Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Jak a proc jste zvolili C5? :-)
pejo
08.09.2017 00:38 - Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-)
99
Zaregistroval jsem se tu před pár dny abych se zorientoval, co mne případně čeká, když vyměním svou starou Xantii za C5. U mne byl vývoj tento - 1. tátův Fiat 850 Speciál 2. tátova Š120 3. Favorit 50/50 s tátou 4. Citroen BX1,4 už můj vlastní 5. Xantia Break HDi do teď.
BXko r.v.1989, koupeno v.r.1999, jezdí do dnes nyní jako záložní tátovo auto (má starší Peugeot 307 1,6HDi a ten se nějak nepovedl, občas zlobí)
Xantia r.v.2000 koupená 2003 (87k na tacho - stočeno o 100k byla jako taxi ve F) - po celou dobu naprosto bez problémů, jen pár dětských nemocí (kabelហv průchodkách do dveří a běžná údržba, brzdy, silentbloky atd). O motoru nevím, že tam je po celou dobu provozu, jen 1x ročně (cca 15k km výměna oleje). Jednou za cca 2roky zajedu do Brna (PaM)na kontrolu koulí. Nyní skutečných cca 350k km, ale je už znát, že poločas rozpadu nastává Loni spojka, hned na to další kotouče, destičky, přední náprava silentbloky atd + manžety poloos, pak hydraulika ovládání spojky, občas praskne nějaký přepad, stahovačka okna atd. už na ní není takový spoleh.
Nyní jsme ve fázi, kdy žena pořizuje nové auto do své firmy a Xantie půjde na protiúčet
Chtěl jsem ji zviklat, abychom vzali novou C5, ale nepodařilo se - rozhodla se pro Tiguana Mne čeká tedy někdy během příštího roku koupit ojetou C5 pro sebe (na druhé nové auto nemáme) - teď tu hltám zkušenosti, jestli jít do starší, nebo do té úplně poslední verze.
V té úplně nové jsem seděl C5 Break 120kW Tourer Exclusive, ale nebyl prostor se projed (personál autosalonu nejevil moc ochoty). Musím konstatovat, že se mi to auto moc líbí, hlavně z venku. Uvnitř už je to horší - hůř se tam nastupuje, volant je dost nízko nad sedačkou, a ten středový panel mi dizajnem nějak nesedí ke zbytku interiéru - působí zastarale. Ale to jsou detaily, pro mne je důležitý komfort jízdy, prostorný kufr (kombi), a netrvám na automatu.
Jinak jsem při procházení autosalonů zabrousil i na Hyundai Tucson a musím říct, že mne to auto bylo sympatické jak vzhledem, tak i komfortem jízdy. Problém je ale motor. Na projetí byl k dispozici 1,7 CRDi 85kW diesel s manuálem (manželka trvá na automatu) - po městě super, živé auto, ale mimo město už horší nad 80km/h je to strašně líný - to moje 80kW Xantie je proti tomu dravec.
Pokud mohu porovnat přístup prodejců k zákazníkovi, tak u Citroenu i Hyundaie to bylo podobné - zájem jen vlažný. Naproti tomu u VW se opravdu snaží na 120% prodat. Nakonec u manželky zvítězil ten Tiguan hlavně díky výhodnější možnosti financování, nabídnutým slevám a jejich kombinací a přístupem k zákazníkovi.

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator