Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

||
 

 Diskuzní fórum / Motor, převodovka, výfukový systém / Manuální převodovka C5
|< < 1 ... 10 11 12 13
27.11.2017 21:36 - Re: Manuální převodovka C5 3113559
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 16827

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
kvoli tomuto som uz menil prevodovku, chcel som do starej pozret, ale po roku co som o nu zakopaval som ju vyhodil

bud tam bude zly (rozskoceny) alebo vidlicka

kedze sa jedna o C5 1, tak asi je jednoduchsie zohnat prevodovku ako nieco s touto riesit

28.11.2017 07:20 - Re: Manuální převodovka C5 3113624
Faňas
Město: Ostrov nad Ohří, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 19

99 Poslat soukromou zprávu
Myslel jsem si to, včera jsme ještě zkoušeli zařadit 4 manuálně na převodovce, ale ani omylem. Takže do Průneřova pro jinou. Díky.

28.11.2017 22:02 - Re: Manuální převodovka C5 3113859
igok
Město: Pezinok, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 507

VIP Poslat soukromou zprávu
Faňas napsal(a):
Mám problém se synovo C5 I. 2.0 HDi rok. 2002. Nejde zařadit 4, všechny ostatní rychlosti normálně fungují včetně zpátečky. Řadící páka je při pohybu na zařazení 4 tuhá a když se jí snažím zařadit, tak jsou na páce cítit vibrace.

Tak stým mám osobnú skúsenos. Je to dávno ešte dakedy v roku 2007 keď som presedlal z benzínového Fiata Croma na môj prvý diesel C5I. Zvyknutý na "športové" radenie vo Fiate, som sa pokúšal praktikova to isté na C5. Vypomstilo sa mi to asi po dvoch mesiacoch, raz som pri podraďovaní prudko vrazil páku do trojky a už som ju nevedel dosta von. Domov som prišiel na trojku a spojku Doma sa mi podarilo hrubou silou dosta tu trojku von ale odvtedy už nešla zaradi štvorka. Fungoval som asi 2 mesiace na 1-2-3-5. Napokom som to dal rozobra jednému špecialistovi na prevodovky. Celý problém bol v pružnom dráte uloženom v synchróne ktorý pridržiava zaradenú rýchlos v polohe. Síce stačilo vymeni len ten drát za pár centov (synchrónne koliečko bolo bez závažnejších poškodení) musel som kúpi celý synchrón 3/4. Stál ma vtedy 5542 sk. Lenže keď už bola prevodovka vonku tak som vymenil aj spojku, ložiská a simeringy na prevodovke, celkové náklady sa vyšplhali na 25 tis sk (cca 830€)
zopár fotiek .link.

Ešte dodám že auto malo vtedy cca 270 tis km a prevodovka bola z vnútra ako nová, až na ten posratý drát

11.12.2018 10:22 - Re: Manuální převodovka C5 3195983
hanyys
Město: Boseň, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 HDi 16V 110k (80kW) TourerPočet příspěvků: 17
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Připojuji se s prosbou.
Na mém citroenu C5 rok 2011 motor 1,6 Hdi 82 Kw 5 stupnu, VIN:VF7RW9HL0BL506397

Po výměně manžet na poloosách teče olej z převodovky u pravé poloosy.

Mohu se ujistit na typ a množství náplně ? NA fóru sem se dočetl že olej: Total Transmission BV 75W-80 ?
A na mazacím plánu totalu jsem dohledal :

Capacity 2,1 litre Service fill
Capacity 2,2 litre Dry fill

Products : Transmission Gear 8 75W-80

Tak teď nevím jestli Transmission Gear 8 75W-80 nebo Total Transmission BV 75W-80.

A jestli je množství správné.

A jestli zvládnu vyměnit gufero sám? Mohu poprosit o stručný návod ?
a nebo dolít náplň a počkat po vánocích ?

Děkuji všem

11.12.2018 12:09 - Re: Manuální převodovka C5 3195984
PATaMAT
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 1056

U??vate? Poslat soukromou zprávu
hanyys napsal(a):
Připojuji se s prosbou.
Na mém citroenu C5 rok 2011 motor 1,6 Hdi 82 Kw 5 stupnu, VIN:VF7RW9HL0BL506397

Po výměně manžet na poloosách teče olej z převodovky u pravé poloosy.

možná Gear 8 a BV je to samé ...

1,9 ą 0,15 litres
ESSO 75W80 EZL 848 nebo TOTAL 75W80 H 6965
Tuším, že tvoje převodovka typu BE4 L má kontrolní otvor hladiny pod velkým šroubem na víku za kolem u řidiče ...
Pravou poloosu musíš demontovat celou ( vodící ložisko) , gufero je tam jen naklepnuté zvenku

11.12.2018 12:34 - Re: Manuální převodovka C5 3195985
hanyys
Město: Boseň, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 HDi 16V 110k (80kW) TourerPočet příspěvků: 17
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Teď sem si otevřel na googlu obrázky Total Transmission Gear 8 a na obalu je žlutý štítek Replaces Total Transmission BV.

Mᚠpravdu, vůbec sem si toho nevšiml.

1,9 ą 0,15 litres takže když tam pošlu ty 2 bude to moc s nějakým tím zbytkem co tam bude ?

nebo mám deci ubrat ?

Pokud je ten kontrolní šroub u kola ten na který sem včera narazil tak to bohužel asi nepovolím, má to nějakou speciální zdířku.




PATaMAT napsal(a):
možná Gear 8 a BV je to samé ...

1,9 ą 0,15 litres
ESSO 75W80 EZL 848 nebo TOTAL 75W80 H 6965
Tuším, že tvoje převodovka typu BE4 L má kontrolní otvor hladiny pod velkým šroubem na víku za kolem u řidiče ...
Pravou poloosu musíš demontovat celou ( vodící ložisko) , gufero je tam jen naklepnuté zvenku


11.12.2018 13:27 - Re: Manuální převodovka C5 3195990
miskod
Město: Praha - Radotín, Banská Bystrica, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v ExclusivePočet příspěvků: 395
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Kedysi na xsare som urobil blbost ked som si menil olej v prevodovke. Zodvihol som auto len na lavej strane, vypustil vypustakom a nalial potrebnych 1.9l...Nejak som si ale neuvedomil, ze ked to bolo naklonene, tak som nevypustil vsetko a je tam toho vela...No samozrejme to tieklo...
Vysroubuj kontrolny sroub a vypusti co tam mas navyse, ak tam nieco navyse mas..

11.12.2018 16:49 - Re: Manuální převodovka C5 3196009
PATaMAT
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 1056

U??vate? Poslat soukromou zprávu
hanyys napsal(a):
pokud je ten kontrolní šroub u kola ten na který sem včera narazil tak to bohužel asi nepovolím, má to nějakou speciální zdířku.

pozice 31 .. to je kontrolní šroub hladiny, vymotᚠa je tam pod ním díra do skříně ...
.link.

18.03.2019 13:59 - Re: Manuální převodovka C5 3212184
pepele
Město: Melnik, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v ExclusivePočet příspěvků: 9
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Zdar vsichni
Nevite nahodou rozmer gufera na prevodovce 20 hdi 100 kw 6 ti kvalt zpatecka dopredu rv 2006

01.11.2019 19:56 - Re: Manuální převodovka C5 3246111
DOUFAK
Město: KARLOVY VARY, Auto: Citroen C4 Grand PicassoPočet příspěvků: 648
U??vate? Poslat soukromou zprávu
Budu měnit olej v převodovce a jen nevím jak dát dolu těleso vzduchového filtru. Nikdy jsem ho dolu nedával jen vzduch filtr měnil. Mám C5 - I. Prosím jen o krátký postup.díky

01.11.2019 21:15 - Re: Manuální převodovka C5 3246123
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2920

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Krátký postup - odpojit 1x hadici, 1x plastovou trubku a vytáhnout celej airbox ( krabici ) směrem nahorů i s filtrem.

01.11.2019 21:22 - Re: Manuální převodovka C5 3246124
DOUFAK
Město: KARLOVY VARY, Auto: Citroen C4 Grand PicassoPočet příspěvků: 648
U??vate? Poslat soukromou zprávu
A to je celé? jako dlouho to trvá 2 min nebo více? diky moc

01.11.2019 21:25 - Re: Manuální převodovka C5 3246125
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2920

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Ano celé, bez kafe a doutníka je doba i kratší.

13.12.2019 11:32 - Re: Manuální převodovka C5 3251392
lake
Město: Zlín, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SXPočet příspěvků: 11

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
PATaMAT napsal(a):
možná Gear 8 a BV je to samé ...

Není to to samé. Olej Total BV 75W-80 má firemní označení B71 2330, ale je to výběhový druh převodového oleje, který se v obchodech už ani nesežene.
Plně je nahrazuje olej Total Transmission Gear 8 75W-80, se shodným firemním označením B71 2330. Má poněkud upravené složení (obsahuje údajně přísady pro snížení tření) a má prodloužený interval výměny na 250000 km.
Oba oleje jsou výhradně pro manuální převodovky. Mimochodem, zkratka BV znamená "boîte de vitesses" (převodovka). Frantíci rozlišují převodovky BVA (automatique) a BVM (manuelle). Za robotické převodovky se asi Frantíci stydí, proto pro ně žádnou zkratku nezavedli.

13.12.2019 13:15 - Re: Manuální převodovka C5 3251394
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11139

U??vate? Poslat soukromou zprávu
lake napsal(a):
Není to to samé. Olej Total BV 75W-80 má firemní označení B71 2330, ale je to výběhový druh převodového oleje, který se v obchodech už ani nesežene.
Plně je nahrazuje olej Total Transmission Gear 8 75W-80, se shodným firemním označením B71 2330. Má poněkud upravené složení (obsahuje údajně přísady pro snížení tření) a má prodloužený interval výměny na 250000 km.
Oba oleje jsou výhradně pro manuální převodovky. Mimochodem, zkratka BV znamená "boîte de vitesses" (převodovka). Frantíci rozlišují převodovky BVA (automatique) a BVM (manuelle). Za robotické převodovky se asi Frantíci stydí, proto pro ně žádnou zkratku nezavedli.


Robotická převodovka = manuální převodovka ( je to manuál ní s elektronickým ovládáním řazení a spojky = toto zažízení má samostatný okruh řazení a spojku s převodovkou a na její náplně oleje nemá nic společné)

13.12.2019 20:24 - Re: Manuální převodovka C5 3251401
PATaMAT
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 1056

U??vate? Poslat soukromou zprávu
lake napsal(a):
Není to to samé. Olej Total BV 75W-80 má firemní označení B71 2330,
nahrazuje olej Total Transmission Gear 8 75W-80, se shodným firemním označením B71 2330.

Já si myslím, že BV se přestal vyrábět a začal se vyrábět Gear 8 míso něho ... oni přejmenovali i jiné převodové oleje...
tady sou specifikace:
.link.
.link.

Píšeš jiné , lepší složení ... pokrok nezastavíš

|< < 1 ... 10 11 12 13


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator