Jen pro upřesnění: nemyslím, e při těchto slabých mrazech by měl mít LPG nějaké potíe s hořením. Důvod proč se přepíná a při cca 35 st Celsia je jiný: při přechodu do plynné fáze ve výparníku odnímá teplo z okolí a můe se tam tvořit námraza -zamrznout vodní okruh. (U starých karburátorových systémů jsem do nulových teplot bez problémů startoval na LPG).
K té chybě "Antipolution system faulty" - na staré C5 I (s LPG) se mi objevovala i v létě v intervalech třeba 2000km, větinou bez vedlejích neádoucích účinků a sama po určité době zmizela (příčinu jsem bohuel neobjevil - nové svíčky větinou prodlouily interval mezi chybami, ale občasnému výskytu nezabránily). Pokud u chyba vyvolala potíe s chodem motoru (nebyl to nouzák, jak ho znám z C5 III), chovalo se to stejně na BA i na LPG a výmaz chyby zajistil zase dalí "bezproblémový" interval. Tím nechci říct, e by nebylo lepí nalezení příčiny, ale pro moji lenost to bylo snazí. S tímto chováním jsem bez znatelných změn k horímu najel cca 100tis km. Vánějí problémy pak způsobil a zhorený stav zapalovací lity, taky to ale nebyla totální trvající porucha.