1,4 už můj vlastní 5. Xantia Break HDi do teď.
BXko r.v.1989, koupeno v.r.1999, jezdí do dnes nyní jako záložní tátovo auto (má starší Peugeot 307 1,6HDi a ten se nějak nepovedl, občas zlobí)
Xantia r.v.2000 koupená 2003 (87k na tacho - stočeno o 100k byla jako taxi ve F) - po celou dobu naprosto bez problémů, jen pár dětských nemocí (kabelហv průchodkách do dveří a běžná údržba, brzdy, silentbloky atd). O motoru nevím, že tam je po celou dobu provozu, jen 1x ročně (cca 15k km výměna oleje). Jednou za cca 2roky zajedu do Brna (PaM)na kontrolu koulí. Nyní skutečných cca 350k km, ale je už znát, že poločas rozpadu nastává Loni spojka, hned na to další kotouče, destičky, přední náprava silentbloky atd + manžety poloos, pak hydraulika ovládání spojky, občas praskne nějaký přepad, stahovačka okna atd. už na ní není takový spoleh.
Nyní jsme ve fázi, kdy žena pořizuje nové auto do své firmy a Xantie půjde na protiúčet
Chtěl jsem ji zviklat, abychom vzali novou C5, ale nepodařilo se - rozhodla se pro Tiguana Mne čeká tedy někdy během příštího roku koupit ojetou C5 pro sebe (na druhé nové auto nemáme) - teď tu hltám zkušenosti, jestli jít do starší, nebo do té úplně poslední verze.
V té úplně nové jsem seděl C5 Break 120kW Tourer Exclusive, ale nebyl prostor se projed (personál autosalonu nejevil moc ochoty). Musím konstatovat, že se mi to auto moc líbí, hlavně z venku. Uvnitř už je to horší - hůř se tam nastupuje, volant je dost nízko nad sedačkou, a ten středový panel mi dizajnem nějak nesedí ke zbytku interiéru - působí zastarale. Ale to jsou detaily, pro mne je důležitý komfort jízdy, prostorný kufr (kombi), a netrvám na automatu.
Jinak jsem při procházení autosalonů zabrousil i na Hyundai Tucson a musím říct, že mne to auto bylo sympatické jak vzhledem, tak i komfortem jízdy. Problém je ale motor. Na projetí byl k dispozici 1,7 CRDi 85kW diesel s manuálem (manželka trvá na automatu) - po městě super, živé auto, ale mimo město už horší nad 80km/h je to strašně líný - to moje 80kW Xantie je proti tomu dravec.
Pokud mohu porovnat přístup prodejců k zákazníkovi, tak u Citroenu i Hyundaie to bylo podobné - zájem jen vlažný. Naproti tomu u VW se opravdu snaží na 120% prodat. Nakonec u manželky zvítězil ten Tiguan hlavně díky výhodnější možnosti financování, nabídnutým slevám a jejich kombinací a přístupem k zákazníkovi.

08.09.2017 07:55 - Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-) 3094006
vilous
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 1256
99 Poslat soukromou zprávu
Dělám ve francouzské firmě 12 let a představenstvo vždy mělo C5.
No a nyní přesedlalo na superb a kodiaq. Když frantíci jdou do německých aut, tak je to silný důkaz celkového úpadku francouzských automobilek, které nyní nenabízejí vůbec nic v lepší střední třídě a výše.

09.09.2017 22:04 - Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-) 3094171
xantia.hd
Město: české Budějovice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 94
99 Poslat soukromou zprávu
Protože Citroen nikdy nebyl tuctový a nudný a měl hydrauliku !!!! Já několik BX (každé jako ojetina, nicméně i 10-ti leté jako nové, bez problémů), CX. Xantia I, dcera Xantia II, další Xantia II v rodině, vše ke konci najeto přes 300 tkm, bez zásadních problémů, jen běžný spotřební materiál (možná i proto, že jsem náročný, umím si auto vybrat, nejdu do kdejakého pelechu ) Nyní já C5 II Hdi Exlusive break, dcera C5 X7 Hdi Exclusive break. C5 mám jako druhé auto, moc nejezděné, dálky, dovolená, na běžné jízdy do města, do práce mám malé auto P208 Hdi, s C5 je dost problém zaparkovat. Má C5 zatím bez jediného problému, měnil jsem jen uhnilý park. snímač, auto je dnes 12 let staré. Pro mne to bude asi poslední Citroen, určitě ještě nějaká léta vydrží (má necelých 100tkm) a pak už nevidím světlo na konci tunelu..... Pokud porovnám C5 fáze II a X7, X7 je určitě v interieru menší a méně prostorná. Samozřejmě jízdně je na tom lepší, víceprvková zadní náprava je znát, předchozí C5 si tak jede svojí vlastní cestou a řidič jí musí nechávat více prostoru, zkrátka nejede tak po kolejích jako X7. Ale je uvnitř větší, sedačky jsou spíš křesla (u X7 sice na pohled pěkné, ale rozložitějším postavám buřty na okrajích vadí a i pro dlouhány je to horší než C5II) Stále však C5 X7 je robustně stavěné auto a podle mého názoru nijak mechanicky neošizené a samozřejmě má další novější systémy a technologie. Pokud bych byl mladý a chtěl si pořídit dalšího nástupce C5, opravdu nevidím co ... Nejsem zvědavý na jiná tvrdá, uskákaná auta (stačilo, jak Citroen od ery DS/BX/CX/XM postupně přitvrzoval) a prostě mě pohodlí hydrauliky vyhovuje.. Ale proti gustu žádný dišputát PS : Vždycky se mi líbilo XM, zvláště break, ale vzhledem k jeho pověsti jsem nenašel odvahu jej vyzkoušet ...

10.07.2020 20:58 - Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-) 3276719
vilda82
Město: Dubí, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 4

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Zdravím.
Včera jsem si koupil Citroena C5 Break 2.0 HDI r.v. 2007 v s 6-ti stupňovým automatem. Proč? Bude to vypadat úchylně, ale přestalo mě bavit stávající vozidlo Kia CEED 1.6 CRDi r.v. 2011. Ano. Měním novější auto za starší....
Jenže když jsem se s citroušem svezl, tak to nebylo co řešit. Navíc doložená servisní historie a solidní stav. Je mi sice "teprve" 38, ale zjistil jsem, že mám na cestách raději pohodlí a pohodu, ale zároveň potřebuji prostor pro rodinu. Toto auto to plně splňuje. Je mi jasný, a jsem na to připravený, že do toho teď musím investovat. Doufám, že když se tomu budu věnovat, tak mi to nějaký čas ještě vydrží. Mám i nějaký pochybnosti a dotazy, ale to hodím do příslušných míst fóra.

|< < 1 ... 17 18 19 20


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator