Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

||
 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Manuální převodovka C5
igok
28.11.2017 22:02 - Re: Manuální převodovka C5
VIP
Faňas napsal(a):
Mám problém se synovo C5 I. 2.0 HDi rok. 2002. Nejde zařadit 4, všechny ostatní rychlosti normálně fungují včetně zpátečky. Řadící páka je při pohybu na zařazení 4 tuhá a když se jí snažím zařadit, tak jsou na páce cítit vibrace.

Tak stým mám osobnú skúsenos. Je to dávno ešte dakedy v roku 2007 keď som presedlal z benzínového Fiata Croma na môj prvý diesel C5I. Zvyknutý na "športové" radenie vo Fiate, som sa pokúšal praktikova to isté na C5. Vypomstilo sa mi to asi po dvoch mesiacoch, raz som pri podraďovaní prudko vrazil páku do trojky a už som ju nevedel dosta von. Domov som prišiel na trojku a spojku Doma sa mi podarilo hrubou silou dosta tu trojku von ale odvtedy už nešla zaradi štvorka. Fungoval som asi 2 mesiace na 1-2-3-5. Napokom som to dal rozobra jednému špecialistovi na prevodovky. Celý problém bol v pružnom dráte uloženom v synchróne ktorý pridržiava zaradenú rýchlos v polohe. Síce stačilo vymeni len ten drát za pár centov (synchrónne koliečko bolo bez závažnejších poškodení) musel som kúpi celý synchrón 3/4. Stál ma vtedy 5542 sk. Lenže keď už bola prevodovka vonku tak som vymenil aj spojku, ložiská a simeringy na prevodovke, celkové náklady sa vyšplhali na 25 tis sk (cca 830€)
zopár fotiek .link.

Ešte dodám že auto malo vtedy cca 270 tis km a prevodovka bola z vnútra ako nová, až na ten posratý drát

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator