Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Motor, převodovka, výfukový systém / Problémy se startováním - HDi
|< < 1 ... 13 14 15 16 17 18 19 > >|
01.11.2014 10:23 - Re: Problémy se startováním - HDi 2747272
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
daju sa kupit kable cele, kostrovy a plusovy a tie vymenit, samozrejme obsahuju aj nove svorky

01.11.2014 23:19 - Re: Problémy se startováním - HDi 2747503
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2972

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Dnes jsem se na to vůbec nedostal, bo žena ze mne chtěla udělat zahradníka, nicméně zítra svorky očistím a jestli bude nějaké zlepšení tak po odzkoušení dám vědět a pak se začnu zajímat zda se dají koupit pouze v citroenu, nebo i jinde a za kolik peněz, také musím prohlédnout ten plusovej kabel, myslím tím jak se dá vyměnit, napojení druhého konce svorky.

01.11.2014 23:39 - Re: Problémy se startováním - HDi 2747504
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
mno
- je konektor a kabel ide na karoseriu pri baterke a potom cez drziak na prevodovku
+ konektor a ide z neho kabel na BSM a potom na starter a na alternator, troska tazsie sa vytahuje, ale zasa neni to take zle (na svojom aute som menil kostrovi)

01.11.2014 23:58 - Re: Problémy se startováním - HDi 2747506
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Cena je kouzelná - já mám z francouze jen mínus a z 2,2 bych měl plusák - no uvidím co na původním najdu za chybu

Přílohy:
kabely aku.jpg ( 319291b ) -
cena kabelů aku.jpg ( 279804b ) -

02.11.2014 00:04 - Re: Problémy se startováním - HDi 2747515
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2972

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Vlastně když jsem nedávno demontoval startér, tak jsem na ten plusovej koukal, je hezky schovanej za nim a vede k alternátoru,při výměně je asi lepší ho sundat pro lepší přístup k tomu svazku.
Jardo díky ale z cenou jsi mne nepotěšil, to ty svorky řádně vyčistím a musí chodit, jestli teda závada nebude někde jinde.

02.11.2014 08:48 - Re: Problémy se startováním - HDi 2747552
citrus
Město: Trnava, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SXPočet příspěvků: 612

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
ja mam obidva tie kable ale z C5II 1,8i 6FY. Či a aky je tam rozdiel netuším

03.11.2014 08:21 - Re: Problémy se startováním - HDi 2747762
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
citrus napsal(a):
ja mam obidva tie kable ale z C5II 1,8i 6FY. Či a aky je tam rozdiel netuším


Předpokládám že žádný - asi je rozdíl jen u 1.6 ta má starter za motorem

03.11.2014 09:24 - Re: Problémy se startováním - HDi 2747779
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
podla objednacich cisel tam byva rozsiel (asi dlzka a typ pripojenia alternatoru)
u faceliftu
+ je 6 druhov (2.0, 2.2, benzin)
- je 5 druhov

(obsahom zvazku byva aj ovladanie klimakompresora)
jediny co nevidim je 1.6, ten to bude mat najskor sucastou kabelaze

03.11.2014 17:07 - Re: Problémy se startováním - HDi 2747854
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
podla objednacich cisel tam byva rozsiel (asi dlzka a typ pripojenia alternatoru)
u faceliftu
+ je 6 druhov (2.0, 2.2, benzin)
- je 5 druhov

(obsahom zvazku byva aj ovladanie klimakompresora)
jediny co nevidim je 1.6, ten to bude mat najskor sucastou kabelaze


1.6 to má jako celej svazek za motorem a já to bral tak že jen + kabel - rozdíl C5I a II je budící kablík na altík očko - konektor. A RHR jestli je to komplet tak buĄjeden konektor(bez FAP) nebo dva konektory (s FAP) na ovládací ventily pro klapky. Já vycházel jen že bych vzal ty nejlevnější a použil jen kabel + ke starteru a altíku s + svorkou.

03.11.2014 18:12 - Re: Problémy se startováním - HDi 2747870
citrus
Město: Trnava, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SXPočet příspěvků: 612

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Zoberem tie kable na zraz??? mozeme to tam pozret. A ak to bude použitelne a budes Zdendo chcet tak sa nejak dohodneme

03.11.2014 18:36 - Re: Problémy se startováním - HDi 2747872
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2972

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Zatím čistím, hledám, měřím a testuju abych se mohl podělit o výsledek, díky a na sraz je klidně vezmi, nic se s tím nezkazí.

04.11.2014 22:32 - Re: Problémy se startováním - HDi 2748163
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2972

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Včera po nastartování jsem nechal motor chvíli klapat, po chvíli otevřel kapotu a po sáhnutí na komín od EGRu studený, neotevřel se, prošlápnul jsem pedál plynu a otevřel se, jinak chodí v pohodě, startuji stále až na podruhé, dnes jsem zkusil ze srandy zapnout zapalování, po zhasnutí kontrolek klíček vypnout a znovu zapnout, nastartoval jsem okamžitě, buďto něco špatně elektrického nesepne a nebo je tam nějaká lambáda v kabelech, jsou to další nové poznatky, už aby byl ten sraz nebo mi z toho hrábne.

04.11.2014 22:39 - Re: Problémy se startováním - HDi 2748164
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
RHR ked ide na volnobeh zavre egr po neviem presne kolkych sekundach .. normalne !

04.11.2014 22:48 - Re: Problémy se startováním - HDi 2748165
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2972

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Joj, tak jsem poctivě pročetl celé vlákno na EGR a píše se že po vypnutí motoru se oklepe a zůstane zavřený, po nastartování se otevře, z toho jsem vycházel a nevěděl že RHR na volnoběh uzavírá.

04.11.2014 23:27 - Re: Problémy se startováním - HDi 2748166
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
63zdenda napsal(a):
Joj, tak jsem poctivě pročetl celé vlákno na EGR a píše se že po vypnutí motoru se oklepe a zůstane zavřený, po nastartování se otevře, z toho jsem vycházel a nevěděl že RHR na volnoběh uzavírá.


Ty tam mᚠjeden z posledních softů - ty staré chodily trochu jinak - tam zůstával déle otevřený a i ve volnoběhu byl na nějakých 5 až 15% pootevřený - nové softy je zavřou úplně a otvírá až ve vyšších otáčkách.(upravujou softy jak se zvyšují požadavky na emisní normy)

11.11.2014 17:57 - Re: Problémy se startováním - HDi 2750658
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2972

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Tak pomohli rady vyčistit těsnění v rychlospojkách čističem na brzdy, namotal jsem si malé množství vaty na tenký křížový šroubovák, vatu řádně postříkal čističem a vyčistil, to samé nádobku a těsnění na filtr, neměnil jsem, bo jsem neměl nové, vyčistil jsem i ovzdušňovák a vypoušák a od té doby starty v pohodě, ještě mi rosí jeden vstřik, nevím zda z toho mezikusu mezi matkou přívodu nafty a vstřikem, vypadá to jak je našroubovanej do vstřiku, utáhnutej je na krev a nebo pod konektorem jak je ta velká matka,myslím injektor, za chvíly jedu ještě na diagnostiku směr Kamenice, tak uvidíme, zda budu něco potřebovat přivést na sraz nebo ne.

11.11.2014 21:07 - Re: Problémy se startováním - HDi 2750848
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
63zdenda napsal(a):
Tak pomohli rady vyčistit těsnění v rychlospojkách čističem na brzdy, namotal jsem si malé množství vaty na tenký křížový šroubovák, vatu řádně postříkal čističem a vyčistil, to samé nádobku a těsnění na filtr, neměnil jsem, bo jsem neměl nové, vyčistil jsem i ovzdušňovák a vypoušák a od té doby starty v pohodě, ještě mi rosí jeden vstřik, nevím zda z toho mezikusu mezi matkou přívodu nafty a vstřikem, vypadá to jak je našroubovanej do vstřiku, utáhnutej je na krev a nebo pod konektorem jak je ta velká matka,myslím injektor, za chvíly jedu ještě na diagnostiku směr Kamenice, tak uvidíme, zda budu něco potřebovat přivést na sraz nebo ne.


Jeden vstřik tu mám po testu OK.

04.12.2014 10:06 - Re: Problémy se startováním - HDi 2760893
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2972

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Tak mohu shrnout můj problém se startováním.
Vyčištění těsnění v rychlospojkách přívodních hadiček pomohlo, po pár dnech se problém vrátil, ale zlepšení bylo znát. Profouknutí nádrže (sítka, nemám ji prázdnou abych rozdělal zkontroloval a vyčistil) pomohlo značně a startuji většinou na první pokus, jednou týdně na druhý. Když zapnu zapalování a po zhasnutí kontrolky žhavení začnu startovat, tak málokdy nastartuji, musím nechat kolem 10 vteřin a pak ok, možná načnuté svíčky, ale chybu nemám tak ko ne, ještě jsem si všiml, že dříve když jsem nemohl nastartovat, tak voltmetr při žhavení ukazoval 11V, po žhavení 11.4 a při startu to spadlo na 8 až 9V, což je málo pro jednotku a start neproběhl, nyní při startu 10.5 až 11V a je bez problému, nevím co tam zlobilo, asi něco v elektrice, diagnostika nikdy žádnou chybu neukázala, vypadá to, že se auto konečně začíná chovat normálně, až teda na dobu žhavení, ale to přisuzuji jak jsem psal svíčkám, nejsou úplně ko, proto chybu nepíše.
Tímto ještě jednou děkuji všem, kteří se podíleli na radách a snahu pomoci mi v mém problému, díky.

04.12.2014 10:30 - Re: Problémy se startováním - HDi 2760911
moriss
Město: PRAHA, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v BreakPočet příspěvků: 62
99 Poslat soukromou zprávu
Zdar.
jen malou poznamku..pokud mas diag. ok..hodnoty smesy,paliva a ostatnich ..skutecne ok...tak ty hodnoty napeti jsou bidne.uvazuj o cisteni starteru,privodu k nemu a minus polu, baterka lepsich parametru.
je to jen takova myslenka...osvedcena...Pekny den

04.12.2014 10:37 - Re: Problémy se startováním - HDi 2760915
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2972

U??vate? Poslat soukromou zprávu
moriss napsal(a):
Zdar.
jen malou poznamku..pokud mas diag. ok..hodnoty smesy,paliva a ostatnich ..skutecne ok...tak ty hodnoty napeti jsou bidne.uvazuj o cisteni starteru,privodu k nemu a minus polu, baterka lepsich parametru.
je to jen takova myslenka...osvedcena...Pekny den



Startér loni po repasu, kabelហok, směsy ok, baterie ok, to byli hodnoty při zaplém zapalování a žhavení, bez seplého zapalování tam je 12,6V, diagnostika také ok. Ale jinak díky za názor.

|< < 1 ... 13 14 15 16 17 18 19 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator