Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

||
 

 Diskuzní fórum / Motor, převodovka, výfukový systém / LPG a C5
|< < 1 ... 31 32 33 34 35 36 37 ... 42 > >|
08.04.2015 23:26 - Re: LPG a C5 2807244
martinrx
Město: Uherský Brod, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 349
99 Poslat soukromou zprávu
Já jezdím na normální NGK bez úpravy a nemám problém

09.04.2015 21:04 - Re: LPG a C5 2807491
Ferro
Město: Ledenice, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v ExclusivePočet příspěvků: 99
99 Poslat soukromou zprávu
martinrx napsal(a):
Já jsem měl na volnoběh problém, že se to někdy zhouplo pod volnoběžné otáčky a jednou za čas zhaslo. nemám originál BRC vstřiky, takže to mohlo být tím. Ve spolupráci s plynařem jsme to vyřešili tím, že se při volnoběhu přepne motor na benzín....
Já jezdím na normální NGK bez úpravy a nemám problém

Jestli to zhoupnutí a zhasínání třeba náhodou nesouvisí s nedostatečnou jiskrou na některé ze svíček.

09.04.2015 21:23 - Re: LPG a C5 2807512
citrus
Město: Trnava, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SXPočet příspěvků: 612

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
tak ja jazdim na champion a bez problemov bez úpravy odtrhu. Ja som na LPG najazdil 60 000 km predchádzajuci majitel min 100 000km a žiadne LPG sviece som nikdy nepotreboval.
Bohatost zmesi nezavisi od sviečok
Ferro, moc neverim že pomohli práve LPG sviečky. Skôr plynar spravil nastavenie a zaroven si vymenil sviečky ktorym si pripisal všetky zásluhy alebo...???
Ale ako placebo dobrééé

13.04.2015 16:18 - Re: LPG a C5 2809560
NMC
Město: Veverská Bítýška, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v BreakPočet příspěvků: 196

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Má někdo zkušenosti s průběhem pravidelné technické kontroly po výměně LPG nádrže? Stačí ke kontrole techničák a zpráva o tlakové kontrole nové nádrže?

13.04.2015 22:59 - Re: LPG a C5 2809766
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11792

U??vate? Poslat soukromou zprávu
NMC napsal(a):
Má někdo zkušenosti s průběhem pravidelné technické kontroly po výměně LPG nádrže? Stačí ke kontrole techničák a zpráva o tlakové kontrole nové nádrže?


STK tvůj plyn a nádrž nezajímá , ale na emisích ano a pokud mᚠdoklad na nádrž a montáž,emise tak by neměl být problém(alespoň po mně nikdy nic nechtěli)

14.04.2015 06:32 - Re: LPG a C5 2809835
bedab
Město: Dubí, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX BreakPočet příspěvků: 16
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Ahoj. Já jsem měnil nádrž minulý rok a protože jsem jí měl zapsanou ve velkým techničáku, tak jsem musel jít na magistrát a nechat si to tam změnit.
Jinak nevím jak jinde u nás na STK je nádrž zajímá. Pokaždé když tam přijedu nejdřív zkontrolují jestli někde neutíká plyn (pak mě teprve pustí dovnitř i když jsem měl udělanou kontrolu těsnosti a emise cca 2 hod před technickou) pak kontrolovaly číslo a platnost nádrže.

14.04.2015 07:53 - Re: LPG a C5 2809852
NMC
Město: Veverská Bítýška, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v BreakPočet příspěvků: 196

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Ty mᚠtyp nádrže ve velkém techničáku? Já tam mám jen v dalších záznamech "alternativní pohon LPG".

14.04.2015 08:20 - Re: LPG a C5 2809854
bedab
Město: Dubí, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX BreakPočet příspěvků: 16
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Typ tam nemam, ale mam tam platnost nádrže
Můj plynař říkal že se to normálně nedělá, ale existují vyjímky, no a jedno jsem já
Takže když tam tento údaj jednou někdo nechá zapsat, tak pak se musí při výměně to nechat aktualizovat
Ale snad už plynovou nádrž měnit nebudu

09.06.2015 16:22 - Re: LPG a C5 2829486
DaliborN
Město: Nový Jičín, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X BreakPočet příspěvků: 78

99 Poslat soukromou zprávu
Zdravím lidičky,

jsem nováček, tak bych se s vámi chtěl přivítat a zároveň položit dotaz ohledně LPG.

Tak nejprve: minulý týden jsme se s mou přítelkyní stali majiteli C5 2.0i 16V s pohonem na LPG, rok výroby 2002. Krásné a pohodlné autíčko, jen co je pravda. Ale protože je to pro nás novinka auto, studoval jsem tu hned kde jaké závady se můžou objevovat a podobně, moc fajně se to tu čte, takže už teď bych mohl z fleku poděkovat, až se mi něco rozhasí, budu vědět jak na to (momentálně mám nalezen jen jeden problém, on to možná ani problém nebude, prostě nevím jak se otvírá okno pátých dveří, takže nevím, jak zjistit funkčnost).

Tak a teď bych měl dotaz. Předpokládám, že bych tu někde na těch 34 stranách asi odpověď našel, ale nemám sílu číst tolik stránek, proto se předem omlouvám.
Je to naše první auto s LPG, takže zkušenost žádná. Vím kde je víčko, že do toho ládovat plyn, u šajtrpáky mám nějakou krabičku s proužkem zelených diod, po stranách nějaké dvě červené (no dy říkám, pako jsem, ale naučím se). Takže jsem natankoval plnou plyn (z diskuze už vím, že není plyn jako plyn, tak příště zkusím tankovat jinde), měl jsem cca půl nádrže benzínu. Při cestě po dálnici rychlostí cca 130 km/h jsem si po nějaké době všiml, že mi benzín znatelně ubyl! A to je pro mně záhadou a dumám nad tím, jak je to možné? Jediné, co mně napadá, že by plyn při takové rychlosti nestíhal a tak to jede na benzín??? Fakt nevím. Nemohl by jste mně někdo zasvětit, případně odkázat, kde co je napsané?

Díky moc!

09.06.2015 16:39 - Re: LPG a C5 2829495
TomasT
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 1470
99 Poslat soukromou zprávu
Ubývání benzínu za jízdy není záležitost měření plovákem v nádrži, ale SW výpočtů.
Orig. SW starající se o polohu ručičky paliva prostě neví, že jedeš na plyn a odečítá benzín.
Kluci tu o tom už několikrát psali.

A tlačítko na okno 5 dveří je na plastu pod stěračem. Často nefunguje.

09.06.2015 16:46 - Re: LPG a C5 2829496
DaliborN
Město: Nový Jičín, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X BreakPočet příspěvků: 78

99 Poslat soukromou zprávu
Takže jestli to dobře chápu, když mi to začlo svítit, že dochází benzín a já dotankoval za 300, tak se může stát, že bych takto dotankoval třeba ještě dvakrát a měl bych ve skutečnosti plnou nádrž? Jen pro jistotu se ptám takto polopaticky.

A přihodím ještě jeden dotaz. Nevím jaký typ LPG v tom autě je, ale ten ukazatel je takový čtvereček, pruh se zelenýma diodama zešikma, a pak vlevo dole a v pravo dole je červená diodka, uprostřed dole asi taky něco je ale nesvítí to. Když mi došel plyn, pípalo to a rozblikala se pravá červená. Když startuju, tak jsem pochopil, že startuju na benzín, opět jen bliká pravá červená, a asi až naskočí plyn, tak se rozsvítí ty zelené kontrolky. To je asi v pořádku. K čemu je tedy ta levá červená a pokud je něco i uprostřed, tak co a proč to nesvítí?
Já vím, že pro vás zkušené jsou to hloupé otázky, ale každý nějak začíná, tak se omlouvám

09.06.2015 19:12 - Re: LPG a C5 2829547
Honzaho
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 16V THP 158k TourerPočet příspěvků: 150
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Z toho co píšeš se zdá, že nevíš ještě o jedné věci: čtvereček s diodama se chová také jako tlačítko (když na střed zatlačíš, ucítíš přepnutí mikrospínače). Lze jím přepínat mezi chodem na benzin a chodem na LPG. Může se hodit když potřebuješ zjistit, jestli nějaký problém souvisí jen s LPG, nebo je problém i při chodu na benzin. Také pokud dojde plyn, systém se sice automaticky přepne na benzin, ale pípá do zblbnutí a pípání odstavíš právě tím přepnutím. Přepnutí si ale systém pamatuje (aspoň u mých aut) a proto po natankování je potřeba přepnout na LPG, jinak pojedeš stále na benzin. Neznám všechny typy, ale většinou při přepnutí na benzin zelené LED zhasnou.
Pokud je přepnuto na LPG, startuje to benzin a skutečný chod na LPG nastane až po dosažení nějaké teploty chladicí kapaliny (do té doby tam nějaká dioda (snad oranžová) bliká, ale zelené svítí podle toho kolik LPG v nádrži je).
Skutečný stav benzinu zjistíš spolehlivě po natankování benzinu (necelých 10l by mělo stačit - pokud se ti tam vejdou) - počítač se přitom zresetuje tj. sejme si polohu plováku v nádrži. Poté ale začne ručičkou palivoměru hýbat výpočtem podle okamžité spotřeby (tu ale posuzuje podle domnělého otevření vstřikovacích ventilů benzinu - o jízdě na LPG netuší). Občas se počítač zresetuje i bez tankování, přesnou strategii jsem nezjistil, ale zpravidla to udělá, pokud se ručička dostane hodně do červeného a svítí "hladové oko". Časem zjistíš, jakou mᚠasi spotřebu benzinu, záleží to samozřejmě na počtu startů, na teplotě atd. Když budeš orientačně počítat s 0,5 l/100, přestane tě znervózňovat padající ručička. Přeju spokojenou a levnou jízdu s LPG.

09.06.2015 19:51 - Re: LPG a C5 2829567
DaliborN
Město: Nový Jičín, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X BreakPočet příspěvků: 78

99 Poslat soukromou zprávu
Honzaho: díky, toho přepínání jsem si všiml, nějak jsem na to narazil. Teď pročítám stránku po stránce tohodle vlákna, tak snad zas budu o něco chytřejší. Už jsem se dočetl o nějakých ročních revizích a podobně, detaily tu určitě taky najdu, takže jsem rád, že jsem tenhle web objevil. Je to tu hodně poučné, paráda.

Tak zatím díky všem za pomoc při zodpovězení "hloupých" otázek, zbytek auta už nějak ovládám, takže už jen fakt to tu pročíst do mrtě

PS: škoda že není nějaká aplikace pro Android s mapou čerpaček, hodila by se. Aspoň jsem tedy žádnou pro CZ nenašel.

09.06.2015 20:14 - Re: LPG a C5 2829578
Bllizzard
Město: Kamenný Újezd, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 186
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
A tohle znáš?
.link.

09.06.2015 21:35 - Re: LPG a C5 2829589
DaliborN
Město: Nový Jičín, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X BreakPočet příspěvků: 78

99 Poslat soukromou zprávu
Bllizzard: jj, tuhle apku znám, používal jsem ji již nějaký ten roček zpět, přestal jsem ji používat od té doby, co jsem si ověřil, že aktuální ceny tam dávaj sami pumpaři vždy levnější, než je skutečnost. Prostě byla tam cena BA třeba 31,5 a dojedeš tam a cena je 33,6. Obyčejný konkurenční boj. Tím pro mně apka ztratila význam. Třeba se od té doby něco změnilo, ale pochybuju. Tvoje zkušenosti? Sedí v dnešní době ceny LPG? Já to používal na BA a naftu. Dík za reakci.

11.06.2015 20:48 - Re: LPG a C5 2830315
DaliborN
Město: Nový Jičín, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X BreakPočet příspěvků: 78

99 Poslat soukromou zprávu
A teď něco do pranice

1. Někdo z okolí Nový Jičín, kdo servisuje AG?
2. Kvalita čerpaček v okolí Nového Jičína, má někdo zkušenost kde ANO a kde NE (tankovat plyn)?

11.06.2015 21:25 - Re: LPG a C5 2830342
NMC
Město: Veverská Bítýška, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v BreakPočet příspěvků: 196

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
ad 1 - viz předchozí stránka tohoto vlákna
ad 2 - já čepuju buď plyn od Flagy (tu mᚠnejblíž v Olomouci nebo za Ostravou) nebo od Hunsgas (ten mᚠv Příboře). Na oba mi to jezdí bez problémů.

11.06.2015 21:35 - Re: LPG a C5 2830348
DaliborN
Město: Nový Jičín, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X BreakPočet příspěvků: 78

99 Poslat soukromou zprávu
NMC: díky, ještě jsem tohle vlákno nestihl celé přečíst, přeci jen je tu toho hodně, a ejhle, náhoda, hned předchozí stránka. Díky moc.
Vyzkouším oba plyny.

11.06.2015 22:54 - Re: LPG a C5 2830414
NMC
Město: Veverská Bítýška, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v BreakPočet příspěvků: 196

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Možná se ti budou hodit i manuály k holandskému AG typ 1. Na straně 27 mᚠodkazy na stažení.

13.06.2015 07:14 - Re: LPG a C5 2830655
Rio11
Město: Domažlice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X BreakPočet příspěvků: 577

U??vate? Poslat soukromou zprávu
2. Kvalita čerpaček v okolí Nového Jičína, má někdo zkušenost kde ANO a kde NE (tankovat plyn)?


Doma tankuji také na ověřené čerpačce, ale když jedu daleko tankuji kde se dá a ještě se mi nestalo, že bych natankoval plyn na který by to nejelo, nebo to nějak blblo. i když netvrdím že se to nemůže stát.

|< < 1 ... 31 32 33 34 35 36 37 ... 42 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator