Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

||
 

 Diskuzní fórum / Motor, převodovka, výfukový systém / FAP - Filtr pevných částic
|< < 1 ... 68 69 70 71
14.02.2019 08:14 - Re: FAP - Filtr pevných částic 3207480
Carlík
Město: Prostějov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 29
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Jak jsou na tom FAPy třeba od Walkeru? Dělají jak SiC tak Cordierite a s cenou jsou na půlce originálu.

.link.
.link.

Otvor pro teplotní čidlo je příliš malý aby tam vytekl cerin ven? Něco vyletí přes kat a něco tím otvorem? Spíš je otázka jestli by částečky cerinu pak neucpali kat. Jen taková úvaha.

Osobně pokud by Walker fungoval dobře tak já osobně dám radši 18K za novej než 8-10 za nějaký vyčištění z nejasným výsledkem.

14.02.2019 12:26 - Re: FAP - Filtr pevných částic 3207510
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 10815

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Carlík napsal(a):
Jak jsou na tom FAPy třeba od Walkeru? Dělají jak SiC tak Cordierite a s cenou jsou na půlce originálu.

.link.
.link.

Otvor pro teplotní čidlo je příliš malý aby tam vytekl cerin ven? Něco vyletí přes kat a něco tím otvorem? Spíš je otázka jestli by částečky cerinu pak neucpali kat. Jen taková úvaha.

Osobně pokud by Walker fungoval dobře tak já osobně dám radši 18K za novej než 8-10 za nějaký vyčištění z nejasným výsledkem.


Výsledek je vždy jasný a co jsem se setkal a přišel do styku s jakoukoli druhoškou (tedy u dělených tak nefunguje,vložky nekvalitní a menší, xx jich bylo rozpadlejch. (dával jsem i fotky ) To co chci vyzkoušet je to co funguje,je kontrolovatelné a se zárukou (nejedná se o rozřezání a zpět svaření (i když to chci vyzkoušet také - časem) (ale klidně si kup druhošku ) nikomu nic nenutím - jen mluvím co mám v plánu .

14.02.2019 13:52 - Re: FAP - Filtr pevných částic 3207517
Dawe
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 104
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Já dával asi 2x na 120kw Walker EVO S a bez problémů, už to několik 10tisKm najelo a cajk, ale je pravda že objemem je ten filtr tak na 2/3 oproti originálu... Ale zase u auta co má najeto 200tisKm+ si myslím že to stačí...

14.02.2019 16:44 - Re: FAP - Filtr pevných částic 3207540
eisy811
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 666
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Chces povedat, ze druhovyroba Walker fuguje, a aj na EK? Lebo co viem, tak na TDickach nefunguje…
Ano, vsetko sa javi OK, az kym nejde auto na EK, kde proste neprejde. To ze nesvieti kontrolka, neznamena, ze DPF funguje dobre. RJ nema ako skontrolovat skutocnu dymivost na konci vyfuku, ona len moze predpokladat...

14.02.2019 20:34 - Re: FAP - Filtr pevných částic 3207578
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 10815

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Rekl bych ze cim vic najeto tak bude potrebovat ucinejsi FAP oproti novemu aautu-moturu

15.02.2019 07:23 - Re: FAP - Filtr pevných částic 3207647
autodiag
Město: U Olomouce, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD ,Fiat 500ePočet příspěvků: 5935

U??vate? Poslat soukromou zprávu
zalezi take velmi na stavu motoru,pokud je motor srot muzete davat FAP i s trojitou vlozkou a stejne se zanese

16.02.2019 21:04 - Re: FAP - Filtr pevných částic 3207848
Jetik
Město: Mala Ida, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW)Počet příspěvků: 32
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Vedel by mi niekto sem hodi ako a kde je pripojený snímač teploty pred FAP filtrom? Z času na čas hlavne pri dlhej jazde sa mi rozsvieti SERVICE a Lexia indikuje prechodnú závadu (skrat na kostru) na tomto snímači. Samotné čidlo ako aj vodič po konektor (vedža motora dole pod ECU) som skontroloval a poškodenie som nenašiel, ale mám pocit že chyba súvisí so zakorodovaným pinom niekde na konektore v ECU. Schéma zapojenia a umiestnebnie konektorov by mi pomohlo preveri môj predpoklad. Predsa len, auto je z roku 2001 a teda nie je to žiaden mladík. Tu je VIN: VF7DC4HXB76081795.
Za ochotu vopred ďakujem.

19.02.2019 18:15 - Re: FAP - Filtr pevných částic 3208372
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 16690

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
je tam len jeden a z 90% ma pri danej motorizacii predraty kabel o ten hlinikovy tepelny stit ako to prechadza k motoru

treba ho vytiahnut a dobre prezret ten kabel (stiahnut tu kryciu buzirku zo strany na stranu aby sa odkryl a cely ho prezret)

02.04.2019 08:42 - Re: FAP - Filtr pevných částic 3214211
vlkr
Město: Dub nad Moravou, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 160
U??vate? Poslat soukromou zprávu
igok napsal(a):
No neviem čo mᚠv hlave, no mne to v Trenčíne slúbili prepláchnu za 180€ (v princípe to isté ako Advanpure) + cena spojok a robota mechanika, čiže ma to bude stᝠodhadom max 280€.

Ok ešte som zabudol dopravu možno + 50 €



Dobré ráno,

tak jak to dopadlo? Všechno vyšlo v pořádku?
Taky mě to bude čekat tak mě to zajímá...

vlkr

23.04.2019 20:09 - Re: FAP - Filtr pevných částic 3217949
GillanCZ
Město: Brno, Auto: Citroën Xantia Break 2.0 HDi Kat. (80kW) Počet příspěvků: 1
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Dneska jsem odvezl C5 (2013) 2.0 HDI 100kW do servisu. S tm, ze tece prava zadni pistnice a doresit filtr pevnych castic. Auto mam pres 2r a za celou dobu jsem nepozoroval regenraci. Jednou za cas se objevovala hlaska o riziku zaneseni. Byl jsem tam s tim, pred vanoci a vratili mi to s tim, ze blbe jezdim, ze to normalne regeneruje.

Dnes volali, ze bude potreba vymenit obe zadni pistnice a ze FAP bude potreba vymenit. Cena filtru je pry 40k k tomu ty pistnice takz iprava tak za 60k+.

Forum jsem tu procetl, ale stejne z toho nejsem moc chytry, jak to resit. Novy filtr za 40k se mi teda vubec nelibi. Kdyz jsem to tu procital pred koupi, mel jsem pocit, ze ty ceny se pohybuji kolem 12k.

Auto ma najeto 165kkm. Kupoval jsem ho s cca 135kkm. Zadne zhorseni za tu dobu nepozoruju. Obcas se to hlaseni objevi pak na dlouho zmizi. Mam to nechat a zajet k nejakemu sikulovi na vycisteni?

23.04.2019 21:14 - Re: FAP - Filtr pevných částic 3217955
autodiag
Město: U Olomouce, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD ,Fiat 500ePočet příspěvků: 5935

U??vate? Poslat soukromou zprávu
mozna zacni tim ze uteces z toho servisu kam jezdis....zajed k nekomu kdo to umi s Diagboxem i kdyz vim ze v Brne je to problem,vetsina Brnaku jezdi sem...

29.05.2019 11:27 - Re: FAP - Filtr pevných částic 3224045
crussader
Město: Galanta, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 211

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Ahojte, v poslednej dobe mi auto vypisuje hlasku v zmysle ze hrozi upchatie filtra pevnych castic.
Ked vysla prvy krat, prebehol som auto po dialnici a asi mesiac bol pokoj, teraz ostava vysiet a svieti mi service.
Pozeral som ceny novych DPF a nasiel som walter za 400€ a z citroenu v trnave mi poslali cenu 2500€ aj s robotou Tak ma zaujima ako to mam riesit. Vie niekto kde precistia na Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW). Pokial viem tak dpf nieje rozoberatežné, musí sa rozrezat...
Vďaka

29.05.2019 20:30 - Re: FAP - Filtr pevných částic 3224105
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 16690

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
to chcu 1200E za vymenu alebo kde na tu cenu prisli?
s robotou max 1500

29.05.2019 20:46 - Re: FAP - Filtr pevných částic 3224107
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 10815

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Je několik druhů - je potřeba podle vin a stojí od 34 do 38000,- (slevy na vpodstatě nejsou)
Takže pokud tam má být ten nejdražší + práce ??? (sice za práci mi to příjde dost ale jestli je to i s aditivy by to mohlo sedět.

04.06.2019 21:43 - Re: FAP - Filtr pevných částic 3224854
igok
Město: Pezinok, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 507

VIP Poslat soukromou zprávu
Po viac ako dvoch mesiacoch jazdenia s hlaskou z DIAG ze moj FAP ma zivotnost za sebou, som ho dal vycistit.
Vybral som si firmu v Trencine, ktora ponukala cistenie preplachom. Filter bol od motora odpojeny a od zvysku vyfuku odrezany podla instrukcii ktore poskytol jumep .link. . Na moje prekvapenie mi z firmy volali a pytali sa na dovod cistenia pretoze podla ich merani a skusenosti bol FAP takmer cisty (250 tis km ) Podla meracieho protokolu, ktory mi poslali boli namerané hodnoty:
pred cistením - prietok 395 m3/h pri tlaku 44 mbar
po vycistení - prietok 402 m3/h pri tlaku 34 mbar.
Cize naozaj minimalny rozdiel.
Podla porovnavania zaznamov z diagnostiky som nasiel tieto rozdiely:
pred preplachom - volnobeh 820 rpm teplota FAP 245°C diferencny tlak 5 mbar,
po preplachu - volnobeh 820 rpm teplota FAP 243°C diferencny tlak 2 mbar,
pred preplachom - prevodovka 3 stupen, rýchlost 103km/h, otacky 4315 rpm, teplota FAP 271°C, diferencny tlak 234 mbar
po preplachu - prevodovka 3 stupen, rýchlost 104km/h, otacky 4300 rpm, teplota FAP 273°C, diferencny tlak 186 mbar
Neviem sa vsak nikde dopatrat ake tlaky su pri cistom FAPe takze neviem posudit do akej miery bol preplach ucinny ale je tam aspon nejaky rozdiel pred a po.
Cely spas ma stal 250 €
- 180€ preplach a doprava PK - TN
- 50€ mechanik
- 20€ vyfukova spona a spojka

04.06.2019 22:17 - Re: FAP - Filtr pevných částic 3224863
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 10815

U??vate? Poslat soukromou zprávu
igok napsal(a):
Po viac ako dvoch mesiacoch jazdenia s hlaskou z DIAG ze moj FAP ma zivotnost za sebou, som ho dal vycistit.
Vybral som si firmu v Trencine, ktora ponukala cistenie preplachom. Filter bol od motora odpojeny a od zvysku vyfuku odrezany podla instrukcii ktore poskytol jumep .link. . Na moje prekvapenie mi z firmy volali a pytali sa na dovod cistenia pretoze podla ich merani a skusenosti bol FAP takmer cisty (250 tis km ) Podla meracieho protokolu, ktory mi poslali boli namerané hodnoty:
pred cistením - prietok 395 m3/h pri tlaku 44 mbar
po vycistení - prietok 402 m3/h pri tlaku 34 mbar.
Cize naozaj minimalny rozdiel.
Podla porovnavania zaznamov z diagnostiky som nasiel tieto rozdiely:
pred preplachom - volnobeh 820 rpm teplota FAP 245°C diferencny tlak 5 mbar,
po preplachu - volnobeh 820 rpm teplota FAP 243°C diferencny tlak 2 mbar,
pred preplachom - prevodovka 3 stupen, rýchlost 103km/h, otacky 4315 rpm, teplota FAP 271°C, diferencny tlak 234 mbar
po preplachu - prevodovka 3 stupen, rýchlost 104km/h, otacky 4300 rpm, teplota FAP 273°C, diferencny tlak 186 mbar
Neviem sa vsak nikde dopatrat ake tlaky su pri cistom FAPe takze neviem posudit do akej miery bol preplach ucinny ale je tam aspon nejaky rozdiel pred a po.
Cely spas ma stal 250 €
- 180€ preplach a doprava PK - TN
- 50€ mechanik
- 20€ vyfukova spona a spojka


To to jako čistí přes kat ? to mi ale připomíná debatu s dealerem na mašinu na čištění těchto FAPů vcelku - výsledek byl že přiznal že ten cerin to nedovede dostat ven (přiznal až potom kdy jsem se chtěl vsadit že ho rozříznem aby to šlo vyčistit pomém a že uvidí kolik z toho půjde bordelu) protože přes kat to neprotlačíš a jednosměrně to nefunguje = musí se střídat z obou stran aby se to utrhlo z těch mřížek.

04.06.2019 22:26 - Re: FAP - Filtr pevných částic 3224864
igok
Město: Pezinok, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 507

VIP Poslat soukromou zprávu
jruze napsal(a):
To to jako čistí přes kat ? to mi ale připomíná debatu s dealerem na mašinu na čištění těchto FAPů vcelku - výsledek byl že přiznal že ten cerin to nedovede dostat ven (přiznal až potom kdy jsem se chtěl vsadit že ho rozříznem aby to šlo vyčistit pomém a že uvidí kolik z toho půjde bordelu) protože přes kat to neprotlačíš a jednosměrně to nefunguje = musí se střídat z obou stran aby se to utrhlo z těch mřížek.

Netusim ako to robili, ci jedosmerne alebo obojsmerne, skratka som to riskol. Viem len ze to bol preplach bez rezania. Tiež nemam istotu ci je to dobre vycistene nakolko nemam s cim porovnat hodnoty ktore namerali.

05.06.2019 07:06 - Re: FAP - Filtr pevných částic 3224891
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 10815

U??vate? Poslat soukromou zprávu
igok napsal(a):
Netusim ako to robili, ci jedosmerne alebo obojsmerne, skratka som to riskol. Viem len ze to bol preplach bez rezania. Tiež nemam istotu ci je to dobre vycistene nakolko nemam s cim porovnat hodnoty ktore namerali.


Také by mne to zajímalo - na sousedním fóru si to nechal jeden dělat(ale na děleném 1.6) stálo to tuším 3600,- bez dem.-montáže a psal že diferenční tlak při volnoběhu 4. - to se mi zdá na vyčištěném trochu hodně.Druhý kdo je Petr Kostka z našeho fóra = takže tam to bude víc sledovatelné no ale byl také dělenej a hlavně ono záleží také na spoustě okolnostech - já samo netvrdím že jediná cesta je ta má jen že přes tat to podle mého nejde(je daleko jemnější) - když to přirovnám je to jako zkoušet procedit hrách přes síto na mouku - takže se podle mne může zatemovat cerin do katu(u nedělených) samozřejmě se ven něco dostane - dávají záruku sto tisíc nebo dva roky = no to je chytré kolik za dva roky najede běžný uživatel? a to nevydrží tak jsou další kritérie za které se dá schovat jako je jakákoli porucha na motoru(olej,EGR,vstřiky )

11.06.2019 12:06 - Re: FAP - Filtr pevných částic 3226034
eisy811
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 666
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Rusaci tie fapy s katom rezaju hned za teplotnym cidlom a potom na konci, na prirube (koli tomu, ze vnutri tam je akasi zelezna plst, tesnenie) a potom klasicky cistia fukanim, roztokom, ci wapkami. Po vycisteni bud zavaria, alebo dakto na tie rezy robil nerezove priruby, aby ho nemusel druhy x rezat.
Takze nemyslim, ze by to mal byt daky velky problem. Za pokus pred kupou noveho dielu to istotne stoji.

|< < 1 ... 68 69 70 71


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator