Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Motor, převodovka, výfukový systém / LPG a C5
|< < 1 ... 30 31 32 33 34 35 36 ... 42 > >|
30.12.2014 14:35 - Re: LPG a C5 2769515
MiKas004
Město: Nevím, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v ExclusivePočet příspěvků: 32
99 Poslat soukromou zprávu
Prosím o radu.
Mám LPG od AG System.
Kde v okrese NJ, FM nebo Ostrava je někdo, kdo to umí seřídit ?
Mám dlouhé časy vstřiku.

30.12.2014 15:46 - Re: LPG a C5 2769531
NMC
Město: Veverská Bítýška, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v BreakPočet příspěvků: 195

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Rád bych se mýlil, ale na Moravě dělá LPG od holandského Autogas snad jen Fedor Auto v Prostějově.

30.12.2014 16:11 - Re: LPG a C5 2769548
martinrx
Město: Uherský Brod, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 349
99 Poslat soukromou zprávu
S Fedorem mám dobrou zkušenost, jen jsou trošku dražší. Ale pro moravskoslezký kraj mi to vyhodilo třeba tady hned dvě dílny:
.link.
Jinak autogas dělají i v Bzenci. Tam mám dobré zkušenosti a jsou za lidové ceny. Ale to už je trošku výlet..

30.12.2014 22:19 - LPG a C5 2769702
Segel
Město: Louny, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SXPočet příspěvků: 8
99 Poslat soukromou zprávu
Zdravím vážení,
rád bych se zeptal na názor zkušenějších. Včera večer jsem kvůli vláčnému startování vyndal autobaterii a přes noc dobil. Ráno ji vrátil a nastartoval - bez problémů. Po zahřátí jsem přepl na plyn (mám systém AGC) a motor začal okamžitě cukat, ztratil výkon a informační displej napsal hlášku "Depolution faul system" a zastavil jsem. Prostě to nejelo. Rozsvítila se kontrolka poruchy motoru.
Po chvíli jsem zkusil nastartovat a chytl. Tak jsem na benzín ujel pár kilometrů a při pokusu o přepnutí na plyn se opakovalo totéž. Do třetice už jsem plyn nezkoušel a jel jen na benzín.
Odpoledne jsem potom kontaktoval firmu která lpg montovala a zajel k nim. Sice mi do telefonu řekli, že to s plynem nejspíš nesouvisí, ale pro klid duše a klidně přijedu.
Jel jsem tam po celou dobu na benzín, cca 30 km a neustále svítila kontrolka poruchy motoru.
Když jsem to tam "chcíp" a následně nastartoval, abych technikovi předvedl co to hlásí, tak se kontrolka nerozsvítila. Diagnostika vypsala chybu "Can sensor performance". Ta byla vymazána a pak už se žádná chyba neobjevila. Najel jsem potom asi 50 km na plyn a zatím nic.
Rád bych se zeptal, jestli už jste měli podobný problém a jestli je možné, že to prostě potřebovalo "jen" najet víc km na benzín, aby si to po znovu připojení baterie nově nastavilo nějaké parametry?
Děkuji za příspěvky.

30.12.2014 22:40 - Re: LPG a C5 2769717
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

99 Poslat soukromou zprávu
Ano. Nejspíš je to přesně tak. Že to spadlo do nouzáku je možný, že LPG potřebuje teplejší motor na běh než benzín. A hláška se běžně ztratí až po několika nastarováních a ujetí několika km, pokud se během tý doby znova neobjeví závada.

30.12.2014 22:53 - Re: LPG a C5 2769730
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2972

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Možná mne plynaři opraví, ale na LPG se to přepne, když je voda zahřátá kolem 30 stupňů, pokud má motor nějakou závadu, nebo je v nouzáku, tak asi jednotka přepnutí na plyn nedovolí.

30.12.2014 22:56 - Re: LPG a C5 2769731
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

99 Poslat soukromou zprávu
Leda že by to byl plyn z Ruska. Ten maká i při -70°C.

30.12.2014 23:04 - LPG a C5 2769736
Segel
Město: Louny, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SXPočet příspěvků: 8
99 Poslat soukromou zprávu
Na plyn se přepíná až když je má voda asi 35°C, to je pravda. Ale lze jet i jen na benzín.
A přepnout na plyn jsem mohl i když to hlásilo poruchu motoru.

30.12.2014 23:10 - Re: LPG a C5 2769738
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Segel napsal(a):
Na plyn se přepíná až když je má voda asi 35°C, to je pravda. Ale lze jet i jen na benzín.
A přepnout na plyn jsem mohl i když to hlásilo poruchu motoru.


Nejen benzín obsahuje vodu

30.12.2014 23:22 - Re: LPG a C5 2769745
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2972

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Přečetl jsi celé toto vlákno od první stránky? Dost se tu píše o nekvalitním plynu, zkusit tankovat jinde, svíčky, je tu toho dost, ale nevím jestli je něco Tvůj případ a jestli Ti to pomůže, každopádně bych to přečetl celé.

31.12.2014 00:40 - Re: LPG a C5 2769771
Hanz 397
Město: Česká Kamenice, Auto: Peugeot 508 SW GTPočet příspěvků: 2406

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Segel napsal(a):
Zdravím vážení,
rád bych se zeptal na názor zkušenějších. Včera večer jsem kvůli vláčnému startování vyndal autobaterii a přes noc dobil. Ráno ji vrátil a nastartoval - bez problémů. Po zahřátí jsem přepl na plyn (mám systém AGC) a motor začal okamžitě cukat, ztratil výkon a informační displej napsal hlášku "Depolution faul system" a zastavil jsem. Prostě to nejelo. Rozsvítila se kontrolka poruchy motoru.
Po chvíli jsem zkusil nastartovat a chytl. Tak jsem na benzín ujel pár kilometrů a při pokusu o přepnutí na plyn se opakovalo totéž. Do třetice už jsem plyn nezkoušel a jel jen na benzín.
Odpoledne jsem potom kontaktoval firmu která lpg montovala a zajel k nim. Sice mi do telefonu řekli, že to s plynem nejspíš nesouvisí, ale pro klid duše a klidně přijedu.
Jel jsem tam po celou dobu na benzín, cca 30 km a neustále svítila kontrolka poruchy motoru.
Když jsem to tam "chcíp" a následně nastartoval, abych technikovi předvedl co to hlásí, tak se kontrolka nerozsvítila. Diagnostika vypsala chybu "Can sensor performance". Ta byla vymazána a pak už se žádná chyba neobjevila. Najel jsem potom asi 50 km na plyn a zatím nic.
Rád bych se zeptal, jestli už jste měli podobný problém a jestli je možné, že to prostě potřebovalo "jen" najet víc km na benzín, aby si to po znovu připojení baterie nově nastavilo nějaké parametry?
Děkuji za příspěvky.

Nebylo tam náhodou caM sensor performance?
Signál polohy vačkové hřídele...
Je fakt,že bych v souvislosti s plynem čekal nějaký výpadky zapalování,nebo špatný hodnoty lambdy,...
Může to být i tím,že ta plynová jednotka zapomene po odpojení od zdroje adaptace a musí je znovu načíst(zjednodušeně:tou delší jízdou). A nepravidelnej chod na plyn způsobí záznam v motorovce.
Pokud se to nebude opakovat,tak bych to asi neřešil...

31.12.2014 00:57 - Re: LPG a C5 2769773
Honzaho
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 16V THP 158k TourerPočet příspěvků: 150
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Jen pro upřesnění: nemyslím, že při těchto slabých mrazech by měl mít LPG nějaké potíže s hořením. Důvod proč se přepíná až při cca 35 st Celsia je jiný: při přechodu do plynné fáze ve výparníku odnímá teplo z okolí a může se tam tvořit námraza -zamrznout vodní okruh. (U starých karburátorových systémů jsem do nulových teplot bez problémů startoval na LPG).
K té chybě "Antipolution system faulty" - na staré C5 I (s LPG) se mi objevovala i v létě v intervalech třeba 2000km, většinou bez vedlejších nežádoucích účinků a sama po určité době zmizela (příčinu jsem bohužel neobjevil - nové svíčky většinou prodloužily interval mezi chybami, ale občasnému výskytu nezabránily). Pokud už chyba vyvolala potíže s chodem motoru (nebyl to nouzák, jak ho znám z C5 III), chovalo se to stejně na BA i na LPG a výmaz chyby zajistil zase další "bezproblémový" interval. Tím nechci říct, že by nebylo lepší nalezení příčiny, ale pro moji lenost to bylo snazší. S tímto chováním jsem bez znatelných změn k horšímu najel cca 100tis km. Vážnější problémy pak způsobil až zhoršený stav zapalovací lišty, taky to ale nebyla totální trvající porucha.

31.12.2014 14:32 - LPG a C5 2769889
Segel
Město: Louny, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SXPočet příspěvků: 8
99 Poslat soukromou zprávu
Přiznám se, že má nervozita pramení z neznalosti C5. Do teď jsem měl plyn akorát ve Felicii a to je auto krapet jednodušší. Takže podobné "trucování" jsem s ní nezažil A C5 mám krátce.

31.12.2014 15:32 - Re: LPG a C5 2769915
Rio11
Město: Domažlice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X BreakPočet příspěvků: 577

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Je úplně jedno zda mᚠLPG ve Felicii, C5 nebo v jakémkoli jiném autě, a mráz na to také nemá žádný vliv. Jde jen o to zda je zařízení v pořádku a bez závad, pak to jede a nedělá to problémy.

31.12.2014 17:05 - Re: LPG a C5 2769930
Nesebr
Město: Ostrava - Poruba, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX BreakPočet příspěvků: 163

99 Poslat soukromou zprávu
Ahoj, koupil jsem sve první auto s LPG, systém HLPropan Magic2.
1) LED na spínači v kabině stále ukazují rezervu (prázdnou nádrž) i když je plná, Ukazatel na nadrzi ukazuje dobře. Kde je chyba?
2) Při čištění vozu jsem nechtěně potocil nějakým kolečkem na tom ventilu co je uprostřed nádrže. Je to uzávěr plynu, nebo nějaký seřizovací prvek?

31.12.2014 17:35 - Re: LPG a C5 2769934
Honzaho
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 16V THP 158k TourerPočet příspěvků: 150
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
ad 1) K tomu může dojít např. při výměně některé komponenty nebo nádrže (třeba při propadnutí atestu) - řídicí jednotka si nerozumí se snímačem na nádrži (pokud to můžeš vyčíst z dokladů o montáži LPG, které bys měl k autu dostat), nebo je tam porucha, kterou asi může identifikovat jen odborný LPG servis). Než se do toho pustíš, možná zjistíš, pokud mᚠvyrovnaný styl jízdy, že ujetá vzdálenost na plnou nádrž příliš nekolísá a vystačíš s vynulováním denního počítadla km po tankování. (U mne to funguje přesněji než LEDky na přepínači - na první zelenou ujedu přes 200 km (z celkových asi 450 km) a poslední pátá červená někdy ani nanaskočí a dojde k přepnutí na benzin).
ad 2) Kolečko na ventilu je skutečně uzávěr plynu, k uzavření nestačí pootočení, ale dotažení nadoraz. Jenom z tvého dotazu nevím, jestli tam mᚠkryt, který by měl oddělovat prostor multiventilu od vnitřního prostoru auta, aby při nějakém bezpečnostním ufouknutí z multiventilu nešel LPG do auta, ale odvětráním pod auto.

08.04.2015 07:20 - Re: LPG a C5 2807015
Ferro
Město: Ledenice, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v ExclusivePočet příspěvků: 99
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Chci napsat postřeh ke svíčkám a LPG. MontហLPG jsem udělal v září 2013 a najel cca 30.000 km k veliké spokojenosti. Jediné co mi dělalo problém bylo občasné nepravidelné kolísání otáček při dojezdu na křižovatku (noha z plynu a stání - honí se to od cca 800 do 1400 ot/s) a posledních 5 tisíc mi občas zhasl. To zhasínání mělo spojitost s nastavrením bohatosti směsi po výměně stíracích kroužků ventilů. Dosud jsem po konzultaci s plynařem jezdil na benzínové NGK svíčky s tím, že jsem snížil odtrh kontaktů na 0,7mm.
Pak jsem dospěl k názoru, že zkusím spec. LPG svíčky, protože se blížil interval jejich výměny. Na LPG svíčky jsem najel cca 4000 km a musím říci, že chod motoru je plynulejší, spotřeba klesla v průměru o litr LPG na 100 km a předcházející samovolné zhasínání je vyřešeno. Cena svíček LPG proti benzín je cca 3:1, ale investice se vrací nejen cenově, ale hlavně ve vnitřním klidu majiele. A to je k nezaplacení! Mé doporučení pro koloegy plynaře je tedy jednoznačné - Jezděte s LPG svíčkami, vyplatí se to. Původně jsem si myslel, že se jedná o nějakou módu, asi jako tři pruhy ADIDAS. Teď vidím, že to má smysl.

08.04.2015 10:23 - Re: LPG a C5 2807027
martinrx
Město: Uherský Brod, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 349
99 Poslat soukromou zprávu
Já jsem měl na volnoběh problém, že se to někdy zhouplo pod volnoběžné otáčky a jednou za čas zhaslo. nemám originál BRC vstřiky, takže to mohlo být tím. Ve spolupráci s plynařem jsme to vyřešili tím, že se při volnoběhu přepne motor na benzín a jede tak několik desítek sekund, nebo než s ním jdu do otáček. myslím, že to je dobré řešení, na spotřebu benzínu to má vliv minimální a aspon se to občas trošku promázne benzín.
Jinak volnoběžné otáčky jsou u mě při zahřátém motoru kolem 650 až 700 otáček a drží rovně.

08.04.2015 16:49 - Re: LPG a C5 2807119
Henry
Město: Hradec Kralove, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X BreakPočet příspěvků: 258
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Ferro napsal(a):
... Dosud jsem po konzultaci s plynařem jezdil na benzínové NGK svíčky s tím, že jsem snížil odtrh kontaktů na 0,7mm....

U tech plynovejch si taky snizil odtrh na 0.7mm???

08.04.2015 22:53 - Re: LPG a C5 2807238
Ferro
Město: Ledenice, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v ExclusivePočet příspěvků: 99
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Henry napsal(a):
U tech plynovejch si taky snizil odtrh na 0.7mm???

Ne, ty jsem tam jen našrouboval a neřešil žádný další blbosti.

|< < 1 ... 30 31 32 33 34 35 36 ... 42 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator