Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

||
 

 Diskuzní fórum / Motor, převodovka, výfukový systém / FAP - Filtr pevných částic
|< < 1 ... 67 68 69 70
05.08.2018 00:13 - Re: FAP - Filtr pevných částic 3174339
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 16339

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
tam toho bude vyrazne viac ako len nedoplnena nadrzka aditiv
striky, turbo, egr, sanie

08.08.2018 11:42 - Re: FAP - Filtr pevných částic 3174837
adams22
Město: Trnava, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 5

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Mikra napsal(a):
Já se z nějakýho vnitřního přesvědčení bráním jakýmukoliv oleji v naftě. Vím že to minimální množství asi nic nezničí, ale "údajně" kvůli FAP filtrům nás nutí cpát do motorů "speciální" oleje bez popela ve spalinách (i přesto že hůř mažou), tak mi nějak olej do dvoutaktů v naftě moc nesedí.


Sice je to mimo temu, ale mozno to niekomu pomoze>

Novsie naftove motory s dpf/fap potrebuju v pripade aditivacie PALIVA dvojtaktne oleje normy JASO FC resp. ISO-L-EGC. Vyssia norma je uz nevhodna, lebo tvori viac popola kvoli vysokovykonnym aditivam.
Ide hlavne o ten popol po zhoreni - oleje s touto normou produkuju zanedbatelne mnozstvo popola a horia velmi cisto /low smoke/ , pretoze su na horenie vo valci urcene. Takyto olej ma len velmi malo spolocne s klasickym M2T olejom do trabanta.
Dolezite je tiez, aby olej neobsahoval zluceniny zinku - tie vedia tvorit usady a zapchavat vstreky.
Podla nemcurskych info je najpriatelskejsi pre DPF tento olej / zinok neobsahuje / ADDINOL Super 2T MZ 406

|< < 1 ... 67 68 69 70


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator