Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Všeobecná NE-technická diskuze o C5 / Jak a proc jste zvolili C5? :-)
|< < 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 ... 20 > >|
29.08.2011 17:02 - Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-) 2410310
comford
Město: Hořovice, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215kPočet příspěvků: 1
99 Poslat soukromou zprávu
Proti pohodlí C5 ostatní nemají.

29.08.2011 17:39 - Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-) 2410311
TheOne
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi XPočet příspěvků: 373
99 Poslat soukromou zprávu
comford napsal(a):
Proti pohodlí C5 ostatní nemají.

moje slova

29.08.2011 19:40 - Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-) 2410329
Klokan
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215kPočet příspěvků: 213
99 Poslat soukromou zprávu
1. Citrusy sou srdcová záležitost ... Když je miluješ, není co řešit.
2. Jednou citroen, navždy citroen.
3. Pohodlí, pohodlí a ještě jednou pohodlí .... do moc aut masážní sedačku pro řidiče nedávaj (a když k tomu člověk zapne AFIL .... )
4. Výbava - užitná hodnota - cena ...



29.08.2011 19:47 - Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-) 2410332
bravoGT
Město: Zlín, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v BreakPočet příspěvků: 12
99 Poslat soukromou zprávu
cauky zaregistroval jsem se tady abych se poradil s lidma co z temahle autama maji zkusenosti. Rad bych vyjasnil mou situaci. V teto chvily mam fiat bravo JTD(HDI) spokojenost je co se tyce spotreby a obrovske sily po chiptuningu,ale vzhledem k tomu,ze jsem se natrapil z mnoha oprava jak podvozku tak karoserie a motoru jsem nucen koupit asi nove auto. i dkyz jsme behem 10 ujetych tis km do auta dal za material 35 tis kc a prace byla zadarmo,protoze udelam vse s kamosem a jen veci jako rozvody davam do servisu.
Soucasna zavada je asi odchazejici vysokotlake cerpadlo,protoze blbne DRV a vypina motor a sitko bylo ucpane coz moc dobre vseci znate z bratricka HDI.
Abych se dostal k veci.Proc sme si vybral C5tku? duvodu je spousta jednim je,ze kamarad je citroenak a neda na hydrauliku dopustit a ja sam bych ocenil moznost zvednout auto nahoru pri vyjezdu na chalupu.
Dalsi je porizovaci cena verzus vybava vozu a taky pomerne dost levne ND na tom ja si dost baziruju, protoze v autodilech se pohybuju docela dost(objednavam je s velkou slevou pro klubaky ze zahranici) a muzu to opravdu posoudit. Co vlastne potrebuju? Protoze najezdim max 12 tis km rocne diesel i pres dobre zkusenosti s velkym kroutakem a spotrebe okolo 7 litru na trasy do 10 km neprichazi v uvahu.
Kroutak je pro me dulezity,protoze jezdim porad velke kopce a to aj s vozikem a nejakych 140 nm co maji 1,6 ve vsech autech mi nestaci ani nahodou pro informaci soucasne mam asi 290 Nm 96 Kw nezmerenych na brzde.V C5tce je bohuzel malo benzinu a 3l bych opravdu vynechal,protoze na nej slysim jen negativa. plus by byl jen zvuk V6stky,ale to me opravdu nepresvedci. 1,8cka je hoodne slaba na tu vahu vozu,ale zase bych se vlezl do dobre sazby povinneho a spotreba by snad na 12l na kratke trate nesla.o 12l mluvim hlavne, protoze opravdu vim kolik si umi kazdy benzinak vzit na courackach po meste a tyk uz prepocitavam spotrebu s LPG , ktere urcite chci pokud mi schvalite,ze jsou pro ne tyhle motory vhodne.2litr by byl idelani myslim,ze by se clovek aj malicko svezl 190 Nm by bylo docela OK a spotreba by se dala s LPG snest.
Otazka je. zerou ty motory opravdu moc olej? na co jsou choulostive? poruchy elektra cidla pak hlavne jak jsou cenove narocne zapalovaci civky a jak odchazeji. kolik realne ten motor najede a v jakems tavu byvaji ty auta dotahle zvenku? samozrejme v kazdme bazaru je 120-170 tis a absolutne vsechny i kdyz se serviskou maji o 150 tis vic. Jsem clovek co chce sve poradne zvazit a musim pocitat i s pripadnou GO motoru.kdyz jsme u GO motoru vybiral jsem aj mezi RENAULTEM LAGUNA,ale tam jsou neskutecne drahe motorove dily a vseobecne vsechny speciality jako lozisko v brzdovem kotouci je opravdu draha zalezitost nebo cena zdvihatka ventilu za 800 kc kus plus jeste vahadla za dalsich 900 kus.
kdyz uz mluvim o konkurentech,tak moc se mi libi PEUGEOT 407,ale tam je slozitejsi zadni naprava a spousta dilu krom motoru jsou drazsi,ale zase je to peknejsi auto bez urazky.
Byl bych rad kdyby jste napsaly nejake zakladni veci s cim byvaji problemy a co by me mohlo treba vadit a odradit. Pro info co bych chtel za vybavu,protoze sme uvazoval o AUDI 14,A6 hlavne kvuli 4X4 tak mi lezi na srdci hodne navigace. ne ze bych prave ji potreboval mam extreni,ale ten interier je hodne oziven i kdyz zrovna v C5tce je je hodne schovana. urcite chci 8 pytlu, ESP a pak uz veci jako je vyhrev sedel a takove blbinky to mi moc na srdci nelezi. slysel sem ,ze na stare C5 ce jsou spatne xenony a ty bych urcite na aute nechtel vubec na zadnem nemam k tomu dobry vztah. jinak chci investovat za auto co uz bude mit LPG 130-150 tis rok min 2004 a za auto bez LPG do 130 tis.
za kazdne info predem dekuji

29.08.2011 20:18 - Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-) 2410337
TheOne
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi XPočet příspěvků: 373
99 Poslat soukromou zprávu
no mužu jen říct že 1.8 16V je fakt na to težke auto malo, pokud nechceš 3.0 tak 2.0 je ideal na ktartke trasy, poruchovost je stejna jako všude jinde, o tom se nedá bavit, záleží jak a kdo stím jezdil před Tebou, jestli se o to staral nebo na to sr.al...!! Poohlížej se po vezri Pack nebo Exclusive nebo SX myslím. Jinak taky nečekej kladnou odezvu na chiptuning, tady spíše ostatní naštveš je prasíš auto!!! Vybava není problém vybereš si, 8 pytlu je skoro vždy pokud někdo nedotahl supersocial verzi ktera ma vzadu švihadla, ceny dílu jsou poměrné důležitosti, ale tady je dost kontaktů a bezva lidí kteří ti pomůžou sehnat levneji nebo ti doporučí prodejnu kde budeš spokojen jak s kvalitou tak cenou. Od roku 04 jsou modely C5 II tak koukej po nich(je to facelift) Každému se líbi něco jiného a nenutíme co by jsis měl koupit, tady dostaneš odpovědi na klady a zápory, takové jaké jsou, žádne obelhávání, trochu pohledej, najdeš tu vše nač se ptáš, rampy, zapalovací lišty, ložiska ,nápravy, info o Hydře atd... vše tu je, jo jestli žerou moc olej tak snima není něco v pořádku, špatně těsnění pod hlavou atd...ostatně jako každý jiný bezinový agregát, stačí jen hledat ( nahoře vpravo )

Vítám Tě možná předem mezi členy a majitele C5

29.08.2011 20:54 - Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-) 2410343
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

99 Poslat soukromou zprávu
1.8 žerou olej snad všechny. Podle odborníků nepodařený motor. 2.0 je pro plyn asi v pohodě, ale jsou tu i 3.0 s plynem a libujou si. Pokud chceš od roku 2004, tak to nejspíš bude C5II. Dostatečná výbava je ve verzi Exclusive, i když ta má natáčecí BiXenony a ty je nechceš. Mimochodem, to je to nejlepší, co můžeš dostat . S výbavou Exclusive dostaneš víc.
Jinak nechápu, proč si všichni myslíte, že pro diesel je nejdůležitější velký nájezd km a dlouhé trasy? Vždy to na krátkých trasách, takřka za studena, jezdí za stejně nafty, jako na dlouhých s ohřátým motorem. U mě to byl jeden z důvodů, proč pořídit naftu. Jezdím denně do práce asi 13km a nikdy jsem nepozoroval, že by něco bylo v nepořádku. S předešlým benzinovým ZX jsem v zimě jezdil prakticky skoro celou cestu na sytič a dostat se přes zimu pod 12l s 1.6i bylo nemožný. Než bych cpal peníze do plynu, to si raději nechám silnej bezproblémovej diesel. A naopak, plyn se ti zaplatí až při nájezdu nějakých přibližně 20 až 30 tisíc km, podle toho, jak drahou verzi plynu si pořídíš. Tak když chceš jezdit málo, tak neřeš spotřebu, ale spolehlivost a ve tvým případě právě výkon a krouák. A ten ti nabídne diesel nesrovnatelně vyšší. Navíc motory HDi vydrží větší nájezd km než benzíňáky. Za svůj život totiž natočí přibližně polovinu otáček a tak nemusí být vylágrovaný ani motor s 400 tisíci km. U benzínu bych tak vysoký číslo asi neobhajoval.
Každopádně, a se rozhodneš jak chceš, bude to tvá volba a potom se nám s výsledkem určitě pochlubíš. Přeju šastnou ruku při výběru.

29.08.2011 20:56 - Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-) 2410344
bravoGT
Město: Zlín, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v BreakPočet příspěvků: 12
99 Poslat soukromou zprávu
super diky. Je pravda,ze ja uz nechci moc auto na zavodeni,ale spis spolehlivejsi auto na pohodlne pojezdeni po strasnych Zlinskych silnicich. Mozna,ze 1,8 92 kw by aj stacilo. C5 II se mi libi jen v kombiku a ten bych asi raci,protoze na chalupu se bude hodit.kousek s NAVI asi nesezeno jak se divam je casto jako u AUDIN v dieselech a 3litrech.

29.08.2011 20:59 - Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-) 2410345
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

99 Poslat soukromou zprávu
Navi byla vždycky za příplatek, nebyla nikdy součástí žádné verze. A sehnat se dá snadno, je jich po bazarech hodně. Jen nespěchat a do bazaru, nebo k prodejci jet s nějakým odborníkem s diagnostikou, jinak koupíš past. A na tu 1.8 raději zapomeň.

29.08.2011 21:13 - Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-) 2410347
bravoGT
Město: Zlín, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v BreakPočet příspěvků: 12
99 Poslat soukromou zprávu
Mikra napsal(a):
1.8 žerou olej snad všechny. Podle odborníků nepodařený motor. 2.0 je pro plyn asi v pohodě, ale jsou tu i 3.0 s plynem a libujou si. Pokud chceš od roku 2004, tak to nejspíš bude C5II. Dostatečná výbava je ve verzi Exclusive, i když ta má natáčecí BiXenony a ty je nechceš. Mimochodem, to je to nejlepší, co můžeš dostat . S výbavou Exclusive dostaneš víc.
Jinak nechápu, proč si všichni myslíte, že pro diesel je nejdůležitější velký nájezd km a dlouhé trasy? Vždy to na krátkých trasách, takřka za studena, jezdí za stejně nafty, jako na dlouhých s ohřátým motorem. U mě to byl jeden z důvodů, proč pořídit naftu. Jezdím denně do práce asi 13km a nikdy jsem nepozoroval, že by něco bylo v nepořádku. S předešlým benzinovým ZX jsem v zimě jezdil prakticky skoro celou cestu na sytič a dostat se přes zimu pod 12l s 1.6i bylo nemožný. Než bych cpal peníze do plynu, to si raději nechám silnej bezproblémovej diesel. A naopak, plyn se ti zaplatí až při nájezdu nějakých přibližně 20 až 30 tisíc km, podle toho, jak drahou verzi plynu si pořídíš. Tak když chceš jezdit málo, tak neřeš spotřebu, ale spolehlivost a ve tvým případě právě výkon a krouák. A ten ti nabídne diesel nesrovnatelně vyšší. Navíc motory HDi vydrží větší nájezd km než benzíňáky. Za svůj život totiž natočí přibližně polovinu otáček a tak nemusí být vylágrovaný ani motor s 400 tisíci km. U benzínu bych tak vysoký číslo asi neobhajoval.
Každopádně, a se rozhodneš jak chceš, bude to tvá volba a potom se nám s výsledkem určitě pochlubíš. Přeju šastnou ruku při výběru.

mas pravdu jen castecne. ano ja ted jezdim na brigadu 5 km s 1,9 JTD motor se zahreje po 4 km a spotreba je asi podle tabulkovych 7,5 kdyz pak jeud z kopce nezere to a kombinovane jsme mozna okolo 6,ale jen protoze netocim vic jak 2100. spotreba uzasna,ale az te podkaji problemy s cerpadlem jako me bude smit po srande. celou dobu co mam auto sem resil extremni vibrace a doted si nejsu jisty jestli to dela dvouhmota,kterou doufam nema citroen na benzinovych motorech jako treba VW koncern.
nastesti mi neodeslo turbo,ale po 183 tis uz ma urcite taky dost.
Je tam strasne moc dilu co i dkyz se zrepasuji maji celkovou hodnotu nad 80 tis. a to se mi u benzinaku nestane. nejdrazsi veci jsou zapalovaci civky a mozna nejaky regulatory volnobehu nestudoval sem system citroenu takze nevim co tam je vse za cidla a kolik stoji,ale i kydbych menil vsechny tak nikdy nezaplatim tolik co za vymenu podavaciho ,vysokotlakeho cerpadla nebo vstriku.
S tou zimni teplotou to mas pravdu kdyz sme jezdil s benzinama nikdy sem nemel spotrebu mensi nez 9 protoze sytic je sytic. to jen kamos s AUDI 3,0 mi tvrdi,ze i kdyz jezdi 5 km zere mu to 9,5
taky vim,ze LPG se nezaplati a neni vhodne na kratke trasy,protoze by me,o podle systemu prepinat az po zahrati motoru,ale benzin je tak drahy,ze ten bych opravdu neuzivil jedine nejakou C3 1,1
A taky HDI pod 150 tis ma vzdy najeto nad 200 tis a u benzinaku mam aspon nejakou sanci,ze snad nejaky kousek z cech bude mit pod 150 tis.Opravdu mam spatne zkusenosti a diesel bych se uz bal koupit

29.08.2011 21:16 - Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-) 2410348
bravoGT
Město: Zlín, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v BreakPočet příspěvků: 12
99 Poslat soukromou zprávu
Mikra napsal(a):
Navi byla vždycky za příplatek, nebyla nikdy součástí žádné verze. A sehnat se dá snadno, je jich po bazarech hodně. Jen nespěchat a do bazaru, nebo k prodejci jet s nějakým odborníkem s diagnostikou, jinak koupíš past. A na tu 1.8 raději zapomeň.

jasny ta navigace je asi to posledni co bych resil. do bazaru bych nesel. chci auto ne se serviskou,ale fakturama a na zvedak. za ty 2 roky trapeni s auty sme se tak vyucil automechanikem,ze vim na co sahnout. akorat nemam diagnostiku na francouze,ale jen na koncern a italske auta . spechat nebudu ted musim zkusit udelat STK,ale behem roku to auto resit budu i kdybych mel mit 2 to moje proste zhnije a cerpadlo se uplne oddela.

29.08.2011 21:22 - Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-) 2410349
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

99 Poslat soukromou zprávu
Jak jsem psal, je to tvoje volba. Tvoje obhajoba benzínů mi ale trochu připadá jako obhajoba Škodovek - jsou na to laciný náhradní díly. Já k tomu vždycky dodávám - jo, jsou a hodně dílů, pořád nějaký potřebuješ. Já jsem si kupoval auto na ježdění a ne na opravování, proto píšu, a vybírᚠs odborníkem a nekoupíš pojízdnou díru na prachy. Tady na fóru si počti a spočítej lidi, kterým odešly ty součástky, který popisuješ.
A nakonec, proč myslíš, že benzíňáka seženeš nestočenýho spíš než diesela? A u diesela ty km tolik nevadí. Spíš jde o způsob, jakým bylo o auto pečováno.

29.08.2011 21:33 - Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-) 2410350
bravoGT
Město: Zlín, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v BreakPočet příspěvků: 12
99 Poslat soukromou zprávu
mas pravdu,ale ani 10 odborniku ti nerekne jestli je nacate cerpadlo nebo jestli odchazi podavaci ci vstriky.
ani kdyz budes jezdit hodinu a delat live data tak ti garantuju,ze nemas ani 50% sanci,ze nekoupis auto co po 10 tis nezadre cerpadlo. zvlast s nasi kvalitni naftou. JTD resim pres 2 roky mam ruzne zkusenosti ty nejhorsi jsou,ze se zadrelo cerpaldo a potkal motor. pak treba,ze kamos vymenil pro dobro veci kladky a remen altiku a klimy pak jeste remenici a tim jak to utahl okamzite oddelal setrvacnik to mi nidko neveri,ale am to logiku. veci jako snimac oltacek kliky nebo vacky jsou prkotiny,ale takovy DRV co cidlo tlaku RAILU uz nejsou prdel. kdyz je nekdo podnikatel a najede 40 tis rocne vubec ho to netrapi. Muzete rict,ze ja koupil vranu,ale 10 dalsich mely mensi vranu ale behem roku vymenily tolik veci,ze nasledny prepocet na kilometr je ne 1,8 kc,ale tak 5. Kdybyb to bylo,takze sednes a jezdis a treba za 3 roky odejde jenda vec klidne si koupim zase diesel a verim,ze nebudu mit problemy se startem v zime kvui vadne RJ zhaveni nebo tekoucim vstrikum do prepadu vis. Pro informaci ja mam auto stocene ze 183 tis na 100 tis coz je velice pekny,ale dvouhmota, vstriky, obe cerpadla, remenice, DRV jsou KO. to nemluvim o tom,ze sem samozrejme menil spojku a dokonce chladic motoru. Motor dokaze najet 400 tis,ale na dalnici v nemecku v cesku na nasi naftu velice tezko a ten kdo tolik najede taky jezdi do zahranici a casto tam tankuje.

29.08.2011 21:35 - Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-) 2410351
najk
Město: Děčín, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 1537

99 Poslat soukromou zprávu
kluci nedělejte z vlákna chat, jinak vlákno je spíše pro ty co už C5 mají a sdílejí své pocity a důvody pro své rozhodnutí o koupí C5, jinak vlákno pro nákup je třeba tady: .link. něco i tady: .link.

29.08.2011 21:39 - Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-) 2410352
bravoGT
Město: Zlín, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v BreakPočet příspěvků: 12
99 Poslat soukromou zprávu
najk napsal(a):
kluci nedělejte z vlákna chat, jinak vlákno je spíše pro ty co už C5 mají a sdílejí své pocity a důvody pro své rozhodnutí o koupí C5, jinak vlákno pro nákup je třeba tady: .link. něco i tady: .link.

tak to se omlouvam nechci dleat bordel. kdyztak napisu tam. dulezity je pro me info,ze se mam vyhnout 1,8 a je to stejny u 1,8 92kw? jsou to totozne motory jen jinej soft?

29.08.2011 21:47 - Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-) 2410353
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

99 Poslat soukromou zprávu
Když vydržíš, tak se možná některý z místních odborníků připojí a vysvětlí ti, co všechno se dá před koupí odhalit. Např. ty načatý vstřiky.
Záruku na to, že to neklekne ti opravdu nikdo nedá, ani u novýho auta.
A nakonec, s kvalitou nafty to u nás není až tak špatný. Když netankuješ v JZD a používᚠaditiva - tady nejoblibenější VIF, tak s naftou nejsou problémy. A když se budeš starat, budeš včas měnit správný olej a všechny filtry, tak není důvod se obávat potíží s čerpadlem nebo vstřikama.
A to už stačí. Je vidět, že chceš benzín a já nemám žádný podíl z prodeje nafty u nás, tak tě nebudu přesvědčovat. Jen jsem napsal svůj názor a ty si z něj vem co chceš. Ještě jednou přeju šastnou ruku při výběru.

PS: I já se omlouvám, že jsem se nechal strhnout a nikterak se neurazím, budu-li přesunut, zasunut či umazán.

20.09.2011 08:33 - Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-) 2414737
Pablik1
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive BreakPočet příspěvků: 731

99 Poslat soukromou zprávu
Darja napsal(a):
tady je to samy stydlinek
já se rozhodoval pro nějaké rodinné autko,jako první nápad mi vnuknul kámoš u piva:Citroen C8...odcela se mi zalíbil tak jsem začal hledat po bazerech doma i venku(mobille.de)tam byly zajímavé ceny ale nenašel jsem žádného seriozního dovozce.Tak jsem špekuloval co dál a opět u pivka nápad:C-5.zhruba jsem věděl jak vypadal tak jsem jukl na NET a začal hledat.Nakonec jsem objevil za přijatelnou cenu v bazoši C-5(2.0hdi,88kw)r.v.01a vzal jsem ho.předtím ho měla nějaká paní a potom nějaký dělník tak je krapet poničený interiér a z venku krapet pomlácený.No a na závěr bych dodal jen toto:jako vyznavač tunningu kdy kára byla tvrdá a nepohodlná+spousta kraválu už bych citroška nevyměnil-hold pojízdný obývák je luxus a ten se cení!!!přeji všem málo starostí a hodně šastných kilometrů Pája.

04.11.2011 17:36 - Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-) 2423554
Rosta
Město: Plzen, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v BreakPočet příspěvků: 62
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Ahoj,

u nás to bylo tak, že jsme chtěli větší auto co by bylo pohodlné i na delší trasy (dovolená) a zároveň skákalo většinu roku po městě a o víkendu přeskočilo do vedlejšího města k rodičům. Nájezd máme i s tou dovolenou tak 12tis/rok. Diesla jsem nikdy neměl a přiznám se, že ceny náhradních dílů co můžou odejít mě vystrašily. Na ty dovolené jsme chtěli raději kombík a i jindy se nám víc místa v kufru může dost hodit, takže jsme měli jakous takous představu co chceme koupit a šlo se očumovat a brouzdat.

O hydraulickém pérování jsem slyšel z doslechu a ze začátku jsme o Citroenu ani neuvažovali, koukali jsme hlavně po Passatech, pak Mondeo a sem tam něco jiného. No a u jednoho chlapíka co tahá auta z dánska jsme na jeho dvoře potkali C5 kombi s poznámkou - větší a pohodlnější kombík neseženete. Líbil se nám a tak jsem posehnal info o hydraulice, motorizacích, servise a pověsti (narazil jsem i na tohle fórum, ale před koupí jsem ho moc v potaz nebral, přecejen si každý auto co už koupil málo haní) a zjistil, že hydraulika pokročila, díly jsou cenou snesitelné a když se něco rozbije, je to přepínač v kabině a ne v motoru, no prostě žádné výrazné mínus a tak ....

....tak jsme řekli že jsme vážní zájemci a jeli se v C5 projet A bylo to! To pohodlí v sedačce, plavba jak v parníku, že člověk myslí že ty naše silnice najednou někdo přes noc záhadně opravil a psal by děkovný dopis na úřady (houby na úřady, do Francie! ), místa plno i vzadu, neutiskovala mě střecha (nejsem žádnej mrňous), řiditelná výška auta, výbava co nemá spousta stejně oceňovaných aut, krásná napohled - fakt se mi to auto prostě líbí, vzadu uprostřed rovná podlaha bez tunelu, po sklopení zadních sedaček rovná podlaha v celém kufru s možností se vyspat jako v posteli... no prostě paráda! Asi jsem se měl narodit ve Francii a přišel jsem na to až teď.

Od té doby jsme po ničem jiném nekoukali (maximálně jiný citrouš, třeba C4, ale ta je v první verzi ochuzená o budíky a v druhé je stále dost drahá, navíc je moc malá). Načetl jsem tady rady (tady musím moc poděkovat, hodně se to hodilo, opravdu!!) jak kupovat, na bazary jsme rezignovali rovnou a párkrát to prohnali i přes autorizovaný servis na prohlídku.

Vzali jsme nakonec od soukromníka na inzerát 1.8 benzín kombík. 2.0 by byla lepší, ale žádná pěkná nebyla, na (teď už) poplouvání po okreskách to bohatě stačí (stejně to táhne líp než naše předchozí auto) a s plným kufrem do kopce holt podřadím (jsem zvědav co to utáhne, to uvidím časem). Na dálnici (ani jinde) závodit nechci a pohodlí si užiju i s tímhle Časem to chci nechat zaplynovat, ale až s ním budu nějakou dobu jezdit a vychytám chybky.

Pardon za dlouhý post, prostě jsem se musel vypsat, jak se nám podařilo koupit výborný auto

05.11.2011 14:17 - Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-) 2423628
řepák
Město: Praha 6, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SXPočet příspěvků: 105

99 Poslat soukromou zprávu
Darja napsal(a):
Tohle si můj zadek taky myslí Ti žabožrouti vědí, jak romazlit prdel

... říkala včera 1/2 ,,zaltej Citrouš , když mě vezla z nemocnice máma s přítelem (M-B B190) to je takovej kostitřas ,, !
Ještě prej Xsara , ale nic se do pohodlí zatím nevyrovná C5

16.11.2011 19:43 - Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-) 2425500
tomikku
Město: Havířov, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v SXPočet příspěvků: 308
99 Poslat soukromou zprávu
ještě ji nemám ale snad v pátek 18.11. se to změní, jinak první pořádné auto které jsem řídil bylo tatíkovo XM 2.O s automatem, tenhle kočár nahradil stejný typ s 3.0 a manuálem, no potom jsem už ale musel sáhnout po vlastních vozech za své prachy a bohužel jsem se s citroeny musel rozloučit ale nešel jsem daleko a pořídil 405 Peugeota, další milník v mé dopravě představoval Renault Espace 3 generace který byl doplněn raketou v podobě 306 peugeotem s 1.8 16V, ale jelikož jedno auto bylo velké a druhé malé a rodina se rozrůstá a težkne je další logickou volbou velký hatchback a tím nemůže být nic jiného než pořádné auto s koulema

16.11.2011 20:12 - Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-) 2425503
Pablik1
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive BreakPočet příspěvků: 731

99 Poslat soukromou zprávu
tomikku napsal(a):
ještě ji nemám ale snad v pátek 18.11. se to změní, jinak první pořádné auto které jsem řídil bylo tatíkovo XM 2.O s automatem, tenhle kočár nahradil stejný typ s 3.0 a manuálem, no potom jsem už ale musel sáhnout po vlastních vozech za své prachy a bohužel jsem se s citroeny musel rozloučit ale nešel jsem daleko a pořídil 405 Peugeota, další milník v mé dopravě představoval Renault Espace 3 generace který byl doplněn raketou v podobě 306 peugeotem s 1.8 16V, ale jelikož jedno auto bylo velké a druhé malé a rodina se rozrůstá a težkne je další logickou volbou velký hatchback a tím nemůže být nic jiného než pořádné auto s koulema
když jsi jukal po espace co tak c-8 sice bez kulí ale rjadna strojovna...../komplot:c-8,lancia phaedra,peugeot807,fíčko ulise....to jsou hadimršky velké!

|< < 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 ... 20 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator