Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: LPG a C5
Honzaho
09.06.2015 19:12 - Re: LPG a C5
Za?iato?n?k
Z toho co píšeš se zdá, že nevíš ještě o jedné věci: čtvereček s diodama se chová také jako tlačítko (když na střed zatlačíš, ucítíš přepnutí mikrospínače). Lze jím přepínat mezi chodem na benzin a chodem na LPG. Může se hodit když potřebuješ zjistit, jestli nějaký problém souvisí jen s LPG, nebo je problém i při chodu na benzin. Také pokud dojde plyn, systém se sice automaticky přepne na benzin, ale pípá do zblbnutí a pípání odstavíš právě tím přepnutím. Přepnutí si ale systém pamatuje (aspoň u mých aut) a proto po natankování je potřeba přepnout na LPG, jinak pojedeš stále na benzin. Neznám všechny typy, ale většinou při přepnutí na benzin zelené LED zhasnou.
Pokud je přepnuto na LPG, startuje to benzin a skutečný chod na LPG nastane až po dosažení nějaké teploty chladicí kapaliny (do té doby tam nějaká dioda (snad oranžová) bliká, ale zelené svítí podle toho kolik LPG v nádrži je).
Skutečný stav benzinu zjistíš spolehlivě po natankování benzinu (necelých 10l by mělo stačit - pokud se ti tam vejdou) - počítač se přitom zresetuje tj. sejme si polohu plováku v nádrži. Poté ale začne ručičkou palivoměru hýbat výpočtem podle okamžité spotřeby (tu ale posuzuje podle domnělého otevření vstřikovacích ventilů benzinu - o jízdě na LPG netuší). Občas se počítač zresetuje i bez tankování, přesnou strategii jsem nezjistil, ale zpravidla to udělá, pokud se ručička dostane hodně do červeného a svítí "hladové oko". Časem zjistíš, jakou mᚠasi spotřebu benzinu, záleží to samozřejmě na počtu startů, na teplotě atd. Když budeš orientačně počítat s 0,5 l/100, přestane tě znervózňovat padající ručička. Přeju spokojenou a levnou jízdu s LPG.

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator