Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Motor, převodovka, výfukový systém / Problémy se startováním - HDi
|< < 1 ... 11 12 13 14 15 16 17 ... 19 > >|
05.07.2014 11:57 - Re: Problémy se startováním - HDi 2712696
vseved
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 636

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Mám dobré zkušenosti s Auto Rava - je to pobočka Bosche. A v Brně mají také servis: .link.
Ceny přijatelné a roční záruka.

06.07.2014 08:55 - Re: Problémy se startováním - HDi 2712742
Losapa
Město: Brno, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X BreakPočet příspěvků: 18
99 Poslat soukromou zprávu
Díky za rady, zkusím sehnat starší vstřiky. Kdybyste někdo o nějakých věděl (2.0 HDi RHZ Bosh), tak prosím napište SZ. Pokud bych nesehnal, tak pak půjdu zkusit repas u té pobočky Boshe.

06.07.2014 15:25 - Re: Problémy se startováním - HDi 2712794
vseved
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 636

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Vstřiky z vrakáče? Pokud je prodávají samostatně, znamená to že jsou z poškozeného motoru (čím poškozen? Nehoda, zadřený, propálený píst, netankoval v JZD?). To znamená před montáží nechat zkontrolovat, vyčistit (a není na to záruka). No a tím se dostanu na cca 3/4 ceny kompletního repasu (v podstatě "nový" vstřik) s minimálně roční zárukou (cena práce a použití stolice). A pokud k tomu připočtu cenu na vrakáči tak mě to přijde dokonce drហnež repasované z Kelly.

06.07.2014 15:43 - Re: Problémy se startováním - HDi 2712795
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
vseved napsal(a):
Vstřiky z vrakáče? Pokud je prodávají samostatně, znamená to že jsou z poškozeného motoru (čím poškozen? Nehoda, zadřený, propálený píst, netankoval v JZD?). To znamená před montáží nechat zkontrolovat, vyčistit (a není na to záruka). No a tím se dostanu na cca 3/4 ceny kompletního repasu (v podstatě "nový" vstřik) s minimálně roční zárukou (cena práce a použití stolice). A pokud k tomu připočtu cenu na vrakáči tak mě to přijde dokonce drហnež repasované z Kelly.


Vstřiky z vrakáče beru od známejch: záruka na vyzkoušení(a + něco provozu) po namontování si změřím korekce,přepady a chod motoru. Vstřiky repas??? v x případech je protáhnou mašinou vyčistí a z 60-70% vymění jen špičku (pokud se tváří dobře),ale uznávám že delší záruka a je změřenej,vyčištěnej,nastavenej a také dražší. - já nemám špatné zkušenosti ze staršíma.

05.10.2014 20:08 - Re: Problémy se startováním - HDi 2739235
scratcher
Město: Mělník, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 121
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Zdravím,
Mám problém se startováním, když je motor studený tak nastartuju, motor naskočí ale tak za 1-2vteřiny chcípne a to se opakuje tak 2-3x. A po dalším startu naskočí a beží bez problému. Startér točí normálně a nemusím točit dobu ale naskočí na první otočku. Když je motor teplý tak není žádný problém.
Dělal jsem diagnostiku a ta vyhodila:
P1351 - IDM input circuit Malfunction/Ignition coil control circuit High voltage. Or SID 803/EDC16C3 - Pre/P
Co jsem hledal tak by to měli být žhaviče (dají se i nějak proměřit jestli jsou OK nebo špatné?) ale chci se zeptat jestli to může být i něco jiného nebo na co se zaměřit?

děkuji

05.10.2014 20:22 - Re: Problémy se startováním - HDi 2739237
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
scratcher napsal(a):
Zdravím,
Mám problém se startováním, když je motor studený tak nastartuju, motor naskočí ale tak za 1-2vteřiny chcípne a to se opakuje tak 2-3x. A po dalším startu naskočí a beží bez problému. Startér točí normálně a nemusím točit dobu ale naskočí na první otočku. Když je motor teplý tak není žádný problém.
Dělal jsem diagnostiku a ta vyhodila:
P1351 - IDM input circuit Malfunction/Ignition coil control circuit High voltage. Or SID 803/EDC16C3 - Pre/P
Co jsem hledal tak by to měli být žhaviče (dají se i nějak proměřit jestli jsou OK nebo špatné?) ale chci se zeptat jestli to může být i něco jiného nebo na co se zaměřit?

děkuji


Napumpuj neftu (balónkem) zřejmě někde netěsní a chvilku to trvá než si jí natáhne do čerpadla.Žhavky v tomhle počasí to moc neovlyvní a proměřit?? proměříš ale nezjistíš jestli žhaví tak jak má.

05.10.2014 20:32 - Re: Problémy se startováním - HDi 2739240
zhrado
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SXPočet příspěvků: 767
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
U tohoto motoru je naozaj dôležitý štartér. Ani sa nemusí zda, že točí zle a motor potom takto divne štartuje.. Asi ako kedysi staré TDI.. Samozrejme tam môže by chyba aj inde.

05.10.2014 20:51 - Re: Problémy se startováním - HDi 2739244
scratcher
Město: Mělník, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 121
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
jruze: Zkusím zítra ráno až pojedu. Pokud to bude v poho na první pokus, tak budu hledat netěsnost (je nějaké místo kde se to stává nejčastěji?). Co jsem koukal na hadičky kolem motoru tak sem nikde neviděl že by prosakovala nafta ?

zhrado: na starter se mi to vůbec nezdá, motor se nahodí a další starty jsou pak už bez problému,dělá problém jen ten první start.

05.10.2014 21:32 - Re: Problémy se startováním - HDi 2739246
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
P1351 = Rozpojené relé, žhavící svíčky jsou nepřetržitě bez napájení (ps. skor ako zhavice pri tejto chybe by som mozno podozrieval rele ktore bude mat odhorety kontakt)

kedze to citas obd scannerom tak prepis jasne nemas, kazodpadne treba skontrolovat co robi tlak pri startovani
bublinky s filtra v hadici nevidis?
a ako bolo povedane, skus pred prvym startom napumpovat kolko pojde

05.10.2014 21:38 - Re: Problémy se startováním - HDi 2739248
scratcher
Město: Mělník, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 121
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
jumep: chyby čtu pomocí ELM a ScanMasteru. No fakt je že v tý průhledný hadici co jde od filtru nějaká ta drobná bublinka vidět je ale to jsem myslel že je normální.
Ale zkusím zítra napumpovat a pak napíšu co to dělalo abych zkusil hledat dál.

05.10.2014 22:03 - Re: Problémy se startováním - HDi 2739260
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2972

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Já také každé ráno a po více jak 10ti hod. stání startuji na 2 až 3x než chytne,motor se otočí víc než 3x,startér loni prošel repasí,baterka nabitá a netěsnost jsem po důkladné prohlídce nikde neobjevil,diagnostika nehlásí žádné chyby a všechny hodnoty jsou v toleranci,před startem jsem zkoušel i balonek ale po jednom zmáčknutí plno,možná je někde problém v elektrice a nebo mám divný auto.

05.10.2014 23:10 - Re: Problémy se startováním - HDi 2739285
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Ono také záleží v jakém stavu jsou vstřiky - pokud pouští hodně do přepadů čerpadlo natlačí minimální tlak potřebný ke spuštění vstřiků pozdě(ECU nepovolí vstřikování dokud není min. tlak paliva) a proto může start trvat déle.(nemusí toto být vidět na korekcích)

05.10.2014 23:19 - Re: Problémy se startováním - HDi 2739290
Hanz 397
Město: Česká Kamenice, Auto: Peugeot 508 SW GTPočet příspěvků: 2406

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jruze napsal(a):
Ono také záleží v jakém stavu jsou vstřiky - pokud pouští hodně do přepadů čerpadlo natlačí minimální tlak potřebný ke spuštění vstřiků pozdě(ECU nepovolí vstřikování dokud není min. tlak paliva) a proto může start trvat déle.(nemusí toto být vidět na korekcích)

Přepady jsme měřili z tohohle důvodu už cca před rokem a ok(neřikám,že teď nemůžou být horší) a tlak na railu naskočí v podstatě po první otáčce,ale studený jsem to tu neměl...
Tady bude problém v elektrice(opakovaný starty s tím souviset nemusej,ale můžou),protože se to auto budí a když je připojený k diag,tak motorová jednotka neusne nikdy a po chvíli s vypnutym klíčem se pokaždý uloží chyba usínání.

06.10.2014 16:41 - Re: Problémy se startováním - HDi 2739547
scratcher
Město: Mělník, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 121
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Tak jsem dnes před startem napumpoval balonkem ale to vůbec nepomohlo.
Zaměřil sem se i na bublinky v naftě,ale viděl jsem jen jednu mrňavou, takže to asi žádný vliv nemá.
Co jsem si ale všimnul tak při startování se rozsvicuje i kontrolka žhavení.

06.10.2014 19:18 - Re: Problémy se startováním - HDi 2739581
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
to s tym zhavenim je vporiadku
ked by to bolo zhavenim tak to nechce chytit
bud mas problem s EGR ventilom, alebo tlakom paliva, nepredpokladam zeby striky robili takyto problem

06.10.2014 19:27 - Re: Problémy se startováním - HDi 2739585
scratcher
Město: Mělník, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 121
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
jumep: Jak se dá oveřit jestli je to EGR nebo tlak paliva - jedině diagnostika?

06.10.2014 19:28 - Re: Problémy se startováním - HDi 2739586
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2972

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Tak dnes jsem měl pravděpodobně šastný den,ráno odříkán 5x otčenáš,3x zdrávas a na první škrtnutí natočil.
Toto se odehrává tak jeden den v týdnu,jinak i po 8smi hod a celej den v pohodě a pak příjdou ty špatné dny a zase delší ranní starty 2 až 3x než naskočí,pak během dne na první škrtnutí,jsou to pouze rána a delší stání jak 10 hodin.Na toto chování se pravdpodobně nedá odpovědět.

06.10.2014 19:37 - Re: Problémy se startováním - HDi 2739596
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
ano, len diagnostika
zdenda: na zraze uvidime, bude zima

06.10.2014 22:14 - Re: Problémy se startováním - HDi 2739668
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
ano, len diagnostika
zdenda: na zraze uvidime, bude zima


Stačá jeden odmašovák(čistič brzd) pro všechny zůčastněné a chytne už před první otočkou

16.10.2014 16:17 - Re: Problémy se startováním - HDi 2742045
Dada2086
Město: Karviná, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 36

99 Poslat soukromou zprávu
Dada2086 napsal(a):
Ahoj všem, chci se zeptat, jestli někdo máte zkušenosti s problémy startování u C5 2005 2,2HDi automat. Přistartování mi to točí hrozně dlouho, než naskočí - 5 i více sekund (podotýkám baterka je ok, nová a má i dostatečné napětí i proud). Nepřijde mi to normální. V Citroenu v OStravě mi řekli, že to je ok, ale mis e to nezdá. Díky za rady a tipy.

Tak nakonec to chtělo "jen" repas startéru za 1500 a teď už fičí jako nový.

|< < 1 ... 11 12 13 14 15 16 17 ... 19 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator